De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Zephyr
geplaatst: 6 oktober 2012, 08:52 uur
Ik bedoel dat de artiest Bass Communion niet op de site aanwezig is. Of misschien beter gezegd : er is geen artiesten-pagina (?).
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 12:23 uur
Bass Communion is blijkbaar een zijproject van Steven Wilson en daarom linkt het naar de pagina van Steven Wilson : Steven Wilson
0
Zephyr
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:02 uur
OK, dat wist ik dus niet. Had ik misschien wel moeten weten eigenlijk 
Bedankt Illum Sphere !

Bedankt Illum Sphere !
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 15:43 uur
Deze artiest heeft een foute spelling:
Kelly Polar Quartet
Dit is de juiste:
Kelley Polar Quartet
Ik neem aan dat die van de foute spelling ergens anders als gastartiest staat of wellicht op een compilatie, maar hoe kom ik daar nu eigenlijk achter?
Kelly Polar Quartet
Dit is de juiste:
Kelley Polar Quartet
Ik neem aan dat die van de foute spelling ergens anders als gastartiest staat of wellicht op een compilatie, maar hoe kom ik daar nu eigenlijk achter?
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 16:19 uur
GrafGantz schreef:
Google met de site-parameter.
In dit geval Google je dus op: "Kelly Polar Quartet" site:musicmeter.nl
Je krijgt dan o.a. deze als treffer.
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 22:00 uur
Njal schreef:
Goede tip. Bij dat album is nu de naam aangepast. De spookpagina met 'Kelly' kan ik zelf niet verwijderen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 oktober 2012, 11:26 uur
Ik merkte het gister al, maar toen dacht ik dat ik verkeerd klikte: als ik bij Abbey Road een bericht plaats, wordt dat automatisch gemarkeerd als recensie.
0
geplaatst: 8 oktober 2012, 11:31 uur
Wellicht dat je dat zelf als enige ziet, ik zie je laatste berichten daar in elk geval zonder geel sterretje. Zal zelf ook eens iets plaatsen om te checken.
/edit: nope, niets te zien. Wellicht reeds door iemand gefixed binnen 5 minuten?
/edit: nope, niets te zien. Wellicht reeds door iemand gefixed binnen 5 minuten?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 oktober 2012, 11:51 uur
Ik heb ze natuurlijk meteen weer weggeklikt. Ik zal even een testberichtje plaatsen. Edit: Nu doet 'ie het wel. Hmmm, ik houd het wel even in de gaten.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 11 oktober 2012, 17:51 uur
Enkele maanden ook al eens gevraagd, maar waarom staat er op deze profielpagina nog steeds dat er maar twee albums van hem op de site staan?
0
geplaatst: 11 oktober 2012, 18:41 uur
dat soort foutjes sluipen er soms in na verplaats- en hernoemacties , ik zal de totalen van deze artiest even opnieuw doorberekenen
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 21:07 uur
Het label Editions Mego staat zowel onder de naam Editions Mego als Mego op site. Ze zouden samengevoegd moeten worden, liefst als Editions Mego, want zo heet het label nu eenmaal.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 15 oktober 2012, 21:36 uur
Done (Editions Mego). Al is er volgens mij wel discussie mogelijk over welke naam we moeten aanhouden. Imho behoort "editions" namelijk tot dezelfde reeks termen als "records" en "music".
0
sxesven
geplaatst: 15 oktober 2012, 21:39 uur
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk:
En Editions is wel wezenlijk onderdeel van de naam, ook ter onderscheiding van de twee.
[Editions Mego was] founded 1st January 2006 by Peter Rehberg, with the intention of maintaining the legacy and catalogue of the defunct Mego label, as well as releasing new works.
En Editions is wel wezenlijk onderdeel van de naam, ook ter onderscheiding van de twee.
0
geplaatst: 15 oktober 2012, 22:33 uur
Dit zal wel vaker benoemd zijn maar:
Waarom kun je bij 2 of 3 en soms zelfs 4 album tracks niet 1 favoriet aanvinken?
Waarom kun je bij 2 of 3 en soms zelfs 4 album tracks niet 1 favoriet aanvinken?
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 18:59 uur
sxesven schreef:
(quote)
Oeps, dan moesten alleen de albums van 2006 en later naar Editions Mego. Sorry CHIEP.
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 19:18 uur
@Korenbloem: bij albums met 4 tracks kan je er normaal wel aanduiden hoor.
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 20:39 uur
sxesven schreef:
(quote)
Werd in de Weense platenzaak waar ik in augustus wat dingen kocht gewoon aangeduid als Mego. Het gaat om een serie; 'k vind het een beetje calvinistisch om daar per se Editions bij te willen hebben. Menig label heeft zo zijn series (Rarum van ECM bijv) die ook niet hier in de aanduiding terug te vinden zijn. Want waarom valt dan bij Hupseflups Records wel Records (=platen, bestanden, archieven) weg en niet bij Mego Editions (=uitgaven, versies, edities).

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 13:17 uur
Even een kleine opmerking:
Als je in de zoekbalk (rechtsboven) een artiestennaam met een accent grave, accent aigu of ander "gek" tekentje op een van de letters intypt zoals het hoort (dus bijvoorbeeld Sigur Rós ipv Sigur Ros) dan krijg je geen resultaten. Haal je het tekentje weg, dan komen de gewenste artiesten wel onder de balk te staan. Absoluut geen groot probleem, maar wellicht fijn als dit eens opgelost kan worden.
Als je in de zoekbalk (rechtsboven) een artiestennaam met een accent grave, accent aigu of ander "gek" tekentje op een van de letters intypt zoals het hoort (dus bijvoorbeeld Sigur Rós ipv Sigur Ros) dan krijg je geen resultaten. Haal je het tekentje weg, dan komen de gewenste artiesten wel onder de balk te staan. Absoluut geen groot probleem, maar wellicht fijn als dit eens opgelost kan worden.

0
geplaatst: 17 oktober 2012, 13:50 uur
Je bent de eerste niet die dit ter sprake brengt:
De Site >> Algemeen >> Het grote feedback / opmerkingen topic
Al ging dat volgens mij eerder over het uitgebreide zoeken en niet over de snelzoekfunctie boven. Maar in elk geval is dit denk ik het belangrijkste om te onthouden:
De Site >> Algemeen >> Het grote feedback / opmerkingen topic
Al ging dat volgens mij eerder over het uitgebreide zoeken en niet over de snelzoekfunctie boven. Maar in elk geval is dit denk ik het belangrijkste om te onthouden:
Jordy schreef:
Perfect zal het zoekscript nooit worden
Perfect zal het zoekscript nooit worden
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 oktober 2012, 18:08 uur
Njal schreef:
Oeps, dan moesten alleen de albums van 2006 en later naar Editions Mego. Sorry CHIEP.
Kan je mij de desbetreffende releases anders doorgeven, dan pas ik het wel terug aan.Oeps, dan moesten alleen de albums van 2006 en later naar Editions Mego. Sorry CHIEP.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 19 oktober 2012, 14:45 uur
Gaat iets mis bij dit platenhoesje: Incognito - Who Needs Love (2003)
0
Rizz
geplaatst: 19 oktober 2012, 23:12 uur
De discografie van Jet (die van 2001) kent ook een album uit 1975. Jet
0
geplaatst: 20 oktober 2012, 02:17 uur
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 19:57 uur
Wanneer ik bij een album een onder het kopje kopen een album verwijder krijg ik de standaard waarschuwing, maar in plaats van MusicMeter staat er MovieMeter.
"... album van MovieMeter te verwijderen..."
"... album van MovieMeter te verwijderen..."
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.