De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 13 februari 2013, 01:11 uur
Hier is weer iemand aan het klieren geweest.
Ik weet zeker, dat ik ruime tijd leden heb zitten toevoegen...
Trouble
Ik weet zeker, dat ik ruime tijd leden heb zitten toevoegen...
Trouble
0
Meneer Bungel
geplaatst: 13 februari 2013, 12:49 uur
Jag Panzer; Onderaan staat de verzamelplaat er twee keer.
0
geplaatst: 15 februari 2013, 10:37 uur
Het zal vast al gemeld zijn, maar die recommend button werkt niet naar behoren. Er gebeurt eigenlijk gewoon niks meer tegenwoordig als ik erop klik. (chrome)
0
geplaatst: 15 februari 2013, 11:01 uur
Tweede toevoeging is verwijderd, was volgens mij een gebugde toevoeging. Bedankt voor het melden!
0
geplaatst: 15 februari 2013, 13:18 uur
The National - High Violet (2010)
Top 10
De volgende 179 gebruikers hebben dit album in hun persoonlijke top 10 staan:
In de toplijst:
58. The National - High Violet (2010) - 1049 (358)
Het is waarschijnlijk niet toevallig dat 358 precies het dubbele is van 179.
Edit: Geldt ook voor:
dEUS - Worst Case Scenario (1994)
Top 10
De volgende 179 gebruikers hebben dit album in hun persoonlijke top 10 staan:
In de toplijst:
58. The National - High Violet (2010) - 1049 (358)
Het is waarschijnlijk niet toevallig dat 358 precies het dubbele is van 179.
Edit: Geldt ook voor:
dEUS - Worst Case Scenario (1994)
0
geplaatst: 15 februari 2013, 17:38 uur
zal daar eens naar kijken, lijkt inderdaad niet gelijk te zijn
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 februari 2013, 08:05 uur
Deze morgen heb ik mijn eerste stem van de dag uitgebracht op het album Carlsberg - Carlsberg Live (1980). In mijn instellingen laat ik toe dat mijn stem tevens op Facebook verschijnt. Nu gebeurt het dat dit album drie maal verschijnt op mijn Facebook-pagina als volgt:
(mijn naam) heeft een link gedeeld
(mijn naam) 4,0 sterren gegeven aan Carlsberg - Carlsberg Live op MusicMeter.nl
Bij mijn tweede stem van de dag, Krokus - Alive and Screamin' gaat het wel goed:
(mijn naam) 3,0 sterren gegeven aan Krokus - Alive and Screamin' op MusicMeter.nl
Ik kom dit regelmatig tegen, nog iemand?
(mijn naam) heeft een link gedeeld
Bij mijn tweede stem van de dag, Krokus - Alive and Screamin' gaat het wel goed:
(mijn naam) 3,0 sterren gegeven aan Krokus - Alive and Screamin' op MusicMeter.nl
Ik kom dit regelmatig tegen, nog iemand?
0
geplaatst: 16 februari 2013, 10:23 uur
hoorde er op MovieMeter ook al iemand over. Zal er eerdaags even naar kijken.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 14:48 uur
0
geplaatst: 16 februari 2013, 23:55 uur
Ik begrijp dat wanneer iemand geband wordt, al zijn of haar aangevinkte meningen vervallen. Zou dat aangepast kunnen worden? Zeker als het een tijdelijke ban betreft, is dat een wel wat zuur/onnodig bijeffect. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de stemmen die na een week vervallen, maar ik weet dat dat al op de lijst staat.
0
geplaatst: 16 februari 2013, 23:58 uur
Teunnis schreef:
Even een vraagje: moeten mini-albums onder reguliere albums of EP's?
Dit en dit zijn bijvoorbeeld mini-albums. De een staat er als regulier album, de ander als EP.
Even een vraagje: moeten mini-albums onder reguliere albums of EP's?
Dit en dit zijn bijvoorbeeld mini-albums. De een staat er als regulier album, de ander als EP.
Een 'mini-album' is toch ook gewoon een album? Het album van Orchid dat in mijn top 10 staat, staat ook onder reguliere albums en duurt slechts 18 minuten.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 00:13 uur
herman schreef:
Ik begrijp dat wanneer iemand geband wordt, al zijn of haar aangevinkte meningen vervallen. Zou dat aangepast kunnen worden? Zeker als het een tijdelijke ban betreft, is dat een wel wat zuur/onnodig bijeffect. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de stemmen die na een week vervallen, maar ik weet dat dat al op de lijst staat.
Ja er staat op de lijst om moderators meer controle te geven over wat er gebeurt bij een ban, om ook tijdelijke bans te kunnen geven zonder dat het direct drastische gevolgen heeft.
Aan de andere kant heb ik weinig medelijden met mensen die het tot een (tijdelijke) ban laten komen. Vandaar dat het nog niet de hoogste prioriteit heeft gehad.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 00:28 uur
niels94 schreef:
Een 'mini-album' is toch ook gewoon een album? Het album van Orchid dat in mijn top 10 staat, staat ook onder reguliere albums en duurt slechts 18 minuten.
(quote)
Ik wist niet eens dat de term 'mini-album' nog bestond. Is dat intussen geen archaïsme? De tijdsduur bepaalt in feite weinig van het type waarin wij een album onderverdelen. Het hangt ervan af hoe de artiest en/of het label de betreffende plaat promoot.
En als die nog het woord 'mini-album' gebruiken, dan is een faillissement gewoon verdiend.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 06:52 uur
bennerd schreef:
Ik wist niet eens dat de term 'mini-album' nog bestond. Is dat intussen geen archaïsme? De tijdsduur bepaalt in feite weinig van het type waarin wij een album onderverdelen. Het hangt ervan af hoe de artiest en/of het label de betreffende plaat promoot.
De term bestaat nog steeds.
Is in het Engels, maar een leerzaam weetje.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 17 februari 2013, 08:51 uur
Jordy schreef:
Gaat het plaatsen van stemmen op Facebook nu weer goed?
Gaat het plaatsen van stemmen op Facebook nu weer goed?
Bij mij gaat het weer goed, bedankt!

