De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:11 uur
Is geloof ik ooit al eens bovengekomen, en afgescheept, maar toch nog even vragen:
Daarnet even een labellijstje opgevraagd, en de eerste vraag die in me opkwam was 'welke albums heb ik nu nog niet gehad (lees op gestemd). Blijf het een goed idee vinden om, al is het maar een kleine, aanduiding te hebben in die overzichslijstjes (bij artiesten ook bijv) op welke albums je al gestemd hebt.
Daarnet even een labellijstje opgevraagd, en de eerste vraag die in me opkwam was 'welke albums heb ik nu nog niet gehad (lees op gestemd). Blijf het een goed idee vinden om, al is het maar een kleine, aanduiding te hebben in die overzichslijstjes (bij artiesten ook bijv) op welke albums je al gestemd hebt.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 11 september 2005, 18:14 uur
In het dropdownlijstje Toplijsten->Overigen->Genre zijn "dance" en "folk" nog niet opgenomen.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 11 september 2005, 18:20 uur
Het kost erg veel tijd en klik-, scroll- en typwerk om bij albums het genre te corrigeren (naar bijv. "folk" en "dance"). 1. Album aanklikken, 2. Op corrigeren klikken en wachten, 3. scrollen naar genre, 4. genre selecteren, 5. scrollen naar beneden om te versturen. Een beetje inefficiënt: om 40 albums te corrigeren ben ik één half uur en één rsi-graad verder. Kan hier, net als voor de labels, een makkelijker (crew-)tooltje voor komen?
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:29 uur
JonnieBrasco schreef:
In het dropdownlijstje Toplijsten->Overigen->Genre zijn "dance" en "folk" nog niet opgenomen.
Dance is geen genre, en van Folk waren er vannacht (toen de lijsten gegenereerd werden) blijkbaar nog niet genoeg albums om een lijst te maken.
Overigens zijn de genre-lijsten uberhaupt nog stuk, volgens mij
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:29 uur
aERodynamIC schreef:
Ik wil bonustracks toevoegen bij een album, maar dat lukt dus (nog) niet. Correct?
Ik wil bonustracks toevoegen bij een album, maar dat lukt dus (nog) niet. Correct?
Wat lukt er niet?
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:30 uur
JonnieBrasco schreef:
Kan hier, net als voor de labels, een makkelijker (crew-)tooltje voor komen?
Kan hier, net als voor de labels, een makkelijker (crew-)tooltje voor komen?
Vervelend inderdaad, maar voorlopig hebben andere dingen hogere prioriteit.
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:31 uur
Onderhond schreef:
Blijf het een goed idee vinden om, al is het maar een kleine, aanduiding te hebben in die overzichslijstjes (bij artiesten ook bijv) op welke albums je al gestemd hebt.
Blijf het een goed idee vinden om, al is het maar een kleine, aanduiding te hebben in die overzichslijstjes (bij artiesten ook bijv) op welke albums je al gestemd hebt.
Zit misschien wat in, da's meer een algemene wens voor de Meter-sites, niet direct iets van deze verhuizing, dus iets waar ik later op terug zal komen. Of als ik dat vergeet, waar je op een minder druk moment even mee moet komen

Overigens kan ik me niet voorstellen dat je in dat soort lijsten zelf niet weet welke je al wel en niet kent, maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:38 uur
Jordy schreef:
Wat lukt er niet?
(quote)
Wat lukt er niet?
Als ik een titel invoer gaat dat prima, ga ik naar de volgende track dan verspringt ie weer en ben ik de ingevoerde extra track ook weer kwijt

0
JonnieBrasco
geplaatst: 11 september 2005, 18:38 uur
Jordy schreef:
Dance is geen genre, en van Folk waren er vannacht (toen de lijsten gegenereerd werden) blijkbaar nog niet genoeg albums om een lijst te maken.
(quote)
Die lijsten zijn uberhaupt nog stuk inderdaad, maar dat Folk nog niet in het lijstje stond komt natuurlijk inderdaad doordat er geen albums waren op moment van genereren. Morgen zal Folk er wel tussen staan omdat bijv. Damien Rice al op Folk is gezet (heeft meer dan 20 stemmen).
Dance is overigens wel een nieuw genre hoor. Ik wens degenen succes die een deel electronic-albums massaal op dance gaan zetten.

0
geplaatst: 11 september 2005, 18:46 uur
Jordy schreef:
(afbeelding)
deze?
(quote)
(afbeelding)
deze?
Ja die! Ik heb hem niet in beeld iig.
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:58 uur
0
geplaatst: 11 september 2005, 18:59 uur
Daar snap ik niets van, zie je helemaal geen iconen boven het invoerveld? Wanneer je via de "nieuw bericht" tab een bericht gaat plaatsen?
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:00 uur
aERodynamIC schreef:
Als ik een titel invoer gaat dat prima, ga ik naar de volgende track dan verspringt ie weer en ben ik de ingevoerde extra track ook weer kwijt

