MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Weet even niet waar ik dit anders kwijt moet, maar nog 1 opmerking:

-het aantal gasten wat aanwezig is lijkt mij interressant om er gewoon bij te laten staan. Vind het jammer dat dat bij moviemeter weg is.

En hoe zat dat met de naam van de toevoeger bij statistieken zetten. Ik denk dat dat veel meer dan bij moviemeter iets is om zo te laten zoals het nu is, aangezien het veel vaker de stempel van de toevoeger draagt.

neo schreef:
-het aantal gasten wat aanwezig is lijkt mij interressant om er gewoon bij te laten staan. Vind het jammer dat dat bij moviemeter weg is.

De reden dat dat weg is is omdat dat echt onzinstatistieken waren. Als er één of andere Pool via Google op de site komt, denkt 'bah dit kan ik niet lezen', en vervolgens gelijk weer weg gaat, staat 'ie wel 10 minuten als "gast" geregistreerd, wat hij dus helemaal niet was.

En hoe zat dat met de naam van de toevoeger bij statistieken zetten. Ik denk dat dat veel meer dan bij moviemeter iets is om zo te laten zoals het nu is, aangezien het veel vaker de stempel van de toevoeger draagt.

Waarom meer dan op MovieMeter? De hoofdpagina van een film/album moet gewoon de primaire, meest interessante gegevens bevatten... daar vind ik de toevoeger niet bijhoren.

Zoals gemeld, al dit soort algemene MovieMeter wijzigingen worden ook hier overgenomen, dus ook de nieuwe smilies.

neo
Ik had er even niet aangedacht dat je gelijk de komende 10 minuten dan als gast staat. Maar ik blijf het toch ook een soort van lokker zijn. Stel dat er 1 user online is en 125 gasten. Dat geeft dan toch een beel dvan de site.

Tweede ben ik het naar jouw woord mee eens.

Is het ook mogelijk om een 'volgende album'-button te maken, gewoon op nummer bedoel ik. Zo kan ik lekker makkelijk door MuMe bladeren en bij albums terecht komen waar niet over gediscussieerd wordt. Ik doe het nu wel eens door de URL steeds een nummertje op te hogen, maar daar ben ik na 20 albums wel flauw van . Volgens mij staan er nog veel te veel verborgen schatten op deze site. Al bijna 30.000 albums!

Je kan toch ook gewoon in de 'alle albums' lijst rondneuzen?

Je hebt gelijk, was me niet eerder opgevallen. Ik vind het mooier om gewoon door de albumblz. te bladeren, maar dit is zeker een handige manier. Waarmee mijn button-request vervalt

gemaster schreef:

Je kan toch ook gewoon in de 'alle albums' lijst rondneuzen?

Die lijst is er straks niet meer. Vind het zo'n specifieke wens dat ik inderdaad geneigd ben om te zeggen "pas dat nummertje maar aan in je url"

In De Site > De MuMe-Renovatie > Home Pagina:

Ik vind de startpagina van MuMe nogal leeg. Is het geen leuk idee om, net als op MM, meer info en plaatjes weer te geven op de home pagina? Nu staat er slechts één van de albums die binnenkort uitkomen, misschien kan dit uitgebreid worden met bijvoorbeeld het plaatje van de nummer 1 uit de Rotatietoplijst?

Verder zou er misschien ook een terugkerende prijsvraag opgezet kunnen worden?

JonnieBrasco
Een dagelijks polletje op de voorkant m.b.t. een muziek-actualiteit of een heet forum-topic zou misschien ook wel leuk zijn, met een link naar het MusicMeter-poll-archief.

neo
T.O. schreef:

Verder zou er misschien ook een terugkerende prijsvraag opgezet kunnen worden?

Dan zou iemand dat toch moeten regelen en dat zal niet door dezelfde persoon als bij moviemeter worden gedaan vermoed ik. Geen idee hoe dat in werking gesteld kan worden. Dus als iemand zich geroepen voelt

Nummer één uit de rotatielijst vind ik een goed idee. Prijsvraag wordt moeilijker, wie regelt dat? We hebben nog niet (als op MovieMeter) echt goede contacten met maatschappijen.

Is er iemand die mij kan uitleggen waarom ik wel de band Fantômas vind als ik fantomas intyp, maar geen Motörhead als ik motorhead invul?

So be it. Maar als ik RSI oploop weet ik je te vinden

JonnieBrasco
Zoeken in het forum zal in de nieuwe code ook beter gaan? Met de huidige forum-zoekfunctie vind ik niet eens "het associatie-onderwerp"-topic terug.

Wat voor smilies hebben ze op MovieMeter extra dan?

liejanne
Hmm.. die headbangende zit er niet eens bij.. Die zou hier sommige mensen best wel van pas komen geloof ik

Mja, da's meer voor de metalheads. Doe mij liever maar een vrolijk muziekje.
(afbeelding)

Oeh, deze:

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

liejanne
mijn headbangende zit er nog niet bij

De enige die echt mist is een schaamsmilie.
(afbeelding)

sq
Goeie van Koenr. Zou ik zeker af en toe gaan gebruiken.

HammerHead schreef:

Is er iemand die mij kan uitleggen waarom ik wel de band Fantômas vind als ik fantomas intyp, maar geen Motörhead als ik motorhead invul?

Zoals je elders in het forum kunt lezen wordt de site binnenkort grondig gerenoveerd

Iets anders: ik vond het idee (dat in één van de "renovatie-topics" werd geopperd) om de nummer één in de rotatielijst op de home-pagina te tonen erg leuk, heb het alvast in de "oude site" even toegevoegd.

Dat de site gerenoveerd wordt is mij uiteraard bekend en dit is dan ook geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg me gewoon af hoe dit komt, aangezien het mij een zelfde soort input lijkt voor de zoeker.

Yak
Jordy schreef:

Iets anders: ik vond het idee (dat in één van de "renovatie-topics" werd geopperd) om de nummer één in de rotatielijst op de home-pagina te tonen erg leuk, heb het alvast in de "oude site" even toegevoegd.

Super!

Kos
Ik zie bij de toevoegingen van de afgelopen dagen geen plaatje

Zal wel aan mij liggen aangezien ik niemand anders er over hoor of ik heb 1 of andere aankondiging gemist?

Cache legen werkt niet.

Er is een probleem met de server. De betreffende albums zullen helaas straks even gecorrigeerd moeten worden.

Kos
Oke, dat was al ergens gemeld of zo?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:11 uur

geplaatst: vandaag om 14:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.