MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
vigil schreef:
Nadeel bij die Notificaties is zodra je klikt op de link van het topic kom je op de 1ste pagina uit in plaats op de laatste pagina waar de quote staat.

voor toekomstige notificaties (bv. de gene die je voor deze quote ontvangt) zou dit goed moeten gaan, zo niet hoor ik het grag

Ja deze gaat ook goed

Heel goed werk Jordy, ziet er geweldig uit!

"Je hebt momenteel geen toevoegingen in de wachtrij staan"
Vreemd, want heb er toch zeker 10 gedaan vandaag!

opgelost?

Jordy schreef:
opgelost?

Yep, ik zie ze nu staan!
Bedankt Jordy!
Handig! Hoef ik het niet meer bij te houden op een bladje papier...

Nog een klein probleempje: zou het kunnen dat berichten waarin je gequotet wordt, maar waarin de quote niet bovenaan staat, niet verschijnen bij de notificaties? Zo zie ik bijvoorbeeld enkele keren dat ik gequotet ben, hoewel de recentste er niet bij staat, nl. deze:

tsjong schreef:
Ik ben een enorme QotS fan, dus die 10 komt zeker wel. Toch jammer dat er niet een nummer van het nieuwe album bij staat.

(quote)

Ik vind de andere 3 juist allemaal beter. De top tien van ons zal ook wel afwijken.

Onweerwolf
Sexy hoor!

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Sexy hoor!

Even testen.

Onweerwolf
Zelfquotes werken niet.

Goed he?

Goed dat jullie dit nu ook hebben.

Dat uitroepteken is wel eng trouwens. Ik dacht even dat ik een waarschuwing had gekregen.

Klein bugje:
(afbeelding)
Staat geen topic in deze melding, terwijl de reactie van Bedorvenkebab niet verwijderd is.

Alarm!

Ik kan geen quotes plaatsen.
Een bug die is binnengeslopen tijdens de onderhoudswerken?

Ik zie ook de knop "preview" in het menu niet meer als ik berichten bewerk.

dazzler schreef:
Alarm!

Ik kan geen quotes plaatsen.
Een bug die is binnengeslopen tijdens de onderhoudswerken?

wat bedoel je precies?

Ik werk tijdens de presentatie van Greatest Hits vaak met quotes van deelnemers.
Eerst plaats ik mijn bericht. Daarna zoek ik de quote van een deelnemers die ik knip
en vervolgens in mijn bericht plak. Ik kan nog wel knippen en plakken, maar als ik bevestig
is de quote in kwestie niet opgenomen in het bericht.

Muziek >> Muziekgames >> Greatest Hits of (Queens of the Stone Age) !

aha duidelijk bedankt, zou nu goed moeten gaan?

Mooi werk Jordy!

Jordy schreef:
aha duidelijk bedankt, zou nu goed moeten gaan?

Hhhmmm, ik krijg een melding dat Chevy mij gequoted hebt in de muziek video KO topic, die klik ik aan en kom in de Love song topic terecht waar ik nooit een post geplaatst heb

Mooie aanpassing, alleen verdwijnt het seintje dat je notificaties hebt niet wanneer ik ze bekijk in de mobiele versie! Als ik vervolgens op de computer de notificaties bekijk verdwijnen ze wel. Een foutje, lijkt mij.

vigil schreef:
Nadeel bij die Notificaties is zodra je klikt op de link van het topic kom je op de 1ste pagina uit in plaats op de laatste pagina waar de quote staat.
Daar heb ik ook last van. Ik denk echter dat dat te maken heeft met de volgorde waarin je de berichten weergeeft. Bij mij komen namelijk de nieuwste berichten bovenaan (wat bij de meeste mensen niet zo is). Jij ook vigil?

Ik vind het overigens een geweldige update! Een hele mooie verbetering van deze toch al erg goede site.

Zal even uitzoeken wat er fout gaat met de linkjes in de notificaties

Ozric Spacefolk schreef:
Dan kan je gewoon zelf. Stuur een wijziging in. Je kan met behulp van pijltjes, de leden van een band rangschikken.
Dat snap ik wel, maar dan moet ik iedere artiest handmatig gaan wijzigen. Terwijl dit heel goed automatisch kan.

Zeer goede update, Jordy!

Jordy is goed bezig!

Een diepe buiging voor Jordy, fantastische update!

Ik vond het voorheen wel duidelijker als ik een nieuw berichtje had.

Beter zou zijn dat:
ofwel het envelopje en uitroeptekentje lichtgrijs zijn en pas zwart worden (met cijfertje naast) als er een nieuwe melding / bericht is.
ofwel het envelopje en uitroeptekentje een kleurtje krijgen of een gekleurd cijfertje bij een nieuw bericht of nieuwe melding (zoals op Facebook, bvb.)

Nu valt het niet genoeg op, vind ik, gewoon zo'n (1) achter het tekentje.

Verder wel een prachtige update!

Misterfool
Update is zeer gaaf
goed bezig, Jordy.

Mooie update hoor!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.