De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2013, 20:55 uur
Ik had daarnet ook een kleine storing. Maar nu gaat alles weer zeer vlot.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 21:15 uur
Vandaag was de site even niet bereikbaar omdat ik iets aan het doen was op de server. Ben me verder niet bewust van structurele problemen.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 21:17 uur
Motdattan schreef:
Waarom word de extensie .png niet toegestaan voor afbeeldingen? Wordt altijd geklaagd over de slechte kwaliteit hoezen. Niet gek als je alleen .jpg toestaat.
Waarom word de extensie .png niet toegestaan voor afbeeldingen? Wordt altijd geklaagd over de slechte kwaliteit hoezen. Niet gek als je alleen .jpg toestaat.
Als je de compressie niet laag zet is .jpg goed genoeg. Maar wellicht een goed idee om wat soepeler om te gaan met wat er (technisch gezien) geaccepteerd wordt. Zo ook bv. als je een te grote afbeelding upload, dat zou de site zelf wel moeten kunnen verkleinen.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 21:24 uur
Ik verklein mijn plaatjes altijd met: Resizer.nl.
Is zo maar een minuutje werk.
Is zo maar een minuutje werk.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 22:38 uur
Is het sowieso niet verstandig om het wat toekomstbestendiger te maken, en 400x400 de standaard te maken? Er lijkt (eindelijk) een ontwikkeling naar hogere dpi's in schermen (van telefoons, tablets, nu ook laptops), en dan kun je beter wat hogere resolutie albums achter de hand hebben voor over een jaar of 5-10.
Jordy schreef:
Ben me verder niet bewust van structurele problemen.
Kan me er ook geen dag/tijdstip meer van herinneren, wellicht lag het toen wel aan mij.Ben me verder niet bewust van structurele problemen.
0
geplaatst: 24 februari 2013, 22:43 uur
De afbeeldingsgrootte heeft dacht ik te maken met legale problemen oid?
0
geplaatst: 25 februari 2013, 16:49 uur
inquestos schreef:
Is het sowieso niet verstandig om het wat toekomstbestendiger te maken, en 400x400 de standaard te maken?
Is het sowieso niet verstandig om het wat toekomstbestendiger te maken, en 400x400 de standaard te maken?
Ja ik wil op z'n minst binnenkort wel hogere resolutie afbeeldingen gaan accepteren, en voor nu nog als 200px tonen.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 08:53 uur
Vannacht tussen 12 en 4 zal de site enkele malen korte tijd offline zijn wegens gepland onderhoud.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 09:29 uur
Nou, dan zorg ik er maar voor dat ik rond die tijd aan het slapen ben. Een mens moet toch wat hè.
0
geplaatst: 28 februari 2013, 09:30 uur
ik ook hoor, het is gelukkig de hostingpartij die aan het werk moet 

0
geplaatst: 28 februari 2013, 20:19 uur
Je kan nu ook Filipijnse singles browsen via musicmeter. Het is maar net wat voor reclame je toelaat natuurlijk. 

0
geplaatst: 28 februari 2013, 23:52 uur
reptile71 schreef:
Je kan nu ook Filipijnse singles browsen via musicmeter. Het is maar net wat voor reclame je toelaat natuurlijk.
Het gaat andersom, ik kan dingen blokkeren. Moet ik wel de precieze site weten, ben deze zelf nog niet tegen gekomen.
0
geplaatst: 1 maart 2013, 09:32 uur
Volgende keer zal ik wel even klikken dan om te zien welke site de banner naartoe verwijst. 

0
geplaatst: 2 maart 2013, 20:07 uur
Waarom zijn er nu opeens random woorden in teksten en titels onderstreept die linken naar een of andere datingsite ?? Mega irritant !!
0
geplaatst: 2 maart 2013, 20:18 uur
Dat is spyware.
Malwarebytes downloaden en je computer laten scannen.
Malwarebytes downloaden en je computer laten scannen.
0
geplaatst: 2 maart 2013, 20:52 uur
0
geplaatst: 3 maart 2013, 00:16 uur
Ik zou het handig vinden als je bij het embedden ook links kan gebruiken die beginnen met https://. Soundcloud maakt hun url's namelijk automatisch zo, nu moet ik alle Soundcloud-linkjes handmatig aanpassen (wat zeker geen ramp is hoor).
Is dit enigszins mogelijk?
Is dit enigszins mogelijk?
0
geplaatst: 3 maart 2013, 10:01 uur
geen idee waarom https niet werkt bij soundcloud, zal op de lijst zetten om daar eens naar te kijken
0
geplaatst: 3 maart 2013, 13:25 uur
Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties. Dat je dus een of andere melding krijgt van de site als iemand reageert op een van je oude berichten. Dit is er nog niet, maar zal ik binnenkort bouwen als dit allemaal goed blijkt te werken.
0
geplaatst: 3 maart 2013, 13:38 uur
Jordy schreef:
Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties. Dat je dus een of andere melding krijgt van de site als iemand reageert op een van je oude berichten. Dit is er nog niet, maar zal ik binnenkort bouwen als dit allemaal goed blijkt te werken.
Je kunt in bovenstaand bericht nu dus op "Jordy schreef" klikken, wat een link is naar het originele bericht.
Als onderdeel van deze aanpassing heb ik onder water het hele permalink gebeuren op de schop gegooid. Als het goed is zul je hier niets van merken, hooguit dat het formaat van deze linkjes iets anders is dan vroeger. Mocht het zo zijn dat je ergens op de site een permalink tegenkomt die niet naar het juiste bericht verwijst, hoor ik het graag.
Voor de duidelijkheid, met permalinks bedoel ik dus linkjes naar specifieke berichten in hun originele context, bv. iets als http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/21000#3993139
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.