De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 mei 2013, 15:01 uur
Jordy schreef:
Dat zie ik op de korte termijn dan helaas weer niet gebeuren, dat lijkt me een ietwat "obscure" functionaliteit.
(quote)
Dat zie ik op de korte termijn dan helaas weer niet gebeuren, dat lijkt me een ietwat "obscure" functionaliteit.

Je zegt toch net hierboven dat het er wel aan zit te komen?
0
geplaatst: 29 mei 2013, 15:02 uur
Nee, dat gaat over het "noemen" van een gebruiker, niet het abonneren op willekeurige tags. Feitelijk alleen dus dat iedereen impliciet geabonneerd is op de tag met zijn of haar eigen gebruikersnaam.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 mei 2013, 15:04 uur
Jordy schreef:
Nee, dat gaat over het "noemen" van een gebruiker
Nee, dat gaat over het "noemen" van een gebruiker
Het noemen van een gebruiker is toch precies hetzelfde als taggen, of snap ik het nu niet?
Zoals ik het begrijp is er straks de mogelijkheid dat iemand de tag 'Onweerwolf' gebruikt en dat ik dan een notificatie krijg die bestaat uit een linkje naar de post waarin die tag is gebruikt.
Toch?
edit: @ latere aanvulling op je bericht: ah ja, dat maakt niet zoveel uit, de functionaliteit is hetzelfde natuurlijk.
0
geplaatst: 29 mei 2013, 15:11 uur
ClassicProgRock1 schreef:
Wat een quatsch! Quoteren betekent iets heel anders, nl. "naar evenredigheid verdelen". Het juiste werkwoord is hier "qouten" en dat werd door Paap correct vervoegd.
Wat een quatsch! Quoteren betekent iets heel anders, nl. "naar evenredigheid verdelen". Het juiste werkwoord is hier "qouten" en dat werd door Paap correct vervoegd.
Oké, je hebt gelijk en Paap dus ook.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 29 mei 2013, 15:13 uur
Ja, deze aflevering van Tien voor Taal is gewonnen door Nederland. 

0
geplaatst: 29 mei 2013, 15:23 uur
Ware het niet dat er een heel goed woord bestaat voor het Engelse to quote, nl citeren (of: aanhalen); a quote = een citaat. In (steeds vaker gehanteerd) jargon staat 'quote' als werkwoord voor offerte uitbrengen en als zelfst. naamw. voor offerte.
Een iegelijk die dit schone NL woord, citeren, teloor laat gaan, en volhardt in het gebruik van 'quote' in wat voor vorm dan ook is imo in communicatieve zin een'"quote-zak". Een uitroepteken heet toch ook niet "een exclamatiemerk"?
0
geplaatst: 29 mei 2013, 16:01 uur
Ik stem voor 'citaat' (in de berichten) en 'je bent geciteerd' (bij de notificaties).
0
geplaatst: 29 mei 2013, 16:03 uur
Kronos schreef:
Ik stem voor 'citaat' (in de berichten) en 'je bent geciteerd' (bij de notificaties).
Klinkt ook een pak plechtiger dan, alsof ik een vooraanstaand professor ben.

0
geplaatst: 29 mei 2013, 16:21 uur
dumb_helicopter schreef:
(quote)
In jouw taal zouden ze dan zeggen "die vangt" en bij ons (NL): "die ziet ze vliegen", in welk geval (userid) nomen est omen

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 29 mei 2013, 17:17 uur
Mjuman schreef:
Een iegelijk die dit schone NL woord, citeren, teloor laat gaan, en volhardt in het gebruik van 'quote' in wat voor vorm dan ook is imo in communicatieve zin een'"quote-zak". Een uitroepteken heet toch ook niet "een exclamatiemerk"?
(quote)
Nummerbord-jargon gebruiken als bijvoeglijk naamwoord, dat geeft pas écht blijk van taalpuritanisme zeker? Bovendien, ik voel me geen "qoute-zak" maar een "sqoutum".

0
geplaatst: 30 mei 2013, 11:38 uur
Ik kwam nog een kleine bug tegen voor de lijst:

Ik zat even op MuMe op m'n telefoon en zag hier dat het bonusnummer er al staat (Orbits), met een sterretje, en daaronder ''toon 1 bonustrack''. Toen ik daarop klikte verdween het tracknummer ''3.'' zoals bonustracks er normaal ook onder staan.
Ter test: Ook even bij Joy Division - Still (1981) geprobeerd en zelfde verhaal. Ze zijn al zichtbaar, maar er staat wel een linkje ''toon 15 bonustracks'' onder.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 11:59 uur
Wellicht ter overvloede, maar dit is de webversie van de site, niet de app.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 15:49 uur
Waarom mag eigenlijk een uitgebreide Miles Davis: Miles Davis - The Complete Bitches Brew Sessions (1998), Miles Davis - The Complete Birth of the Cool (1998) wel op de site en een uitgebreide The Cult: The Cult - Love (1985), Nirvana: Nirvana - Nevermind (1991) of Jeff Buckley: Jeff Buckley - Grace (1994) niet?
0
geplaatst: 30 mei 2013, 16:04 uur
Ik weet het niet zeker, maar ik zie daar bij Miles Davis bijvoorbeeld 21 verschillende nummers staan. Bij Nirvana staan misschien 3 bonusnummers, de rest is allemaal andere versies van de nummers op het album: Live, Smart Sessions, Boombox Rehearsals, Devonshire Mixes, Live at the Paramount Theatre... Het lijkt me ook dat er verschillende versies van Nevermind zijn met een 10-15 live-nummers, niet één box met álle live-opnamen. Wellicht dat dat er wat mee te maken heeft.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 30 mei 2013, 16:06 uur
Meneer Bungel schreef:
Net per ongeluk een update te veel verwijderd (dacht ik, maar ik weet dus helaas niet welke), is er (of komt er nog) een functie die dit ongedaan kan maken?
O, en kan je ook ergens nagaan welke stemmen je bijvoorbeeld verwijderd hebt?
Net per ongeluk een update te veel verwijderd (dacht ik, maar ik weet dus helaas niet welke), is er (of komt er nog) een functie die dit ongedaan kan maken?
O, en kan je ook ergens nagaan welke stemmen je bijvoorbeeld verwijderd hebt?
Jordy schreef:
Helaas niet.
'Helaas', dus staat / gaat op de lijst? Helaas niet.

0
geplaatst: 30 mei 2013, 16:20 uur
Nee ik denk niet dat dat er ooit gaat komen, lijkt mij persoonlijk niet zo'n interessante / gewilde optie
0
geplaatst: 30 mei 2013, 22:46 uur
Een vraagje over de zoekfunctie:
Veel albums zijn gecategoriseerd onder twee genres, bijvoorbeeld Rock/Blues. Ik zou het daarom handig vinden als je op twee genres tegelijk kunt zoeken. Is dit mogelijk c.q. lastig te implementeren?
Veel albums zijn gecategoriseerd onder twee genres, bijvoorbeeld Rock/Blues. Ik zou het daarom handig vinden als je op twee genres tegelijk kunt zoeken. Is dit mogelijk c.q. lastig te implementeren?
0
geplaatst: 1 juni 2013, 11:19 uur
De band ADULT. staat dubbel op de site. Eenmaal met kleine letters en als solo-artiest (heb daar net een wijziging voor ingediend): Adult.. Hier staan alle releases bij vermeld. En ook eenmaal met hoofdletters: ADULT.. Hier is het wel een band maar er staat alleen maar wordt er alleen maar een compilatie vermeld.
Kan iemand dit corrigeren? Het moet met hoofdletters en de mannelijke helft van de band moet gekoppeld blijven aan deze artiest: Le Car
Dat laatste loopt nu alleen via de (bijna lege) entry met hoofdletter.
Discogs.
Adult (band) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Kan iemand dit corrigeren? Het moet met hoofdletters en de mannelijke helft van de band moet gekoppeld blijven aan deze artiest: Le Car
Dat laatste loopt nu alleen via de (bijna lege) entry met hoofdletter.
Discogs.
Adult (band) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 1 juni 2013, 11:49 uur
BlueVelvet schreef:
Wellicht in de toekomst. Zoals de boel nu opgezet is, is zo'n zoekopdracht te intensief/zwaar voor de site.
0
geplaatst: 1 juni 2013, 14:51 uur
CHIEP schreef:
done
done
Vreemd, als ik op de link klik in de notificatie die ik van je heb kom ik op deze pagina uit: 51
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 juni 2013, 20:22 uur
Ghostpagina's blijven bestaan, tot ze overschreven worden door een release van een artiest die nog geen releases op MM had, vandaar dat ik er dus iets willekeurig van had gemaakt. Los ik weldra op
.
.
0
geplaatst: 2 juni 2013, 04:28 uur
De zoekfunctie werkt bij mij al een paar dagen niet meer. MM opent de pagina wel, maar ik krijg alleen een reclameboodschap, verder is de pagina helemaal leeg.
Ik gebruik internet explorer 10.
Update: op mijn laptop (ook met internet explorer 10) opent de zoekfunctie wel. Blijkbaar staat er op mijn computer een instelling verkeerd. Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?
Ik gebruik internet explorer 10.
Update: op mijn laptop (ook met internet explorer 10) opent de zoekfunctie wel. Blijkbaar staat er op mijn computer een instelling verkeerd. Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn?
0
geplaatst: 2 juni 2013, 13:39 uur
Waarom is dit album: Clockwork - B.O.A.T.S. (2013) niet te vinden als je via de uitgebreide zoekfunctie op Clockwork zoekt? Of als je op artiest Clockwork zoekt?
0
geplaatst: 2 juni 2013, 15:27 uur
Is het mogelijk om het toevoegen van videoclips direct zichtbaar te maken door ook daarvoor een tab te maken bovenaan een albumpagina? Ik vind het vrij omslachtig dat je eerst naar 'corrigeren' moet gaan, waarna pas die tab bovenaan komt te staan.
Wat ook goed is om het direct mogelijk te maken om bij 'corrigeren' een video toe te voegen.
Wat ook goed is om het direct mogelijk te maken om bij 'corrigeren' een video toe te voegen.
0
AngerburN
geplaatst: 2 juni 2013, 16:27 uur
Zou het niet mogelijk zijn barcode's en catalogus nummer op te nemen bij je toevoegingen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.