MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
De site werkt bij mij goed in IE8, 9 en 10. Gelukkig maar, want 37% van de bezoekers van de site gebruikt Internet Explorer.

Enig (bij mij) bekend probleem is dat berichten soms opgesplitst worden getoond, dat speelt alleen in IE8

IllumSphere schreef:
Zou het mogelijk zijn om de keuze voor dingen automatisch op gelezen te plaatsen aan de gebruiker zelf te houden? Soms wil ik snel iets lezen over een album of snel een plaat punten geven zonder eerst alles wat er tot dan geschreven werd te lezen.

Er staat zoiets op de centrale ideeenlijst, om je optioneel zelf de regie te geven over wanneer je dingen wel of niet gelezen hebt.

da dude schreef:
Misschien goed om even te checken of in Chrome Options -> Under the Hood -> Content Settings -> JavaScript "Allow all sites...." aan staat.

Heb ik gedaan, stond juist en het werkt nog niet. Ook niet op mijn vriendin haar laptop en die gebruikt ook Chrome.

Hoe kan het dat verzamelalbums niet altijd bij de artiest komen te staan?

Voorbeeld

New Music For Old Instruments

Als je dat op een artiest klikt als Keiji Haino staat het betreffende album er niet bij.
Of werkt dat alleen bij verzamel (nieuwe tracks)?

trebremmit schreef:
Of werkt dat alleen bij verzamel (nieuwe tracks)?
Ja

Aha, dan heb ik er een paar verkeerd ingevoerd.
Las net dat mix albums ook als nieuwe track gelden namelijk.

@Jordy: Toevoegen van niet-engelstalige albums kost extra tijd omdat veel lidwoorden en voorzetsels niet/onjuist worden gecorrigeerd w.b. hoofdlettergebruik. Best lastig voor toevoeger en crew. Ik lever per PM een lijstje aan bij welke woorden dit speelt, hopelijk vind je een keer tijd om het aan te passen.

XTC -Coat of many cupboards(2002) staat zowel onder het kopje " verzamel" als onder het kopje
"tracks op verzamelalbums"

onder het laatste hoort het m.i. niet thuis.

wilbur schreef:
XTC -Coat of many cupboards(2002) staat zowel onder het kopje " verzamel" als onder het kopje
"tracks op verzamelalbums"

Dit kwam omdat bij track 46 en 47 The Dukes of Stratosphear als artiest was ingevuld, een alias van XTC. Ik heb het opgelost door die artiestnamen weg te laten, wat op zich jammer is want het geeft aanvullende info. Typisch geval van kiezen tussen twee kwaden . Eventueel zouden we de alias in de tracktitel kunnen opnemen, tussen blokhaken.

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties.

Hier wilde ik een vraag over stellen maar er wordt dus al aan gewerkt. Zet 'em op

Hier gaat iets niet goed, 1e 2 cd's komt de band uit tsjechie, de 3e uit zweden....
Free Fall

Kun je zelf corrigeren hè.
Ik zou uit mijn hoofd niet weten of dit om een en dezelfde band gaat.

Ik ook niet...

Had het binnen 20 seconden gevonden op Discogs, het is gecorrigeerd.

Ozric Spacefolk
Leuk, die nieuwe manier van album-plaatjes insturen.

Vroeger altijd hannessen om een plaatje te verkleinen tot 200x200, en nu kan er gewoon grotere plaatjes ingestuurd worden. Thanks!

Inderdaad.
Even naar Resizer.nl gaan was natuurlijk geen grote moeite maar het maakt het toevoegen toch soepeler.

Ja inderdaad, echt super!

Goed plan om grotere plaatjes te vragen bij toevoegingen. Worden deze in HR bewaard op de server of gewoon automatisch verkleind en alleen als zodanig bewaard? Lijkt me wel handig namelijk om op termijn van zo veel mogelijk albums HR-afbeeldingen te hebben.

Er wordt op z'n minst een afbeelding bewaard met een breedte van 800px, die kan je ook terugvinden bij tabblad corrigeren

Naast het bestand van 200 px wordt ook een bestand bewaard van maximaal 800 px. Als het aangeleverde bestand kleiner is, bijvoorbeeld 500 px, wordt het als zodanig bewaard.

Bij mijn persoonlijke informatie verdwijnt mijn Last.fm website vanzelf. Als ik mijn gebruikersnaam dan weer toevoeg bij mijn profiel is mijn gebruikersnaam dan wel weer te zien, maar na enkele weken is de site weer verdwenen en kan ik de link naar mijn Last.fm pagina opnieuw toevoegen. Meer mensen die dit probleem hebben?

Ja, dat heb ik ook al meerdere keren opnieuw moeten instellen.

Nu je het zegt, bij mij is het ook weg.

Dat heb ik al sinds mijn registratie bij MuMe.

Dan had je het wel eens mogen melden ik zet het op de lijst!

Ik heb er ook al langer last van, maar ik merk het denk ik niet zo vaak op. In ieder geval bedankt Jordy!

Is er geen gemakkelijkere manier zodat we zelf de titels op het forum van onze topics kunnen veranderen? Bij de moderators duurt het waarschijnlijk door drukte soms best lang.

dynamo d schreef:
Bij de moderators duurt het waarschijnlijk door drukte soms best lang.

Misschien moet je ze een bericht sturen welke topics er gewijzigd dienen te worden...

@Han: Ik ben niet altijd even snel en zie als ik meerdere pm's tegelijk krijg ook wel eens iets over het hoofd, maar vanavond stuurde je om 20:28 een bericht en 50 minuten later al een reminder... Ik controleer ook niet non-stop mijn pm's als ik online ben, maar beantwoord ze vaak met een stel tegelijk.

Een oplossing is wellicht een alert indienen, zodat je alle moderators tegelijk bereikt en niet afhankelijk bent van degene die je toevallig een bericht stuurt.

@herman: het is geen verwijt maar ik doe een suggestie....
Ik ben niet bekend met het indienen van een alert. Hoe werkt dat?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:37 uur

geplaatst: vandaag om 04:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.