De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2013, 22:32 uur
Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d city (2012)
Die laatste paar berichten moeten even verplaatst worden. Gaan allen niet over het album in kwestie, maar over het optreden van de desbetreffende artiest in DWDD. Maar daar lijkt mij dit de plek voor?
Die laatste paar berichten moeten even verplaatst worden. Gaan allen niet over het album in kwestie, maar over het optreden van de desbetreffende artiest in DWDD. Maar daar lijkt mij dit de plek voor?
0
geplaatst: 7 februari 2013, 14:10 uur
Voor Jordy:
Dit is bij mij al een tijd het geval, maar ik meld het nu pas. Wanneer ik een bericht opzoek bij een album of topic via de zoekfunctie en ik op de permalink klik, komt het desbetreffende bericht niet tevoorschijn maar kom ik slecht terug in het topic zelf bij het laatstgeplaatste bericht. Mijn sorteervolgorde is ''nieuwste bericht eerst''.
Dit is bij mij al een tijd het geval, maar ik meld het nu pas. Wanneer ik een bericht opzoek bij een album of topic via de zoekfunctie en ik op de permalink klik, komt het desbetreffende bericht niet tevoorschijn maar kom ik slecht terug in het topic zelf bij het laatstgeplaatste bericht. Mijn sorteervolgorde is ''nieuwste bericht eerst''.
0
geplaatst: 7 februari 2013, 18:31 uur
Is het ook mogelijk om de "genereer stemtabel" alleen voor een bepaalde sectie te laten gelden, bv. alleen reguliere albums? Nu krijg je zo'n hele waslijst met bij sommige bands 10 verzamelaars ertussen (even overdreven).
0
geplaatst: 7 februari 2013, 23:08 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Voor Jordy:
Voor Jordy:
bedankt, gaat op de lijst
0
geplaatst: 7 februari 2013, 23:09 uur
chevy93 schreef:
Is het ook mogelijk om de "genereer stemtabel" alleen voor een bepaalde sectie te laten gelden, bv. alleen reguliere albums? Nu krijg je zo'n hele waslijst met bij sommige bands 10 verzamelaars ertussen (even overdreven).
Dat zou technisch gezien een grote aanpassing zijn. Ben bang dat dat er niet van gaat komen.
0
geplaatst: 7 februari 2013, 23:51 uur
chevy93 schreef:
Je kunt toch bij "Zoeken op artiest" een selectie maken en daar een stemtabel genereren.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 00:19 uur
Njal schreef:
Een rariteit met de zoekfunctie "Zoeken via label"
Als je zoekt op het label "Kolski" (of "Kölski") worden er 6 albums gevonden. Als je één van deze albums opvraagt, en klikt daarna op het label dan worden er 7 gevonden. Het verschil is dit verzamelalbum.
Een rariteit met de zoekfunctie "Zoeken via label"
Als je zoekt op het label "Kolski" (of "Kölski") worden er 6 albums gevonden. Als je één van deze albums opvraagt, en klikt daarna op het label dan worden er 7 gevonden. Het verschil is dit verzamelalbum.
Voor de duidelijkheid, dit geldt voor elk label. Een ander voorbeeld : Zoek je via "Zoeken via label" op "islenskir Tonar" , dan worden er 13 albums gevonden. Klik je bij één van deze albums op het label dan worden er 60 albums gevonden. De albums die niet gevonden worden zijn alle van het type "verzamel (oude nummers één artiest)". Het lijkt dus erg op dit probleem.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 01:15 uur
Onderstaande pagina stuurt me steeds automatisch door naar deze Facebook-pagina. Heel apart, verder heb ik er totaal geen last van op MuMe.
Mo-Do - Was Ist Das? (1995)
Mo-Do - Was Ist Das? (1995)
0
geplaatst: 8 februari 2013, 01:28 uur
Alle albumpagina's die ik open, sturen me naar die facebook-pagina. Dacht al dat het aan mijn laptop lag, maar Herman heeft er blijkbaar ook al last van.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 12:12 uur
wat raar, vast een tijdelijke fout in de facebook "like" plugin
0
geplaatst: 9 februari 2013, 20:46 uur
Weten jullie wel zeker dat dit om de echte hoes gaat? Dat is immers de hoes van de single en let's be honest, het label gaat echt niet hun naam groter plaatsen dan dat van de band.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 00:42 uur
IllumSphere schreef:
Weten jullie wel zeker dat dit om de echte hoes gaat? Dat is immers de hoes van de single en let's be honest, het label gaat echt niet hun naam groter plaatsen dan dat van de band.
De single duurt toch geen 37 minuten, zoals op die hoes staat aangegeven?
