MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bij "Mijn albums" krijg je veelal het bericht "onbekende fout is opgetreden".

Hoe kan ik al mijn albums exporteren naar "In Bezit"?

Ik merkte zojuist dat 'Ein Deutscher Top-Zehn' ook onder categorie 'De Site - Algemeen' valt. Dit past echter beter bij 'Genres - Overigen'. Daar staan ook discussies over Franstalige en Italiaanse muziek.

Goodfella schreef:
@ Onderhond

Da's toch gewoon een kwestie van de stemtabel gebruiken als je in een labelscherm zit?

Ik gebruik dat ding eerlijk gezegd nooit, en da's ook nog een klik extra. Gebruikersgemak is een hoog aangeschreven goed Goodfella .

Maar verder wel een goeie tip for the time being

Waar zijn de mega handige stemmen per jaar pagina's naar toe? Was vroeger: http://www.musicmeter.nl/?stemmenperjaar&jaar=xxxx, en nu? Of is dit verdwenen?

Ik heb het hele topic niet gelezen, maar is het nog mogelijk om dingen dik gedrukt weer te geven?

Bij 'Mijn Albums' staat de standaardmap 'Nog zien', is dit bij deze website niet eigenlijk 'Nog luisteren/horen' ?

Voor de rest mijn complimenten.

AHWA
http://www.musicmeter.nl/artist/Metallica

Hier staat Live Shit Bing & Purge bij de reguliere albums, terwijl het een live-album is, toch?

Dan moet je het corrigeren, hè.
Lijkt me verder een niet echt nuttige opmerking in dit topic, aangezien zo'n beetje de helft van de live/verzamel albums onder regulier op de site staat.

Dan is ie misschien verkeerd ingevuld. Anders moet je even een correctie doorsturen.

Wat ik me afvroeg: kun je nog ergens zien welk album door wie in zijn rotatielijst is gezet?

Ik verlang zo terug naar de oude Musicmeter...zucht..snik.

Dat nare gevoel verdwijnt vanzelf. Dat was ook bij MovieMeter dat sommige de nieuwe site niet wouden, maar dat gaat vanzelf over. Ik vind MusicMeter in elk geval een stuk beter geworden.

Paalhaas schreef:
Ik heb het hele topic niet gelezen, maar is het nog mogelijk om dingen dik gedrukt weer te geven?

Nee, dit is helaas niet meer mogelijk.

neo
http://www.musicmeter.nl/album/15295/info/0#4

Zie hier onder de titel nog wat stukjes priegelzwart eronder. Zie zo ook niet alles helemaal goed weergegevn bij mijn albums- In bezit. Gebruik IE.

dynamo d schreef:
Ik merkte zojuist dat 'Ein Deutscher Top-Zehn' ook onder categorie 'De Site - Algemeen' valt. Dit past echter beter bij 'Genres - Overigen'. Daar staan ook discussies over Franstalige en Italiaanse muziek.

Ein Deutscher Top-Zehn staat nu bij de toplijsten, maar dan moeten de Franstalige (Top dix en francais) en Italiaanse top 10 (Italiano) daar ook naar toe. Deze staan nu bij Muziekgenres - Overigen.

Ik heb paar maanden geleden een topic gestart over de beste Nederlandstalige nummers. Voor Nederlandstalige muziek was op oude site een aparte categorie. Deze is nu weg/zoek. Waarom? Kan deze weer worden opgenomen? Of moeten we topic weer opnieuw starten?

Koekebakker schreef:
Eigenaardigheidje bij de zoekfunctie:

Als ik op "Paul Bley" zoek, krijg ik alleen zijn soloplaten terug en dus niet de platen waarop hij als een van de mensen uit een trio meedoet (en ook als artiest is ingevoerd, zoals dit voorbeeld).

Bij "Keith Jarrett" gaat het bijvoorbeeld wel goed. Ook als Jarrett niet bij de alternatieve artiestnamen lijkt te zijn ingevoerd.

okee, gaat op de lijst

dynamo d schreef:

Heeft Yak al opgelost geloof ik? Mag de volgende keer iig in een PM naar hem, bedankt

dynamo d schreef:
Bij "Mijn albums" krijg je veelal het bericht "onbekende fout is opgetreden".

Hoe kan ik al mijn albums exporteren naar "In Bezit"?

