MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ozric Spacefolk
Ik vind het niet meer dan logisch. Ik werk al 15 jaar bij de overheid en bijna iedereen archiveert van nieuw naar oud. Maar goed, het is een manier van denken/werken.

Maar ik vond het zo laatdunkend overkomen. Alsof het een afwijking is.

Jordy schreef:
Updates "horen" m.i. van nieuw naar oud, discussies van oud naar nieuw.

Zou de mogelijkheid tot andersom sorteren nu niet gebouwd hebben, denk ik.

Ik maak er nochtans ook gebruik van. Met 30 berichten per pagina is het anders elke keer ver terug naar boven scrollen om bij het menu links uit te komen, terwijl ik met een omgekeerde instelling de nieuwe berichten ook bovenaan kan lezen.

Maar dan moet je eerst naar beneden scrollen om te weten vanaf welk bericht je het laatst had gezien, en daarna terug naar boven scrollen om de berichten effectief te lezen. Dat maakt het voor mij onlogisch, itt bij updates die je gewoon in eender welke volgorde kan bekijken

FlyLo schreef:
Maar dan moet je eerst naar beneden scrollen om te weten vanaf welk bericht je het laatst had gezien, en daarna terug naar boven scrollen om de berichten effectief te lezen.

(afbeelding)

Als jij in je updates op bovenstaand icoontje klikt kom je toch ook bij het nieuwste bericht uit? Dan moet jij weer even naar boven scrollen om te weten vanaf welk bericht je moet bijlezen. Om dat effectief te doen moet je dan weer naar beneden scrollen.

Tot daar scrollen we dus evenveel.

Maar nu wil ik terug naar het menu linksboven... en daar ben ik sneller dan jij, zelfs als je er de home-toets voor gebruikt, want ik ben tijdens het lezen al terug bij de bovenkant van de pagina aangekomen.

Ozric Spacefolk
Kronos schreef:

Maar nu wil ik terug naar het menu linksboven... en daar ben ik sneller dan jij, zelfs als je er de home-toets voor gebruikt, want ik ben tijdens het lezen al terug bij de bovenkant van de pagina aangekomen.