De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 mei 2012, 15:34 uur
Een kikker die een iPad wint, veel gekker moet het niet worden...

0
geplaatst: 1 mei 2012, 17:35 uur
Een programma verwijderd en nu is het weg, dus ik denk dat alleen ik hier last van had 

0
geplaatst: 1 mei 2012, 18:29 uur
Teunnis schreef:
Een programma verwijderd en nu is het weg, dus ik denk dat alleen ik hier last van had
Text Enhance is een advertentieplatform die zich door middel van een add-on, extensie of plug-in nestelt in de gebruikte browser waardoor er bepaalde ‘sleutelwoorden’ / ‘keywords’ voorzien woorden van een hyperlink die bij een ‘mouse-over’ een pop-up geven van ‘Text Enhance’.
Bron
Ik had er deze week ook last van. Heel irritant.
0
geplaatst: 1 mei 2012, 18:58 uur
IllumSphere schreef:
En kan het 'topic gelezen'-systeem ook onder handen genomen worden ? Als ik nu bijvoorbeeld een albumpagina, artiestpagina of topic open dan staat die nog steeds ongelezen. Als ik dan deze site weg klik en ik kom na een halfuur terug, dan is alles wel ongelezen.
Kunnen jullie er niet voor zorgen dat als iemand op een item heeft geklikt dit direct wordt gedaan ? Ik begin altijd met mijn updates en dan pas met alle updates en dan zijn die items uit mijn updates nog steeds ongelezen. En kan er dan zoiets als 'markeer items als gelezen' komen die bijvoorbeeld naast 'updates legen' komt ?
En kan het 'topic gelezen'-systeem ook onder handen genomen worden ? Als ik nu bijvoorbeeld een albumpagina, artiestpagina of topic open dan staat die nog steeds ongelezen. Als ik dan deze site weg klik en ik kom na een halfuur terug, dan is alles wel ongelezen.
Kunnen jullie er niet voor zorgen dat als iemand op een item heeft geklikt dit direct wordt gedaan ? Ik begin altijd met mijn updates en dan pas met alle updates en dan zijn die items uit mijn updates nog steeds ongelezen. En kan er dan zoiets als 'markeer items als gelezen' komen die bijvoorbeeld naast 'updates legen' komt ?
Dat laatste is wel een goed idee. Dat eerste zou erg veel werk zijn, de site is gebouwd met het idee dat je de site bezoekt, nieuwe dingen leest, en de site weer verlaat. Hij is niet ingesteld op de hele dag door obsessief F5-en

0
geplaatst: 5 mei 2012, 15:34 uur
Hoe zit het eigenlijk met nieuwe landen? Ik zie bv. Zuid-Soedan nog niet in de landenlijst staan. Nu valt het vooralsnog mee met de Zuidsoedanese toevoegingen, gelukkig.
0
geplaatst: 6 mei 2012, 18:37 uur
herman schreef:
Nu valt het vooralsnog mee met de Zuidsoedanese toevoegingen, gelukkig.
Nu valt het vooralsnog mee met de Zuidsoedanese toevoegingen, gelukkig.
Laat nu toevallig dit album van een Zuid-Soedanese artiest te zijn toegevoegd.
En meteen daarna nog een!

Gelukkig voor Jordy zijn beide albums vóór de onafhankelijkheid uitgebracht.
0
geplaatst: 7 mei 2012, 19:53 uur
Grote internetstoring bij UPC op dit moment. Vrijwel geen site te bereiken, maar uitgerekend MusicMeter wèl 

0
geplaatst: 7 mei 2012, 21:43 uur
haha ik dacht al, een storing bij UPC, dus er gaan vast weer mensen klagen dat de Meter sites het niet doen... maar het valt mee 

