De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 april 2013, 13:39 uur
Ik dacht al 'er klopt iets niet' toen ik i.p.v. mijn updates steeds de rotatielijst kreeg. 
Het went met een paar dagen wel.

0
geplaatst: 27 april 2013, 14:04 uur
Ik zat al te zoeken wat er nou precies anders was.
Gelukkig stuurt nooit iemand mij berichten, dus ik zal er weinig last van hebben.
Gelukkig stuurt nooit iemand mij berichten, dus ik zal er weinig last van hebben.
0
geplaatst: 27 april 2013, 14:17 uur
Zo'n beetje alle berichten boven de vraag van freaky gingen over het verplaatsen van de button, vandaar dat ik dacht dat hij een grapje maakte

0
geplaatst: 27 april 2013, 16:23 uur
0
geplaatst: 27 april 2013, 18:56 uur
Zou het mogelijk zijn om voor dit album een mogelijkheid te creëren om apart op de versie met de vocalen en op de instrumentale versie te kunnen stemmen?
The Ocean - Pelagial
The Ocean - Pelagial
0
geplaatst: 28 april 2013, 13:54 uur
Plus 31 inmiddels, geloof ik al.
Gelukkig lag het dus niet aan mij, maar was er daadwerkelijk iets veranderd.
Gelukkig lag het dus niet aan mij, maar was er daadwerkelijk iets veranderd.

0
geplaatst: 28 april 2013, 22:05 uur
Manuel schreef:
Het blijft wel gewoon vetgedrukt met een (1) als je een nieuw bericht hebt neem ik aan?
Het blijft wel gewoon vetgedrukt met een (1) als je een nieuw bericht hebt neem ik aan?
Dat klopt, rechtsboven dus. Hopelijk valt het genoeg op, want er is verder geen reden om rechtsboven te kijken.
0
geplaatst: 28 april 2013, 22:20 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik dacht al 'er klopt iets niet' toen ik i.p.v. mijn updates steeds de rotatielijst kreeg.

"is meer in lijn met andere sites" schrijft Jordi. Daar zou ik sowieso nooit van uitgaan, andere sites.
Naar het forum of de albums gaan betekent dat er nu twee keer moet worden geklikt omdat eerst mijn updates moet worden geopend.
Dat van die prive-berichten gaat waarschijnlijk ook met enige regelmaat mis.
Persoonlijk vond ik het erg prettig, dat je vanuit de homepage direct kon kiezen voor forum of albums. Ook de priveberichten met cijfers stond er erg overzichtelijk.
Ik zie er de meerwaarde niet van, dat je nu eerst moet kiezen voor mijn updates. Laten die andere sites zich aanpassen aan musicmeter!

Maar goed, als oude man moet je natuurlijk klagen zodra er veranderingen worden doorgevoerd die een automatisme doorbreken. Dus ik speel graag mijn rol, maar nogmaals, ik kan van deze veranderingen echt de voordelen niet ontdekken.
0
geplaatst: 28 april 2013, 22:34 uur
Ik geloof niet dat ik je begrijp. Waarom moet je eerst mijn updates openen? Er is alleen een linkje verplaatst.
Er zal de komende tijd nog wel meer veranderen, sorry alvast. Zal probereren de wijzigingen in stapjes door te voeren, zodat de schok niet te groot is.
Er zal de komende tijd nog wel meer veranderen, sorry alvast. Zal probereren de wijzigingen in stapjes door te voeren, zodat de schok niet te groot is.
0
geplaatst: 28 april 2013, 22:40 uur
Ik geloof eerder dat musician het zelf niet begrijpt. Maar goed, hij is dan ook een oude man 

0
geplaatst: 28 april 2013, 22:40 uur
Svendra schreef:
Dat klopt, rechtsboven dus. Hopelijk valt het genoeg op, want er is verder geen reden om rechtsboven te kijken.
(quote)
Nog niet inderdaad. Binnenkort komen daar ook de notificaties (bv "je bent gequote bij dit of dat album", "je rotatielijst is verlopen", etc).
Het kopje "Mijn MusicMeter" zal verdwijnen, alle acties rond je account/profiel komen in een of andere vorm rechtsboven. Waar je ze m.i. zou verwachten, als je de rest van internet gewend bent.
0
geplaatst: 28 april 2013, 22:42 uur
Ik merk wel dat het heel gezellig zal worden hier als er ooit nog eens een totale nieuwe site komt, met een nieuw uiterlijk en totaal andere indeling 

0
geplaatst: 28 april 2013, 23:19 uur
Wel wennen, maar een prima ontwikkeling, zeker met dat quoten. 

