MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Yak
Waren er nog testers nodig, trouwens? Zoals bij de MoMe-omkat?

heb de songteks gelezen en het is em inderdaad, bedankt!

Aangezien de code voor 75% gelijk is aan MovieMeter (en de nieuwe dingen vooral makkelijk-uit-te-zetten dingen als het corrigeren van albums zijn) ga ik de gok aan om het in één keer live te zetten, en bugs zoveel mogelijk gelijk te fixen.

In ieder geval maar een avondje niet drinken, vrijdag

Gelijk even gecheckt of overal wel een plaatje stond, bij de volgende albums is dit niet het geval (en kan ik er zo snel geen vinden):

"Anaal Nathrakh - The Codex Necro (2001)" (18707)
"Michael Nyman - A Zed & Two Noughts (1985)" (20037)

Aangezien corrigeren volgens mij daar niet gaat, svp even mailen naar [email protected] als je √©√©n van deze covers hebt gevonden, bedankt

..and we're back

dutch2

Gelukkig wel.

Het zal wel aan mijn computer liggen, maar de uitlijning bij de titelnummers bij alle albums klopt niet. Ik zie de eerste 4 letters niet bijvoorbeeld

Ik zal Internet Explorer even aanslingeren

Je hebt gelijk, slordig dat ik dat niet in IE heb gecheckt

Yak
Hoi hoi, we zijn er weer!

Eerste opmerking: MuMe lijkt wel (net als MoMe) een flink stuk langzamer dan vroeger. Als ik 'm voor het eerst laad, zie je de pagina echt plaatje voor plaatje opgebouwd worden.

De toevoegingen zijn gesorteerd op albumtitels ipv naam van de artiest. Is dat de bedoeling?

Yak
Goeie iconen van Pjotr weer, zeg.

Yak schreef:
Als ik 'm voor het eerst laad, zie je de pagina echt plaatje voor plaatje opgebouwd worden.

Ik vermoed dat dit eenmalig is, omdat de plaatjes nog niet in je cache staan?

Jordy schreef:
Je hebt gelijk, slordig dat ik dat niet in IE heb gecheckt

even "hard" refreshen svp, dan moet het goed zijn

BoordAppel schreef:
De toevoegingen zijn gesorteerd op albumtitels ipv naam van de artiest. Is dat de bedoeling?

toevoegingen? waar bedoel je precies?

JonnieBrasco
Eerste indruk van de eerste 10 minuten is: super strak! Vooral mooi hoe lekker krap tracktitels opelkaar staan.

Ik zal me komende dagen eens bezig gaan houden met genres te corrigeren naar "Folk". Het corrigeren van labels is eindelijk ook aantrekkelijk geworden (de crew heeft een handig tooltje om labels eenduidig te maken.). Misschien een idee om de "Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!"-feature voor iedereen beschikbaar te maken?

Alvast het eerste bugje: bij het corrigeren van een album wordt bij het opslaan het label leeggemaakt. (Het album komt zonder label op de site te staan.)

Zal ik gelijk naar kijken

JonnieBrasco schreef:
Misschien een idee om de "Geef mij 20 random albums, dan voer ik ze even in!"-feature voor iedereen beschikbaar te maken?

Ik kijk eerst even aan hoe fanatiek de crew hiermee is

Jordy schreef:
(quote)

toevoegingen? waar bedoel je precies?

De albums die je aan de site hebt toegevoegd staan nu op albumtitels gesorteerd en niet meer op artiestennaam.
Dit is trouwens alleen het geval als je er zo veel hebt dat je per letter een aparte pagina krijgt, want bij jou staan ze wel gewoon op 'normale' volgorde.

okee die gaat op de low-prio lijst

Bij album 29803 lijkt er (in IE) een stuk van de titel afgesneden te worden (volgens mij staat alles er wel op?).

Verder als ik dan de band probeer te selecteren krijg ik een 404 error op deze url http://www.musicmeter.nl/artist/Al+Di+Meola%2FJohn+McLaughlin%2FPaco+de+Luc%EDa

Ik zie dat alle nieuwe albums uit de Top 100 gegooid zijn. Wat is het nut daarvan? Voor de rest mooie site geworden.

avdj schreef:
Wat is het nut daarvan?

De "waan van de dag"-albums filteren

Ik ben even een uurtje weg. Ik zie in ieder geval dat de server het iets zwaarder heeft dan zou moeten, ik moet blijkbaar hier en daar nog wat optimaliseren.

Jordy het ziet er prachtig uit . Ik probeer een beetje mijn nieuwe weg te vinden, ik heb één vraagje: komt bij de forumtopics nu niet meer chronologisch het laatste topic bovenaan te staan, maar wel de verzamelgroep van die topics? Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.

Meteen een positieve indruk. Iconen aardig, tracks strak op elkaar, label-links en nog wat andere links. Zal trouwens helemaal lekker zijn als het label bij het zoeken etc. ook al (rechts) een kolom krijgt, dan kun je pas echt label-surfen en dat is één van grote trekplijsters van een site als Discogs. Zal dus veel labelfreaks aan de site kunnen binden en zal mij en anderen meer laten toevoegen.

In Firefox passen hier sommige (te lange) teksten ook niet in frames, ook al bij lange tracklistings gezien. Corrigeren (van het soort album) lukte me net trouwens niet, vraag me af of corrigeren nu überhaupt kan (staat evt. nog uit?).

lebowski schreef:
Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.

waar, precies?

John Doe schreef:
Zal trouwens helemaal lekker zijn als het label bij het zoeken etc. ook al (rechts) een kolom krijgt

Vreemd, dacht dat ik dat al gebouwd had, gaat op de lijst

In Firefox passen hier sommige (te lange) teksten ook niet in frames, ook al bij lange tracklistings gezien.

Voorbeelden graag!

Corrigeren (van een soort album) lukte me net trouwens niet, vraag me af of corrigeren nu überhaupt kan (staat evt. nog uit?).

Zou moeten kunnen, wat krijg je te zien? Een foutmelding?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.