De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 21:37 uur

Sowieso, systeembeheerder zijn en dan Internet Explorer gebruiken. Ik vind het twijfelachtig.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 22:02 uur
Tja, de klanten hebben het ook dus... Bovendien ken ik het van haver tot gort.
Alle problemen trouwens weer opgelost hier na downgrade naar versie 9.
Alle problemen trouwens weer opgelost hier na downgrade naar versie 9.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 22:20 uur
Net Opera gedownload.
Ziet er minder mooi uit dan Chrome en Firefox, maar laad mijn pagina's echt ongeloofelijk vlug.
Ik ga vanaf nu dus Opera gebruiken.
Ziet er minder mooi uit dan Chrome en Firefox, maar laad mijn pagina's echt ongeloofelijk vlug.

Ik ga vanaf nu dus Opera gebruiken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 22:48 uur
De look kun je nog wel flink customizen trouwens. Zo heb ik alle irrelevante shizzle, zoals menu's en vage knopjes enzo weggetiefd voor een mooie cleane look die ook functioneel is.

Al jaren tevreden over.

Al jaren tevreden over.

0
geplaatst: 16 maart 2013, 12:18 uur
Inmiddels is de look al wat gewend bij mij.
Ga straks eens die Opera Turbo inschakelen, werkt dat echt?
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 maart 2013, 22:52 uur
kobe bryant fan schreef:
Het werkt bijvoorbeeld heel prima om rechtstreeks naar The Pirate Bay te surfen.

0
geplaatst: 17 maart 2013, 00:11 uur
Anderen lijken deze problemen niet te hebben. Er wordt bv. veel gestemd met die browser, zie ik in de logs.
Zal proberen binnenkort de sites nog eens testen in IE 10. Weet alleen nog even niet hoe ik die browser zou kunnen draaien. Heb een Mac met daarop xp, vista en windows 7 virtual machines. IE10 is volgens mij alleen beschikbaar voor Windows 8?
Zal proberen binnenkort de sites nog eens testen in IE 10. Weet alleen nog even niet hoe ik die browser zou kunnen draaien. Heb een Mac met daarop xp, vista en windows 7 virtual machines. IE10 is volgens mij alleen beschikbaar voor Windows 8?
0
Ponty Mython
geplaatst: 17 maart 2013, 00:33 uur
Onweerwolf schreef:
De look kun je nog wel flink customizen trouwens. Zo heb ik alle irrelevante shizzle, zoals menu's en vage knopjes enzo weggetiefd voor een mooie cleane look die ook functioneel is.
(afbeelding)
Al jaren tevreden over.
(afbeelding)
Al jaren tevreden over.
Correct, Opera is de meest customizable browser die er is. Door de command opera:config in je adresbalk te typen kun je al een heel eind uit de voeten met het customizen van je browser.
'Clone tab' gebruik ik ook vaak, net zoals de mouse gestures. Het verbaast me dat andere browsers dit nog niet hebben geimplementeerd, aangezien ze bijna alle vernieuwingen van Opera pikken.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 09:54 uur
herman schreef:
Ik merk dat de permalinks het niet meer doen in de misbruikmeldingen.
Ik merk dat de permalinks het niet meer doen in de misbruikmeldingen.
gaat op de lijst!
0
geplaatst: 17 maart 2013, 19:44 uur
kobe bryant fan schreef:
ik heb er grote problemen mee gehad. Het fijne snap ik er niet helemaal van, maar volgens mij werk je met gecachte pagina's oid, dus pagina's die al eerder door anderen zijn bezocht en daardoor sneller benaderbaar. Probleem was alleen dat ik ineens via Poolse ip-adressen aan het surfen was en die adressen stonden nog wel eens op een blacklist. Snel weer uitgezet dus.
Verder is Opera erg fijn maar ik heb best vaak problemen met sites die de browser niet (goed) ondersteunen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 17 maart 2013, 19:51 uur
Er zijn inderdaad wel sites die de ip's van Opera Turbo blocken. Het is dan ook niet bedoeld om altijd aan te hebben staan.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 19:56 uur
Ik gebruik Turbo nu voor m'n mails en Youtube.
Voor de rest draai ik Opera normaal.
Voor de rest draai ik Opera normaal.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 20:06 uur
Is het mogelijk de (persoonlijke) Top 10 uit te breiden tot een Top 20? De nummers 11 t/m 20 zijn dan net zo uitklapbaar als de bonus tracks bij de albums. Nummers 11 t/m 20 tellen niet mee voor de MuMe Top 250, zodat er geen verschil komt tussen wie alleen een top 10 dan wel een top 20 heeft ingevuld.
Op deze manier blijft de (persoonlijke) top 10/20 wellicht wat dynamischer en speelser, en dat kan wellicht ook wat meer beweging brengen in de MuMe Top 250. Immers, men zal er vaker wat in wijzigen en dat zet ook aan tot denken over de eigen top 10.
Op deze manier blijft de (persoonlijke) top 10/20 wellicht wat dynamischer en speelser, en dat kan wellicht ook wat meer beweging brengen in de MuMe Top 250. Immers, men zal er vaker wat in wijzigen en dat zet ook aan tot denken over de eigen top 10.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 20:28 uur
Lijkt me een leuk idee.
Top 20 is bij mij broodnodig, al veel sterke platen er moeten uitzetten (vandaga Abbey Road er moeten uitzetten voor Maybes van Mount Kimbie).
Nog eens bedankt voor de tip herman.
Top 20 is bij mij broodnodig, al veel sterke platen er moeten uitzetten (vandaga Abbey Road er moeten uitzetten voor Maybes van Mount Kimbie).
Nog eens bedankt voor de tip herman.

