MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Als ik in Mijn Updates op het blaadje klik om naar het laatste bericht in een topic te gaan kom ik alvast niet meer daar terecht maar op een hele andere (oudere) pagina van die topic, of op pagina 1. Dus dat is alvast nog niet goed ingesteld, denk ik. Nou ja, niet overal is dat zo, maar bij dit topic bijvoorbeeld wel en bij sommige andere.

Ja, bij mij werkt het knopje 'naar laatste bericht' ook niet meer zoals het zou moeten.

moet volgens mij nu weer goed gaan, voor berichten die vanaf nu worden geplaatst

Werkt inderdaad weer.

Kronos schreef:
Werkt inderdaad weer.

Nog niet overal......... Op het blaadje voor de topic titel wel, op het blaadje achter de poster van het laatste bericht in de meeste gevallen niet.

Wat me ook opvalt is dat de 'pagina terug knop' van mijn browser (Chrome) niet werkt bij musicmeter (hij blijft zoeken), terwijl hij bij andere sites gewoon wel werkt.

Simon Smith (crew)
Ik heb iets raars dat me al een tijdje opvalt. Als je bij een verzamelalbum zoals deze Hits 9 - Volume 1 (1988) met de cursor over de verschillende artiesten gaat, dan verschijnt er een klein pop-upscherm met daarin wat informatie over de betreffende artiest.

Echter, bij een aantal artiesten krijg ik niets te zien, behalve een smal, langgerekt balkje.
Bij bovengenoemd album heb ik dat bijv. bij a-ha en Europe.

Graag hoor ik of meer mensen dit hebben en of hier iets aan te doen is. Ik heb het al in verschillende browsers getest, maar die geven allemaal hetzelfde gedrag.

Hier hetzelfde (nieuwste FF)

Bij het openen van een nieuw privébericht kom je op de eerste pagina van je berichten die je met die persoon hebt uitgewisseld ipv bij het nieuwe bericht.

reptile71 schreef:
Bij het openen van een nieuw privébericht kom je op de eerste pagina van je berichten die je met die persoon hebt uitgewisseld ipv bij het nieuwe bericht.

Waar vandaan open je het bericht precies?

Simon Smith schreef:
Ik heb iets raars dat me al een tijdje opvalt. Als je bij een verzamelalbum zoals deze Hits 9 - Volume 1 (1988) met de cursor over de verschillende artiesten gaat, dan verschijnt er een klein pop-upscherm met daarin wat informatie over de betreffende artiest.

Echter, bij een aantal artiesten krijg ik niets te zien, behalve een smal, langgerekt balkje.

Graag hoor ik of meer mensen dit hebben en of hier iets aan te doen is. Ik heb het al in verschillende browsers getest, maar die geven allemaal hetzelfde gedrag.

Zal eens uitzoeken hoe dat komt, bedankt voor het melden

Jordy schreef:
(quote)

Waar vandaan open je het bericht precies?

Dat blaadje helemaal rechts dat naar het laatste bericht zou moeten gaan.

okee dat zou nu goed moeten gaan

Simon Smith (crew)
Jordy schreef:
Zal eens uitzoeken hoe dat komt, bedankt voor het melden

Mooi! Als je nog meer informatie nodig hebt ofzo, laat het maar weten.

Casartelli (moderator)
Ik heb sinds - volgens mij vanmorgen, maar het kan ook gisteren zijn - dat ik bij het openen van een pm door in het pm-overzicht op het oranje "nieuw-bericht" linkje te klikken niet meer naar het nieuwste bericht ga maar naar een pagina of 9 ervoor. Meer mensen hier last van?

Casartelli (moderator)
Simon Smith schreef:

Zelfde hier, met de aanvulling dat ik het bij deze link ook bij Freiheit heb. Het witte balkje zie ik overigens ook wel eens bij het hoveren over links naar albums, bijvoorbeeld in dit topic. Daar gebeurt het echter niet zo consequent als bij de melding hierboven.

En ik ook nog bij George Michael...

Casartelli schreef:
Ik heb sinds - volgens mij vanmorgen, maar het kan ook gisteren zijn - dat ik bij het openen van een pm door in het pm-overzicht op het oranje "nieuw-bericht" linkje te klikken niet meer naar het nieuwste bericht ga maar naar een pagina of 9 ervoor. Meer mensen hier last van?

dit probleem lost zich als het goed is de komende dagen vanzelf op, heeft te maken met wijzigingen van gisteren

vigil schreef:
En ik ook nog bij George Michael...

Ja bedankt het probleem is duidelijk

dix
Ik zie dat we bij het quoten allemaal een zichtbaar nummer hebben gekregen?

Leuk, nou ben ik net Zware Jongen 3994921

helaas, dat is het nummer van het bericht dat je quote

dix
Jordy schreef:
helaas, dat is het nummer van het bericht dat je quote

Oww ... maar dat biedt ook wel weer food 4 thought

dix

Dus de allereerste die hier sprak was een .... tovenaar.

Raar maar waar.

klopt, dat had je ook kunnen ontdekken door bv. het laatste nummertje in de adresbalk te wijzigen wanneer je een bericht quote

http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/quote/1

Enerzijds vind ik zo'n doorklik-idee erg handig (helemaal gezien de functionaliteit die het in de toekomst kan bieden).

Wat echter wel vervelend is, is dat je niet meer ziet wie je quote. Nu quote je meestal één bericht van iemand, maar als je iemand quote die één of meerdere mensen gequote heeft, zie je het onderscheid niet duidelijk meer.

Als je een quote uit een quote haalt, werkt het ook niet meer, volgens mij. Zoals ik hier heb gedaan bv.; Muziek >> Muziekgames >> MuMeAfrekening

Omdat ik de laatste tijd veel mensen zie met een persoonlijke top 10 die uit albums van 2013 bestaat zou een tweede persoonlijke lijst met de top 10 van 2013 misschien wel mooi zijn. In het topic ben je namelijk het overzicht al snel kwijt.

Hmm, ik heb eigenlijk nog niemand gezien die dat heeft. Maar kan ook aan mij liggen.

Leuk idee.
Zou tof zijn moest het komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:36 uur

geplaatst: vandaag om 22:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.