0
geplaatst: 28 april 2013, 23:23 uur
Don Cappuccino schreef:
Zou het mogelijk zijn om voor dit album een mogelijkheid te creëren om apart op de versie met de vocalen en op de instrumentale versie te kunnen stemmen?
The Ocean - Pelagial
The Ocean - Pelagial
Het zou inderdaad leuk zijn moest het mogelijk zijn om op beide versies te stemmen op dezelfde albumpagina. Maar 'k denk dat dat veel (onnodig) werk is voor de admin, want dan moet de lay-out toch wat aangepast worden en zou ook het stemgemiddelde moeten berekend worden en dergelijke.
0
geplaatst: 28 april 2013, 23:46 uur
Het lijkt me ook niet dat dit gaat gebeuren. Teveel gedoe voor iets dat praktisch nooit voorkomt.
Ik krijg trouwens nauwelijks nog pm's sinds het verhuizen van het linkje. Wel lekker rustig zo.

Het notificaties-systeem lijkt me een erg goede verbetering. Komt volgens mij de interactie flink ten goede, want er zijn best vaak users die af en toe in bulk berichten dumpen bij diverse discussies en daarna niet meer omkijken naar reacties. Wellicht wordt dat dan ook minder.
Ik krijg trouwens nauwelijks nog pm's sinds het verhuizen van het linkje. Wel lekker rustig zo.

Het notificaties-systeem lijkt me een erg goede verbetering. Komt volgens mij de interactie flink ten goede, want er zijn best vaak users die af en toe in bulk berichten dumpen bij diverse discussies en daarna niet meer omkijken naar reacties. Wellicht wordt dat dan ook minder.
0
Cured
geplaatst: 29 april 2013, 05:44 uur
Ik ben ook niet zo kapot van die prive'berichten rechtsboven; nou krijg ik die amper
, maar ik kijk eigenlijk alleen naar die blauwe kolom links en dan viel het iig wel meteen op. Dat mijn updates nu linksonderaan in de blauwe kolom staat ,went al.
, maar ik kijk eigenlijk alleen naar die blauwe kolom links en dan viel het iig wel meteen op. Dat mijn updates nu linksonderaan in de blauwe kolom staat ,went al.
0
geplaatst: 29 april 2013, 08:15 uur
GrafGantz schreef:
Ik geloof eerder dat musician het zelf niet begrijpt. Maar goed, hij is dan ook een oude man
Uitkijken, Graf

Heb gisteren tot 2.00 geoefend en: onder de knie.
Ik heb ook gelezen dat Jordi nog meer van plan is en het klinkt voor digibeten nogal verontrustend. Ik zou maar niet te hard van stapel lopen....

