De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2005, 13:55 uur
Waren er nog testers nodig, trouwens? Zoals bij de MoMe-omkat?
0
geplaatst: 8 september 2005, 18:38 uur
Aangezien de code voor 75% gelijk is aan MovieMeter (en de nieuwe dingen vooral makkelijk-uit-te-zetten dingen als het corrigeren van albums zijn) ga ik de gok aan om het in één keer live te zetten, en bugs zoveel mogelijk gelijk te fixen.
0
geplaatst: 10 september 2005, 12:19 uur
Gelijk even gecheckt of overal wel een plaatje stond, bij de volgende albums is dit niet het geval (en kan ik er zo snel geen vinden):
"Anaal Nathrakh - The Codex Necro (2001)" (18707)
"Michael Nyman - A Zed & Two Noughts (1985)" (20037)
"Anaal Nathrakh - The Codex Necro (2001)" (18707)
"Michael Nyman - A Zed & Two Noughts (1985)" (20037)
0
geplaatst: 10 september 2005, 16:53 uur
Aangezien corrigeren volgens mij daar niet gaat, svp even mailen naar [email protected] als je één van deze covers hebt gevonden, bedankt
0
geplaatst: 10 september 2005, 16:59 uur
Het zal wel aan mijn computer liggen, maar de uitlijning bij de titelnummers bij alle albums klopt niet. Ik zie de eerste 4 letters niet bijvoorbeeld 

0
geplaatst: 10 september 2005, 17:02 uur
Je hebt gelijk, slordig dat ik dat niet in IE heb gecheckt
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:04 uur
Hoi hoi, we zijn er weer!
Eerste opmerking: MuMe lijkt wel (net als MoMe) een flink stuk langzamer dan vroeger. Als ik 'm voor het eerst laad, zie je de pagina echt plaatje voor plaatje opgebouwd worden.
Eerste opmerking: MuMe lijkt wel (net als MoMe) een flink stuk langzamer dan vroeger. Als ik 'm voor het eerst laad, zie je de pagina echt plaatje voor plaatje opgebouwd worden.
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:04 uur
De toevoegingen zijn gesorteerd op albumtitels ipv naam van de artiest. Is dat de bedoeling?
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:11 uur
Yak schreef:
Als ik 'm voor het eerst laad, zie je de pagina echt plaatje voor plaatje opgebouwd worden.
Als ik 'm voor het eerst laad, zie je de pagina echt plaatje voor plaatje opgebouwd worden.
Ik vermoed dat dit eenmalig is, omdat de plaatjes nog niet in je cache staan?
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:11 uur
Jordy schreef:
even "hard" refreshen svp, dan moet het goed zijn
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:12 uur
BoordAppel schreef:
De toevoegingen zijn gesorteerd op albumtitels ipv naam van de artiest. Is dat de bedoeling?
toevoegingen? waar bedoel je precies?
0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 september 2005, 17:13 uur
Eerste indruk van de eerste 10 minuten is: super strak! Vooral mooi hoe lekker krap tracktitels opelkaar staan.
Ik zal me komende dagen eens bezig gaan houden met genres te corrigeren naar "Folk". Het corrigeren van labels is eindelijk ook aantrekkelijk geworden (de crew heeft een handig tooltje om labels eenduidig te maken.). Misschien een idee om de "Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!"-feature voor iedereen beschikbaar te maken?
Alvast het eerste bugje: bij het corrigeren van een album wordt bij het opslaan het label leeggemaakt. (Het album komt zonder label op de site te staan.)
Ik zal me komende dagen eens bezig gaan houden met genres te corrigeren naar "Folk". Het corrigeren van labels is eindelijk ook aantrekkelijk geworden (de crew heeft een handig tooltje om labels eenduidig te maken.). Misschien een idee om de "Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!"-feature voor iedereen beschikbaar te maken?
Alvast het eerste bugje: bij het corrigeren van een album wordt bij het opslaan het label leeggemaakt. (Het album komt zonder label op de site te staan.)
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:15 uur
JonnieBrasco schreef:
Misschien een idee om de "Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!"-feature voor iedereen beschikbaar te maken?
Misschien een idee om de "Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!"-feature voor iedereen beschikbaar te maken?
Ik kijk eerst even aan hoe fanatiek de crew hiermee is

