MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
JonnieBrasco
In De Site > De MuMe-Renovatie > Berichten:

Van mij mag het invoervak waar je een p.m. in kan typen wel wat groter. Wat mij betreft net zo groot als de "plaats bericht" functie bij albums (dus ca. 20 tekstregels hoog i.p.v. 10).

Sorry, dat houd ik gelijk aan MovieMeter (vind het persoonlijk minder mooi, omdat het gemiddelde bericht zo lang is als deze van jou, dat past prima)

JonnieBrasco
Oke, dan p.m. ik altijd dus bovengemiddelde berichten.

De nieuwe site is nu overigens compleet af...

... op het corrigeren en toevoegen na. Ik zit er over te denken om volgend weekend de nieuwe site alvast live te gooien, nog even zonder corrigeren en toevoegen. Zodat we eerst eens rustig alle bugs / veranderingen in de rest van de site kunnen bespreken.

Yak
Jordy schreef:

De nieuwe site is nu overigens compleet af...

Jeu-heuj!

JonnieBrasco
Hoera, even nieuw werk verzinnen.

Wat ik nog wel een fijne optie zou vinden... als je een gebruiker aanklikt, dat je een lijstje ziet met de laatste 10 albums/forumtopics waar hij/zij gepost heeft.

Ja daar kwam op MovieMeter laatst ook iemand mee. Misschien later.

Ik vroeg me af of het mogelijk is meer berichten op 1 pagina te zetten. De keuze is nu 10, 20 of 30, maar ik zou er misschien wel 50 of 100 op 1 pagina willen kunnen zien.

Nee sorry, site verbruikt al genoeg bandbreedte

Mmm, okay. Niet bij stilgestaan. Nouja, het zou ook vooral voor de 'top 100 blablaliedjes'-achtige topics handig zijn geweest, verder boeit het eigenlijk niet zo.

Hoi!

Als alles naar wens verloopt wil ik zaterdag 10 september verhuizen naar de nieuwe code op de nieuwe server.

Ik wil a.s. zaterdag de mogelijkheid om albums toe te voegen dichtgooien, dus mocht er nog wat dringends zijn moet je even opschieten

Vrijdag de 9e zal ik begin van de avond de site dichtgooien, ik hoop dat hij zaterdag eind van de middag weer beschikbaar is. Op de nieuwe site zal het tijdelijk nog even niet mogelijk zijn om albums toe te voegen (eerst maar eens kijken of de rest van de site geen problemen geeft). Corrigeren van albums kan wel "gewoon"

neo
Yahooo!!

Een hele dag zonder musicmeter Jordy......wat doe je me aan

bonothecat schreef:

Een hele dag zonder musicmeter Jordy......wat doe je me aan

Zullen er meer last van hebben.......

Jordy: en succes natuurlijk.

Ik ben benieuwd Maar zal de opmaak anders zijn of is de nieuwe site alleen technisch beter?

Zal er hetzelfde uitzien als Moviemeter, maar dan blauw.

10 sept ben met vakantie, dus er wacht me een verassing als ik weer ben.

Eddie schreef:

een verassing

Ik hoop het niet voor je.

Ik ben benieuwd.

aslan (crew)
ik had net nog wat klaarstaan om toe te voegen... daar zal ik dan maar eventjes mee wachten
succes met de verhuis

neo
Vanaf nu kan je dan ook even niet toevoegen als user

Hmm ik heb op 1 september nog een album toegevoegd, maar da's nog steeds niet goedgekeurd.

Die is toch niet zoek geraakt, hè.

Staat met 158 anderen in de wachtrij. En nog lang niet bovenaan .

Hulde voor de mensen die die wachtlijst inmiddels hebben weggewerkt . Staan nu nog slechts 5 twijfelgevallen in.

jaren en jaren geleden was er een nederlandse hit en dat ging ongeveer van au au au aukelien, weet nog iemand welke artiest dat is/was?

Jordy schreef:

Vrijdag de 9e zal ik begin van de avond de site dichtgooien

Ik zal dit vrijdagochtend al doen, ben bang dat anders zaterdagmiddag niet overal de DNS bijgewerkt is.

niemand weet het? kom op mensen, dit is toch een vry bekend nr, het refrijn gaat ongeveer: au au aukelien waar ga je naar toe? zoiets.. hoe hete die artiest nou....

Ik kan er maar één verzinnen en dat is Baukelien van Rooie Rinus & Pe Daalemmer...

Kos
Inderdaad .

nog 19 uur

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.