MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Je hoort op je werk ook niet te internetten
Maar goed, ik heb dit ook op mijn werk (IE9).

Waarom staan deze: Special Duties en deze: Special Duties ‎ apart?

Er stond nog een spatie achter de tweede naam. Aangepast.

itchy schreef:
Je hoort op je werk ook niet te internetten
Maar goed, ik heb dit ook op mijn werk (IE9).

kun je een precieze url geven waar dat gebeurt / gebeurde?

Dexter schreef:
Er stond nog een spatie achter de tweede naam. Aangepast.

Ah, was het dat.... thanks....

Jordy schreef:
(quote)

Op dit moment niet meer, maar als ik het weer tegenkom post ik het hier.

Jordy schreef:
(quote)

Muziek >> Muziekgames >> Blue Monday-KO (Treurigste nummer)

(nu thuis op FireFox en geen stijlfout)

ik dacht even dat het misschien gebeurde op pagina's waar grote afbeeldingen staan (die vervolgens verkleind worden) maar dat zal het dan niet zijn

Het gebeurt wel eens op het moment dat ik een bericht aan pas en dat het tekstvak daardoor groter/kleiner wordt. Wellicht dat dat hier ook gebeurd is?

Ik wil graag een album toevoegen maar kan geen geschikte albumhoes vinden (een die voldoet aan de eisen van mume). Ik heb al op discogs gekeken voor een hoes. Hierdoor kan ik het album niet toevoegen. Is daar een oplossing voor?

Meneer Bungel
Bij Prophet staan een boel profeten door elkaar, zou een crewlid daar even naar willen kijken? De twee reguliere albums zijn sowieso van verschillende artiesten / bands, al die overige zou ik geen verschil tussen weten behalve dat de Prophet van Cycle of the Moon er niets mee te maken heeft.

-edit- Van de Prophet van Cycle of the Moon heb ik inmiddels nog twee andere albums in de wacht gezet.

CHIEP (crew)
perrospicados schreef:
Ik wil graag een album toevoegen maar kan geen geschikte albumhoes vinden (een die voldoet aan de eisen van mume). Ik heb al op discogs gekeken voor een hoes. Hierdoor kan ik het album niet toevoegen. Is daar een oplossing voor?
Het kan al helpen om de titel en de artiest hier te posten, zo kan er meegezocht worden .

Meneer Bungel
En/of zoek via Google.

Thnx guys. Ik ga nog even prutsen en probeer er uit te komen. Mocht het niet lukken dan meld ik me wel weer

En mocht je er dan nog steeds niet uitkomen, dan kan je hier om hulp vragen.

Het valt me op dat als ik in de zoekbalk bovenaan een album van touché amoré opzoek, enkel de artiest in de zoekresultaten staat en de albums niet. klik
Als ik zoek op touche amore lukt het wel. Is dit een gekend probleem?

Meneer Bungel
Op MovieMeter wel, ik neem aan dat het hier niet anders is; Zoekmogelijkheden - MovieMeter.nl.

Klopt, als je zoekt op een bandnaam met een accent of een trema, moet je die tekens weglaten. Geen idee wat er precies misgaat.

JSPR_G schreef:
Het valt me op dat als ik in de zoekbalk bovenaan een album van touché amoré opzoek, enkel de artiest in de zoekresultaten staat en de albums niet. klik
Als ik zoek op touche amore lukt het wel. Is dit een gekend probleem?

gaat op de lijst!

het album verschijnt 2 keer in de zoekresultaten, maar het is wel hetzelfde album

zal eens uitzoeken hoe dit komt

Op de mobiele versie staat er in het menu (of hoe het gedeelte dat op de normale versie boven nines staat ook mag heten) films i.p.v. albums........

Cured
Ok (ik stemde ook 1 keer op het album, maar het kwam 2x in mijn stemoverzicht terecht)

thelion schreef:
Op de mobiele versie staat er in het menu (of hoe het gedeelte dat op de normale versie boven nines staat ook mag heten) films i.p.v. albums........

zal ik gelijk even aanpassen, bedankt

Cured schreef:
Ok (ik stemde ook 1 keer op het album, maar het kwam 2x in mijn stemoverzicht terecht)

aha okee, ik vermoed dat de reden daarvoor dezelfde is als waarom hij 2x in het zoekscherm komt

Waarom word de extensie .png niet toegestaan voor afbeeldingen? Wordt altijd geklaagd over de slechte kwaliteit hoezen. Niet gek als je alleen .jpg toestaat.

Is de server de laatste tijd overbelast, afgelopen week zijn de metersites regelmatig een paar minuten onbereikbaar, niet alleen voor mij, maar ook for everyone (ook op het moment van schrijven)

De site loopt nu inderdaad wel erg vaak vast, zeker vandaag.

Cured
Ja, had ik ook; weet ik iig dat het niet aan mijn computer ligt.

Ik heb het vandaag één keer gehad, en de laatste tijd geen last van gehad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.