De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
tangmaster
geplaatst: 25 maart 2013, 20:25 uur
Yep, telkens de zelfde hoes maar ben er nu achter, opgelost dus, bedankt in dit geval.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:19 uur
Tevens @Ward:
Ik weet niet of het ook echt gebeurt.
Misschien een tip om het te bewijzen, al is het maar voor jezelf:
Maak van al je stemmen een albumlijst. Dat kan in maximaal 10 etappes.
Ik heb dat zelf ook gedaan (nog niet zo lang geleden), meer met de bedoeling om het overzicht te behouden van alle stemmen.
Je moet jezelf wel de discipline aanleren om na iedere stem het album toe te voegen aan die lijst.
Masimo schreef:
(quote)
Dat gevoel heb ik ook soms.. Ik heb dan altijd het idee dat ik vergeetachtig bent, en wijd het aan mezelf, maar afijn, ik heb dus medestakkers..
Ik weet niet of het ook echt gebeurt.
Misschien een tip om het te bewijzen, al is het maar voor jezelf:
Maak van al je stemmen een albumlijst. Dat kan in maximaal 10 etappes.
Ik heb dat zelf ook gedaan (nog niet zo lang geleden), meer met de bedoeling om het overzicht te behouden van alle stemmen.
Je moet jezelf wel de discipline aanleren om na iedere stem het album toe te voegen aan die lijst.
0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:41 uur
Bedankt voor de tip. Ik weet echter wel dat het echt gebeurd. Heb Didn't It Rain namelijk getipt gekregen in het Super Tip-Topper-topic en weet dus zeker dat ik erop gestemd heb. De andere albums waarvan mijn stemmen verdwenen waren ook tips die ik in dat topic had opgedaan. Het zou nog kunnen dat ik bij een van die albums het was vergeten, maar bij vier is gewoon niet mogelijk.
Ik denk overigens niet dat er een verband bestaat tussen dat topic en het verdwijnen van stemmen
Ik denk overigens niet dat er een verband bestaat tussen dat topic en het verdwijnen van stemmen

0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:47 uur
Ja ik heb ook wel eens dat ik dacht gestemd te hebben, maar dat dat niet zo blijkt te zijn 
Zonder gekheid, zo een of twee keer per jaar komt er een bericht als dit naar boven, maar als er echt een bug in de site zou zitten op dat vlak zou dit wekelijks door honderden mensen gemeld moeten worden. Ik ga er voor nu nog even van uit dat het een misverstand is, dat mensen onterecht denken gestemd te hebben of wellicht per ongeluk zelf hun stem verwijderen.
Maar wie weet heb ik het mis

Zonder gekheid, zo een of twee keer per jaar komt er een bericht als dit naar boven, maar als er echt een bug in de site zou zitten op dat vlak zou dit wekelijks door honderden mensen gemeld moeten worden. Ik ga er voor nu nog even van uit dat het een misverstand is, dat mensen onterecht denken gestemd te hebben of wellicht per ongeluk zelf hun stem verwijderen.

0
geplaatst: 25 maart 2013, 22:47 uur
chevy93 schreef:
Bij de EP The Flaming Lips - Due to High Expectations... the Flaming Lips Are Providing Needles for Your Balloons (1994) gaat het fout met de lay-out in het overzicht van de artiest:
The Flaming Lips
Bij de EP The Flaming Lips - Due to High Expectations... the Flaming Lips Are Providing Needles for Your Balloons (1994) gaat het fout met de lay-out in het overzicht van de artiest:
The Flaming Lips
bedankt gaat op de lijst
0
geplaatst: 26 maart 2013, 00:20 uur
Jordy schreef:
Ja ik heb ook wel eens dat ik dacht gestemd te hebben, maar dat dat niet zo blijkt te zijn

Denk dat het misschien te maken heeft met die time-out van het Javascript (? om de stem te plaatsen) als je al langer op de pagina zit. Dan klik je nog snel om te stemmen net voor je de pagina sluit maar wordt deze eigenlijk toch niet meer geregistreerd
0
geplaatst: 27 maart 2013, 10:20 uur
De site zal straks enige tijd niet bereikbaar zijn ivm onderhoud door de hostingpartij.
0
geplaatst: 27 maart 2013, 14:01 uur
Tweemaal Erykah Badu:
Erykah Badu
Erykah Badu
Bij de overige gastartiesten gaat het ook mis (de eerste is de goede).
Grey Reverend
Grey Reverend
en
Szjerdene
Szjerdene
Verder wordt het bericht van Jav- hier opgesplitst in 2 berichten bij mij (maar goed IE8)

Erykah Badu
Erykah Badu
Bij de overige gastartiesten gaat het ook mis (de eerste is de goede).
Grey Reverend
Grey Reverend
en
Szjerdene
Szjerdene
Verder wordt het bericht van Jav- hier opgesplitst in 2 berichten bij mij (maar goed IE8)

