MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Nee alleen in een crew-topic sorry, zal het nog even in het normale "toevoegen" topic zetten.

Kos
Geen probleem hoor, ik vond het alleen zo raar omdat ik hier niet zo vaak ben als anderen .

bij Sesamstraat - Kompe Dompe Doeli (1996):

Wat the fuck doen dit soort releases op een seriueze muziek site, zorry hoor maar dit heefd niets geen meerwaarde voor de site, als je hier van houd ga dan lekker op foxkids.nl of 'ikbeneenkleuter.com' neuzen.

Liever dit soort CD's op de site dan al die EP's die toch niet niemand kent of in feite gewoon singles zijn.

Eddie schreef:

zorry hoor maar dit heefd niets geen meerwaarde voor de site,

Dit soort berichten wel?

Ik ben juist blij met dit soort cd's.
Het is niet de beste van Bert en Ernie, maar het is toch wel weer lachen altijd met die 2 grappenmakers. En trouwens:
Als Britney Spears op de site mag, mag dit er zeker op! Dit stelt muzikaal net als Britney niet veel voor maar met Bert en Ernie kun je tenminste goed lachen! Dat zijn dus bonuspunten voor onze vrienden.

Inderdaad, hoewel dit album wel wat te glad is geproduceerd. Maar wat wil je ook als je de stemmen apart inspreekt

Eddie schreef:

Wat the fuck doen dit soort releases op een seriueze muziek site, zorry hoor maar dit heefd niets geen meerwaarde voor de site, als je hier van houd ga dan lekker op foxkids.nl of 'ikbeneenkleuter.com' neuzen.

Nee, dan Anal Cunt.

Eddie schreef:

Nee, dan Anal Cunt.

aslan (crew)
tja ieder zo zijn ding zeker, persoonlijk hoor ik liever anal cunt, maar ik vind wel dat alles moet kunnen... ik heb reeds veel nieuwe/andere muziek leren kennen dankzij MuMe... laten we onszelf niet teveel beperkingen opleggen, dat doen anderen reeds voor ons!

neo
Ah zoals ik net zie; de frs link is weg. Prijsvergelijk is inderdaad een stuk beter voor bezoekers. Maar zou je hier ook nog wat redelijks mee kunnen vangen Jordy?

Ja. In vergelijking met de FRS-link beter voor de bezoekers én voor de MM-kas

Jordy schreef:
(quote)

Dit soort berichten wel?

Wat flauw, hij mag toch zijn mening erover geven zonder dat er meteen wordt gevraagd of dan weer waarde heeft?

HiLL schreef:

hij mag toch zijn mening erover geven

In het forum ja, waar het hoort, niet off-topic bij een album

Ghola schreef:

Ik zou graag zien dat je bij zoekresultaten meteen de albumwaarderingen zou zien. Als ik voor het eerst van een artiest heb gehoord ben ik vooral geinteresseerd in hun beste of meest bekende werken. Als ik me nu zou willen orienteren op het werk van de Rolling Stones krijg ik 47 zoekresultaten, waarvan ik niet weet welke de belangrijkste zijn. Om daar achter te komen kies ik eerst een album, dan klik ik weer op de artiestennaam, waarna ik weer dezelfde lijst krijg op chronologische volgorde en met de stemresultaten. Die zou ik dus het liefst meteen al hebben gezien.

Sorry voor de late reactie

Ik vind zoekresultaten niet de plek voor gemiddelden, sorry. De zoekterm "Rolling Stones" levert misschien inderdaad alleen Stones-albums op, maar er zijn ook veel voorbeelden van zoektermen waar het zoekresultaat een wirwar van titels en groepen is. Daar gemiddelden achter plakken vind ik lelijk en onoverzichtelijk. Er is voor elke artiest een nette eigen pagina met alle albums, dat vind ik toch de plek waar je checkt wat het beste album van die groep is.

JonnieBrasco schreef:

Zoeken in het forum zal in de nieuwe code ook beter gaan?

Yup!

Ben inmiddels al erg ver met het ombouwen, weekend van 10/11 september kunnen we wel over. Vooral het toevoegen/corrigeren gaat nog wat tijd in zitten omdat ik daar slimme/goede veranderingen in wil aanbrengen.

Ik kan in ieder geval al zeggen dat het erg fijn is om te zien dat de zoektermen "x&y" en "r.e.m." nu doen wat ze moeten doen

Jordy schreef:

11 september

of misschien toch maar een weekje later

JonnieBrasco
Jordy schreef:

of misschien toch maar een weekje later

Ok, en dat kost ons dan geen extra week geld?

JonnieBrasco
Er zijn ook voorbeelden te noemen waarbij je nooit een overzicht (met gemiddeldes) kan krijgen, zoals bij reeksen verzamelalbums (type 3&4), zoals bijv. de Hitzone's. Simpelweg omdat die albums site-technisch gezien geen link met elkaar hebben. In de praktijk heb ik alleen gesnakt naar een stemgemiddelde er meteen achter bij zulke albumoverzichten/zoekresultaten. Is hier nog iets aan te doen?

Sorry, hier ga ik in eerst instantie niets aan doen, kan daar even geen oplossing voor verzinnen die niet heel veel tijd kost.

neo
Ik kan nu trouwens niet zoek functie gebruiken. Krijg steeds als resultaat; Sufjan Stevens - Illinois (2005). Al begonnen met renoveren in een slaperige bui Jordy?

HammerHead schreef:
(quote)

Nee, dan Anal Cunt.

Daar heb je opzich ook wel gelijk in, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. De meeste kinderen luisteren naar Bert En Ernie, en die van mij zullen het met Anal Cunt moeten doen....

neo schreef:
Ik kan nu trouwens niet zoek functie gebruiken.)

Vreemd? Hier werkt het gewoon

neo
Vanmorgen om half 9 dus niet. Zal morgenochtend eens kijken of het dan soms weer is.

Zoeken zonder diacrieten zou wel mooi zijn:

husker du geeft gewoon alle Hüsker Dü albums.

Oei, nu op CNN. Breaking news!!!

Een worm aanval op windows 2000 systemen. Schijnt nogal grootschalig te zijn.

Je denkt toch niet dat ik m'n sites op Windows laat draaien he?

Nee, dat leek me al niet waarschijnlijk. Maar gisteren op CNN deden ze er nogal paniekerig over, vooral omdat een aantal systemen bij CNN zelf kennelijk ook plat lagen. Ik vond het gewoon opvallend, meestal verwacht je bij breaking news een aanslg oorlog of vliegtuigcrash oid, geen computervirus.

CNN is een sensatiezender...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.