0
geplaatst: 10 februari 2013, 00:57 uur
@dazzler:
Hoe het bij New Order zit weet ik niet, maar als ik me niet vergis zijn die berichten van Will Tura van een aantal maanden geleden (september vorig jaar). Het viel destijds ook anderen op dat je hoescorrecties probeerde te verdoezelen door niet te zeggen dat je ze had aangepast en dat is ook iets wat wij heel makkelijk kunnen zien aangezien bij elke correctie de oude en nieuwe hoes naast elkaar staan, zodat crewleden goed kunnen vergelijken. Beetje raar dus om die berichten van tangmaster tegen hem proberen te gebruiken, terwijl hij daar volkomen gelijk had.
Hoe het bij New Order zit weet ik niet, maar als ik me niet vergis zijn die berichten van Will Tura van een aantal maanden geleden (september vorig jaar). Het viel destijds ook anderen op dat je hoescorrecties probeerde te verdoezelen door niet te zeggen dat je ze had aangepast en dat is ook iets wat wij heel makkelijk kunnen zien aangezien bij elke correctie de oude en nieuwe hoes naast elkaar staan, zodat crewleden goed kunnen vergelijken. Beetje raar dus om die berichten van tangmaster tegen hem proberen te gebruiken, terwijl hij daar volkomen gelijk had.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 08:27 uur
Waaraan ik wil toevoegen: stel dat je gelijk zou hebben gehad, dan nog getuigt het van weinig klasse om iemand zwart te maken door PM's te plaatsen.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 10:45 uur
Het getuigt van heel weinig klasse om iemand via pm te beschuldigen
van dingen die hij niet gedaan heeft. Zelfs Herman loopt nu achter tangmaster aan.
Als ik de discussie online plaats is het om in deze zaak duidelijk nuance aan te brengen.
Herlees die pm discussie nu alsjeblief eens grondig (zuchtte hij tevergeefs).
Ik geef daarin toe dat ik die hoescorrecties in het verleden soms deed zonder ze erbij te vermelden.
Maar bij die drie albums van Will Tura en die laatste van New Order veranderde ik de hoes niet.
Op de vraag of tangmaster mij een leugenaar vond, gaf hij volgens mij een duidelijk antwoord.
Ik hoef dat toch niet te pikken, zeker.
Ik trek hieruit opnieuw de conclusie dat de crew weigert in eigen boezem te kijken.
Het is alweer dazzler die het spel niet eerlijk speelt. En terugkomt op zaken uit het verleden.
Volgens mij is het tangmaster die terugkomt op mijn fouten uit het verleden die ik dan ook toegaf.
Stel dat je gelijk ZOU hebben. Stel ... (maar dat heb je natuurlijk niet, dazzler).
Dat pedante toontje waarmee men zich steeds weer bedient, ook in pm verkeer.
De MusicMeter crew gedraagt zich steeds feller als een soort politie die er eerder
op uit is om fouten van users op te sporen dan om albums correct toe te voegen.
Want een trackinfo correctie van New Order wordt geweigerd
omdat ik de hoes stiekem gewijzigd zou hebben. Pure nonsens.
Dat geeft ook te denken hoe men oordeelt over de kwaliteit van hoezen.
Crewleden die verschillen zien tussen dezelfde hoes die nooit werd gewijzigd.
De strategie is ook typerend: ik kaart een probleem aan online
(want via pm heeft de crew altijd gelijk) en dan gaat het in de reactie
van de crew niet over dat probleem, maar over het gebrek aan klasse ...
Als crewlid iemand via pm vals beschuldigen, dat is natuurlijk wel klasse.
En zo komt men weer mooi weg met de zelf gemaakte fouten
en zet men de user die kritiek heeft weer netjes in het rijtje respectlozen.
De volgende keer dat die user weer eens komt zeuren ... is zijn naam gemaakt.
van dingen die hij niet gedaan heeft. Zelfs Herman loopt nu achter tangmaster aan.
Als ik de discussie online plaats is het om in deze zaak duidelijk nuance aan te brengen.
Herlees die pm discussie nu alsjeblief eens grondig (zuchtte hij tevergeefs).
Ik geef daarin toe dat ik die hoescorrecties in het verleden soms deed zonder ze erbij te vermelden.
Maar bij die drie albums van Will Tura en die laatste van New Order veranderde ik de hoes niet.
Op de vraag of tangmaster mij een leugenaar vond, gaf hij volgens mij een duidelijk antwoord.
Ik hoef dat toch niet te pikken, zeker.
Ik trek hieruit opnieuw de conclusie dat de crew weigert in eigen boezem te kijken.