0
geplaatst: 7 mei 2012, 23:50 uur
Jordy schreef:
Dat laatste is wel een goed idee. Dat eerste zou erg veel werk zijn, de site is gebouwd met het idee dat je de site bezoekt, nieuwe dingen leest, en de site weer verlaat. Hij is niet ingesteld op de hele dag door obsessief F5-en
(quote)
En misschien kun je dat 'markeer items gelezen' ook invoegen op de pagina van een album/artiest/topic en dit bijvoorbeeld naast 'bij updates toevoegen' plaatsen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 mei 2012, 14:10 uur
Is er nu besloten om solo-artiesten ook een line-up te geven, want dan ik ook nog wel aan de slag....
Ozzy Osbourne
Ozzy Osbourne
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 mei 2012, 15:13 uur
Ik vind de oplossing wel leuk gevonden.
Iemand is erg creatief geweest. Want Ozzy verwijst naar zichzelf. Klik maar....
Iemand is erg creatief geweest. Want Ozzy verwijst naar zichzelf. Klik maar....
0
geplaatst: 9 mei 2012, 23:08 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Is er nu besloten om solo-artiesten ook een line-up te geven, want dan ik ook nog wel aan de slag....
Ozzy Osbourne
Ozzy Osbourne
Ik heb Ozzy van zijn MPS afgeholpen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 mei 2012, 09:34 uur
Gebeurt best wel vaak. King Diamond en Patrick Watson zijn ook een band.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 12:51 uur
Stijn_Slayer schreef:
Gebeurt best wel vaak. King Diamond en Patrick Watson zijn ook een band.
De grens is soms lastig te trekken. Patrick Watson staat ook voor de band die om hem heen geformeerd is.Gebeurt best wel vaak. King Diamond en Patrick Watson zijn ook een band.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 mei 2012, 13:11 uur
Fish ook en Ozzy ook en King Diamond ook en Dio ook....
0
geplaatst: 11 mei 2012, 23:41 uur
Gísli Magnússon
Er staat 1 album van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.
, ik zie er toch echt 3. Derde album is vandaag pas toegevoegd, maar die andere 2 staan er inmiddels toch al 1½ jaar op.
Er staat 1 album van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd.
, ik zie er toch echt 3. Derde album is vandaag pas toegevoegd, maar die andere 2 staan er inmiddels toch al 1½ jaar op.
0
geplaatst: 12 mei 2012, 00:41 uur
De CD van Derksen en Genee over Oranje moet nog toegevoegd worden... aan wie de eer? 

0
geplaatst: 12 mei 2012, 11:42 uur
Berichten verplaatst naar Wilfred Genee & Johan Derksen - De Helden van Oranje (2012)
0
geplaatst: 14 mei 2012, 13:19 uur
Na het toevoegen van een videoclip, op de er eerst normaal uitziende pagina van dit album, heb ik nu dit er wat vreemd uiziende layout bijgekregen (Explorer):

Een lokaal probleem, of zien jullie dat ook zo?

Een lokaal probleem, of zien jullie dat ook zo?
0
geplaatst: 14 mei 2012, 15:47 uur
Nu het mogelijk is handmatig Spotify-links te toevoegen, kan dit ook ingebouwd worden tijdens het toevoegen, zodat je dat gelijk kunt invullen?
Het probleem hierboven heb ik ook (Firefox).
Het probleem hierboven heb ik ook (Firefox).
0
geplaatst: 14 mei 2012, 16:50 uur
chevy93 schreef:
Gísli Magnússon
Gísli Magnússon
, ik zie er toch echt 3. Derde album is vandaag pas toegevoegd, maar die andere 2 staan er inmiddels toch al 1½ jaar op. Gefixt. Ik heb het alias eens verwijderd en opnieuw toegevoegd en nu staat er wel: "Er staat 1 album van deze artiest op MusicMeter."
0
geplaatst: 14 mei 2012, 21:02 uur
Ik denk dat je bedoeld "Er staan 3 albums...". 
Het bovenstaande probleem geldt ook bij het toevoegen van een Spotify-link:
Woodstock Generation (2009)

Het bovenstaande probleem geldt ook bij het toevoegen van een Spotify-link:
Woodstock Generation (2009)
0
geplaatst: 15 mei 2012, 01:07 uur
Site ligt er regelmatig uit. Als ik kijk naar het aantal users online ben ik niet de enige?
0
geplaatst: 15 mei 2012, 08:04 uur
Ik kreeg bericht van de hostingpartij dat rond 0.42 uur de site er uit lag na een "aanval", het betreffende ip adres is geblokkeerd
0
geplaatst: 15 mei 2012, 08:05 uur
chevy93 schreef:
Nu het mogelijk is handmatig Spotify-links te toevoegen, kan dit ook ingebouwd worden tijdens het toevoegen, zodat je dat gelijk kunt invullen?
Wellicht ooit, niet op korte termijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.