De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:55 uur
Jordy schreef:
De "waan van de dag"-albums filteren
(quote)
Oke

Wel vreemd: Albums corrigeren lukt niet. Zal deze optie helemaal verdwijnen of is het eind september weer mogelijk?
0
geplaatst: 10 september 2005, 17:57 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ik vind dat flink verbeterd juist!
Die 'nieuwe' albums in de top-100 slaan echt nergens op.
Mijn eerste indrukken van de 'nieuwe' musicmeter zijn trouwens behoorlijk goed, vooral de zoekopdrachten zijn behoorlijk verbeterd.
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:04 uur
Vreemd, dacht dat ik dat al gebouwd had, gaat op de lijst
Hardstikke mooi 
Voorbeelden graag! 
Vb. tracklisting die ik in mijn Firefox niet geheel zie.
Zou moeten kunnen, wat krijg je te zien? Een foutmelding?
Nu lukt ineens weer wel. Standaard foutmelding kreeg ik eerst en dat jij automatisch ervan op de hoogte werd gebracht.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 september 2005, 18:06 uur
lebowski schreef:
komt bij de forumtopics nu niet meer chronologisch het laatste topic bovenaan te staan, maar wel de verzamelgroep van die topics? Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.
komt bij de forumtopics nu niet meer chronologisch het laatste topic bovenaan te staan, maar wel de verzamelgroep van die topics? Ik bedoel, voorheen zag je bovenaan 'Knappe artiesten' als daar het laatst op gereageerd was, nu 'Muziekgames'.
Volgens mij kijk je verkeerd.
In plaats van op "Forum" te klikken in het menu, zou je op "Updates" en vervolgens "Forumtopics" moeten klikken.
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:07 uur
Volgens mij heb je 100% gelijk JB, zoals mijn vader vroeger al zei, eerst kijken, dan vragen 

0
geplaatst: 10 september 2005, 18:08 uur
Een correctie goedkeuren lukt iig niet:
Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:17 uur
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:20 uur
Vind het allemaal prima, behalve wederom weer de drie iconen in het linkermenu. Wennen bij moviemeter doe ik er ook nog steeds niet aan. Voor de rest niets dan lof 

0
geplaatst: 10 september 2005, 18:25 uur
Zijn die problemen met corrigeren nog steeds? Er waren wat schrijfrechten verkeerd op de plaatjes-directories
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:29 uur
Ik vind de site er ook mooi uitzien!! Alleen kloppen volgens mij bij de top-x berichten/toevoegingen per user nog het een en anders niet, zo heb ikzelf volgens die lijst nu 117 berichten, en volgens mijn profiel 253, beetje vreemd.
EDIT: nu al niet meer :S
EDIT: nu al niet meer :S
0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 september 2005, 18:29 uur
Jordy schreef:
Zijn die problemen met corrigeren nog steeds? Er waren wat schrijfrechten verkeerd op de plaatjes-directories
Nog steeds die door Boordappel omschreven fout. (Label ook al gefixed?)
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:30 uur
Problemen met user-toplijsten zijn verholpen, het was de situatie van een maand of 2 geleden die daar te zien was 

0
geplaatst: 10 september 2005, 18:34 uur
Label is gefixed. Rechtstreekse correcties door crew gaan wel goed volgens mij, maar goedkeuren correcties inderdaad nog niet.
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:38 uur
Uitgebreid zoeken is ivm performance tijdelijk uitgeschakeld
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:49 uur
Het ziet er erg mooi uit. Goed werk, Jordy! 
Ik ben vooral bezig geweest met bijlezen en nog geen rare dingen tegen gekomen. Alleen iets kleins: als ik met mijn muis op een tabje ("index", "zoek topic", "nieuw topic", etc.) ga staan, dan licht de bovenrand 'Moviemeter'-geel op. Misschien kan dit veranderen naar 'Musicmeter'-blauw?

Ik ben vooral bezig geweest met bijlezen en nog geen rare dingen tegen gekomen. Alleen iets kleins: als ik met mijn muis op een tabje ("index", "zoek topic", "nieuw topic", etc.) ga staan, dan licht de bovenrand 'Moviemeter'-geel op. Misschien kan dit veranderen naar 'Musicmeter'-blauw?

