De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 februari 2013, 15:10 uur
Ik hoop in ieder geval dat het om een tijdelijke ban gaat, anders vallen heel wat leuke spelletjes zoals Greatest Hits in het water... 

0
geplaatst: 10 februari 2013, 15:16 uur
Ik weet niet of het overdreven is. De crew is erg duidelijk in het beleid hieromtrent en ik kan me wel iets voorstellen bij het besluit. Tegelijkertijd is Dazzler een zeer betrokken en deskundig user (geweest). Of een (misplaatste) emotionele uitbarsting dan onmiddelijk moet leiden tot een verwijdering zou misschien nog onderwerp van gesprek kunnen zijn. Grote betrokkenheid leidt ook vaak tot een gebrek aan emotionele distantie. Ik weet ook niet of Dazzler gewaarschuwd is ("dit gedrag kan leiden tot verwijdering"). Maar goed, ik zou de crew wel willen vragen of er (met mogelijk een mea culpa) een gesprek met Dazzler mogelijk is...
0
geplaatst: 10 februari 2013, 15:22 uur
Lion heeft helemaal gelijk. Een buitenstaander kan niets met die berichten, omdat je maar een deel van de berichten ziet en niet op de hoogte bent van de feiten. Wij zien per correctie precies wat er wordt aangepast, ook de dingen die de user niet expliciet vermeldt.
We beseffen dat het vervelend is van de games die dazzler organiseert (waar ik zelf ook graag aan mee doe). De ban gaat natuurlijk niet alleen over bovenstaand akkefietje (al werden de gedragsregels wel overtreden), dat was gewoon de zoveelste in een reeks. Er zijn in het verleden al veel meer dingen voorgevallen en het houdt gewoon een keer op met het eeuwige geduld van crew en moderators.
Tenslotte kunnen gebande users via e-mail in contact treden met de moderators, dus dat gesprek is zeker mogelijk.
We beseffen dat het vervelend is van de games die dazzler organiseert (waar ik zelf ook graag aan mee doe). De ban gaat natuurlijk niet alleen over bovenstaand akkefietje (al werden de gedragsregels wel overtreden), dat was gewoon de zoveelste in een reeks. Er zijn in het verleden al veel meer dingen voorgevallen en het houdt gewoon een keer op met het eeuwige geduld van crew en moderators.
Tenslotte kunnen gebande users via e-mail in contact treden met de moderators, dus dat gesprek is zeker mogelijk.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 15:36 uur
Nou Dazzler doe je best. Wees een man en laat zien dat je kan leren van je fouten. I put my trust in you!
0
Misterfool
geplaatst: 10 februari 2013, 17:35 uur
Jammer want toch een van de users wiens stukjes ik altijd enorm waardeerde.
0
Cured
geplaatst: 10 februari 2013, 17:37 uur
Nu we toch over hoezen hebben : ik wil die toilethoes van Beggars Banqet terug!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 februari 2013, 17:47 uur
Misterfool schreef:
Hoewel ik hier en daar het wel eens met een beslissing niet eens ben, vind ik de crew & mods hier op MuMe erg schappelijk. Niets om over te klagen.
Hoewel ik hier en daar het wel eens met een beslissing niet eens ben, vind ik de crew & mods hier op MuMe erg schappelijk. Niets om over te klagen.
Idem en eens. Dik vijfduizend toevoegingen heb ik ingediend en waarschijnlijk honderden correcties in trackinfo en hoezen. Nog nooit problemen gehad met de crew. Jammer voor Dazzler en ik hoop dat een oplossing in de maak is, ik ken hem persoonlijk en het is een toffe gast met het hart op de juiste plaats maar de regels zijn er voor iedereen.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 18:23 uur
De perfecte staat van de hoezen. Een aardige noot dan om iedereen wat op te vrolijken:
Ik kreeg van de week een album binnen, die hoes daarvan ziet er als volgt uit:

Niets op aan te merken, zou je zeggen.
Dit is de hoes op musicmeter:

Maar wie weet zijn er meerdere hoezen in omloop, ook al las ik er niemand over. Lijkt mij een gevalletje dat Rocky het zelf ook niet helemaal meer weet...
Nog maar gezwegen over de mogelijke keuze van de crew....
Ik kreeg van de week een album binnen, die hoes daarvan ziet er als volgt uit:
Niets op aan te merken, zou je zeggen.
Dit is de hoes op musicmeter:

