De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2013, 19:42 uur
Wie heeft er nu in godsnaam een top 10 met albums alleen uit 2013? Hoe beperkt!
0
geplaatst: 5 maart 2013, 19:45 uur
Don Cappuccino schreef:
Omdat ik de laatste tijd veel mensen zie met een persoonlijke top 10 die uit albums van 2013 bestaat zou een tweede persoonlijke lijst met de top 10 van 2013 misschien wel mooi zijn.
Omdat ik de laatste tijd veel mensen zie met een persoonlijke top 10 die uit albums van 2013 bestaat zou een tweede persoonlijke lijst met de top 10 van 2013 misschien wel mooi zijn.
Rond 10 december is die mogelijkheid er weer.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 maart 2013, 21:45 uur
Zonet zocht ik een bericht op in een pm-discussie (op zoekterm). Heb het naar behoren gevonden.
Toen ik echter op het "bekijk bericht in oorspronkelijke context"-knopje drukte, werd ik doorverwezen naar de mogelijkheid een nieuw pm te sturen (en wel aan iemand anders dan waar ik de conversatie mee had).
Toen ik echter op het "bekijk bericht in oorspronkelijke context"-knopje drukte, werd ik doorverwezen naar de mogelijkheid een nieuw pm te sturen (en wel aan iemand anders dan waar ik de conversatie mee had).
0
geplaatst: 6 maart 2013, 12:05 uur
chevy93 schreef:
Wat echter wel vervelend is, is dat je niet meer ziet wie je quote. Nu quote je meestal één bericht van iemand, maar als je iemand quote die één of meerdere mensen gequote heeft, zie je het onderscheid niet duidelijk meer.
Wat echter wel vervelend is, is dat je niet meer ziet wie je quote. Nu quote je meestal één bericht van iemand, maar als je iemand quote die één of meerdere mensen gequote heeft, zie je het onderscheid niet duidelijk meer.
Dat dus.
0
geplaatst: 6 maart 2013, 13:20 uur
Klopt 't dat we hier geen 'ongelezen berichten sinds laatste bezoek' en 'markeer berichten als gelezen'-opties hebben?
0
geplaatst: 6 maart 2013, 18:25 uur
Ja, dat klopt. Maar dat moet normaal al op de lijst van Jordy staan.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 07:46 uur
Dat eerste is er wel. Zie de geel/oranje icoontjes bij de updates.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 10:28 uur
Die geel/oranje icoontjes werken soms niet bij mij trouwens. Als ik gewoon rechtstreeks naar www.musicmeter.nl ga doen ze het niet, ga ik rechtstreeks naar www.musicmeter.nl/forum zie ik ze wel staan. Iemand anders die hier ook last van heeft? Ik gebruik Chrome overigens.
0
geplaatst: 7 maart 2013, 10:41 uur
Ja dat heb ik wel eens vaker gehoord, vooral van Chrome gebruikers. Heb het helaas nog niet kunnen nabootsen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 maart 2013, 11:25 uur
Had dat vaak op de laptop van mijn vriendin... die bij mijn weten dezelfde Chrome gebruikt als ik op mijn desktop, waar ik er geen last van heb. Dus ik geloof ook niet dat ik je daar veel verder mee help...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 maart 2013, 18:34 uur
Het enige wat is mis met toevoegen, dat je bij de artiest geen alias van een andere artiest kunt aangeven. Je hebt veel artiesten die onder verschillende namen albums hebben gemaakt, nu moet ik na het toevoegen weer een correctie indienen. Niet echt handig.
0
Rizz
geplaatst: 8 maart 2013, 19:18 uur
Op de artiestenpagina van Rodriguez wordt er aangegeven dat hij op dit album heeft meegespeeld: Robert Rodriguez, John Debney & Graeme Revell - Sin City (2005)
Maar Robert Rodriguez is een regisseur en deze Rodriguez niet.
Maar Robert Rodriguez is een regisseur en deze Rodriguez niet.
0
geplaatst: 8 maart 2013, 23:47 uur
Deze drie links naar de helaas deze week aan ons ontvallen Alvin Lee wijzen naar elkaar:
Alvin Lee
The Alvin Lee Band
Alvin Lee & Ten Years Later
Alvin Lee
The Alvin Lee Band
Alvin Lee & Ten Years Later
0
geplaatst: 9 maart 2013, 11:01 uur
Nu heb ik net House Party VI toe gevoegd blijkt (wederom) dat hij al op de site staat.
Kreeg er geen mel;ding van tijdens het toevoeg proces en ook bij het zoeken op de site kwam hij niet voor probeer zelf met de zoek term house party
Dit is nu al de zoveelste keer dat ik een album via deze manier dubbel toevoeg, meer mensen hier last van, en kan er iets aan de zoek functie worden gedaan zodat wel alle relevante albums naar voren komen?
Kreeg er geen mel;ding van tijdens het toevoeg proces en ook bij het zoeken op de site kwam hij niet voor probeer zelf met de zoek term house party
Dit is nu al de zoveelste keer dat ik een album via deze manier dubbel toevoeg, meer mensen hier last van, en kan er iets aan de zoek functie worden gedaan zodat wel alle relevante albums naar voren komen?
0
geplaatst: 11 maart 2013, 21:55 uur
Weet niet of het een doelbewuste aanpassing is of daadwerkelijk een bug, maar als ik zoek in m'n eigen stemmen en ik sorteer (bijvoorbeeld) op stemgemiddelde klopt de volgorde wel, maar voorheen stond er dan aan de rechterkant bij de resultaten voor elk album het gemiddelde weergegeven. Nu is daar opeens niets meer te zien:

Zelfde als ik sorteer op "eigen stem".

