De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2012, 12:26 uur
Android 2.2.1 op een HTC Wildfire.
Met de standaardbrowser werkt musicmeter wel perfect maar Opera Mini is gigantisch veel sneller. Vlug iets opzoeken op musicmeter als ik in een platenzaak sta is met de standaardbrowser echt niet te doen.
't Is voorlopig de enige site waarbij de zoekfunctie niet werkt.
Als ik iets intik in de balk en op het vergrootglasje klik herlaadt hij gewoon de homepagina.
Had musicmeter geen app / mobiele site trouwens?
Met de standaardbrowser werkt musicmeter wel perfect maar Opera Mini is gigantisch veel sneller. Vlug iets opzoeken op musicmeter als ik in een platenzaak sta is met de standaardbrowser echt niet te doen.
't Is voorlopig de enige site waarbij de zoekfunctie niet werkt.
Als ik iets intik in de balk en op het vergrootglasje klik herlaadt hij gewoon de homepagina.
Had musicmeter geen app / mobiele site trouwens?
0
geplaatst: 15 december 2012, 13:33 uur
Er is momenteel alleen een iPhone app. De volledige site is al redelijk geoptimaliseerd voor telefoons (zo is er bv. geen linkermenu), dat zal in de toekomst verder verbeterd worden.
Heb zelf geen problemen om de site te laden op Android telefoons, maar ik zal eens kijken wat er bij gebruik van Opera mini aan de hand is. Ik kan zelf alleen testen met Android 4.0.nogwat
Heb zelf geen problemen om de site te laden op Android telefoons, maar ik zal eens kijken wat er bij gebruik van Opera mini aan de hand is. Ik kan zelf alleen testen met Android 4.0.nogwat
0
geplaatst: 15 december 2012, 13:44 uur
Even getest, als ik na het typen van een zoekopdracht op enter druk gaat ie zoeken bij mij, hoef niet op het vergrootglaasje te drukken. Opera Mini op een HTC One V met Android 4.0
0
geplaatst: 15 december 2012, 13:58 uur
Bij mij jammer genoeg niet. Achja, daarvoor ga ik geen andere gsm kopen. 
Zoeken lukt trouwens wel via 'Zoeken' in het menu, merk ik niet. Dus enkel de zoekbalk bovenaan de site wil het niet doen bij mij met Opera Mini. Maar dat geeft niet, de site werkt zodanig snel met Opera mini dat die 2 extra kliks geen enkel probleem zijn.

Zoeken lukt trouwens wel via 'Zoeken' in het menu, merk ik niet. Dus enkel de zoekbalk bovenaan de site wil het niet doen bij mij met Opera Mini. Maar dat geeft niet, de site werkt zodanig snel met Opera mini dat die 2 extra kliks geen enkel probleem zijn.

0
geplaatst: 15 december 2012, 15:13 uur
Bij mij werkt Musicmeter met mijn gsm perfect. Al gebruik inderdaad mijn standaardbrowser, ik vind die vlug genoeg. Al ben ik toch benieuwd of er nu een Android App komt of niet. Overigens heb ik een Sony Xperia.
Op m'n laptop werkt het zoeken op Musicmeter met Google Chrome dan weer niet. Met Firefox gaat het dan weer wel.
Op m'n laptop werkt het zoeken op Musicmeter met Google Chrome dan weer niet. Met Firefox gaat het dan weer wel.
0
geplaatst: 16 december 2012, 20:24 uur
Jordy schreef:
vreemd, dat is precies wat ik getest heb... vervelend
vreemd, dat is precies wat ik getest heb... vervelend
Hier is het ook fout gegaan. Ik heb express nog geen correctie ingestuurd. Tracklist
Track 7, 10, 11, 18, 22, 30, 34, 41, 58, 68, 74, 76, 81, 90, 92, 94
Bij elke track met meerdere artiesten is alleen de eerste overgebleven. De gastartiesten staan er wel gewoon bij.
0
geplaatst: 16 december 2012, 20:35 uur
Vervelend, ik kan dat dus niet naspelen. Is het een toevoeging die tussentijds nog is afgekeurd?
Het gaat ook geregeld wel goed, zoals bv vandaag nog bij deze toevoeging
New Music for Old Instruments (2012)
0
geplaatst: 16 december 2012, 20:44 uur
Jordy schreef:
Die had ik handmatig gedaan, dus in de artiestenvakjes gezet. Mischien is het daarom goedgegaan?
0
geplaatst: 16 december 2012, 22:32 uur
Zou het niet mogelijk zijn dat er geen aparte artiestenpagina's meer zijn voor alle aliassen van een groep? Zo hebben er nu bij zowel Godspeed You Black Emperor als Godspeed You Black Emperor! als Godspeed You! Black Emperor berichten gestaan op de desbetreffende artiestenpagina's.
Heb er net weer wat samengevoegd, maar onhandig is het wel... Het zou ideaal zijn als je bij het verplaatsen van berichten meteen de hoofdartiest i.p.v. een later alias als standaardoptie kreeg.
