MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy

Ja, inderdaad echt een mooie update! Zorgt naar mijn idee sowieso voor veel meer overzicht

JSPR_G schreef:
Beter zou zijn dat:
ofwel het envelopje en uitroeptekentje lichtgrijs zijn en pas zwart worden (met cijfertje naast) als er een nieuwe melding / bericht is.
ofwel het envelopje en uitroeptekentje een kleurtje krijgen of een gekleurd cijfertje bij een nieuw bericht of nieuwe melding (zoals op Facebook, bvb.)

Ben het hier wel mee eens, maar vind het niet binnen het huidige design passen om hier nu ineens rode kleurtjes te introduceren, of iets dergelijks.

Wil dit mee gaan nemen bij een nieuw ontwerp van de site, hopelijk ergens dit jaar nog.

CHIEP (crew)
Iemand die weet / ziet waarom Ned Scott hier aanklikbaar is?

Bij een rejection staat nog wel een link naar de oude rejections pagina:

Je toevoeging van ... is niet geaccepteerd, en naar de foute toevoegingen pagina verplaatst. Deze kun je vinden op http://www.musicmeter.nl/rejections. Je hebt 48 uur de tijd om de toevoeging te verbeteren.

Deze pagina is verplaatst naar http://www.musicmeter.nl/album/rejections.

CHIEP schreef:
Iemand die weet / ziet waarom Ned Scott hier aanklikbaar is?

Een feature op een verzamelalbum met oude tracks? Die komen niet op de artiestenpagina maar genereren er wel één

Idd, iig deze dus . Genoemd bij track 16, al komt het me vreemd voor dat dit bandlid apart genoemd wordt ...

Wat mij wel fijn lijkt, bij het overzicht van verkoop releases, is dat je genres kan weghalen of dat je op genre kan zoeken. Nu is het toch niet echt overzichtelijk meer, met bijna 1000 albums op 1 pagina. Is dit makkelijk op te lossen, Jordy?

Zal op de lijst zetten om daar eens over na te denken, hoe dat goed op te lossen is.

Bij mij werkt de 'Rejections' pagina niet. Hij blijft gewoon wit.

die is sinds kort te vinden op http://www.musicmeter.nl/album/rejections

Zou je dan aub iets kunnen doen met de links via de notificaties en PM? Want die verwezen nog naar de foute pagina.

kobe bryant fan schreef:
Bij mij werkt de 'Rejections' pagina niet. Hij blijft gewoon wit.

kobe bryant fan schreef:
Zou je dan aub iets kunnen doen met de links via de notificaties en PM? Want die verwezen nog naar de foute pagina.

da dude schreef:
Bij een rejection staat nog wel een link naar de oude rejections pagina:

(quote)

Deze pagina is verplaatst naar http://www.musicmeter.nl/album/rejections.

Mijn excuses, had ik niet gezien.

Het valt me op dat wanneer je bij de zoekfunctie zoekt op een artiest en hierbij "Ook zoeken naar albums van groepen met / samenwerkingen van deze artiest" aanvinkt, in de resultaten geen rekening wordt gehouden met het feit dat de artiest in kwestie soms allang de band verlaten heeft.

Voorbeeldje: bij Brian Eno komen zo alle releases van Roxy Music naar voren, terwijl hij in 1973 de band al verliet (wat ook aangegeven staat op de artiestenpagina van RM). Wellicht dat dit nog op de een of andere manier gekoppeld kan worden?

Meneer Bungel
Net per ongeluk een update te veel verwijderd (dacht ik, maar ik weet dus helaas niet welke), is er (of komt er nog) een functie die dit ongedaan kan maken?

O, en kan je ook ergens nagaan welke stemmen je bijvoorbeeld verwijderd hebt?

Zoek de verschillen (stemgemiddelde):

(afbeelding)

(afbeelding)

herman schreef:
Het valt me op dat wanneer je bij de zoekfunctie zoekt op een artiest en hierbij "Ook zoeken naar albums van groepen met / samenwerkingen van deze artiest" aanvinkt, in de resultaten geen rekening wordt gehouden met het feit dat de artiest in kwestie soms allang de band verlaten heeft.

Voorbeeldje: bij Brian Eno komen zo alle releases van Roxy Music naar voren, terwijl hij in 1973 de band al verliet (wat ook aangegeven staat op de artiestenpagina van RM). Wellicht dat dit nog op de een of andere manier gekoppeld kan worden?

