MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
dynamo d schreef:
Bij moderators kun je terecht voor aanpassingen van de titels bij muziekgames

Dubbel: klik en klik.

Tweede toevoeging verwijderd.

Kon je dan beter niet die eerste toevoeging verwijderen, aangezien die tweede toevoeging meer informatie bevatte ? Ik zeg dit trouwens niet omdat het mijn toevoeging was.

De eerste toevoeging blijft altijd op de site staan. Maar ik ga inderdaad die toevoeging wat corrigeren naar de info die ik vind op Discogs. Bedankt voor het melden.

Zou er een mogelijkheid zijn om iets aan die komedie te doen die steeds de frontpage kwelt ? Ik moet steeds lezen hoe belachelijk de mening is van Steven Mo en hoe triest hij wel niet is. Ik weet dat die Steven steeds een mogelijkheid zoekt om olie op het vuur te gooien, maar ik erger me meer aan de mentaliteit die de reacties hebben dan aan de tirade van Steven Mo.

Ik weet trouwens dat ik zoiets kan rapporteren, maar ik vraag me af of zoiets überhaupt wel helpt. Ik weet dat ik geen heilig boontje ben op dat gebied, maar het zou fijner zijn moest men het eens af leren om iedere keer te reageren op zulke nonsens. Moest het een nieuw lid zijn die in de fout gaat zou ik het nog begrijpen, maar die Steven zit al langer dan vandaag op deze site en het werkt toch niet.

Jocharo-T
Er is helemaal niets te vinden over ene Steven Mo op de frontpage, maar misschien is het al gerefreshed? Er staan toch altijd maar één of twee berichtjes van een nieuw album op de frontpage? Ik denk dus dat het allemaal wel reuze meevalt.

Rapporteren help overigens gewoon. Als het bericht van de betreffende user is strijd is met de huisregels van MusicMeter wordt het bericht door de mods gewoon verwijderd en als het offtopic is wordt het naar het juiste topic verplaatst.

Ozric Spacefolk
Waarschijnlijk de troll-berichten van die user (eerst bij Rush en nu bij Smashing Pumpkins).

Waarschijnlijk was de plaat van Smashing Pumkins of Rush uitgelicht en op de frontpage te zien.
En aldus de zinloze discussie over en door deze user ipv een gedegen recensie over de plaat.

Is inderdaad niet echt goede reclame voor deze site.
Maar ja, censuur moet je niet willen willen.

Censuur wellicht wel?

Ozric Spacefolk
Baf! Ge-edit.

Jocharo-T schreef:
Er is helemaal niets te vinden over ene Steven Mo op de frontpage, maar misschien is het al gerefreshed? Er staan toch altijd maar één of twee berichtjes van een nieuw album op de frontpage? Ik denk dus dat het allemaal wel reuze meevalt.

Rapporteren help overigens gewoon. Als het bericht van de betreffende user is strijd is met de huisregels van MusicMeter wordt het bericht door de mods gewoon verwijderd en als het offtopic is wordt het naar het juiste topic verplaatst.

Met frontpage bedoel ik ook de pagina's van de albums.

Jocharo-T
Dat is formeel gezien niet de frontpage, maar nu is het duidelijk.

Zephyr
Deze artiest is hetzelfde als
deze (Q65) (artiest 18472) .

Dit album hoort dus ook bij artiest 18472.

Zephyr schreef:
Deze artiest is hetzelfde als
deze (Q65) (artiest 18472) .
Dit album hoort dus ook bij artiest 18472.
Opgelost. Had ook gekund door bij het album een correctie in te dienen .

Zephyr
, alleen wist ik niet dat je een album bij een andere artiest kon onderbrengen, anders had ik dat wel gedaan ..... !

Enkel de Romeinse I bij het album weghalen was hier genoeg.

In Google Chrome kan ik geen stem meer uitbrengen?

Wellicht ben ik foutief geïnformeerd maar was het vanaf heden niet verplicht om de tracktijden te vermelden bij toevoegingen? Mocht ik inderdaad juist geïnformeerd zijn moet er iemand van de crew op nascholingscursus

Jennifer Lopez - Dance Again (2012)

Het is enkel verplicht als de tracktijden al bekend waren, wat bij sommige platen niet altijd zo is.

Ok, hoewel het een verzamelaar betreft (oftewel: oude nummers) staan er hier dan wellicht wat afwijkende versies/mixes op. Wie zal het zeggen...

Er wordt bij mij veel reclame gemaakt door 'text enhance'. Linkjes in de teksten, echt overal. Is dit de bedoeling?

Dat is malware. Klik!

klopt, excuus

Zephyr
Dit album hoort bij deze artiest , en niet bij de Nederlandse Vulcano (artiest 15479) !

Foutje van de toevoeger

Edit 11:53 : artiest aangepast n.a.v. bericht Casartelli.

Casartelli (moderator)
Maar gelukkig kun jij hem makkelijk corrigeren door het Romeinse cijfertje even aan te passen.

Ozric Spacefolk
Ik vind het steeds vervelender om platen toe te voegen.

Het gezeur om bewijs voor labels, releasedates zit me echt tot hier.

Ik doe mijn uiterste rot-best om gave (vaak onbekende) platen toe te voegen.
9 van de 10 keer wordt het plaatje afgekeurd, waarna deze dan 2 dagen later met hetzelfde plaatje wordt toegevoegd door een andere user, die geen enkele moeite heeft gedaan.
Dat doet zeer.

En dan de bewijsjes voor labels/releasedates. iTunes en Amazon geven vaak afwijkende info weer. Dus echt bewijs is er nooit.

Ik probeer dan ook zoveel mogelijk bij de bandsites zelf te zoeken. En dat wordt vaak afgewezen, waarna er verwezen wordt naar illegale download-sites.

Als het zo moet, heb ik er geen zin meer in.

Als ik bij Bob Marley & The Wailers mijn muis op Bob Marley zet staat er dat hij 35 jaar is geworden. Als je op zijn naam klikt staat op zijn artiestenpagina de juiste leeftijd 36 jaar. Er zit daar dus ergens een foutje in het systeem.

Naast MuMe bezoek ik ook andere forums en steeds al ik terug wat op MuMe surf dan is er altijd wel iets dat ik mis. En dat is een optie om naar een betreffende quote te gaan zonder daar eerst een hele zoektocht aan te wijden. Op Tweakers kun je bijvoorbeeld op de naam klikken wie er wordt geciteerd en dan naar die betreffende post gaan, anderen gebruiken zo een icoon naast 'Persoon x schreef:' waar men op kan klikken en dan naar de betreffende post gaat.

Zou ik ook een fijne toevoeging vinden.

reptile71 schreef:
Als ik bij Bob Marley & The Wailers mijn muis op Bob Marley zet staat er dat hij 35 jaar is geworden. Als je op zijn naam klikt staat op zijn artiestenpagina de juiste leeftijd 36 jaar. Er zit daar dus ergens een foutje in het systeem.

gaat op de lijst, bedankt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.