0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:33 uur
Het lijkt me dus gewoon synoniem te staan voor EP. Tenminste in de genres die in het artikel vermeld worden.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:42 uur
bennerd schreef:
Het lijkt me dus gewoon synoniem te staan voor EP. Tenminste in de genres die in het artikel vermeld worden.
Yep, maar de link was eigenlijk bedoeld om aan te tonen dat de term 'mini-album' ook nog steeds in deze tijd gebruikt word. (Lees: Vooral door oude knarren zoals ikzelf)

0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:49 uur
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > (record)labels
0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:53 uur
Oh, ik wist niet eens dat daar een apart topic voor was.
/edit: laatste post daar was meer dan 4 jaar terug, geen wonder dus.
/edit: laatste post daar was meer dan 4 jaar terug, geen wonder dus.
0
geplaatst: 17 februari 2013, 11:58 uur
Sir Spamalot schreef:
(quote)
Yup, werkt hier ook weer naar behoren

0
Meneer Bungel
geplaatst: 19 februari 2013, 14:49 uur
De cover van deze plaat is bij mij niet zichtbaar, ligt dat aan mijn comp, of hebben meer mensen dat? Beach House - Teen Dream (2010)
0
geplaatst: 19 februari 2013, 14:51 uur
Meneer Bungel schreef:
De cover van deze plaat is bij mij niet zichtbaar, ligt dat aan mijn comp, of hebben meer mensen dat? Beach House - Teen Dream (2010)
Hier wel zichtbaar, dus denk dat het aan je pc ligt.
0
sxesven
geplaatst: 19 februari 2013, 15:09 uur
Het juiste antwoord, deel 2: je contrast staat een beetje hoog, waarschijnlijk.
0
geplaatst: 19 februari 2013, 16:29 uur
Check ook de eerste songtitel van dat album en kijk dan nog eens naar de hoes.
0
geplaatst: 19 februari 2013, 16:52 uur
herman schreef:
Ik snapte 'em al niet en dacht aan een albino-zebra - the folks komen binnenkort in Tivoli

0
geplaatst: 20 februari 2013, 11:34 uur
Hier op het werk (met IE9) steeds vaker dit probleem op het forum:

In andere browsers (o.a. FireFox) is dit probleem ook wel eens voorgekomen, maar slechts sporadisch en dan was het te verhelpen door de pagina te verversen.

In andere browsers (o.a. FireFox) is dit probleem ook wel eens voorgekomen, maar slechts sporadisch en dan was het te verhelpen door de pagina te verversen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.