Wat is precies de titel die je probeert in te voeren?
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:02 uur
Jordy schreef:
Daar snap ik niets van, zie je helemaal geen iconen boven het invoerveld? Wanneer je via de "nieuw bericht" tab een bericht gaat plaatsen?
(quote)
Bij mij staat ie er ook niet tussen..
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:02 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ja zeven icoontjes (van 'italics' tot 'voorbeeld', maar niet de image-knop.
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:03 uur
Ik zie het (als normale user) inderdaad ook, zal er gelijk even naar kijken
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:03 uur
Jordy schreef:
Zit misschien wat in, da's meer een algemene wens voor de Meter-sites, niet direct iets van deze verhuizing, dus iets waar ik later op terug zal komen. Of als ik dat vergeet, waar je op een minder druk moment even mee moet komen
Overigens kan ik me niet voorstellen dat je in dat soort lijsten zelf niet weet welke je al wel en niet kent, maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.

Uiteindelijk weet je het ook wel, maar dat heeft dan wel even puzzelwerk nodig. Ik ga vaak op zoek naar een album op een 'laat ik nog eens wat van label X zoeken', en dan is het handig om het eerste niet gekende album te nemen. Makkelijk als je nog niet veel van zo'n label hebt gehoord, wat lastiger als je meer dan 90% van een label hebt gehoord (zat net dus bij Ad Noiseam te kijken). Dan is het toch wel leuk als je in één oogopslag ziet welke albums je nog 'moet'.
Zo ook bij een artiest als Somatic Responses. Iets meer dan 20 albums op de site, da's even kijken wat je dan nog niet hebt. Bijkomend op MuM is dat er eventueel weer nieuwe albums bijgevoegd zijn (en waar je dus nog niet op gestemd hebt) ... etc etc. Ik kan zonder, maar het zou gewoon veel makkelijk zijn. Maar later dus

0
geplaatst: 11 september 2005, 19:12 uur
Jordy schreef:
Is gefixed. Een bug die overigens ook in MovieMeter zat.
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:14 uur
Zoekformulier is weer te gebruiken, ik heb de optie "ook gastoptredens" even verborgen, dit maakt de boel te traag. Hier ga ik later iets op verzinnen.
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:46 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ik probeer 4 bonus live-tracks in te voeren bij Echo & the Bunnymen "Evergreen". Zoals al eerder opgemerkt gaan daar meer dingen fout: wil je het complete genre krijgen door op de groepsnaam te klikken dan krijg je alleen Echo te zien en de mededeling dat daar geen albums van bestaan.
0
geplaatst: 11 september 2005, 19:56 uur
aERodynamIC schreef:
Ik probeer 4 bonus live-tracks in te voeren bij Echo & the Bunnymen "Evergreen". Zoals al eerder opgemerkt gaan daar meer dingen fout: wil je het complete genre krijgen door op de groepsnaam te klikken dan krijg je alleen Echo te zien en de mededeling dat daar geen albums van bestaan.
(quote)
Zoals eerder opgemerkt staat dat al op de bekende punten lijst
Wat zijn de titels van de tracks die je probeert in te voeren?
0
geplaatst: 11 september 2005, 20:08 uur
Titels:
I Want to Be There (When You Come) [Live] 3.25
Bedbugs & Ballyhoo [Live] 3.41
Rescue [Live] 3.49
Lips Like Sugar [Live] 4.40
Allen bonustracks
I Want to Be There (When You Come) [Live] 3.25
Bedbugs & Ballyhoo [Live] 3.41
Rescue [Live] 3.49
Lips Like Sugar [Live] 4.40
Allen bonustracks
0
geplaatst: 11 september 2005, 20:09 uur
@ Onderhond
Da's toch gewoon een kwestie van de stemtabel gebruiken als je in een labelscherm zit?
Da's toch gewoon een kwestie van de stemtabel gebruiken als je in een labelscherm zit?
0
geplaatst: 11 september 2005, 20:15 uur
Alleen deze gaat fout bij mij (vanwege het &-teken), de rest lukt bij mij wel gewoon

0
geplaatst: 11 september 2005, 20:29 uur
Vreemd.
Maar moet "&" voortaan dan vervangen worden door "and"?
Maar moet "&" voortaan dan vervangen worden door "and"?
0
geplaatst: 11 september 2005, 21:57 uur
Eigenaardigheidje bij de zoekfunctie:
Als ik op "Paul Bley" zoek, krijg ik alleen zijn soloplaten terug en dus niet de platen waarop hij als een van de mensen uit een trio meedoet (en ook als artiest is ingevoerd, zoals dit voorbeeld).
Bij "Keith Jarrett" gaat het bijvoorbeeld wel goed. Ook als Jarrett niet bij de alternatieve artiestnamen lijkt te zijn ingevoerd.
Als ik op "Paul Bley" zoek, krijg ik alleen zijn soloplaten terug en dus niet de platen waarop hij als een van de mensen uit een trio meedoet (en ook als artiest is ingevoerd, zoals dit voorbeeld).
Bij "Keith Jarrett" gaat het bijvoorbeeld wel goed. Ook als Jarrett niet bij de alternatieve artiestnamen lijkt te zijn ingevoerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.