De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 23 juni 2013, 15:24 uur
Uiteraard, ik streef een hoger doel na.
Kan het dan geregeld worden dat de Top 10 uitklapbaar wordt, zodat het visitekaartje uit meer dan 10 albums kan bestaan? Slechts de bovenste 10 tellen dan mee voor de Top 250, de rest dient louter om de muzikale identiteit extra kracht bij te zetten.
Kan het dan geregeld worden dat de Top 10 uitklapbaar wordt, zodat het visitekaartje uit meer dan 10 albums kan bestaan? Slechts de bovenste 10 tellen dan mee voor de Top 250, de rest dient louter om de muzikale identiteit extra kracht bij te zetten.
0
geplaatst: 23 juni 2013, 15:30 uur
Die eerste tien platen maken al wel duidelijk dat je van de classic rock bent hoor.
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 23 juni 2013, 15:43 uur
Ja, maar mijn Top 10 blijft het hoogste podium voor elke muzikant en er zijn meer dan 10 artiesten die de eer toekomt om daarop te prijken. 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 juni 2013, 13:16 uur
Je kan in je albumlijsten, zelf heel gave en uitgebreide lijsten maken. ( http://www.musicmeter.nl/my_mm/my_albums/ )
Kan je een top 100 maken, als je wilt. Dan kun je ook eindelijk meer dan 10 stemmen toedelen.
Probeer eerst eens alle functies van deze site uit, voor je extraatjes gaat eisen.
Kan je een top 100 maken, als je wilt. Dan kun je ook eindelijk meer dan 10 stemmen toedelen.
Probeer eerst eens alle functies van deze site uit, voor je extraatjes gaat eisen.
0
geplaatst: 24 juni 2013, 13:29 uur
Slowgaze schreef:
Die eerste tien platen maken al wel duidelijk dat je van de classic rock bent hoor.

Al is het eigenlijk nog zo'n slecht idee niet hoor.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 juni 2013, 13:34 uur
Het invullen van artiestenpagina's, vind ik nog steeds een langdurig proces, maar ik vind het wel fijn om te doen. Lekker overzichtelijk.
Is het echter mogelijk om een veldje in te bouwen, zoals er één is bij het toevoegen van een album, zodat je in één keer een hele zwik kan toevoegen, en je het alleen hoeft te controleren.
Zodoende kan een copy-paste van bijvoorbeeld : Three Dog Night - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org heel snel gedaan worden.
Is het echter mogelijk om een veldje in te bouwen, zoals er één is bij het toevoegen van een album, zodat je in één keer een hele zwik kan toevoegen, en je het alleen hoeft te controleren.
Zodoende kan een copy-paste van bijvoorbeeld : Three Dog Night - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org heel snel gedaan worden.
0
geplaatst: 24 juni 2013, 17:16 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Het invullen van artiestenpagina's, vind ik nog steeds een langdurig proces, maar ik vind het wel fijn om te doen. Lekker overzichtelijk.
goed idee idd. laatst 1 voor 1 alle leden van The Exploited in zitten voeren, daar moet je gewoon een middagje voor uittrekken bijna zoals het nu is...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 juni 2013, 20:39 uur
Zeker wel. En het sowieso makkelijk om vanuit een tekstfile of van wikpedia of andere sites, waar de leden in een rijtje staan genoemd, het in ene in te voeren, dan loop je het nog even na.
Het voorkomt sowieso tikfouten en inderdaad, bij bands die al wat jaren lopen, zijn er wel 20+ leden...
Het voorkomt sowieso tikfouten en inderdaad, bij bands die al wat jaren lopen, zijn er wel 20+ leden...
0
geplaatst: 24 juni 2013, 21:03 uur
Ik snap dat het makkelijk is, maar het is voor mij weer een paar uur werk die ik ook aan iets anders kan besteden 
Ik denk dat het voorlopig niet van gaat komen, sorry. Ooit wil ik het toevoegen en corrigeren wel grondig onder handen gaan nemen, en dan zal ik dit in m'n achterhoofd houden.

Ik denk dat het voorlopig niet van gaat komen, sorry. Ooit wil ik het toevoegen en corrigeren wel grondig onder handen gaan nemen, en dan zal ik dit in m'n achterhoofd houden.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 juni 2013, 10:18 uur
Okay, prima. Veel of weinig werk, ik zal het toch blijven aanvullen. Zo ben ik dan weer. 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 juni 2013, 12:02 uur
Er is nog een euvel:
Bij het toevoegen van bandleden is het heel moeilijk na te gaan of de naam van het bandlid een I, II, II, IV etc. verdient.
Zo moet ik ik keer na keer een correctie insturen voor ik de juiste Richard Wright te pakken heb, bij de band White Sister.
Is er niet een manier, dat je kunt kiezen uit al reeds ingevoerde artiesten, zoals je dat ook kunt bij het invoeren van een alternatieve bandnaam/artiestennaam.
