De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2012, 18:36 uur
Leuk, maar inderdaad niet haalbaar omdat er dan allemaal aanpassingen / plugins voor iTunes, Spotify, Winamp etc etc etc gemaakt moeten worden
0
geplaatst: 29 november 2012, 09:42 uur
Wellicht één plugin dan? Van last.fm. Indirect krijg je dan dus scrobbles van iTunes, Spotify etc.
0
geplaatst: 30 november 2012, 18:46 uur
Bam! Alle voorkeursstemmen bij Dark Side of the Moon weg. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
En wat is er veranderd? (In the Air) is als toevoeging achter Breathe gekomen.
Hoi chevy93,
De tracklist bij Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973) is zo grondig gewijzigd dat de sterretjes bij je favoriete tracks helaas verloren zijn gegaan. Als je wilt kun je ze even opnieuw aanvinken.
De tracklist bij Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973) is zo grondig gewijzigd dat de sterretjes bij je favoriete tracks helaas verloren zijn gegaan. Als je wilt kun je ze even opnieuw aanvinken.

0
geplaatst: 1 december 2012, 23:08 uur
Bij zoeken krijg ik een witte pagina, hebben jullie dat ook? Ik heb het alleen bij IE10.
http://www.musicmeter.nl/album/search/
0
geplaatst: 2 december 2012, 02:17 uur
Foutje in de wiki.

Oftewel de link naar een grafiek van de groei van het aantal gebruikers.
( Tijdlijn van MusicMeter - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl )

0
geplaatst: 2 december 2012, 03:21 uur
chevy93 schreef:
Bam! Alle voorkeursstemmen bij Dark Side of the Moon weg. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973)
(quote)
Wat dacht je van 10 bonustracks?
0
geplaatst: 2 december 2012, 03:22 uur
freakey schreef:
waarom is hier Urban Dance Squad Tres Manos eigenlijk niet aanklikbaar en onder eigen naam (zie Sjako) wel?
waarom is hier Urban Dance Squad Tres Manos eigenlijk niet aanklikbaar en onder eigen naam (zie Sjako) wel?
Nie vergete he...