Maar wie weet zijn er meerdere hoezen in omloop, ook al las ik er niemand over. Lijkt mij een gevalletje dat Rocky het zelf ook niet helemaal meer weet...
Nog maar gezwegen over de mogelijke keuze van de crew....
0
geplaatst: 10 februari 2013, 18:30 uur
musician schreef:
kan het kloppen dat ik sinds kort woordjes heb op musicmeter die blauw oplichten en dan een reclameboodschap blijken te verhullen?
kan het kloppen dat ik sinds kort woordjes heb op musicmeter die blauw oplichten en dan een reclameboodschap blijken te verhullen?
Ik vermoed dat je spyware hebt op je computer, of iets dergelijks, dit kom in ieder geval niet vanuit MusicMeter.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 18:38 uur
O? Dan haal ik dat gedeelte van mijn stuk even weg, voor het een eigen leven gaat leiden.
Ik zal eens op onderzoek gaan. Geen flauw idee hoe dat kan (of hoe ik het weghaal).
Ik zal eens op onderzoek gaan. Geen flauw idee hoe dat kan (of hoe ik het weghaal).
0
geplaatst: 10 februari 2013, 18:39 uur
herman schreef:
Ik heb de post vol 'naming and shaming' verwijderd. Mensen zwart maken door pm's te plaatsen lijkt me niet de bedoeling.
Los van de inhoud (ik heb geen idee wat er in stond), met deze afgelopen posts kunnen wij nog minder. Die andere posts slaan nu nergens op, omdat ik de aanleiding nergens kan lezen.Ik heb de post vol 'naming and shaming' verwijderd. Mensen zwart maken door pm's te plaatsen lijkt me niet de bedoeling.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 februari 2013, 18:42 uur
musician schreef:
O? Dan haal ik dat gedeelte van mijn stuk even weg, voor het een eigen leven gaat leiden.
Heb je geen virusscanner geïnstalleerd? Die behoort spyware op te merken en er wat aan te doen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 februari 2013, 18:49 uur
Malwarebytes Anti-Malware anders even downloaden.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 23:43 uur
Ik geloof dat het gelukt is. Eén of ander advant.com oid werd gevonden door Malwarebytes. Ik heb overigens 'gewoon' McAfee voor alle beveiliging, maar die heeft het blijkbaar niet gevonden.
Het lijkt wel of het wordt binnengehaald door Youtube. De laatste tijd maak ik veel linkjes voor hier en dan valt het mij op dat er bij Youtube zo ontzettend veel staat te flikkeren, op te lichten en om aandacht staat te vragen, rond de clip. Een goede link maken lijkt zelfs te worden tegengewerkt.
Variërend van het niet goed functioneren van je computer tot mededelingen dat je prijzen hebt gewonnen. Ik zou wel eens iets willen hebben waar je clipjes kunt bekijken zonder al die troep er om heen. Desnoods gewoon tegen betaling.
Het lijkt wel of het wordt binnengehaald door Youtube. De laatste tijd maak ik veel linkjes voor hier en dan valt het mij op dat er bij Youtube zo ontzettend veel staat te flikkeren, op te lichten en om aandacht staat te vragen, rond de clip. Een goede link maken lijkt zelfs te worden tegengewerkt.
Variërend van het niet goed functioneren van je computer tot mededelingen dat je prijzen hebt gewonnen. Ik zou wel eens iets willen hebben waar je clipjes kunt bekijken zonder al die troep er om heen. Desnoods gewoon tegen betaling.
0
geplaatst: 11 februari 2013, 23:08 uur
The Bees (U.S) en The Silver Seas is dezelfde artiest (zie The Silver Seas - Home - thesilverseas.net. Om ze onder de nieuwe naam op de site te krijgen zou je de eerste artiest een alias moeten maken van de tweede als ik het goed heb. Maar dan verlies je de al ingevoerde metadata bij de eerste artiest. Heeft de crew daar een truucje voor?
0
tangmaster
geplaatst: 11 februari 2013, 23:19 uur
da dude schreef:
The Bees (U.S) en The Silver Seas is dezelfde artiest (zie The Silver Seas - Home - thesilverseas.net. Om ze onder de nieuwe naam op de site te krijgen zou je de eerste artiest een alias moeten maken van de tweede als ik het goed heb. Maar dan verlies je de al ingevoerde metadata bij de eerste artiest. Heeft de crew daar een truucje voor?
Done
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 11 februari 2013, 23:21 uur
Helaas. Maar dat valt in dit geval toch bijzonder goed mee? (lees: het is al aangepast
)
edit: ik had al de indruk dat er iemand anders ook aan bezig was
)edit: ik had al de indruk dat er iemand anders ook aan bezig was

0
geplaatst: 12 februari 2013, 01:08 uur
Heb gisteren verschillende pogingen ondernomen om een box (méér dan 100 tracks) toe te voegen, en bleef steeds uitkomen bij 109 tracks.
Zonet nog een laatste poging ondernomen om hem in één keer te plaatsen, helaas, klik ik op versturen, krijg ik de startpagina weer om een album toe te voegen.
Het ging om deze box trouwens...
Indien dit euvel niet op te lossen valt, misschien een waarschuwing plaatsen op de Help (Wiki) dat albums van méér dan 100 tracks niet kunnen toegevoegd worden op de site...
Zonet nog een laatste poging ondernomen om hem in één keer te plaatsen, helaas, klik ik op versturen, krijg ik de startpagina weer om een album toe te voegen.

