MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wie heeft er nu in godsnaam een top 10 met albums alleen uit 2013? Hoe beperkt!

Don Cappuccino schreef:
Omdat ik de laatste tijd veel mensen zie met een persoonlijke top 10 die uit albums van 2013 bestaat zou een tweede persoonlijke lijst met de top 10 van 2013 misschien wel mooi zijn.

Rond 10 december is die mogelijkheid er weer.

Casartelli (moderator)
Zonet zocht ik een bericht op in een pm-discussie (op zoekterm). Heb het naar behoren gevonden.

Toen ik echter op het "bekijk bericht in oorspronkelijke context"-knopje drukte, werd ik doorverwezen naar de mogelijkheid een nieuw pm te sturen (en wel aan iemand anders dan waar ik de conversatie mee had).

gaat op de lijst, bedankt voor het melden

chevy93 schreef:
Wat echter wel vervelend is, is dat je niet meer ziet wie je quote. Nu quote je meestal één bericht van iemand, maar als je iemand quote die één of meerdere mensen gequote heeft, zie je het onderscheid niet duidelijk meer.

Dat dus.

s_k
Klopt 't dat we hier geen 'ongelezen berichten sinds laatste bezoek' en 'markeer berichten als gelezen'-opties hebben?

Ja, dat klopt. Maar dat moet normaal al op de lijst van Jordy staan.

s_k
Das mooi!

Dat eerste is er wel. Zie de geel/oranje icoontjes bij de updates.

Die geel/oranje icoontjes werken soms niet bij mij trouwens. Als ik gewoon rechtstreeks naar www.musicmeter.nl ga doen ze het niet, ga ik rechtstreeks naar www.musicmeter.nl/forum zie ik ze wel staan. Iemand anders die hier ook last van heeft? Ik gebruik Chrome overigens.

Ja dat heb ik wel eens vaker gehoord, vooral van Chrome gebruikers. Heb het helaas nog niet kunnen nabootsen.

Casartelli (moderator)
Had dat vaak op de laptop van mijn vriendin... die bij mijn weten dezelfde Chrome gebruikt als ik op mijn desktop, waar ik er geen last van heb. Dus ik geloof ook niet dat ik je daar veel verder mee help...

DjFrankie (moderator)
Het enige wat is mis met toevoegen, dat je bij de artiest geen alias van een andere artiest kunt aangeven. Je hebt veel artiesten die onder verschillende namen albums hebben gemaakt, nu moet ik na het toevoegen weer een correctie indienen. Niet echt handig.

Rizz
Op de artiestenpagina van Rodriguez wordt er aangegeven dat hij op dit album heeft meegespeeld: Robert Rodriguez, John Debney & Graeme Revell - Sin City (2005)

Maar Robert Rodriguez is een regisseur en deze Rodriguez niet.

Deze drie links naar de helaas deze week aan ons ontvallen Alvin Lee wijzen naar elkaar:

Alvin Lee
The Alvin Lee Band
Alvin Lee & Ten Years Later

Nu heb ik net House Party VI toe gevoegd blijkt (wederom) dat hij al op de site staat.
Kreeg er geen mel;ding van tijdens het toevoeg proces en ook bij het zoeken op de site kwam hij niet voor probeer zelf met de zoek term house party

Dit is nu al de zoveelste keer dat ik een album via deze manier dubbel toevoeg, meer mensen hier last van, en kan er iets aan de zoek functie worden gedaan zodat wel alle relevante albums naar voren komen?

zie het andere topic waar je dit meldt voor een reactie

Weet niet of het een doelbewuste aanpassing is of daadwerkelijk een bug, maar als ik zoek in m'n eigen stemmen en ik sorteer (bijvoorbeeld) op stemgemiddelde klopt de volgorde wel, maar voorheen stond er dan aan de rechterkant bij de resultaten voor elk album het gemiddelde weergegeven. Nu is daar opeens niets meer te zien:

(afbeelding)

Zelfde als ik sorteer op "eigen stem".

Zephyr
Bij mij werkt het witte rechthoekje van NAAR LAATSTE BERICHT sinds een paar dagen niet meer.

Meest rechtse kolom bij een topic :

laatste bericht
vandaag 22:48
door User-X --> witte rechthoek

Meer gebruikers hier last van ?

Zephyr schreef:
Bij mij werkt het witte rechthoekje van NAAR LAATSTE BERICHT sinds een paar dagen niet meer

Meer gebruikers hier last van ?

Same here..... Als sinds 3 maart werkt "naar laatste bericht" niet meer naar behoren.

gaat op de centrale lijst!

voor zover ik weet gaat het alleen fout in de forumindex, bv hier : http://www.musicmeter.nl/forum/1

als het ook nog ergens anders fout gaat hoor ik het graag

GrafGantz schreef:
Weet niet of het een doelbewuste aanpassing is of daadwerkelijk een bug, maar als ik zoek in m'n eigen stemmen en ik sorteer (bijvoorbeeld) op stemgemiddelde klopt de volgorde wel, maar voorheen stond er dan aan de rechterkant bij de resultaten voor elk album het gemiddelde weergegeven. Nu is daar opeens niets meer te zien:

Kan me niet herinneren daar iets aan aangepast te hebben. Maar ik zal op de lijst zetten om daar even naar te kijken.

Hier idem.

Bovendien kom ik niet meer terug op de vorige pagina als ik een album heb aangeklikt in bv de updates en daarna in het albumpaginaop de 'terug-button' van de browser (Chrome) klik. Ik blijf dan bij dat album 'hangen'. Dit is overigens alleen bij albums. Niet bij artiesten, forumtopics of gebruikers.

Cured
Herkenbaar ook hier.

Ik merk dat de permalinks het niet meer doen in de misbruikmeldingen.

Vannacht heeft de sneaky update-service van Microsoft mijn Internet Explorer ge-upgraded naar versie 10, zonder dat ik dat wilde.
En werkt er weer vanalles niet dus.
Zoals bv. snelzoeken en stemmen.
Ik ga maar even snel een downgrade doen, heb ook problemen met andere websites.

Ik neem aan dat je al genoeg commentaar hebt gekregen op je gebruik van Internet Explorer?

Dat nou ook weer niet.
Maar heb er door mijn werk (op systeembeheerniveau) ook dagelijks mee te maken en gebruik daarom liever niets anders.
Heb het diverse malen geprobeerd met Chrome, maar vind ik geen prettige browser. Firefox wel, maar heeft ook hier en daar zijn problemen.
Maar ik denk dat er wel meer opmerkingen over zullen komen deze dagen.

Ponty Mython
Opera is the way to go.

Internet Exploder heb ik al jaren niet meer gebruikt.

Ponty Mython schreef:

Internet Exploder

Ik blijf overigens trouw aan Firefox en Chrome.
Normaal zou ik allen Chrome gebruiken maar vreemd genoeg werkt de zoekbalk van Mume niet met Musicmeter. Misschien eens kijken of er al een Chrome update is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:34 uur

geplaatst: vandaag om 16:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.