MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Even mooi als de nieuwe MovieMeter

Inderdaad, dank voor al het werk dat er ingestoken is.

Bedankt crew! Fijn dat muisicmeter qua lay-out weer hetzelfde is als zijn grote broer. Puik werk!

Die Freedb-import is geweldig, meteen even (succesvol) getest. Wist eerst niet of ik 'm nu gewoon voor het eerst zag of dat het al langer mogelijk was.

Je voelt je toch wat minder dom bezig met zoiets

Knap gedaan!!!! Het werkt nu veel beter en vlotter.... bedankt !!!!!!!!

Zie er prima uit, goed gedaan!

Kleine opmerking (voorzover ik kan zien is het niet eerder gemeld): bij sommige tracklists staan teveel "trackpunten", bijvoorbeeld bij dit album.

Corrigeren lukte mij in eerste instantie niet.

neo
Jordy schreef:
(quote)

Volgens mij heb ik op MovieMeter nog nooit iemand gehoord die het miste. Ik denk het dus niet, eigenlijk.

Hmm. Nou ik ben zelf eigenlijk iedere dag wel een keertje die stemmen langs gegaan. Vond het erg handig. Zou dat een grote moeite zijn om weer terug te zetten of laat je het liever zo Jordy?

Ik vond het ook wel een fijn lijstje, jammer dat het weg is.

Is het trouwens straks mogelijk om albums met meer dan 100 nummers in één keer helemaal toe te voegen?

neo
Haha heb weer iets van Final Fantasy?

Haha, op het moment even niet, maar er zullen nog genoeg scores zijn met meer dan 100 nummers.

Ik zie net dat de site maar 1 uur aangeeft en de rest er in minuten bij zet, ook bij albums die langer dan 2 uur duren. Voorbeeld.

Ruby1966
Koenr schreef:
Ik vond het ook wel een fijn lijstje, jammer dat het weg is.

Ik maakte er ook veelvuldig gebruik van

aERodynamIC schreef:
Complimenten voor allen die hard gewerkt hebben dit in korte tijd zo voor elkaar te krijgen!!!

dank u, graag gedaan hoor

Jester schreef:

Kleine opmerking (voorzover ik kan zien is het niet eerder gemeld): bij sommige tracklists staan teveel "trackpunten"

Hmn, die begrijp ik niet helemaal, lijkt bij mij goed?

neo schreef:
Zou dat een grote moeite zijn om weer terug te zetten of laat je het liever zo Jordy?

Denk dat ik het zo laat, maar vraag het over een maand nog eens

Koenr schreef:

Is het trouwens straks mogelijk om albums met meer dan 100 nummers in één keer helemaal toe te voegen?

Yup

Nou het valt me allemaal erg mee, de hoeveelheid bugs. Alles staat genoteerd. Vandaag een beetje een kater, maar ik zal in de loop van de week (uiterlijk volgend weekend) alles fixen.

Ziet er weer prachtig uit

En die nieuwe labelfunctie

Dat probleemje van teveel trackpunten kun je zien bij Jamiroquai - Emergency on Planet Earth, bijvoorbeeld. Als je een correctie doet gaat het weg, geloof ik.

Er staan blijkbaar "lege" tracks in de database, die moeten dan maar gewoon niet getoond worden, inderdaad

Ik zie het nu pas, prachtig gedaan Jordy! Ik moet wel even wennen aan die embleempjes bij Mijn MusicMeter e.d., maar er zijn nog wel wat foutjes, maar daar ga ik niet over klagen aangezien het nog het begin is. Succes!

The requested URL /artist/Gary+Peacock/Keith+Jarrett/Jack+DeJohnette was not found on this server.

Deze melding krijg ik als ik op de artiest(en) klik van http://www.musicmeter.nl/album/11541

Gaat er iets mis door de "/" ?

yup, bekend probleem

Ow pardon, had ik overheen gelezen.

Ik weet niet of dit al genoemd is, maar als ik naar het artiestoverzicht van Echo & the Bunnymen wil gaan, krijg ik een lege pagina met alleen Echo erop.

http://www.musicmeter.nl/artist/Echo+%26+The+Bunnymen

Miischien ook al gevraagd, maar waarom is de 'image'- knop uit het menu gehaald bij berichten opmaak?

neo
Jordy schreef:
(quote)

Denk dat ik het zo laat, maar vraag het over een maand nog eens

Denk zelf (en voor andere ook) een handige optie is om te even snel door te lopen en bepaalde stemmen op artiesten te vinden die je interressant vindt. Nu zal ik net als bij moviemeter soms pas na een half jaar erachter komen dat iemand bij een van de films die mij boeien een stem plaatsen. Je hebt er bij de moviemeter vernieuwing ook niet van tevoren over gehad of iemand het zou missen toch? Hopen dat die maand wat goeds brengt dan maar

Goed werk van de vernieuwing....moet nog wel erg wennen overigens.

Als ik mijn eigen toevoegingen bekijk....en wil de toevoegingen bekijken met de letter A, dan krijg een soort random lijst. Alle letters van het alfabeth dus. Dit probleem geld ook voor de overige letters!

lebowski schreef:
Miischien ook al gevraagd, maar waarom is de 'image'- knop uit het menu gehaald bij berichten opmaak?

(afbeelding)

deze?

Verder: zie het "voor je iets meldt..." topic

Ik wil bonustracks toevoegen bij een album, maar dat lukt dus (nog) niet. Correct?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:56 uur

geplaatst: vandaag om 21:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.