MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
IllumSphere schreef:
Naast MuMe bezoek ik ook andere forums en steeds al ik terug wat op MuMe surf dan is er altijd wel iets dat ik mis. En dat is een optie om naar een betreffende quote te gaan zonder daar eerst een hele zoektocht aan te wijden. Op Tweakers kun je bijvoorbeeld op de naam klikken wie er wordt geciteerd en dan naar die betreffende post gaan, anderen gebruiken zo een icoon naast 'Persoon x schreef:' waar men op kan klikken en dan naar de betreffende post gaat.

Gaat naar de ideeenlijst, inderdaad leuke toevoeging

Ik mis bij privéberichten de auto-opmaak van URL's die op het forum en bij de albums wel aanwezig is. Voor MuMe-albumlinks bv. dus automatisch omvormen naar artiest - albumnaam (jaartal) en bij andere webpagina's automatisch de titel van de pagina weergeven ipv de URL zelf.
Nu plaats ik altijd even een bericht ergens anders, om het daarna te kopiëren naar mijn privébericht.

Waar is het nieuwe album van Muse gebleven?

Dat is geband wegens wanmuziek.

Wat doen in dat geval de albums van The Microphones dan op MuMe

Joy4ever schreef:
Waar is het nieuwe album van Muse gebleven?

tangmaster schreef:
Muse - The 2nd Law (2012)

Deze is verwijderd gegevens klopte niet. Er is nog geen officiele hoes bekent.

Dankjewel Gloeilamp

Geen probleem!

Onweerwolf
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om enkele extra html codes voor opmaak toe te staan op het forum. Over enkele weken ga ik een topic starten waarin ik op een zeer uitgebreide manier de volledige uitslag van de MuMeLadder 2012 bekend zal maken. De data die ik in dat topic plaats komt vanuit mijn excel bestand.

Het zou erg handig zijn om de <br> tag toe te kunnen passen zodat ik automatisch nieuwe regels kan beginnen in een post. In principe kan ik dit in excel omzeilen maar dat zou inhouden dat ik zo'n 35000 rijen in excel nodig heb ipv 2000. (Voor de kenners: de <br> tag zou gebruikt kunnen worden in de samenvoeg-functie van excel, vreselijk handig).

De andere tag die ik graag zou zien is de <center> tag. De tags werken als je een preview doet van een post en ik heb gezien dat het resultaat vele malen mooier wordt als ik het zou kunnen centreren.

Zou het mogelijk zijn om dit te activeren op het forum?

Ik weet niet of het al eerder gepost is of dat ik de enige ben die tegen dit probleem aan loopt.. maar elke keer als ik een album/artiest in typ in de zoekbalk dan wordt alleen de eerste letter van mijn zoekterm gebruikt.

Dus als ik bijvoorbeeld Concretes intyp wordt er alleen gezocht op 'C". Vervolgens doe ik backspace en typ ik opnieuw Concretes, dan zegt de zoekfunctie dat niets gevonden kan worden. Pas bij de derde keer typen krijg ik dan eindelijk de albums Van The Concretes in beeld. Het valt mij op dat dit steeds vaker gebeurt en ik denk dat ik er sinds een kleine maand last van heb.

Zijn er meer users met dit probleem?

Ja, dat heb ik ook wel eens.

Simon Smith (crew)
Dat probleem herken ik ook. Ik denk altijd dat 't iets mijn verbinding te maken heeft, dat ie soms trager is ofzo.

Ja, soms heb ik dat ook. Meestal komt het dan wel in orde als ik de volgende letter (of een spatie als ik al het volledige woord getypt hebt,) intyp.

Stijn_Slayer
Ja, die zoekfunctie heeft volgens mij nooit helemaal lekker gewerkt.

Stijn_Slayer schreef:
Ja, die zoekfunctie heeft volgens mij nooit helemaal lekker gewerkt.

Misschien is het wel onjuiste behandeling van 'de Engelse ziekte': zoek functie

Ik heb vaak (voor mijn gevoel) dat als ik de site een tijdje open heb gehad in mijn browser, maar niks gedaan heb, dat de zoekfunctie dan helemaal niks meer kan vinden. Alleen refreshen en opnieuw proberen helpt dan.

wizard schreef:
Ik heb vaak (voor mijn gevoel) dat als ik de site een tijdje open heb gehad in mijn browser, maar niks gedaan heb, dat de zoekfunctie dan helemaal niks meer kan vinden. Alleen refreshen en opnieuw proberen helpt dan.

Ja, dat heb ik ook. Al die ongemakjes ben ik ondertussen al gewoon.

Ja, ik ook, maar ik neem niet aan dat dit soort ongemakjes het doel waren van de zoekfunctie.

Simon Smith (crew)
Hoe kun je de tekst van de MuMe-wiki (laten) aanpassen?

Laatste bericht bij dit album. Kan een mod misschien uitleggen hoe je dit soort gevallen kunt oplossen?

Bericht aldaar verwijderd.

Paalhaas schreef:
Dadamah staat hier nu als alter ego van Roy Montgomery, maar in deze band zaten toch echt nog 3 andere leden (Peter Stapleton, Kim Pieters en Janine Stagg). Dit corrigeren lijkt gemakkelijker dan het is volgens mij. Het lukt me zo 123 niet in ieder geval. Is er een moderator die raad weet?

De groep is aangemaakt. Verdere informatie mag je zelf toevoegen.

Simon Smith schreef:

PM naar een mod (bv. Herman, Arrie, L_T_B of Bennerd)

Vroeger deed ik dat wel eens, maar dat wordt niet in dank afgenomen.

En daarom moeten er nu PM's worden verstuurd

tangmaster
Simon Smith schreef:

Wat wil je aangepast hebben, graag in een PM.

Stijn_Slayer
Rhythm & Poetry schreef:
Vroeger deed ik dat wel eens, maar dat wordt niet in dank afgenomen.

wizard schreef:

klopt, het staat op de centrale lijst om hier iets aan te doen

L_T_B schreef:
Bericht aldaar verwijderd.

(quote)

De groep is aangemaakt. Verdere informatie mag je zelf toevoegen.

Top, dank je.

Is het een idee om de mogelijkheid te creëeren om een alias aan te maken voor een bandlid die nooit een album uitbrengt onder eigen naam? Sommige mensen veranderen gedurende hun carriere van naam en linken daardoor niet goed. De enige mogelijkheid is dan 1 naam te gebruiken, maar dat is natuurlijk niet echt futureproof te noemen.

Daaraan gerelateerd: als een alias van een bandlid wordt gebruikt bij een band linkt dit niet naar de juiste artiest, voorbeeld is Vinnie Appice bij Black Sabbath: Black Sabbath, Vinnie Appice en Vinny Appice.

Ik heb ooit eens een donatie gedaan om reclamebanners te weren, hoe lang is dat geldig? Ik heb ze nu weer gewoon..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:32 uur

geplaatst: vandaag om 17:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.