Bij het toevoegen van bandleden is het heel moeilijk na te gaan of de naam van het bandlid een I, II, II, IV etc. verdient.
Zo moet ik ik keer na keer een correctie insturen voor ik de juiste Richard Wright te pakken heb, bij de band White Sister.
Is er niet een manier, dat je kunt kiezen uit al reeds ingevoerde artiesten, zoals je dat ook kunt bij het invoeren van een alternatieve bandnaam/artiestennaam.
0
geplaatst: 25 juni 2013, 23:02 uur
Los wel op te roepen: Pleasure Fuckers - Fried Cheese'n Pivo (1992)
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 26 juni 2013, 07:06 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Niet zo assertief tegen mij hè, loebas!
Is er in het profiel soms ruimte voor een tekstveld, waarin middels een (korte) autobiografie uitgeweid kan worden over jezelf als muziekliefhebber, en verwezen naar albumlijsten als aanvulling op je Top 10?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 26 juni 2013, 09:24 uur
ClassicProgRock1 schreef:
Is er in het profiel soms ruimte voor een tekstveld, waarin middels een (korte) autobiografie uitgeweid kan worden over jezelf als muziekliefhebber, en verwezen naar albumlijsten als aanvulling op je Top 10?
(quote)
Het derde tabblad als je op iemands profiel klikt.
Veel plezier met invoeren. En gelieve geen grappige scheldnaampjes meer te gebruiken. Het blijft schelden en onbeschoft.
0
geplaatst: 26 juni 2013, 09:32 uur
M'n idee met deze sites is dat je door middel van je stemmen en berichten bij albums (evt. aangevinkt als mening/recensie) een profiel opbouwt. Uitgebreide toplijsten of tekstvelden in je profiel passen hier m.i. niet in. Dan ga je krijgen dat mensen hun recensies niet bij de albums, maar in hun profiel typen, dat lijkt me niet gewenst.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 juni 2013, 15:31 uur
De notificaties m.b.t. quoten etc. behoren tot de leukere uitbreidingen van de laatste tijd. Schoonheidsfoutje is nog wel dat ze soms blijven staan nadat je er al op geklikt hebt (en soms ook niet, wat me dan de norm lijkt).
0
geplaatst: 28 juni 2013, 17:55 uur
Ik neem aan dat hier niet gedoeld wordt op de hond in de Donald Duck-verhalen?
0
geplaatst: 28 juni 2013, 18:37 uur
Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met grote veranderingen aan de site, waar jullie als het goed is niet veel van merken. Je ziet hooguit een kleine grafische aanpassing hier en daar, maar onder water heb ik een heleboel opgeschoond, weggegooid, opnieuw gestructureerd. Allemaal zodat de site in de toekomst beter te onderhouden is.
Aangezien er dus veel veranderd is, zal er ongetwijfeld hier of daar een foutje in de site geslopen zijn. Als je ergens iets vreemds ziet, op de desktop of mobiele versie, hoor ik het graag.
Naast dit onderhoud heb ik ook de volgende bugs opgelost / aanpassingen gedaan:
- soms foute link in notificatie bij nieuw privebericht
- de term "notificatie" is overal vervangenen door de term "melding
- als je op je telefoon naar de desktop versie gaat, kun je via het menu ook weer terug naar de mobiele versie
- mobiel: er is nu ook een knop / popupje voor het plaatsen van smilies
- zoeken zou weer moeten werken via windows phone 8
- bonustracks zijn op de mobiele versie van de site nu niet meer standaard zichtbaar
Aangezien er dus veel veranderd is, zal er ongetwijfeld hier of daar een foutje in de site geslopen zijn. Als je ergens iets vreemds ziet, op de desktop of mobiele versie, hoor ik het graag.
Naast dit onderhoud heb ik ook de volgende bugs opgelost / aanpassingen gedaan:
- soms foute link in notificatie bij nieuw privebericht
- de term "notificatie" is overal vervangenen door de term "melding
- als je op je telefoon naar de desktop versie gaat, kun je via het menu ook weer terug naar de mobiele versie
- mobiel: er is nu ook een knop / popupje voor het plaatsen van smilies
- zoeken zou weer moeten werken via windows phone 8
- bonustracks zijn op de mobiele versie van de site nu niet meer standaard zichtbaar
0
geplaatst: 28 juni 2013, 18:44 uur
Is het de bedoeling dat je nu favoriete tracks kunt selecteren voordat je gestemd hebt?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 juni 2013, 18:49 uur
Bij mij staan nu alle berichten in oranje "nieuw bericht"-modus, zowel bij albums als bij forumtopics.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 18:52 uur
René. schreef:
Is het de bedoeling dat je nu favoriete tracks kunt selecteren voordat je gestemd hebt?
nee, zal ik gelijk even fixen
0
geplaatst: 28 juni 2013, 18:54 uur
Casartelli schreef:
Bij mij staan nu alle berichten in oranje "nieuw bericht"-modus, zowel bij albums als bij forumtopics.
vermoed dat dat bij je volgende bezoek weer goed is
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.