De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 20:38 uur
Huh, inderdaad.
En terwijl ik dat checkte zie ik dat bij Light Bearer - Lapsus (2011) er ook een foutje staat. Die onderste CD zou LP moeten zijn.
En terwijl ik dat checkte zie ik dat bij Light Bearer - Lapsus (2011) er ook een foutje staat. Die onderste CD zou LP moeten zijn.
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 21:11 uur
Bij zulke fouten zit de oorzaak eerder bij beslist.nl dan MuMe. Dus daar kan je niet veel aan doen, lijkt mij.
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:04 uur
Waarom staan er op de frontpage bij Lonerism twee nietszeggende reviews uitgelicht? Beide heren hebben de, ondanks dat ze anders zullen beweren, de plaat op het moment van schrijven hooguit 1x beluisterd en zetten hun nauwelijks onderbouwde meningen neer als gegeven feiten.
Beetje storend.
Beetje storend.
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 15:50 uur
Ik zie de meningen van users west en aERodynamIC staan en daar mankeert toch weinig aan?
Die van de andere twee users heb ik wel uitgevinkt, omdat ze niet echt over de muziek gaan.
Die van de andere twee users heb ik wel uitgevinkt, omdat ze niet echt over de muziek gaan.
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 19:12 uur
Van het topic "Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp" kan ik de laatste/nieuwste pagina niet meer openen. Ik krijg dan een waarschuwing/foutmelding. Zo erg was mijn grap van gisteren toch niet? Herman? 

0
geplaatst: 23 oktober 2012, 19:21 uur
Malware. Waarschijnlijk een plaatje afkomstig van de site www.excess.nl. EDIT: Om precies te zijn deze post van Njal met een plaatje van een hoes van Kitty Contana.
0
geplaatst: 23 oktober 2012, 20:11 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Van het topic "Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp" kan ik de laatste/nieuwste pagina niet meer openen. Ik krijg dan een waarschuwing/foutmelding. Zo erg was mijn grap van gisteren toch niet? Herman?
Klopt, je hebt een ban opgelegd gekregen voor 1 pagina op het forum.

Alhoewel, zelf kreeg ik ook die melding... Het is inderdaad dat plaatje van Njal, maar ik denk niet dat het kwaad kan. Het staat er ook al een paar dagen.
0
geplaatst: 25 oktober 2012, 15:04 uur
herman schreef:
Ik zie de meningen van users west en aERodynamIC staan en daar mankeert toch weinig aan?
Het zijn twee uitgelichte recensies (negatief) op een door een grote meerderheid zeer gewaardeerd album. Daar is op zich niks mis mee, maar wel dat de twee alineaschrijvers er klaarblijkelijk 1 keer half naar luisteren en daarna de plaat wegzetten als niet bijzonder, of dat een ander album beter is. Dat niveau.
Maar goed, ik ga niet over de sterren enzo, ik geef slechts een stukje feedback.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 oktober 2012, 15:10 uur
Het zijn de enige twee berichtenschrijvers die hun stukje als 'mening' aangevinkt hebben, dus die komt dan bovendrijven. Overigens geven die twee gemiddeld 3,25* tegen een totaalgemiddelde van 3,77*, zo schokkend is die afwijking nu ook weer niet.
Dit is echter een nogal sterke aanname die je nu twee keer ventileert. Misschien netter om daar bij het album of in een pm met de heren in kwestie over in dialoog te gaan i.p.v. hier kwaad te spreken.
Freddie schreef:
Beide heren hebben de, ondanks dat ze anders zullen beweren, de plaat op het moment van schrijven hooguit 1x beluisterd en zetten hun nauwelijks onderbouwde meningen neer als gegeven feiten.
Beetje storend.
Beide heren hebben de, ondanks dat ze anders zullen beweren, de plaat op het moment van schrijven hooguit 1x beluisterd en zetten hun nauwelijks onderbouwde meningen neer als gegeven feiten.
Beetje storend.
Freddie schreef:
Daar is op zich niks mis mee, maar wel dat de twee alineaschrijvers er klaarblijkelijk 1 keer half naar luisteren en daarna de plaat wegzetten als niet bijzonder, of dat een ander album beter is. Dat niveau.
Daar is op zich niks mis mee, maar wel dat de twee alineaschrijvers er klaarblijkelijk 1 keer half naar luisteren en daarna de plaat wegzetten als niet bijzonder, of dat een ander album beter is. Dat niveau.
Dit is echter een nogal sterke aanname die je nu twee keer ventileert. Misschien netter om daar bij het album of in een pm met de heren in kwestie over in dialoog te gaan i.p.v. hier kwaad te spreken.
0
geplaatst: 25 oktober 2012, 15:17 uur
Ik zie niet echt in wat er mis is met dat niveau en één van de recensies is zeker niet negatief (de stem zit ook niet ver onder het gemiddelde). Het is wel opvallend dat er niet wat meer meningen bij het album staan. Vind het eigenlijk wel jammer dat je zo'n ongegrond waardeoordeel uit ("1 keer half beluisterd") over twee mensen die hun mening altijd netjes onderbouwen en nooit een plaat zomaar de grond inschrijven of heel laag becijferen. Misschien accepteren dat niet iedereen er hetzelfde over denkt en/of zelf eens een positiever stukje schrijven bij het album? 
edit: eens met Casartelli