0
geplaatst: 10 september 2005, 17:15 uur
Jordy schreef:
(quote)
De albums die je aan de site hebt toegevoegd staan nu op albumtitels gesorteerd en niet meer op artiestennaam.
Dit is trouwens alleen het geval als je er zo veel hebt dat je per letter een aparte pagina krijgt, want bij jou staan ze wel gewoon op 'normale' volgorde.
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:34 uur
Bij album 29803 lijkt er (in IE) een stuk van de titel afgesneden te worden (volgens mij staat alles er wel op?).
Verder als ik dan de band probeer te selecteren krijg ik een 404 error op deze url http://www.musicmeter.nl/artist/Al+Di+Meola%2FJohn+McLaughlin%2FPaco+de+Luc%EDa
Verder als ik dan de band probeer te selecteren krijg ik een 404 error op deze url http://www.musicmeter.nl/artist/Al+Di+Meola%2FJohn+McLaughlin%2FPaco+de+Luc%EDa
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:44 uur
Ik zie dat alle nieuwe albums uit de Top 100 gegooid zijn. Wat is het nut daarvan? Voor de rest mooie site geworden.
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:45 uur
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:49 uur
Ik ben even een uurtje weg. Ik zie in ieder geval dat de server het iets zwaarder heeft dan zou moeten, ik moet blijkbaar hier en daar nog wat optimaliseren.
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:49 uur
Jordy het ziet er prachtig uit
. Ik probeer een beetje mijn nieuwe weg te vinden, ik heb één vraagje: komt bij de forumtopics nu niet meer chronologisch het laatste topic bovenaan te staan, maar wel de verzamelgroep van die topics? Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.
. Ik probeer een beetje mijn nieuwe weg te vinden, ik heb één vraagje: komt bij de forumtopics nu niet meer chronologisch het laatste topic bovenaan te staan, maar wel de verzamelgroep van die topics? Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:52 uur
Meteen een positieve indruk. Iconen aardig, tracks strak op elkaar, label-links en nog wat andere links. Zal trouwens helemaal lekker zijn als het label bij het zoeken etc. ook al (rechts) een kolom krijgt, dan kun je pas echt label-surfen en dat is één van grote trekplijsters van een site als Discogs. Zal dus veel labelfreaks aan de site kunnen binden en zal mij en anderen meer laten toevoegen.
In Firefox passen hier sommige (te lange) teksten ook niet in frames, ook al bij lange tracklistings gezien. Corrigeren (van het soort album) lukte me net trouwens niet, vraag me af of corrigeren nu überhaupt kan (staat evt. nog uit?).
In Firefox passen hier sommige (te lange) teksten ook niet in frames, ook al bij lange tracklistings gezien. Corrigeren (van het soort album) lukte me net trouwens niet, vraag me af of corrigeren nu überhaupt kan (staat evt. nog uit?).
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:52 uur
lebowski schreef:
Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.
Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.
waar, precies?
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:54 uur
John Doe schreef:
Zal trouwens helemaal lekker zijn als het label bij het zoeken etc. ook al (rechts) een kolom krijgt
Zal trouwens helemaal lekker zijn als het label bij het zoeken etc. ook al (rechts) een kolom krijgt
Vreemd, dacht dat ik dat al gebouwd had, gaat op de lijst
In Firefox passen hier sommige (te lange) teksten ook niet in frames, ook al bij lange tracklistings gezien.
Voorbeelden graag!

Corrigeren (van een soort album) lukte me net trouwens niet, vraag me af of corrigeren nu überhaupt kan (staat evt. nog uit?).
Zou moeten kunnen, wat krijg je te zien? Een foutmelding?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.