MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Iets voor op de ideeenlijst, niet op korte termijn helaas.

Jordy schreef:
copy/paste van MovieMeter, nu ook hier van toepassing
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat houdt dit precies in?

Alle -metersites zijn momenteel ontzettend traag, en niet voor het eerst de laatste paar weken.

Hier geen problemen, server heeft het ook niet druk

chevy93 schreef:
(quote)
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar wat houdt dit precies in?

Samenvatting: Als je de site op een telefoon bezoekt, zie hij er nu anders uit.

En hoe! Toppe verbetering Jordy, well done!

Enorme verbetering!

En nu is het wachten op Jordy die aankondigt dat het tijd is voor een nieuwe generatie om MuMe over te nemen. Ik hoop Herman.

(mijn stem gaat naar Arnout)

M'n dochter is bijna zes maanden, nog iets te vroeg. Ze kan wel al swipen dus het begin is er

En het belangrijkste, reageert je dochter al positief op muziek?

niet op mijn muziek

Dat lijkt mij persoonlijk dus positief.

Rhythm & Poetry schreef:
En nu is het wachten op Jordy die aankondigt dat het tijd is voor een nieuwe generatie om MuMe over te nemen. Ik hoop Herman.

Lijkt me een slecht idee, mochten we willen dat de site blijft functioneren. Ik denk dat het beter is als Jordy zijn dochter verder klaarstoomt.

GrafGantz schreef:

(mijn stem gaat naar Arnout)

Waar heb ik dat aan te danken?

Rob spreekt van een nieuwe generatie. Dus dan noem ik iemand van de crew of een moderator die nog vrij jong is. Herman is ouder dan Jordy dus het is een beetje vreemd om hem te noemen, niet waar?

Even een vraagje. Hebben jullie er ook last van zodra je op MusicMeter aan het inloggen ben er eerst spam verschijnt en her en der in de posten linken staan die een verwijzing zijn naar spam?

Gebeurd dat op andere sites niet bij jou?

Nee, tot nu toe alleen bij MusicMeter.

Dat is alleszins malware. Installeer Spybot Search & Destroy (en dan laten opkuisen natuurlijk)

Bedankt voor de tip FlyLo.

Een rariteit met de zoekfunctie "Zoeken via label"
Als je zoekt op het label "Kolski" (of "Kölski") worden er 6 albums gevonden. Als je één van deze albums opvraagt, en klikt daarna op het label dan worden er 7 gevonden. Het verschil is dit verzamelalbum.

MotleyKoen
Misschien een vraag of suggestie die al eerder gemaakt is, maar: hoezo is er bij de rotatielijst maar ruimte voor vijf albums, in tegenstelling tot tien albums bij de Top 10? Ik weet van mezelf dat ik meer dan vijf albums per week of zelfs per dag luister, en zo zal ik ook niet de enige zijn. Is toch jammer als dan een aantal albums waar de gebruiker wel veel naar luistert buiten de boot vallen. Zou ook een diverser rotatielijst opleveren, lijkt me zo.

Koen

Het lukt mij niet om de desktopversie van andere pagina's dan de hoofdpagina te zien met mijn mobiel. Oftewel ik kan een albumpagina niet bekijken in de "gewone" lay-out. In dit specifieke geval wilde ik een correctie doorvoeren bij een album, maar dat kon niet in de mobiele versie. Is dit zoals het hoort of zie ik iets over het hoofd?

Ik gebruik trouwens een iPhone.

Als je kiest voor de desktopversie kom je idd bij de homepagina uit, dat zou wellicht beter kunnen. Maar als ik vervolgens ga zoeken naar een album oid, dan blijf ik wel op de volledige website, het is niet zo dat ik dan weer terug ga naar de mobiele versie. Als dat bij jou anders is, zou ik eerlijk gezegd niet weten hoe dat kan.

Ik vind de mobile site van mume en mome toch duidelijk een verbetering en voor het eerst ga ik niet naar de desktop sites. Puike verbetering!

Chrome geeft een Malware waarschuwing bij Emancipator - Dusk to Dawn (2013)

Ik zet tijdelijk AdBlock aan op Mume, dat helpt dus waarschijnlijk circuleert er een verkeerde advertentie (?)

korenbloem schreef:
Ik vind de mobile site van mume en mome toch duidelijk een verbetering en voor het eerst ga ik niet naar de desktop sites. Puike verbetering!

Inderdaad voor de mobiele versies. Eindelijk niet meer continue in/uitzoomen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:39 uur

geplaatst: vandaag om 12:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.