Het is alweer dazzler die het spel niet eerlijk speelt. En terugkomt op zaken uit het verleden.
Volgens mij is het tangmaster die terugkomt op mijn fouten uit het verleden die ik dan ook toegaf.
Stel dat je gelijk ZOU hebben. Stel ... (maar dat heb je natuurlijk niet, dazzler).
Dat pedante toontje waarmee men zich steeds weer bedient, ook in pm verkeer.
De MusicMeter crew gedraagt zich steeds feller als een soort politie die er eerder
Want een trackinfo correctie van New Order wordt geweigerd
omdat ik de hoes stiekem gewijzigd zou hebben. Pure nonsens.
Dat geeft ook te denken hoe men oordeelt over de kwaliteit van hoezen.
Crewleden die verschillen zien tussen dezelfde hoes die nooit werd gewijzigd.
De strategie is ook typerend: ik kaart een probleem aan online
(want via pm heeft de crew altijd gelijk) en dan gaat het in de reactie
van de crew niet over dat probleem, maar over het gebrek aan klasse ...
Als crewlid iemand via pm vals beschuldigen, dat is natuurlijk wel klasse.
En zo komt men weer mooi weg met de zelf gemaakte fouten
en zet men de user die kritiek heeft weer netjes in het rijtje respectlozen.
De volgende keer dat die user weer eens komt zeuren ... is zijn naam gemaakt.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 10 februari 2013, 12:01 uur
Kan een moderator deze band kunnen splitsen.
De rockband Point Blank bestond eerder, dus dat betekent dat de hiphop act een romeins cijfer (I) zou moeten krijgen, dat is teveel werk voor mij. Ik meen dat het voor mods makkelijker is.
Point Blank
De rockband Point Blank bestond eerder, dus dat betekent dat de hiphop act een romeins cijfer (I) zou moeten krijgen, dat is teveel werk voor mij. Ik meen dat het voor mods makkelijker is.
Point Blank
0
tangmaster
geplaatst: 10 februari 2013, 12:33 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Point Blank
Point Blank
Done.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 13:24 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Point Blank
Point Blank
Nee hoor, en het is ook helemaal niet veel werk eigenlijk.

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 10 februari 2013, 13:36 uur
dazzler schreef:
Nagels met koppen. We worden dagelijks dan ook bedolven onder pm's waarin gebruikers hun grote ongenoegen uiten over ons beleid. De personen in kwestie worden stuk voor stuk - vanaf de eerste inbreuk en zonder enige vorm van uitleg - geband, want zo'n gedrag kan onmogelijk door de beugel. De MusicMeter crew gedraagt zich steeds feller als een soort politie die er eerder
Democratie en inspraak in het beleid van deze site (op welke manier dan ook) staan immers niet in het MusicMeterwoordenboek en zullen er nooit inkomen. Intolerantie tegenover elk niet-crewlid is hét sleutelwoord in onze functieomschrijving en dient dan ook te allen tijde te worden nagestreefd.

0
Misterfool
geplaatst: 10 februari 2013, 13:44 uur
Hoewel ik hier en daar het wel eens met een beslissing niet eens ben, vind ik de crew & mods hier op MuMe erg schappelijk. Niets om over te klagen.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 14:21 uur
Voor mijn gevoel doet een ieder hier op deze site zijn of haar best. In bepaalde gevallen is men wellicht wat pieterspeuterig, maar dat is in het belang om MusicMeter een mooie site te laten zijn. Als we dat feit goed in de oren knopen is dat in ieders belang. Daar moet volgens mij de kracht zitten. Een kwestie van geven en nemen voor het behoud van een fijne site.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 14:26 uur
Ik heb de post vol 'naming and shaming' verwijderd. Mensen zwart maken door pm's te plaatsen lijkt me niet de bedoeling.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 14:57 uur
Waarvoor wordt dazzler geband dan? Alleen om dit meningsverschilletje? Dat vind ik wel overdreven.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 15:01 uur
Ik ben van mening dat het een soort van ongeschreven regel is dat je geen quotes uit pm's plaatst op een forum.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 15:10 uur
Bewijs voor wat....... dat de een de waarheid spreekt en de ander niet.
Het is gewoon een wel niet discussie waar een buiten staander niets mee kan, hij kan hooguit partij kiezen op niet gegronde redenen om dat je geen inzicht hebt in de gehele geschiedenis.......
Het is gewoon een wel niet discussie waar een buiten staander niets mee kan, hij kan hooguit partij kiezen op niet gegronde redenen om dat je geen inzicht hebt in de gehele geschiedenis.......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.