Het ging om deze box trouwens...
Indien dit euvel niet op te lossen valt, misschien een waarschuwing plaatsen op de Help (Wiki) dat albums van méér dan 100 tracks niet kunnen toegevoegd worden op de site...
0
geplaatst: 12 februari 2013, 01:16 uur
Tijdelijke oplossing:
De Site >> Algemeen >> Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
De Site >> Algemeen >> Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
0
geplaatst: 12 februari 2013, 11:00 uur
The Complete Stax-Volt Singles 1959-1968 (1991)
nr. 3 in de soul toplijst
nr. 12 in de toplijst van de jaren '90
nr. 1 in de toplijst van 1991
The Velvet Underground - Peel Slowly and See (1995)
niks.
Waarom die ene wel en die andere niet? Ik dacht dat iedere soort verzamelaar niet mee mocht doen voor de toplijsten.
nr. 3 in de soul toplijst
nr. 12 in de toplijst van de jaren '90
nr. 1 in de toplijst van 1991
The Velvet Underground - Peel Slowly and See (1995)
niks.
Waarom die ene wel en die andere niet? Ik dacht dat iedere soort verzamelaar niet mee mocht doen voor de toplijsten.
0
geplaatst: 12 februari 2013, 11:30 uur
Ik zit nu even op de mobiele versie van de site maar ik mis in de overzichten het 'ga naar het laatste bericht'-tekentje. (Android).
Bovendien is het lettertype afwijkend van het normale als je een bericht typt in het berichtenvenster.
Bovendien is het lettertype afwijkend van het normale als je een bericht typt in het berichtenvenster.
0
geplaatst: 12 februari 2013, 11:43 uur
Klop die link is weggelaten. Heb afweging gemaakt om alleen de belangrijke dingen te tonen in de mobiele website, om de boel overzichtelijk te houden op een klein scherm. Zal natuurlijk per persoon verschillen of je het met de keuzes eens bent
bij de updates doet "naar eerste nieuwe bericht" het wel, indien van toepassing, door te klikken op het gekleurde icoontje
bij de updates doet "naar eerste nieuwe bericht" het wel, indien van toepassing, door te klikken op het gekleurde icoontje
0
geplaatst: 12 februari 2013, 11:45 uur
chevy93 schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom ik die keuze zo gemaakt heb. Wellicht zouden verzamelaars van oude tracks van meerdere artiesten (zoals ook Hitzones e.d.) ook niet mee moeten doen.
0
geplaatst: 12 februari 2013, 11:47 uur
Ik hoop in de toekomst een goede oplossing te verzinnen voor toevoegingen met honderden tracks, als er tot die tijd een workaround is door in stappen toe te voegen is dat een mooie tijdelijke oplossing. Wellicht goed om de wiki even aan te passen op dit vlak, inderdaad.
0
geplaatst: 12 februari 2013, 11:59 uur
Jordy schreef:
Klop die link is weggelaten. Heb afweging gemaakt om alleen de belangrijke dingen te tonen in de mobiele website, om de boel overzichtelijk te houden op een klein scherm. Zal natuurlijk per persoon verschillen of je het met de keuzes eens bent
Helder! Dank ook voor de tip. Dat van dat gekleurde icoontje kende ik nog niet.Klop die link is weggelaten. Heb afweging gemaakt om alleen de belangrijke dingen te tonen in de mobiele website, om de boel overzichtelijk te houden op een klein scherm. Zal natuurlijk per persoon verschillen of je het met de keuzes eens bent
0
tangmaster
geplaatst: 12 februari 2013, 13:14 uur
Jordy schreef:
Ik hoop in de toekomst een goede oplossing te verzinnen voor toevoegingen met honderden tracks, als er tot die tijd een workaround is door in stappen toe te voegen is dat een mooie tijdelijke oplossing. Wellicht goed om de wiki even aan te passen op dit vlak, inderdaad.
Een album met 175 tracks toegevoegd allemaal correct druk je dan op de verzend knop kom je gewoon terug op de toevoeg pagina. In stappen stopt het bij 109 tracks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.