edit: eens met Casartelli
0
geplaatst: 25 oktober 2012, 15:20 uur
Ik had hetzelfde idee als herman inderdaad, als je de tijd om het hier te bespreken had besteed aan het schrijven van een positief stukje erover had er nu een positieve mening op de voorpagina gestaan.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 21:30 uur
Ik zou het mooi vinden als je kon zien welke nummers users als favorieten hebben aangekruist bij albums.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 21:50 uur
Ga naar het tabblad statistieken op zowat iedere pagina van een album en dan zie je welke nummers users het meest gefavoriseerd hebben.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 22:10 uur
Erg mooi nieuw woord gefavoriseerd. Hoelang zal het duren tot het in de Dike Van Dale wordt opgenomen?
0
geplaatst: 27 oktober 2012, 00:16 uur
favoriseren (Betekenis/definitie van) - encyclo.nl
werkwoord favoriseren vervoegen - mijnwoordenboek.nl
Ik heb het niet uitgevonden, hoor.
werkwoord favoriseren vervoegen - mijnwoordenboek.nl
Ik heb het niet uitgevonden, hoor.
0
geplaatst: 29 oktober 2012, 19:44 uur
over de mobiele website (gedeeltelijke copy/paste van MovieMeter)
Ik zie in de statistieken, en merk bij mezelf ook, dat gebruikers meestal toch gewoon de volledige website willen zien op hun mobiel. Daarom krijg je vanaf nu op je telefoon standaard weer de volledige website te zien. Sorry voor het zwalkende beleid op dit gebied
Er zijn speciaal voor kleine schermen echter wel wat aanpassingen gedaan aan de opmaak. Zo is het linkermenu weg, deze kun je door een knopje of een klik op het logo van de site zichtbaar maken wanneer je 'm nodig hebt. Op deze manier wordt de breedte van je scherm beter benut.
Dit zijn wat eerste stappen. Uiteindelijk moet er ergens volgend jaar een compleet nieuw design komen voor de Meter-sites, dat mooi meeschaalt naar diverse schermgroottes. Tot het zo ver is, ga ik de komende tijd kijken of het uiterlijk nog verder te verbeteren is voor het kleine scherm, via enkele kleine aanpassingen in het huidige design.
Mensen die graag de "app-achtige" versie van de site willen bijven gebruiken, kunnen de MusicMeter app downloaden uit de AppStore. Er komt eind van het jaar ook een Android versie.
Ik zie in de statistieken, en merk bij mezelf ook, dat gebruikers meestal toch gewoon de volledige website willen zien op hun mobiel. Daarom krijg je vanaf nu op je telefoon standaard weer de volledige website te zien. Sorry voor het zwalkende beleid op dit gebied

Er zijn speciaal voor kleine schermen echter wel wat aanpassingen gedaan aan de opmaak. Zo is het linkermenu weg, deze kun je door een knopje of een klik op het logo van de site zichtbaar maken wanneer je 'm nodig hebt. Op deze manier wordt de breedte van je scherm beter benut.
Dit zijn wat eerste stappen. Uiteindelijk moet er ergens volgend jaar een compleet nieuw design komen voor de Meter-sites, dat mooi meeschaalt naar diverse schermgroottes. Tot het zo ver is, ga ik de komende tijd kijken of het uiterlijk nog verder te verbeteren is voor het kleine scherm, via enkele kleine aanpassingen in het huidige design.
Mensen die graag de "app-achtige" versie van de site willen bijven gebruiken, kunnen de MusicMeter app downloaden uit de AppStore. Er komt eind van het jaar ook een Android versie.
0
geplaatst: 29 oktober 2012, 19:59 uur
Jordy schreef:
Bij mij werkt de mobiele site gewoonweg niet. Telkens ik Musicmeter wil bezoeken op mijn gsm, moet ik de optie 'automatisch mobiele versies van webpagina's inschakelen' uitschakelen, anders krijg ik niets te zien. Het musicmeterlogo verschijnt bovenaan, maar verder gebeurt er niets.
Ik heb een HTC Wildfire trouwens.
0
geplaatst: 29 oktober 2012, 21:18 uur
Jordy schreef:

0
geplaatst: 30 oktober 2012, 08:10 uur
Ideaal dat het menu links weg is, alleen gebeurt dat bij mij wat willekeurig, de ene keer is hij weg en de andere keer niet, zal even kijken of ik er een patroon in kan vinden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 oktober 2012, 11:50 uur
Misschien al eens genoemd, maar for what it's worth: zou het niet handig zijn als je bij het zoeken naar berichten in topics ook op datum (of maand) kan zoeken?
0
geplaatst: 1 november 2012, 09:49 uur
Kan er iemand wellicht zorgen dat dit duo gekoppeld wordt aan de afzonderlijke artiesten die ook op MuMe staan? En vice versa natuurlijk...
Sasha & John Digweed
Sasha
John Digweed
Sasha & John Digweed
Sasha
John Digweed
0
geplaatst: 3 november 2012, 11:19 uur
Irritant, die CouponDropDownlinks die ongevraagd in je schrijfsels verschijnen, is daar iets aan te doen?
0
geplaatst: 3 november 2012, 11:47 uur
Ik denk dat je last hebt van spyware op je computer, of iets dergelijks. Zul je op andere sites waarschijnlijk ook last van hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.