0
Cured
geplaatst: 29 april 2013, 09:25 uur
Cured schreef:
Ik ben ook niet zo kapot van die prive'berichten rechtsboven; nou krijg ik die amper
, maar ik kijk eigenlijk alleen naar die blauwe kolom links en dan viel het iig wel meteen op.
Nou, die PV-berichten vallen dus wel op. Een helder crewlid Ik ben ook niet zo kapot van die prive'berichten rechtsboven; nou krijg ik die amper
, maar ik kijk eigenlijk alleen naar die blauwe kolom links en dan viel het iig wel meteen op.
stuurde me een testje en ik zag het meteen! Hiebij trek ik mijn ietwat voorbarige conclusie in .
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 april 2013, 10:27 uur
Ik ben nog niet onverdeeld gelukkig met de opvallendheid van de pm's anno nu. Misschien dat ze er al iets meer uitspringen als bij een nieuw bericht de tekst "Berichten" ook vetgedrukt wordt, i.p.v. alleen een getal tussen haakjes. Nu is rechtsboven vooral mijn naam vetgedrukt en, tja, dat ik als mezelf ingelogd ben heeft toch een stuk minder nieuwswaarde dan het feit dat er een nieuw bericht is.
0
geplaatst: 29 april 2013, 10:30 uur
Nee daar vallen ze zeker niet op...
Jij gaat vast via je internetfavorieten naar MuMe, als de voorpagina ook de startpagina is heb je daar nog wel extra info:
Welkom terug!Je laatste bezoek was: vandaag 10:09 uur
locatie: MusicMeter » Home Welkom terug vigil. Je hebt geen nieuwe privéberichten
Jij gaat vast via je internetfavorieten naar MuMe, als de voorpagina ook de startpagina is heb je daar nog wel extra info:
Welkom terug!Je laatste bezoek was: vandaag 10:09 uur
locatie: MusicMeter » Home Welkom terug vigil. Je hebt geen nieuwe privéberichten
0
geplaatst: 29 april 2013, 10:40 uur
Jordy schreef:
Nog niet inderdaad. Binnenkort komen daar ook de notificaties (bv "je bent gequote bij dit of dat album", "je rotatielijst is verlopen", etc).
Het kopje "Mijn MusicMeter" zal verdwijnen, alle acties rond je account/profiel komen in een of andere vorm rechtsboven. Waar je ze m.i. zou verwachten, als je de rest van internet gewend bent.
Wat ik fijn zou vinden (misschien staat iets soortgelijks al op Jordy's to do lijst)
is dat je kan zien hoeveel users een bepaald forum topic volgen in hun updates.
Ik stel dat ook voor uit eigen belang, omdat het leuk is te weten dat je gelezen wordt
in informatieve topics die je onderhoudt, maar waar users niet noodzakelijk moeten reageren.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 april 2013, 10:40 uur
Dat is nog iets anders... als je op de voorpagina binnenkomt, is de mededeling inderdaad duidelijk genoeg. Het wordt een ander verhaal als er tijdens het musicmeteren een pm binnenkomt.
Probleem met die positionering rechtsboven is dan dat je daar niet automatisch 'langskomt'. Op de oude positie stond een vetgedrukte "Priveberichten (#)" op gelijke hoogte met de hogere regionen van een pagina met updates, albumdetails, forumtopic, etc. dus dat springt dan vanzelf wel in het oog. Maar daar rechtsboven (zelfs nog boven de snelzoekfunctie), daar heb ik normaalgesproken helemaal niks te zoeken. Wellicht is dit inderdaad de standaard op de 'rest van het Internet', maar zijn die pagina's ook allemaal zo lang?
Probleem met die positionering rechtsboven is dan dat je daar niet automatisch 'langskomt'. Op de oude positie stond een vetgedrukte "Priveberichten (#)" op gelijke hoogte met de hogere regionen van een pagina met updates, albumdetails, forumtopic, etc. dus dat springt dan vanzelf wel in het oog. Maar daar rechtsboven (zelfs nog boven de snelzoekfunctie), daar heb ik normaalgesproken helemaal niks te zoeken. Wellicht is dit inderdaad de standaard op de 'rest van het Internet', maar zijn die pagina's ook allemaal zo lang?
0
geplaatst: 29 april 2013, 10:45 uur
dazzler schreef:
Wat ik fijn zou vinden (misschien staat iets soortgelijks al op Jordy's to do lijst)
Ik stel dat ook voor uit eigen belang, omdat het leuk is te weten dat je gelezen wordt
in informatieve topics die je onderhoudt, maar waar users niet noodzakelijk moeten reageren.
Is dat niet heel erg Big Brother? Of bedoel je enkel het aantal users en niet wie en wat?(quote)
0
geplaatst: 29 april 2013, 11:02 uur
Natuurlijk, gewoon "het aantal" users dat een topic in zijn updates heeft.
Wat ook kan is dat je het aantal keren dat een topic wordt aangeklikt telt.
Maar als je aan zo'n topic werkt, klik je het natuurlijk zelf talloze keren aan.
Ik kwam op het idee omdat zoiets ook gemeengoed is op andere forums
(het argument van Jordy ivm "berichten" rechts bovenaan).
Wat ook kan is dat je het aantal keren dat een topic wordt aangeklikt telt.
Maar als je aan zo'n topic werkt, klik je het natuurlijk zelf talloze keren aan.
Ik kwam op het idee omdat zoiets ook gemeengoed is op andere forums
(het argument van Jordy ivm "berichten" rechts bovenaan).
0
geplaatst: 29 april 2013, 11:26 uur
Heb ik wel over nagedacht, maar veel mensen volgen een topic zonder dat het in hun updates staat. Niet iedereen gebruikt dat systeem.
Dan zou het wellicht toch interessanter zijn om puur het aantal "views" te gaan registreren
Dan zou het wellicht toch interessanter zijn om puur het aantal "views" te gaan registreren
0
Cured
geplaatst: 29 april 2013, 11:42 uur
Casartelli schreef:
Dat is nog iets anders... als je op de voorpagina binnenkomt, is de mededeling inderdaad duidelijk genoeg. Het wordt een ander verhaal als er tijdens het musicmeteren een pm binnenkomt.
Dat zou kunnen. Misschien valt het door een vetgedrukt cijfer vanuit de ooghoek wel op, maar dat heb ik zelf nog niet gehad.Dat is nog iets anders... als je op de voorpagina binnenkomt, is de mededeling inderdaad duidelijk genoeg. Het wordt een ander verhaal als er tijdens het musicmeteren een pm binnenkomt.
0
sxesven
geplaatst: 29 april 2013, 13:07 uur
Het gebeurt mij regelmatig op mijn telefoon dat er een advertentie over de website heen valt:

Is ook niet weg te slepen o.i.d. Refreshen werkt vaak wel maar zou niet nodig moeten zijn.

Is ook niet weg te slepen o.i.d. Refreshen werkt vaak wel maar zou niet nodig moeten zijn.
0
geplaatst: 29 april 2013, 13:09 uur
ik weet niet of ik daar iets aan kan doen, is dat chrome of de standaard android browser?
0
sxesven
geplaatst: 29 april 2013, 13:16 uur
Dit is in de standaard browser, zal eens checken of ik het ik in Chrome ook heb.
/edit/
In Chrome blijft 'ie netjes bovenaan plakken.
/edit/
In Chrome blijft 'ie netjes bovenaan plakken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.