MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
OldRottenhat schreef:
Maakt er iemand wel eens gebruik van de YouTube-linkjes bij tracklists? Opzich een mooi idee, maar ik merk dat het nu vaak wel erg rommelig wordt, met links die naar verwijderde YouTube-filmpjes verwijzen of links naar fanmade videos in slechte kwaliteit...

Als je een foute link ziet inderdaad svp corrigeren kan door eerst te klikken op het tabblad "corrigeren" en dan op "video"

Jordy schreef:
Welke foutmelding precies?
Fout bij opslaan: ongeldige Spotify url, of dit album is niet beschikbaar in Nederland.

Fout ligt bij Spotify, als ik bij ze opvraag in welke landen dit album beschikbaar is krijg ik een lege lijst terug

http://ws.spotify.com/lookup/1/?uri=spotify:album:6Or545oGksoE03XAHZNHKv

hopelijk komt dit niet te vaak voor

Zelfde verhaal bij dit album: Änimal - But First of All (2012)

misschien moet die check er maar uit, de kans dat er een keer een album wel in Belgie maar niet in Nederland beschikbaar is zal wel klein zijn

En al zou dat wel zo zijn, hoeveel mensen zouden zich hieraan storen? Hooguit aan Spotify, maar ik denk niet dat iemand MuMe gaat aanklagen vanwege valse valse voorwendselen.

Het (kleine) risico is dat een Vlaamse gebruiker een linkje toevoegt, en dat dat linkje het bij alle Nederlandse bezoekers niet doet omdat het betreffende album niet in de NL versie van Spotify staat.

Hellblazer schreef:
Bij deze bijvoorbeeld. Ik heb hem intussen al gecorrigeerd, maar toen ik hem net had toegevoegd, waren bij tracks van meerdere artiesten de tweede artiest weggevallen.

Dit is wat er gebeurt:
Artiest 1 & Artiest 2 (deze artiest valt weg na het insturen van de toevoeging) - Track 1

Ik vul de tweede artiest wel in tijdens het toevoegen van een compilatie (het komt niet bij EP's of albums voor) maar hij lijkt hem niet op te slaan o.i.d..

Kan dit helaas niet nabootsen, zelfs als ik een toevoeging afkeur en vervolgens gecorrigeerd opnieuw instuur, gaat er niets verloren. Wat is precies het albumtype waar dit bij optreedt? misschien heeft dat er nog iets mee te maken

Ik heb dat ook een paar keer gehad. Volgens mij was dat iedere keer bij een verzamelalbum (oude tracks, meerdere artiesten)

Ik zat net even rond te kijken, en het viel me op dat het hoofdlettergebruik in Interpol - Turn on the Bright Lights en bijvoorbeeld Herman Dune - Turn Off the Lights niet consequent is. En zo eigenlijk alle titels met "Turn on" en "Turn Off" niet. De "on" wordt altijd met kleine letter geschreven maar de "Off" met hoofdletter.

Hieraan ten grondslag ligt denk ik het feit dat "on" een voorzetsel kan zijn, in welk geval het volgens MuMe-normen met kleine letter moet, maar hier is het een deel van de constructie "Turn on" en zou het dus eigenlijk met een hoofdletter moeten. Maar dit terzijde, is niet relevant genoeg om iets aan te doen

Dat worden kamervragen...

Jordy schreef:
Kan dit helaas niet nabootsen, zelfs als ik een toevoeging afkeur en vervolgens gecorrigeerd opnieuw instuur, gaat er niets verloren. Wat is precies het albumtype waar dit bij optreedt? misschien heeft dat er nog iets mee te maken

Ik heb het meegemaakt met verzamelalbums als je de artiesten/tracklist importeert, en er daarna nog extra artiesten aan toevoegd.

Jordy schreef:
Het (kleine) risico is dat een Vlaamse gebruiker een linkje toevoegt, en dat dat linkje het bij alle Nederlandse bezoekers niet doet omdat het betreffende album niet in de NL versie van Spotify staat.
Alle Metallica-albums staan nu eindelijk op Spotify, maar zijn vanwege hetzelfde probleem niet toevoegbaar.

