MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Zephyr
Ik bedoel dat de artiest Bass Communion niet op de site aanwezig is. Of misschien beter gezegd : er is geen artiesten-pagina (?).

Bass Communion is blijkbaar een zijproject van Steven Wilson en daarom linkt het naar de pagina van Steven Wilson : Steven Wilson

Zephyr
OK, dat wist ik dus niet. Had ik misschien wel moeten weten eigenlijk

Bedankt Illum Sphere !

Deze artiest heeft een foute spelling:

Kelly Polar Quartet

Dit is de juiste:

Kelley Polar Quartet

Ik neem aan dat die van de foute spelling ergens anders als gastartiest staat of wellicht op een compilatie, maar hoe kom ik daar nu eigenlijk achter?

GrafGantz schreef:

Ik neem aan dat die van de foute spelling ergens anders als gastartiest staat of wellicht op een compilatie, maar hoe kom ik daar nu eigenlijk achter?

Google met de site-parameter.
In dit geval Google je dus op: "Kelly Polar Quartet" site:musicmeter.nl
Je krijgt dan o.a. deze als treffer.

Njal schreef:
Google met de site-parameter.

Goede tip. Bij dat album is nu de naam aangepast. De spookpagina met 'Kelly' kan ik zelf niet verwijderen.

Stijn_Slayer
Ik merkte het gister al, maar toen dacht ik dat ik verkeerd klikte: als ik bij Abbey Road een bericht plaats, wordt dat automatisch gemarkeerd als recensie.

Wellicht dat je dat zelf als enige ziet, ik zie je laatste berichten daar in elk geval zonder geel sterretje. Zal zelf ook eens iets plaatsen om te checken.

/edit: nope, niets te zien. Wellicht reeds door iemand gefixed binnen 5 minuten?

Stijn_Slayer
Ik heb ze natuurlijk meteen weer weggeklikt. Ik zal even een testberichtje plaatsen. Edit: Nu doet 'ie het wel. Hmmm, ik houd het wel even in de gaten.

CHIEP (crew)
Enkele maanden ook al eens gevraagd, maar waarom staat er op deze profielpagina nog steeds dat er maar twee albums van hem op de site staan?

Lijkt me Helder.

dat soort foutjes sluipen er soms in na verplaats- en hernoemacties , ik zal de totalen van deze artiest even opnieuw doorberekenen

Het label Editions Mego staat zowel onder de naam Editions Mego als Mego op site. Ze zouden samengevoegd moeten worden, liefst als Editions Mego, want zo heet het label nu eenmaal.

CHIEP (crew)
Done (Editions Mego). Al is er volgens mij wel discussie mogelijk over welke naam we moeten aanhouden. Imho behoort "editions" namelijk tot dezelfde reeks termen als "records" en "music".

sxesven
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk:

[Editions Mego was] founded 1st January 2006 by Peter Rehberg, with the intention of maintaining the legacy and catalogue of the defunct Mego label, as well as releasing new works.

En Editions is wel wezenlijk onderdeel van de naam, ook ter onderscheiding van de twee.

Dit zal wel vaker benoemd zijn maar:

Waarom kun je bij 2 of 3 en soms zelfs 4 album tracks niet 1 favoriet aanvinken?

sxesven schreef:

(quote)

En Editions is wel wezenlijk onderdeel van de naam, ook ter onderscheiding van de twee.

Oeps, dan moesten alleen de albums van 2006 en later naar Editions Mego. Sorry CHIEP.

@Korenbloem: bij albums met 4 tracks kan je er normaal wel aanduiden hoor.

sxesven schreef:

(quote)

Werd in de Weense platenzaak waar ik in augustus wat dingen kocht gewoon aangeduid als Mego. Het gaat om een serie; 'k vind het een beetje calvinistisch om daar per se Editions bij te willen hebben. Menig label heeft zo zijn series (Rarum van ECM bijv) die ook niet hier in de aanduiding terug te vinden zijn. Want waarom valt dan bij Hupseflups Records wel Records (=platen, bestanden, archieven) weg en niet bij Mego Editions (=uitgaven, versies, edities).

Even een kleine opmerking:

Als je in de zoekbalk (rechtsboven) een artiestennaam met een accent grave, accent aigu of ander "gek" tekentje op een van de letters intypt zoals het hoort (dus bijvoorbeeld Sigur Rós ipv Sigur Ros) dan krijg je geen resultaten. Haal je het tekentje weg, dan komen de gewenste artiesten wel onder de balk te staan. Absoluut geen groot probleem, maar wellicht fijn als dit eens opgelost kan worden.

Je bent de eerste niet die dit ter sprake brengt:

De Site >> Algemeen >> Het grote feedback / opmerkingen topic

Al ging dat volgens mij eerder over het uitgebreide zoeken en niet over de snelzoekfunctie boven. Maar in elk geval is dit denk ik het belangrijkste om te onthouden:

Jordy schreef:
Perfect zal het zoekscript nooit worden

Top. Bedankt.

CHIEP (crew)
Njal schreef:
Oeps, dan moesten alleen de albums van 2006 en later naar Editions Mego. Sorry CHIEP.
Kan je mij de desbetreffende releases anders doorgeven, dan pas ik het wel terug aan.

Ozric Spacefolk
Gaat iets mis bij dit platenhoesje: Incognito - Who Needs Love (2003)

Ik denk dat het hoesje incognito is.

Rizz
De discografie van Jet (die van 2001) kent ook een album uit 1975. Jet

Rizz schreef:
De discografie van Jet (die van 2001) kent ook een album uit 1975. Jet

Ik heb even de Jetten (3 stuks) uit elkaar getrokken.

De (Britse) band Passenger staat nu op de site onder twee verschillende artiestenpagina's. Zou mooi zijn als ze samengevoegd kunnen worden.

Passenger
Passenger

CHIEP (crew)
Done.

Wanneer ik bij een album een onder het kopje kopen een album verwijder krijg ik de standaard waarschuwing, maar in plaats van MusicMeter staat er MovieMeter.

"... album van MovieMeter te verwijderen..."

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:19 uur

geplaatst: vandaag om 12:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.