De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2013, 21:08 uur
Jordy schreef:
copy/paste van MovieMeter, nu ook hier van toepassing
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat houdt dit precies in?copy/paste van MovieMeter, nu ook hier van toepassing
0
geplaatst: 26 januari 2013, 22:49 uur
Alle -metersites zijn momenteel ontzettend traag, en niet voor het eerst de laatste paar weken.
0
geplaatst: 26 januari 2013, 22:56 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat houdt dit precies in? Samenvatting: Als je de site op een telefoon bezoekt, zie hij er nu anders uit.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 19:16 uur
En nu is het wachten op Jordy die aankondigt dat het tijd is voor een nieuwe generatie om MuMe over te nemen. Ik hoop Herman.
0
geplaatst: 28 januari 2013, 20:47 uur
M'n dochter is bijna zes maanden, nog iets te vroeg. Ze kan wel al swipen dus het begin is er 

0
geplaatst: 28 januari 2013, 20:53 uur
En het belangrijkste, reageert je dochter al positief op muziek? 

0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:05 uur
Rhythm & Poetry schreef:
En nu is het wachten op Jordy die aankondigt dat het tijd is voor een nieuwe generatie om MuMe over te nemen. Ik hoop Herman.
Lijkt me een slecht idee, mochten we willen dat de site blijft functioneren. Ik denk dat het beter is als Jordy zijn dochter verder klaarstoomt.

0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:25 uur
0
geplaatst: 28 januari 2013, 22:27 uur
Rob spreekt van een nieuwe generatie. Dus dan noem ik iemand van de crew of een moderator die nog vrij jong is. Herman is ouder dan Jordy dus het is een beetje vreemd om hem te noemen, niet waar?
0
geplaatst: 30 januari 2013, 12:52 uur
Even een vraagje. Hebben jullie er ook last van zodra je op MusicMeter aan het inloggen ben er eerst spam verschijnt en her en der in de posten linken staan die een verwijzing zijn naar spam?
0
geplaatst: 30 januari 2013, 13:49 uur
Dat is alleszins malware. Installeer Spybot Search & Destroy (en dan laten opkuisen natuurlijk)
0
geplaatst: 30 januari 2013, 18:12 uur
Een rariteit met de zoekfunctie "Zoeken via label"
Als je zoekt op het label "Kolski" (of "Kölski") worden er 6 albums gevonden. Als je één van deze albums opvraagt, en klikt daarna op het label dan worden er 7 gevonden. Het verschil is dit verzamelalbum.
Als je zoekt op het label "Kolski" (of "Kölski") worden er 6 albums gevonden. Als je één van deze albums opvraagt, en klikt daarna op het label dan worden er 7 gevonden. Het verschil is dit verzamelalbum.
0
geplaatst: 31 januari 2013, 20:12 uur
Volgens mij heeft Gayngs een stuk meer leden dan daar staan, of niet?
http://www.facebook.com/GAYNGS/info
Gayngs ? Discover music, concerts, stats, & pictures at Last.fm
0
MotleyKoen
geplaatst: 31 januari 2013, 21:38 uur
Misschien een vraag of suggestie die al eerder gemaakt is, maar: hoezo is er bij de rotatielijst maar ruimte voor vijf albums, in tegenstelling tot tien albums bij de Top 10? Ik weet van mezelf dat ik meer dan vijf albums per week of zelfs per dag luister, en zo zal ik ook niet de enige zijn. Is toch jammer als dan een aantal albums waar de gebruiker wel veel naar luistert buiten de boot vallen. Zou ook een diverser rotatielijst opleveren, lijkt me zo.
Koen
Koen
0
geplaatst: 1 februari 2013, 01:04 uur
Manuel schreef:
je kunt het zelf aanpassen
0
geplaatst: 2 februari 2013, 02:24 uur
Het lukt mij niet om de desktopversie van andere pagina's dan de hoofdpagina te zien met mijn mobiel. Oftewel ik kan een albumpagina niet bekijken in de "gewone" lay-out. In dit specifieke geval wilde ik een correctie doorvoeren bij een album, maar dat kon niet in de mobiele versie. Is dit zoals het hoort of zie ik iets over het hoofd?
Ik gebruik trouwens een iPhone.
Ik gebruik trouwens een iPhone.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 09:21 uur
Als je kiest voor de desktopversie kom je idd bij de homepagina uit, dat zou wellicht beter kunnen. Maar als ik vervolgens ga zoeken naar een album oid, dan blijf ik wel op de volledige website, het is niet zo dat ik dan weer terug ga naar de mobiele versie. Als dat bij jou anders is, zou ik eerlijk gezegd niet weten hoe dat kan.
0
geplaatst: 3 februari 2013, 09:26 uur
Ik vind de mobile site van mume en mome toch duidelijk een verbetering en voor het eerst ga ik niet naar de desktop sites. Puike verbetering!
0
geplaatst: 4 februari 2013, 17:03 uur
Chrome geeft een Malware waarschuwing bij Emancipator - Dusk to Dawn (2013)
Ik zet tijdelijk AdBlock aan op Mume, dat helpt dus waarschijnlijk circuleert er een verkeerde advertentie (?)
Inderdaad
voor de mobiele versies. Eindelijk niet meer continue in/uitzoomen!
Ik zet tijdelijk AdBlock aan op Mume, dat helpt dus waarschijnlijk circuleert er een verkeerde advertentie (?)
korenbloem schreef:
Ik vind de mobile site van mume en mome toch duidelijk een verbetering en voor het eerst ga ik niet naar de desktop sites. Puike verbetering!
Inderdaad
voor de mobiele versies. Eindelijk niet meer continue in/uitzoomen!Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.