Ben bang dat dat te zwaar wordt voor de site, als er bij elk resultaat opgezocht moet worden of de persoon ten tijde van het betreffende album onderdeel van de groep was.

Meneer Bungel schreef:
Net per ongeluk een update te veel verwijderd (dacht ik, maar ik weet dus helaas niet welke), is er (of komt er nog) een functie die dit ongedaan kan maken?

O, en kan je ook ergens nagaan welke stemmen je bijvoorbeeld verwijderd hebt?

Helaas niet.

Manuel schreef:
Zoek de verschillen (stemgemiddelde):

gaat op de lijst!

Dat nieuwe notificaties-systeem is echt top trouwens. Komt er ook iets waarbij je een user kan ''mention-en'', zodat je bijvoorbeeld bij een album kan zeggen: ''Ik ben benieuwd wat Jordy hiervan vindt'' en je dit dan in je notificaties ziet (à la Facebook)?

'gequote' in 'je bent gequote door..' moet trouwens zijn 'gequoot' (al prefereer ik het mooiere 'geciteerd' of 'aangehaald' )

Manuel schreef:
Dat nieuwe notificaties-systeem is echt top trouwens. Komt er ook iets waarbij je een user kan ''mention-en'', zodat je bijvoorbeeld bij een album kan zeggen: ''Ik ben benieuwd wat Jordy hiervan vindt'' en je dit dan in je notificaties ziet (à la Facebook)?

ja dat staat wel in de planning, misschien wel precies zoals in je voorbeeld

Paap_Floyd schreef:
'gequote' in 'je bent gequote door..' moet trouwens zijn 'gequoot' (al prefereer ik het mooiere 'geciteerd' of 'aangehaald' )

Bah wat lelijk. Dan ga ik inderdaad liever voor geciteerd.

Onweerwolf
Jordy schreef:
(quote)

ja dat staat wel in de planning, misschien wel precies zoals in je voorbeeld

Oh! Dit is echt heel erg vet. Ik wilde hier ook al naar vragen maar dacht dat het misschien teveel zou zijn.

Waar ik echt wel op zit te wachten is de mogelijkheid om in een post een bepaalde tag te plaatsen waar iemand zich vervolgens via notificaties op kan abonneren.

Voor de MuMeLadder worden met regelmaat dode linkjes vervangen door anderen. Ik scroll 1 keer in de zoveel tijd de laatste pagina's van het topic door om die linkjes te zoeken zodat ik ze kan invoeren in mijn spreadsheet. Als ik daar echter exacte notificaties van kan krijgen omdat degene die een nieuwe link heeft een tag kan plaatsen in zijn of haar post dan zou dat zeker een heleboel tijd schelen.

Paap_Floyd schreef:

Het moet niet zijn 'je bent gequoot' maar wel 'je bent gequoteerd'. link

ClassicProgRock1
Vanaf wanneer wordt het ook alweer zichtbaar welke users je profiel hebben bekeken en met welke je users je, op basis van je Top 10 en stemmen, het meeste smaakverwantschap hebt?

ClassicProgRock1
Kronos schreef:
Het moet niet zijn 'je bent gequoot' maar wel 'je bent gequoteerd'. link

Wat een quatsch! Quoteren betekent iets heel anders, nl. "naar evenredigheid verdelen". Het juiste werkwoord is hier "qouten" en dat werd door Paap correct vervoegd.

Onweerwolf schreef:
Waar ik echt wel op zit te wachten is de mogelijkheid om in een post een bepaalde tag te plaatsen waar iemand zich vervolgens via notificaties op kan abonneren.

Dat zie ik op de korte termijn dan helaas weer niet gebeuren, dat lijkt me een ietwat "obscure" functionaliteit.

ClassicProgRock1 schreef:
Vanaf wanneer wordt het ook alweer zichtbaar welke users je profiel hebben bekeken en met welke je users je, op basis van je Top 10 en stemmen, het meeste smaakverwantschap hebt?

Dat eerste nooit. Dat tweede is niet makkelijk (goed) te implementeren, zoiets hebben we in het verleden al eens geprobeerd, met slechte resultaten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:56 uur

geplaatst: vandaag om 14:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.