Heb er net weer wat samengevoegd, maar onhandig is het wel... Het zou ideaal zijn als je bij het verplaatsen van berichten meteen de hoofdartiest i.p.v. een later alias als standaardoptie kreeg.
0
geplaatst: 16 december 2012, 23:00 uur
Hmn vreemd. Waren dat nieuwe berichten? Want "normale" gebruikers zouden niet bij de discussiepagina van zo'n alias moeten kunnen komen.
0
geplaatst: 16 december 2012, 23:09 uur
Nee, het waren berichten die vanaf het nieuwe album verplaatst waren. Maar je moet maar net weten dat iets een alias is en dan ook nog eens goed opletten als je het al weet.
0
geplaatst: 17 december 2012, 13:54 uur
Jordy schreef:
is het een toevoeging die tussentijds nog is afgekeurd?
is het een toevoeging die tussentijds nog is afgekeurd?
Nee, hij is niet afgekeurd. Ook heb ik alles handmatig ingevoerd.
0
geplaatst: 17 december 2012, 18:04 uur
Ik bedenk me nu opeens dat dit zowat het enige forum is waarbij je niet kan zien wanneer een bericht voor het laatst gewijzigd is. Is hier een specifieke reden voor?
0
geplaatst: 17 december 2012, 21:56 uur
Op Alexander Gerlach staat dat dat een alias is van Niconé. Bij Niconé staat dat Alexander Gerlach één vd leden is. Dat laatste is bij mijn weten corrcect, dat eerste niet. Kan dat eerste aangepast worden?
0
geplaatst: 17 december 2012, 22:05 uur
Is het eigenlijk ook mogelijk om een functie toe te voegen om je citaten te bekijken? Nu zou je het niet altijd merken als iemand op een bericht van je reageert.
0
geplaatst: 18 december 2012, 00:22 uur
Ik heb soortgelijke functie (waar je een PM krijgt als er iemand jouw citeert) ook al eens opgemerkt, dus hoop ik dat deze functie op de lijst staat.
0
geplaatst: 18 december 2012, 01:42 uur
Staat erop inderdaad:
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
en dan doorklikken naar:
voor je iets meldt: bekende bugs + idee?nlijst - MovieMeter.nl
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
en dan doorklikken naar:
voor je iets meldt: bekende bugs + idee?nlijst - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 18 december 2012, 17:36 uur
Mijn top 10 van 2012 is plotseling verdwenen. Meer mensen die dit hebben?
0
geplaatst: 18 december 2012, 19:21 uur
Dat komt denk ik omdat je de nieuwe Burial erin had staan, maar die is van de site gehaald.
0
geplaatst: 18 december 2012, 19:41 uur
Manuel schreef:
Op Alexander Gerlach staat dat dat een alias is van Niconé. Bij Niconé staat dat Alexander Gerlach één vd leden is. Dat laatste is bij mijn weten corrcect, dat eerste niet. Kan dat eerste aangepast worden?
*kuch*
0
geplaatst: 18 december 2012, 19:46 uur
Bijzonder geval, die Niconé: omdat er geen albums van op de site staan, kan de artiestpagina niet aangepast worden, en ook niet die alias. Niet door mij in elk geval. Een mod misschien?
0
geplaatst: 18 december 2012, 20:16 uur
Anders voeg ik, desnoods tijdelijk, even een release van Niconé toe, zodat dat gecorrigeerd kan worden. Alexander Gerlach zit namelijk ook in andere groepen, maar als ik dat ga invullen ben ik bang dat die dan Niconé weer meenemen..
0
geplaatst: 18 december 2012, 20:23 uur
Ja dat is goed. Zelf zag ik niet zo snel een release van (solo) Niconé, maar misschien heb jij meer succes.
0
geplaatst: 18 december 2012, 20:50 uur
Je kunt ook /correct aan de url van de artiestenpagina van Niconé/Alexander Gerlach toevoegen.
0
geplaatst: 18 december 2012, 20:52 uur
Dexter schreef:
Je kunt ook /correct aan de url van de artiestenpagina van Niconé toevoegen.
Je kunt ook /correct aan de url van de artiestenpagina van Niconé toevoegen.
Slim
Dat werkt inderdaad. De alias van Alexander Gerlach is nu weg.
0
geplaatst: 18 december 2012, 21:22 uur
herman schreef:
Dat komt denk ik omdat je de nieuwe Burial erin had staan, maar die is van de site gehaald.
Klopt ja, vandaar dus... thanks!
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2012, 01:28 uur
Als ik een post maak met daarin een vreemd karakter, bijvoorbeeld ∆ dan ziet dat er prima uit, ook als ik het quote.
Echter als ik een post wijzig en zo'n karakter staat erin (maakt niet uit of het er al stond of dat ik het bij de wijziging toevoeg) dan ziet het er zo uit: %u2206
Echter als ik een post wijzig en zo'n karakter staat erin (maakt niet uit of het er al stond of dat ik het bij de wijziging toevoeg) dan ziet het er zo uit: %u2206
0
geplaatst: 21 december 2012, 11:38 uur
Mgla en Mgła zijn dezelfde artiest. Bron: Mg?a - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.