Jordy schreef:
Wat is precies het albumtype waar dit bij optreedt? misschien heeft dat er nog iets mee te maken

Precies wat Demoniac en Njal zeggen. Bij gewone artiestenalbums heb ik het probleem niet aangetroffen, alleen bij verzamelaars, die dus gecorrigeerd moeten worden na het toevoegen.

Ik heb geprobeerd om dit album op de site te zetten, maar dat kon niet omdat het een unofficial release is. Dat had ik al gezien, maar ik had even gecontroleerd of er meer albums van het desbetreffende label op deze site staan. Dat is dus het geval. Er staan een aantal albums tussen die unofficial released zijn en dus eigenlijk niet op de site horen, zoals Kiss - In Concert, maar er zijn ook een aantal wel official releases, zoals Neil Young & Crazy Horse - Live in San Francisco.
Ik weet niet precies welke albums unofficial zijn en welke wel officieel, maar er zijn denk ik een paar albums doorgelaten die niet op de site horen.

chevy93 schreef:
(quote)
Alle Metallica-albums staan nu eindelijk op Spotify, maar zijn vanwege hetzelfde probleem niet toevoegbaar.

ga ik vanavond even fixen

Hellblazer schreef:
(quote)

Precies wat Demoniac en Njal zeggen. Bij gewone artiestenalbums heb ik het probleem niet aangetroffen, alleen bij verzamelaars, die dus gecorrigeerd moeten worden na het toevoegen.

vreemd, dat is precies wat ik getest heb... vervelend

Is het correct dat foto's in PM niet automatisch "geresized" worden zoals dit op het forum wel gebruikelijk is?

Nee dat is een bug, bedankt voor het melden

Talisman: het eerste stuk tekst zegt "Er staan 11 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 13 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,85 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,60." Daar is echter niets van terug te vinden ...

Simon Smith (crew)
Lijkt me ook een bug.

Een manco van de snelzoekfunctie (denk ik). Deze zoekt alleen op albumtitels en niet op artiesten. Via de uitgebreide zoekfunctie worden suggesties gegeven waarvan ik er 1 moet kiezen. Ik kan dus niet 1 lijst verkrijgen met alle platen van de artiesten met eenzelfde naam.

Zo zijn er een stuk of 7 verschillende bands met de naam Leviathan en ik kan geen overzicht krijgen van het totaal van alle albums van deze bands en dus ook niet makkelijk uitzoeken welke album bij welke artiest hoort en welke artiest welk nummertje behoort te krijgen.

De snelzoekfunctie geeft maximaal 5 namen van artiesten. Er is nu het een en ander misgegaan met de toekenning van subnummers aan de artiesten, vanwege het ontbreken van een overzicht en zonder dit overzicht is het erg lastig zoeken en de juiste correcties indienen.

Met zoeken bedoel ik hier een naam intypen en dan een enter geven.

Iemand zin en tijd om deze arttiest op te splitsen? Zijn twee verschillende bands, al zijn ze uiteraard wel aan elkaar verwant:

The Bronx

Mariachi El Bronx

American mariachi band started as a side project with members of the punk/hardcore band Bronx, The (2) in 2006.

GrafGantz schreef:
Iemand zin en tijd om deze arttiest op te splitsen? Zijn twee verschillende bands, al zijn ze uiteraard wel aan elkaar verwant:

The Bronx

Mariachi El Bronx

(quote)

Ingediend

Ondskapt Bij deze artiest staat het album van 2005 er twee keer op.

De foute versie is verwijderd. Bedankt voor het melden.

De zoekbalk op musicmeter.nl (en moviemeter.nl) werkt niet met de mobiele browser Opera Mini, kan dat?

op wel besturingssysteem / telefoon?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:36 uur

geplaatst: vandaag om 22:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.