Zelfde als ik sorteer op "eigen stem".
0
Zephyr
geplaatst: 11 maart 2013, 22:48 uur
Bij mij werkt het witte rechthoekje van NAAR LAATSTE BERICHT sinds een paar dagen niet meer.
Meest rechtse kolom bij een topic :
laatste bericht
vandaag 22:48
door User-X --> witte rechthoek
Meer gebruikers hier last van ?
Meest rechtse kolom bij een topic :
laatste bericht
vandaag 22:48
door User-X --> witte rechthoek
0
geplaatst: 12 maart 2013, 00:10 uur
Zephyr schreef:
Bij mij werkt het witte rechthoekje van NAAR LAATSTE BERICHT sinds een paar dagen niet meer
Bij mij werkt het witte rechthoekje van NAAR LAATSTE BERICHT sinds een paar dagen niet meer
Same here..... Als sinds 3 maart werkt "naar laatste bericht" niet meer naar behoren.
0
geplaatst: 12 maart 2013, 08:22 uur
gaat op de centrale lijst!
voor zover ik weet gaat het alleen fout in de forumindex, bv hier : http://www.musicmeter.nl/forum/1
als het ook nog ergens anders fout gaat hoor ik het graag
voor zover ik weet gaat het alleen fout in de forumindex, bv hier : http://www.musicmeter.nl/forum/1
als het ook nog ergens anders fout gaat hoor ik het graag
0
geplaatst: 12 maart 2013, 08:26 uur
GrafGantz schreef:
Weet niet of het een doelbewuste aanpassing is of daadwerkelijk een bug, maar als ik zoek in m'n eigen stemmen en ik sorteer (bijvoorbeeld) op stemgemiddelde klopt de volgorde wel, maar voorheen stond er dan aan de rechterkant bij de resultaten voor elk album het gemiddelde weergegeven. Nu is daar opeens niets meer te zien:
Kan me niet herinneren daar iets aan aangepast te hebben. Maar ik zal op de lijst zetten om daar even naar te kijken.
0
geplaatst: 12 maart 2013, 08:32 uur
Hier idem.
Bovendien kom ik niet meer terug op de vorige pagina als ik een album heb aangeklikt in bv de updates en daarna in het albumpaginaop de 'terug-button' van de browser (Chrome) klik. Ik blijf dan bij dat album 'hangen'. Dit is overigens alleen bij albums. Niet bij artiesten, forumtopics of gebruikers.
Bovendien kom ik niet meer terug op de vorige pagina als ik een album heb aangeklikt in bv de updates en daarna in het albumpaginaop de 'terug-button' van de browser (Chrome) klik. Ik blijf dan bij dat album 'hangen'. Dit is overigens alleen bij albums. Niet bij artiesten, forumtopics of gebruikers.
0
geplaatst: 14 maart 2013, 15:34 uur
Ik merk dat de permalinks het niet meer doen in de misbruikmeldingen.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 20:57 uur
Vannacht heeft de sneaky update-service van Microsoft mijn Internet Explorer ge-upgraded naar versie 10, zonder dat ik dat wilde.
En werkt er weer vanalles niet dus.
Zoals bv. snelzoeken en stemmen.
Ik ga maar even snel een downgrade doen, heb ook problemen met andere websites.
En werkt er weer vanalles niet dus.
Zoals bv. snelzoeken en stemmen.
Ik ga maar even snel een downgrade doen, heb ook problemen met andere websites.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 21:00 uur
Ik neem aan dat je al genoeg commentaar hebt gekregen op je gebruik van Internet Explorer?
0
geplaatst: 15 maart 2013, 21:10 uur
Dat nou ook weer niet.
Maar heb er door mijn werk (op systeembeheerniveau) ook dagelijks mee te maken en gebruik daarom liever niets anders.
Heb het diverse malen geprobeerd met Chrome, maar vind ik geen prettige browser. Firefox wel, maar heeft ook hier en daar zijn problemen.
Maar ik denk dat er wel meer opmerkingen over zullen komen deze dagen.
Maar heb er door mijn werk (op systeembeheerniveau) ook dagelijks mee te maken en gebruik daarom liever niets anders.
Heb het diverse malen geprobeerd met Chrome, maar vind ik geen prettige browser. Firefox wel, maar heeft ook hier en daar zijn problemen.
Maar ik denk dat er wel meer opmerkingen over zullen komen deze dagen.
0
Ponty Mython
geplaatst: 15 maart 2013, 21:21 uur
Opera is the way to go. 
Internet Exploder heb ik al jaren niet meer gebruikt.

Internet Exploder heb ik al jaren niet meer gebruikt.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 21:26 uur

Ik blijf overigens trouw aan Firefox en Chrome.
Normaal zou ik allen Chrome gebruiken maar vreemd genoeg werkt de zoekbalk van Mume niet met Musicmeter. Misschien eens kijken of er al een Chrome update is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.