0
Ponty Mython
geplaatst: 27 maart 2013, 22:02 uur
Even de pagina refreshen helpt vaak tegen het opsplitsen van berichten.
0
geplaatst: 28 maart 2013, 10:53 uur
Tijdens het bewerken van een post, toont het heropende schrijfvakje
mijn op één na laatste correctie ipv mijn laatste correctie. Na een paar pogingen lukt het wel.
mijn op één na laatste correctie ipv mijn laatste correctie. Na een paar pogingen lukt het wel.
0
geplaatst: 29 maart 2013, 02:53 uur
Bij de band Hot Damn! staan zowel albums van de Amerikaanse band (de eerste 3) als de IJslandse band (de laatste). De bandgegevens zijn van de IJslandse band. De Amerikaanse band is de oudste, en zou dus de eerste moeten zijn, lijkt mij.
0
geplaatst: 29 maart 2013, 05:32 uur
Njal schreef:
Bij de band Hot Damn! staan zowel albums van de Amerikaanse band (de eerste 3) als de IJslandse band (de laatste). De bandgegevens zijn van de IJslandse band. De Amerikaanse band is de oudste, en zou dus de eerste moeten zijn, lijkt mij.
Aangepast Bij de band Hot Damn! staan zowel albums van de Amerikaanse band (de eerste 3) als de IJslandse band (de laatste). De bandgegevens zijn van de IJslandse band. De Amerikaanse band is de oudste, en zou dus de eerste moeten zijn, lijkt mij.

0
geplaatst: 30 maart 2013, 09:12 uur
In De Site > Algemeen > Musicmeter in Chrome:
Hallo,
Sinds een paar dagen werkt de zoekfunctie rechts vanboven bij niet meer voor deze site. Als ik er iets intyp krijg ik geen resultaten. Ik gebruik Chrome. Als ik I.E. open lukt het wel. Heeft nog iemand dit probleem en hoe zou ik het kunnen verhelpen? Want dit is nogal lastig, aangezien ik deze site dagelijks gebruik.
Alvast bedankt voor de hulp!
Hallo,
Sinds een paar dagen werkt de zoekfunctie rechts vanboven bij niet meer voor deze site. Als ik er iets intyp krijg ik geen resultaten. Ik gebruik Chrome. Als ik I.E. open lukt het wel. Heeft nog iemand dit probleem en hoe zou ik het kunnen verhelpen? Want dit is nogal lastig, aangezien ik deze site dagelijks gebruik.
Alvast bedankt voor de hulp!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 maart 2013, 11:04 uur
Hier werkt-ie gewoon (Chrome Versie 25.0.1364.172 m)
0
geplaatst: 30 maart 2013, 13:33 uur
Ik vermoed dat je even je cache moet legen, en dat het dan weer goed gaat.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 13:38 uur
Jordy schreef:
Sorry als ik als amateur over kom, maar hoe doe ik dat?

0
geplaatst: 30 maart 2013, 13:40 uur
Oké, ik heb het gevonden, maar dat werkt dus niet. Spijtig genoeg.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 13:44 uur
Ik heb dat probleem ook, heb nu ook m'n cache geleegd en werkt inderdaad nog steeds niet. Maar ik raad je aan om Opera te gaan gebruiken, snelle browser, crasht bij mij nooit en zitten leuke extensie's en aanpasmogelijkheden in. 

0
geplaatst: 30 maart 2013, 13:56 uur
Maar ik heb het met Chrome op nog een aantal andere site's.
Dus voor mij ligt het probleem niet alleen op Mume.
Opera werkt overigens ook sneller op m'n pc, dus een echt probleem is het voor mij niet. Al lijkt het me voor pdonidvie vervelender aangezien hij Chrome vast gebruikt.
Dus voor mij ligt het probleem niet alleen op Mume.
Opera werkt overigens ook sneller op m'n pc, dus een echt probleem is het voor mij niet. Al lijkt het me voor pdonidvie vervelender aangezien hij Chrome vast gebruikt.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 14:50 uur
En het ook nog maar net. Ik gebruik Chrome al maanden en ben een tevreden gebruiker, maar sinds kort heb ik dit probleem. Wat toch een struikelblok is, want zoals ik al zei gebruik ik deze site dagelijks, maar ben ik ook gehecht aan de extensies die Chrome aanbiedt.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 22:25 uur
Zou het mogelijk zijn om de keuze voor dingen automatisch op gelezen te plaatsen aan de gebruiker zelf te houden? Soms wil ik snel iets lezen over een album of snel een plaat punten geven zonder eerst alles wat er tot dan geschreven werd te lezen.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 00:54 uur
inquestos schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
IE is een ramp op MuMe. Maakt niet uit welke versie. Zo ontzettend veel fouten en bugs. Dat komt denk ik nooit meer goed. Enige wat je kan doen is overstappen op een andere browser.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 01:45 uur
Editoor schreef:
IE is een ramp op MuMe. Maakt niet uit welke versie. Zo ontzettend veel fouten en bugs. Dat komt denk ik nooit meer goed. Enige wat je kan doen is overstappen op een andere browser.
Ik gebruik ook IE, zowel 8 als 9 en ik heb echt geen enkel probleem op MuMe. De oorzaak van problemen ligt nogal eens in het (al dan niet vrijwillig) installeren van toolbars e.d. De kwaliteit van die dingen is browser-onafhankelijk. Zie bv. het probleem wat kobe bryant fan en pdonidvie hebben met Chrome, waarbij, zo lijkt het, de javascript ondersteuning spontaan stuk is gegaan. Misschien goed om even te checken of in Chrome Options -> Under the Hood -> Content Settings -> JavaScript "Allow all sites...." aan staat.
0
geplaatst: 31 maart 2013, 05:48 uur
Als jij rechts boven iets invult dan werkt dat gelijk goed in IE?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.