0
geplaatst: 2 december 2012, 09:34 uur
volgens mij is dat dezelfde bug die ook al op de lijst staat voor bv. Vinne Appice in Black Sabbath
0
geplaatst: 2 december 2012, 09:35 uur
tsjong schreef:
Foutje in de wiki.
(afbeelding)
Foutje in de wiki.
(afbeelding)
wat is de fout?
0
geplaatst: 2 december 2012, 09:35 uur
Editoor schreef:
Bij zoeken krijg ik een witte pagina, hebben jullie dat ook? Ik heb het alleen bij IE10.
heb nog niet uitvoerig in IE10 getest, hebben meer mensen problemen?
0
geplaatst: 2 december 2012, 10:31 uur
Ik zie toch echt aan de linkerkant bij aantal gebruikers 275000 tot 325000 staan. Wat nogal veel is. Volgens de grafiek waren er in Jan '04, 276000 gebruikers.
0
geplaatst: 2 december 2012, 11:26 uur
Bij Chicago staat het album 'Beginnings' bij de verzamelalbums. Het is echter een live plaat.
0
geplaatst: 2 december 2012, 11:29 uur
freakey schreef:
Wat dacht je van 10 bonustracks?
En dan moeten alle overige stemmen maar verwijderd worden? Bij Bad zijn zo'n 30 bonustracks bij gekomen. Nooit een berichtje van gehad.Wat dacht je van 10 bonustracks?
En alsof men massaal die live-nummers als voorkeur op gaat geven..
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 december 2012, 11:39 uur
Waren Speak to Me en Breathe (met of zonder In the Air) eerder ook al gesplitst?
In elk geval een mooie gelegenheid om eens even alle 'legacy' uit de favoriete nummers te filteren.
In elk geval een mooie gelegenheid om eens even alle 'legacy' uit de favoriete nummers te filteren.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 december 2012, 11:42 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Echt vervelend inderdaad, vooral als het bij een album is waarvan je niet alle titels van de liedjes uit je hoofd kent.
Ook vervelend is als de site even haakt. Heb je nog niets gezien, zijn daarna alle updates niet meer oranje. Is toch wel ergernis nr. 1.
0
geplaatst: 2 december 2012, 11:43 uur
Casartelli schreef:
Ja, dat klopt. Maar daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Bovendien verdwenen toen alleen de stemmen bij Breathe, vandaar dat Breathe ook minder stemmen had dan Speak to Me destijds. Ik meen dat de stemmen van Speak To Me/Breathe destijds gewoon naar Speak To Me gingen.In elk geval een mooie gelegenheid om eens even alle 'legacy' uit de favoriete nummers te filteren.
0
geplaatst: 2 december 2012, 11:48 uur
chevy93 schreef:
En alsof men massaal die live-nummers als voorkeur op gaat geven..
(quote)
En dan moeten alle overige stemmen maar verwijderd worden? Bij Bad zijn zo'n 30 bonustracks bij gekomen. Nooit een berichtje van gehad.En alsof men massaal die live-nummers als voorkeur op gaat geven..
Er moet meer veranderd zijn dan dat, anders blijven deze stemmen bewaard.
0
geplaatst: 2 december 2012, 11:51 uur
Nee, echt niks. De scheiding Speak To Me / Breathe is eerder al gemaakt, zoals Casartelli aangeeft. Achter Breathe is (In the Air) als toevoeging gekomen en verder nog wat bonustracks (DSoTM live in Wembley).
Jij kan vast wel een of ander logbestand raadplegen, want ik ben benieuwd wat er dan allemaal nog meer veranderd is.
Jij kan vast wel een of ander logbestand raadplegen, want ik ben benieuwd wat er dan allemaal nog meer veranderd is.
0
geplaatst: 2 december 2012, 17:36 uur
Er is dus meer gebeurd dan enkel nieuwe bonustracks. In dat laatste geval gaan markeringen niet verloren, bij het hernoemen van een track wel. Niet ideaal natuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Vooral aangezien het in dit geval voor ons duidelijk is dat het dezelfde track is. Vanuit het oogpunt van de site is er echter een track verdwenen en een hele andere voor in de plaats gekomen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 december 2012, 18:02 uur
Tja, je zou nog kunnen aanvoeren dat als 1 nummer een nieuwe titel krijgt en de rest ongewijzigd blijft qua titel en positie, dat er dan niks verandert.
Van de andere kant was dit pas mijn derde waarschuwing dit kalenderjaar dat ik mijn sterretjes opnieuw moest aanvinken. In combinatie met de positieve neveneffecten (dat je zelf weer even opnieuw na mag denken wat ook weer precies de favoriete nummers waren, plus het schrappen van 'legacy' vinkjes) vind ik de afstelling eigenlijk ook wel best zo.
Van de andere kant was dit pas mijn derde waarschuwing dit kalenderjaar dat ik mijn sterretjes opnieuw moest aanvinken. In combinatie met de positieve neveneffecten (dat je zelf weer even opnieuw na mag denken wat ook weer precies de favoriete nummers waren, plus het schrappen van 'legacy' vinkjes) vind ik de afstelling eigenlijk ook wel best zo.
0
geplaatst: 2 december 2012, 23:24 uur
Er gaat iets fout met de artiestenpagina van Siouxsie & The Banshees. De band staat hier, maar zonder platen. Alle platen staan hhier. Blijkbaar is er een keer een correctie ingediend om van de '&' een 'and' te maken, en is het oeuvre daardoor 'verhuisd'. De 'oude' pagina bestaat echter nog steeds en de 'nieuwe' bevat een aantal fouten: zo staat de band als solo-artiest aangemerkt, met als gevolg dat wij Siouxsie doodverklaard hebben sinds 1996. Alle bandleden staan - misschien daarom - ook nog op de oude pagina. Ik zal een correctie sturen om de nieuwe pagina te updaten; kan de oude dan verwijderd worden?
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:46 uur
Waarom staat op de home pagina dat Babel van Mumford & Sons vanaf vrijdag 30 november in de winkels ligt...??????
0
geplaatst: 3 december 2012, 22:58 uur
Re-release. Mja, waarom dat nou interessant genoeg is voor de hoofdpagina 

0
geplaatst: 4 december 2012, 00:40 uur
Dat is een geautomatiseerde keuze, ik heb er maar even een andere hooggewaardeerde nieuwe plaat voor in de plaats gezet.
0
geplaatst: 4 december 2012, 01:37 uur
Uitstekende keuze, wist nog niet dat Nils Frahm weer iets nieuws had 

0
geplaatst: 4 december 2012, 16:20 uur
Maakt er iemand wel eens gebruik van de YouTube-linkjes bij tracklists? Opzich een mooi idee, maar ik merk dat het nu vaak wel erg rommelig wordt, met links die naar verwijderde YouTube-filmpjes verwijzen of links naar fanmade videos in slechte kwaliteit...
0
geplaatst: 4 december 2012, 17:49 uur
Ik, bv. om enkele tracks te checken van een onbekend album (moet ik zelf niks meer zoeken) of gewoon om de video's te bekijken van een bepaalde artiest.
Je kan ze zelf trouwens ook gewoon aanpassen, zonder tussenkomst van een mod..
Je kan ze zelf trouwens ook gewoon aanpassen, zonder tussenkomst van een mod..
0
geplaatst: 4 december 2012, 18:16 uur
Bij Simple Minds - 5x5 Live (2012) probeer ik de Spotify-URL toe te voegen, maar ik krijg een foutmelding. 5x5 Live by Simple Minds on Spotify - open.spotify.com
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik het intro niet kan afspelen (enige van de 31 nummers). Ik heb het album niet op mijn pc, overigens.
Edit: Zelfde probleem met Erased Tapes Collection IV (2012). Erased Tapes Collection IV by Various Erased Tapes Artists on Spotify - open.spotify.com
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat ik het intro niet kan afspelen (enige van de 31 nummers). Ik heb het album niet op mijn pc, overigens.
Edit: Zelfde probleem met Erased Tapes Collection IV (2012). Erased Tapes Collection IV by Various Erased Tapes Artists on Spotify - open.spotify.com
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.