Ik ga eens goed kijken wat er daar fout gaat

HammerHead schreef:
Waar zijn de mega handige stemmen per jaar pagina's naar toe? Was vroeger: http://www.musicmeter.nl/?stemmenperjaar&jaar=xxxx, en nu? Of is dit verdwenen?

Dit soort relatief onbelangrijke extraatjes zijn inderdaad nog niet gebouwd. Ik zal zorgen dat het er vóór de jaar-eindlijstjes weer is. En als ik dat vergeet mag je me er dan even aan herinneren

Paalhaas schreef:

De bold-optie is (net als als een paar maanden geleden op MovieMeter) verdwenen. De optie werd in 95% van de gevallen alleen maar gebruikt om aandacht te trekken ("kijk mij eens een belangrijk bericht schrijven!") in plaats van waar het voor bedoeld is: lange berichten kopjes geven ofzo

neo schreef:
http://www.musicmeter.nl/album/15295/info/0#4

Zie hier onder de titel nog wat stukjes priegelzwart eronder. Zie zo ook niet alles helemaal goed weergegevn bij mijn albums- In bezit. Gebruik IE.

yup da's de al bekende lange-titel bug

dynamo d schreef:
Ik heb paar maanden geleden een topic gestart over de beste Nederlandstalige nummers. Voor Nederlandstalige muziek was op oude site een aparte categorie. Deze is nu weg/zoek. Waarom? Kan deze weer worden opgenomen? Of moeten we topic weer opnieuw starten?

Deze is volgens mij verdwenen ik dacht nog wel dat ik deze verplaatst had naar de algemene categorie, blijkbaar niet. Sorry.

HiLL schreef:
Ik verlang zo terug naar de oude Musicmeter...zucht..snik.

Ik ook, op mijn mac computer komt de hele boel buiten de lijntjes, kan ik de users niet zien de een bericht posten, ik kan niet cursiveren, etc. Valt dit te fixen, aub? (Vroeger gebeurde dit dus niet, hè)...

De erg slechte (iets van 7 jaar-oude) Internet Explorer die op de Mac nog wel eens gebruikt wordt kan de huidige site (die netjes aan alle moderne eisen en afspraken voldoet) helaas niet helemaal aan.

Safari of Firefox werken wel 100%, hopelijk kun je die gebruiken?

Jordy schreef:
De erg slechte (iets van 7 jaar-oude) Internet Explorer die op de Mac nog wel eens gebruikt wordt kan de huidige site (die netjes aan alle moderne eisen en afspraken voldoet) helaas niet aan.

Safari of Firefox werken wel 100%, hopelijk kun je die gebruiken?

Waarschijnlijk niet, maar ik heb nog een gewone PC ook, geen probleem dus...

Aangezien Jordy er niet op gereageerd heeft en het ook niet in de 'bekende bugs' lijst staat, quote ik mezelf nog maar een keertje.

Koenr schreef:
Ik zie net dat de site maar 1 uur aangeeft en de rest er in minuten bij zet, ook bij albums die langer dan 2 uur duren. Voorbeeld.

Als ik daar trouwens op Nobuo Uematsu klik krijg ik ook 'Van deze artiest staan geen albums op MusicMeter', terwijl er in zijn naam geen rare tekens zitten. Komt dit ook omdat er een ander album van hem op de site staat waar hij met anderen samenwerkt, en er daar een '&' in het artiestenveld staat?

Jordy, hartstikke tof wat je allemaal doet voor de site. Dat wil ik ook nog wel even kwijt. En dat geldt natuurlijk ook voor moderatoren, crew, e.a.

Yak
Jordy schreef:
Heeft Yak al opgelost geloof ik? Mag de volgende keer iig in een PM naar hem, bedankt

Doe ik zo even. Inderdaad bij vragen over het verplaatsen van berichten/topics liever een PM naar mij.

Koenr schreef:
Ik zie net dat de site maar 1 uur aangeeft en de rest er in minuten bij zet

Sorry, gaat op de lijst

Koenr schreef:
Komt dit ook omdat er een ander album van hem op de site staat waar hij met anderen samenwerkt, en er daar een '&' in het artiestenveld staat?

Nee, dit vind ik heel vreemd, gaat op de lijst

Yak
Yak schreef:
Doe ik zo even. Inderdaad bij vragen over het verplaatsen van berichten/topics liever een PM naar mij.

Handig zeg, dat een verplaatst topic tijdelijk nog te zien is in de forumcategorie van waaruit hij verplaatst is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:05 uur

geplaatst: vandaag om 01:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.