MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Die fouten in de opmaak zal ik binnenkort even naar kijken

Stijn_Slayer
Ik kreeg net bij het openen van verschillende MuMe pagina's vier keer achter elkaar een melding van AVG dat een bestand geinfecteerd is en naar de quarantaine verplaatst moet worden. Toeval of is er iets mis met MuMe?

De laatste albums die zijn toegevoegd worden bij mij niet goed geladen:

(afbeelding)

nu wel weer volgens mij?

chevy93 schreef:
Ik denk dat je bedoeld "Er staan 3 albums...".

Het bovenstaande probleem geldt ook bij het toevoegen van een Spotify-link:
Woodstock Generation (2009)

Enkele recent toegevoegde Spotify links zijn helaas niet correct opgeslagen, excuses. Moet nu goed gaan.

Jordy schreef:
nu wel weer volgens mij?

Ja inderdaad, opgelost!

Even een vraagje (ik wist niet precies waar ik deze kon stellen..):

Is er een mogelijkheid om bij bepaalde albums/artiesten/forumtopics iets aan te vinken ofzo zodat ik een mail krijg als er een nieuwe reactie op is?

Je hebt de knop 'mijn updates' in het verticale menu onder 'Mijn Musicmeter'... Je zult echt naar MusicMeter moeten gaan om je updates te zien.

jasper1991 schreef:
Je hebt de knop 'mijn updates' in het verticale menu onder 'Mijn Musicmeter'... Je zult echt naar MusicMeter moeten gaan om je updates te zien.

Ja, Het mijn updates-systeem ken ik. Maar 't ware handig geweest om direct een mailtje te krijgen als er iets gepost wordt in een topic dat me echt interesseert. Je weet ongetwijfeld wel welk een ik momenteel nogal aandachtig volg.

Ik kon een paar minuten geleden, even niet op Mume mijn scherm was de hele tijd wit.
Al andere site's gingen wel.

Dat klopt.

Ik kom er net achter dat dit album via de zoekfunctie op overige gegevens op geen enkele manier terug te vinden is. Op de een of andere manier lijkt dit album elke keer uit de zoekresultaten gefilterd te worden.
Ik weet niet of dit vaker voorkomt, maar erg handig is het natuurlijk niet. Ik heb ook geen idee of dit aan dit specifieke album ligt of aan de zoekfunctie.

Casartelli (moderator)
Bij mij vindt zowel snelzoekfunctie als reguliere zoekfunctie hem meteen als ik "forever blue" intik...

Bij mij ook. Maar ik heb het over de zoekfunctie 'Zoeken op overige gegevens'. Die vindt hem niet.

Casartelli (moderator)
Ah op die fiets... bij mij ook niet idd.

Lag de site er net even uit?

Ja, bij mij ook.

Germ (crew)
Ozric Spacefolk schreef:
Fish ook en Ozzy ook en King Diamond ook en Dio ook....

Deze vraag wou ik net stellen. Kan dit veranderd worden? Ik wil me wel opgeven om de bandleden allemaal toe te voegen

Ozric Spacefolk
Germ schreef:
(quote)

Deze vraag wou ik net stellen. Kan dit veranderd worden? Ik wil me wel opgeven om de bandleden allemaal toe te voegen

Het is niet de bedoeling hier op de site.
Ik snap het wel, want dan kan je dat bij elke solo-artiest doen (David Bowie, Springsteen, Elton John tot en met de kleine onbekenden)....

Germ (crew)
Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Het is niet de bedoeling hier op de site.
Ik snap het wel, want dan kan je dat bij elke solo-artiest doen (David Bowie, Springsteen, Elton John tot en met de kleine onbekenden)....

Wil niet blijven kommaneuken hoor, maar de band Dio en de zanger RJ Dio toch wel twee verschillende dingen....

Ozric Spacefolk
Ja, en Ozzy zijn band heette oorspronkelijk Blizzard of Ozz (geloof ik) en Danko Jones de band is wat anders dan Danko Jones de artiest, en zo gaat dat nog even door.

Maar toch is Dio (volgens mij) gewoon de naam van soloact Ronnie James Dio, net als bijvoorbeeld Ayreon (Arjan Lucassen) en Anouk en noem maar op.

Hoe gaat een wikipedia of een Encyclopedia Metallum er mee om?!?

Edit... Metallum ziet Dio wel als band: Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - Dio - metal-archives.com

De zoekfunctie rechtsboven doet moeilijk met het nieuwste album van Kent (Jag är inte rädd for mörkret). Als ik 'Kent jag ' intyp, staat het album er nog, maar als ik de 'ä' van är ingetypt heb, is het album verdwenen. Is daar iets aan te doen?
Ik zie trouwens net dat als ik de a zonder rockdots typ, het album wel gewoon gevonden wordt. Raar.

Ozric Spacefolk
rockdots

(geldt toch alleen voor Mötorhead, Mötley Crue, Spinal Täp, Blue Öyster Cult etc.)

Ja...dat klopt, maar ik kon zo snel even niet op umlaut komen.

Spinal Tap had de röckdöts toch op de n?

Ozric Spacefolk
Op de N kan ook inderdaad....

Ozric Spacefolk
Waar is de discografie van deze band gebleven (ze hebben minstens 10 platen uitgebracht):

Trouble

hier?

alhoewel, deze band is niet opgericht in 1979..., maar geboren

Trouble en Trouble (I) zijn één en dezelfde. En kunnen derhalve samengevoegd worden.

Sherlock!

Ik dacht: ik vat het even samen. Voor jullie én de mods. Want zo ben ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.