0
geplaatst: 17 maart 2013, 20:31 uur
Een goed idee, dynamo.
Ik kom hier ook nog graag eens terug op een opmerking van lang geleden.
Nu mag je 2 tracks aanvinken bij een album met 10 tracks.
Dat is eerder weinig en de meesten onder ons gaan snel voor de hits.
Mocht je 3 tracks kunnen aanvinken, dan krijg je meer spreiding in de resultaten.
Mijn voorstel.
Vanaf 3 tracks mag je er 1 aanvinken ...
Vanaf 6 tracks mag je er 2 aanvinken ...
Vanaf 9 tracks mag je er 3 aanvinken ...
En tel zelf verder: per 3 tracks komt er één aanvinkmogelijkheid bij.
Ik kom hier ook nog graag eens terug op een opmerking van lang geleden.
Nu mag je 2 tracks aanvinken bij een album met 10 tracks.
Dat is eerder weinig en de meesten onder ons gaan snel voor de hits.
Mocht je 3 tracks kunnen aanvinken, dan krijg je meer spreiding in de resultaten.
Mijn voorstel.
Vanaf 3 tracks mag je er 1 aanvinken ...
Vanaf 6 tracks mag je er 2 aanvinken ...
Vanaf 9 tracks mag je er 3 aanvinken ...
En tel zelf verder: per 3 tracks komt er één aanvinkmogelijkheid bij.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 21:23 uur
Maar daar zijn toch al een hoop topics voor waar het mogelijk is om je lijstje te dumpen? Ik vind 10 eigenlijk altijd wel een mooi, beknopt overzicht, als ik dan van iemand meer wil weten zoek ik wel rond in zo'n topic. En als ik het voor mezelf wil maken, dan dump ik zelf wat in zo'n topic. 

0
geplaatst: 17 maart 2013, 22:46 uur
Daarna zouden er toch mensen met het voorstel komen voor een top-30. Die top-10 is niet het be-all & end-all van deze site
0
geplaatst: 17 maart 2013, 22:51 uur
dynamo d schreef:
Is het mogelijk de (persoonlijke) Top 10 uit te breiden tot een Top 20? De nummers 11 t/m 20 zijn dan net zo uitklapbaar als de bonus tracks bij de albums. Nummers 11 t/m 20 tellen niet mee voor de MuMe Top 250, zodat er geen verschil komt tussen wie alleen een top 10 dan wel een top 20 heeft ingevuld.

0
geplaatst: 19 maart 2013, 06:22 uur
Is het mogelijk/handig om een "people who liked this also liked... " in te stellen?
Als je meer in een bepaalde stijl zoekt kan zoiets heel handig zijn.
Als je meer in een bepaalde stijl zoekt kan zoiets heel handig zijn.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 19 maart 2013, 09:03 uur
Telkens ik een album probeer toe te voegen, bij laatste stap 't doorsturen naar de crew, krijg ik volgende mededeling;
Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak.
Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak.
0
geplaatst: 19 maart 2013, 11:36 uur
Er bestaan ook jpg's die je (om voor mij onduidelijke) reden niet kunt openen in een gangbaar bewerkingsprogramma. Op dat soort bestanden loopt het stuk bij de laatste stap.
Om verlies van gegevens te voorkomen, kun je bij twijfel de jpg vooraf checken. Opent hij niet, neem dan een ander plaatje.
Om verlies van gegevens te voorkomen, kun je bij twijfel de jpg vooraf checken. Opent hij niet, neem dan een ander plaatje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.