MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Bij de topic Het Metal Album van de Week zitten wij morgen reeds aan 184 voorgestelde albums. Hiervoor werd een Google Excel blad aangemaakt met een overzicht van alle inzendingen, vrij toegankelijk voor iedereen: klik. Een idee voor dit forum en andere gelijkaardige forums om dergelijke documenten aan de topic te koppelen (als ondertitel, als link)? Komt misschien de leesbaarheid van een topic ten goede.

Site loopt bij mij vreselijk slecht, al uren, iemand meer last?

Ik heb totaal geen last. Ik gebruik Firefox.

Nee, hij loopt bij mij heel snel. Welke browser gebruik je, freakey?

Ik gebruik trouwens Firefox.

Onweerwolf
freakey schreef:

Ja, compleet waardeloos momenteel.

Onweerwolf
Ik gebruik Opera trouwens, jij ook Freakey?

Nee, ook Firefox zoals je bovengangers...

Ik heb nergens last van... Misschien zitten jullie bij dezelfde provider? Ik heb KPN.

Ik heb Telenet.

Onweerwolf
Telfort hier, maar dan zouden andere websites ook langzaam moeten zijn, lijkt me, en het is alleen MusicMeter.

Tele 2, geen problemen hier.

Stijn_Slayer
Nergens last van, al durf ik dat met UPC nooit zo goed hardop te zeggen..

freakey schreef:

Verbinding was hier echt dramatisch vandaag, al lijkt het nu verholpen. Zo slecht dat de site eigenlijk onbruikbaar was.

Onweerwolf schreef:
Telfort hier, maar dan zouden andere websites ook langzaam moeten zijn, lijkt me, en het is alleen MusicMeter.

Dat was bij mij ook ja, alle andere wel goed, nu lijkt het wat beter....

Onweerwolf
freakey schreef:
(quote)

Dat was bij mij ook ja, alle andere wel goed, nu lijkt het wat beter....

Ja hier ook.

De server werkt gewoon niet naar behoren. De ene keer zijn de sites traag, de andere keer zijn de sites onbeschikbaar. Het wordt dringend tijd voor een andere hostingprovider.

Hoe weet je zo zeker dat het daar aan ligt, misschien is deze site wel gewoon heel slecht en amateuristisch geprogrammeerd?

En nu even serieus. Had zelf het idee dat er al maanden geen grote problemen meer zijn geweest met de bereikbaarheid van de sites, maar dat kan ik mis hebben. Vervelend dat de site vanmiddag minder goed bereikbaar was, hoor graag als dat in de toekomst weer voorkomt zodat ik hopelijk op zoek kan naar een oplossing.

Vandaag nergens last van gehad (UPC).

herman schreef:
Ik heb nergens last van... Misschien zitten jullie bij dezelfde provider? Ik heb KPN.

Hier ook KPN , maar vanmiddag was een ramp op de site, andere site liepen prima.

Vandaag nergens last van gehad (Scarlet/Belgacom). Al een eeuwigheid geen last meer gehad eigenlijk

Onweerwolf schreef:
Ik had vanmiddag exact hetzelfde, was geen doen zowat, zit bij Telfort en gebruik ook Opera (heb Opera Turbo ingeschakeld, geen idee of dat verschil maakt). Nu draait het weer gewoon gelukkig

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Als ik een post maak met daarin een vreemd karakter, bijvoorbeeld ∆ dan ziet dat er prima uit, ook als ik het quote.

Echter als ik een post wijzig en zo'n karakter staat erin (maakt niet uit of het er al stond of dat ik het bij de wijziging toevoeg) dan ziet het er zo uit: %u2206

Kan dit ook gefixed worden?

ik zet het op de centrale lijst!

Onweerwolf
Jordy schreef:
ik zet het op de centrale lijst!

Top!

Het lijkt erop, dat de zoekfunctie niet altijd albums van het type "verzamel (oude tracks één artiest)" vindt.

Voorbeeld 1: Zoeken op overige gegevens, land: IJsland, jaar 2002 t/m 2002
Er worden 117 albums gevonden, maar niet deze en deze van Björk. Wel worden ander type verzamelalbums gevonden zoals deze van het type "verzamel (nieuwe tracks)" en deze "verzamel (oude tracks meerdere artiesten)".

Voorbeeld 2: Zoeken op artiest Björk met de optie "Verzamel (oud)" aangevinkt.
Er worden 104 albums gevonden, maar niet de vier verzamelalbums van het type "oude tracks, één artiest, die hier onder het kopje Verzamel staan. Remix album Bastards heeft als type "Verzamel (Nieuw)" en wordt wel gevonden, net zoals deze "Verzamel (oude tracks, meerdere artiesten)".
Ik heb vergelijkbare zoekopdrachten uitgevoerd voor albums van andere artiesten zoals deze van Kraftwerk en deze van Radiohead, met hetzelfde resultaat.

Nog een puntje: als je zoekt op artiest krijg je zowel bij Björk als Radiohead meer dan 100 albums (104, resp 117), verdeeld over twee pagina's. Als je op de "2" klikt om naar de tweede pagina te gaan, gebeurt er niets (zowel met Firefox als IE getest).

bedankt voor het melden, probleem met verzamelalbums is opgelost, het laatste probleem gaat op de lijst

sxesven
Is het mogelijk een soort preview-functie in te bouwen voor het versturen van privéberichten? Met het versturen van linkjes, quoten e.d. gebeurt het nogal eens dat er ergens dan net een haakje verkeerd staat en je hele bericht niet meer klopt. Editten is natuurlijk ook niet mogelijk - verzonden is verzonden. Nu is het geen hele ramp en stuur je even een nieuw berichtje waarin je je fout corrigeert, maar je bericht van tevoren even kunnen previewen zou wel prettig zijn - dat gaat zo visueel toch wat makkelijker.

sxesven schreef:
Is het mogelijk een soort preview-functie in te bouwen voor het versturen van privéberichten? Met het versturen van linkjes, quoten e.d. gebeurt het nogal eens dat er ergens dan net een haakje verkeerd staat en je hele bericht niet meer klopt. Editten is natuurlijk ook niet mogelijk - verzonden is verzonden. Nu is het geen hele ramp en stuur je even een nieuw berichtje waarin je je fout corrigeert, maar je bericht van tevoren even kunnen previewen zou wel prettig zijn - dat gaat zo visueel toch wat makkelijker.

Je kunt een soort van instant preview door die pm eerst aan jezelf te sturen, dat doe ik ook wel eens - bij lange pm's - om eea vast te leggen. Al staat het schizofreen, van mezelf pm'en heb ik nog geen blijvende schade ondervonden

sxesven
Doe ik ook weleens inderdaad, maar dat zou makkelijker kunnen, me dunkt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.