0
geplaatst: 10 september 2005, 18:49 uur
Wat vinden we van het verbeterde correctiescherm? De automatische titelcorrectie, de boven/beneden knopjes? De Freedb-import zonder de pagina te herladen? suggesties zijn welkom (al zijn bugs natuurlijk eerst aan de beurt).
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:50 uur
herman schreef:
dan licht de bovenrand 'Moviemeter'-geel op.
Nooit bij nagedacht dat dit "MovieMeter-geel" zou zijn
ik zal er (later) eens naar kijken
0
geplaatst: 10 september 2005, 19:08 uur
Ik krijg het niet voor elkaar om een toplijst "electronic" naar voren te halen. Ik wou gewoon een lijst zien zonder een bepaald land of jaartal/decenium in te voeren. Kan dit niet?
0
aslan (crew)
geplaatst: 10 september 2005, 19:13 uur
goed gedaan, jordy
één vraagje: hoe kan ik de 'stemmen'-updates bekijken?
één vraagje: hoe kan ik de 'stemmen'-updates bekijken?
0
geplaatst: 10 september 2005, 19:33 uur
0
geplaatst: 10 september 2005, 19:34 uur
Een lijst van recente stemmen? Zat dat nog in de oude site dan
Is er nu in ieder geval niet (meer).
0
aslan (crew)
geplaatst: 10 september 2005, 19:52 uur
Ja, die zat er nog in... in de late uurtjes de recentste stemmen bekijken was een regelmatig terugkerend aangenaam tijdverdrijf, vond ik... zo kwam ik geregeld bij muziek terecht waarop ik nog niet had gestemd, het was een goeie hulp voor mijn oerslechte geheugen... komt die er ooit terug in??
0
geplaatst: 10 september 2005, 20:06 uur
Het zien van de laatst geplaatste stemmen is voor de crew ook wel handig om mensen die in één keer een hele sloot aan 0,5 en 5,0 geven, eruit te vissen.
Verder overigens niets dan lof, dat had ik nog niet gezegd. Het label-surfen is super, vooral omdat je ook gewoon het label in de URL kunt tikken. Ik ga straks even alle handige nieuwe foefjes uitproberen en kijken of ik de mod-taken nog een beetje snap.
Verder overigens niets dan lof, dat had ik nog niet gezegd. Het label-surfen is super, vooral omdat je ook gewoon het label in de URL kunt tikken. Ik ga straks even alle handige nieuwe foefjes uitproberen en kijken of ik de mod-taken nog een beetje snap.

0
geplaatst: 10 september 2005, 20:16 uur
Yak schreef:
Het zien van de laatst geplaatste stemmen is voor de crew ook wel handig om mensen die in één keer een hele sloot aan 0,5 en 5,0 geven, eruit te vissen.
pssst, maar WIJ kunnen dat wel Yak

0
geplaatst: 10 september 2005, 20:16 uur
aslan schreef:
komt die er ooit terug in??
komt die er ooit terug in??
Volgens mij heb ik op MovieMeter nog nooit iemand gehoord die het miste. Ik denk het dus niet, eigenlijk.
0
geplaatst: 10 september 2005, 22:15 uur
Ziet er inderdaad goed uit! Vooral erg strak!
Paar kleinigheidjes:
Iemand schreef al dat de lay-out bij lange titels niet altijd goed is, hier nog een voorbeeld.
Hetzelfde geldt voor de stemmengrafieken.
Die stemmengrafieken zijn bij sommige albums wel maar soms ook niet zichtbaar? Ik heb het idee dat ze bij gebruikers nooit worden weergegeven. Dat zal toch niet bewust zijn?
Paar kleinigheidjes:
Iemand schreef al dat de lay-out bij lange titels niet altijd goed is, hier nog een voorbeeld.
herman schreef:
Hetzelfde geldt voor de stemmengrafieken.
Die stemmengrafieken zijn bij sommige albums wel maar soms ook niet zichtbaar? Ik heb het idee dat ze bij gebruikers nooit worden weergegeven. Dat zal toch niet bewust zijn?
0
geplaatst: 10 september 2005, 22:19 uur
Het berichtje dat ik hierboven plaatste had ik eerst iets anders opgebouwd. De links die nu onder "wel" en onder "niet" hangen, had ik eerst achter die woordjes geplaatst, onder de tekst "(voorbeeld)". Toen ik dat berichtje wilde plaatsen, kreeg ik een melding dat het bericht de opmaak zou verpesten door lange onopgemaakte url's, maar volgens mij was dat niet correct. In de voorbeeldweergave zag het er ook goed uit.
Zou het kunnen dat er alleen gecheckt wordt of een karakterreeks langer is dan een regel? En dat de check op 'opgemaakte' url's niet goed werkt?
Zou het kunnen dat er alleen gecheckt wordt of een karakterreeks langer is dan een regel? En dat de check op 'opgemaakte' url's niet goed werkt?
0
geplaatst: 10 september 2005, 23:30 uur
Complimenten voor allen die hard gewerkt hebben dit in korte tijd zo voor elkaar te krijgen!!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.