De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 28 juni 2013, 18:56 uur
Ik zie dat bij verzamelalbums alle artiesten onderstreept zijn. Dat was toch voorheen niet? Is dat een bewuste keuze?
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:01 uur
Ik ben een album aan het toevoegen maar ik kan niet naar de laatste stap om een afbeelding toe te voegen.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:08 uur
Simon Smith schreef:
Ik zie dat bij verzamelalbums alle artiesten onderstreept zijn. Dat was toch voorheen niet? Is dat een bewuste keuze?
geen bewuste verandering, maar eentje die ik eigenlijk wel prima vind zo, voor nu
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:09 uur
Bij 'Forum' staan die 'haal dit uit je updates'-tekens nu vooraan,

bij de rest staat het achteraan.

...wat een stuk mooier is.

0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:12 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik ben een album aan het toevoegen maar ik kan niet naar de laatste stap om een afbeelding toe te voegen.
idem dito hier.......
0
Cured
geplaatst: 28 juni 2013, 19:13 uur
Ja, ik vind het jammer zo en nogal druk aan het hoofd bij (mijn) updates.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:13 uur
René. schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Inderdaad, en dat die paginanummers nu in het vetjes staan vind ik ook niet zo prettig...
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:18 uur
Het is wennen, maar het ziet er een stuk moderner uit! 
Vooral het logo vind ik mooier zo. Goed werk Jordy!

Vooral het logo vind ik mooier zo. Goed werk Jordy!

0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:24 uur
haha jeetje, bij zulke minieme wijzigingen al mensen die moeten wennen
Dat wordt nog wat als we straks een totaal nieuw ontwerp gaan introduceren

0
Lekker bezig, Jordy
Veel van de veranderingen van de laatste tijd waren even wennen, maar uiteindelijk durf ik te zeggen dat het vaak verbeteringen zijn.
Veel van de veranderingen van de laatste tijd waren even wennen, maar uiteindelijk durf ik te zeggen dat het vaak verbeteringen zijn.
0
Het is inderdaad iets drukker, maar het ziet er wel erg goed uit. Veel moderner inderdaad. Mooi werk 

0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:25 uur
Ik dacht dat dit het nieuwe ontwerp was. 
Aan wat mogen we ons dan ongeveer verwachten Jordy?
Al heb ik er een goed oog in, want Mume wordt met de wijziging beter.

0
Cured
geplaatst: 28 juni 2013, 19:28 uur
Mjah, soms zijn verbeteringen beter, soms is het wennen en soms niet. maar goedd, er komt dus een totaal nieuw ontwerp straks;ben benieuwd. Ik kan zelf dit type werk niet, so go your gang
.
.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:29 uur
Jordy schreef:
Het ziet er erg goed uit, hoor!

Alleen vind ik de kleine blauwe paginanummertjes naast de topictitels bij de updates 'properder' dan de vette zwartjes zoals het nu is bij forumupdates.
Ook zou het handig zijn als er bijvoorbeeld een kruisje stond rechtsboven in het 'smiley toevoegen'-venstertje. Nu zie ik niet echt een manier om het venstertje te sluiten zonder een smiley toe te voegen.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:30 uur
bennerd schreef:
Het is inderdaad iets drukker, maar het ziet er wel erg goed uit. Veel moderner inderdaad. Mooi werk
maar wat is er anders dan? behalve een uitlijning van een icoontje of een tekstje hier en daar toch vrijwel niets?

0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:30 uur
kobe bryant fan schreef:

kom ik later op terug!
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:32 uur
Leuk veranderingen ook aan de zoekbalk en die pop-up menutje's bij artiesten. Maar waarom zijn alle artiesten onderlijnt bv. op een mix-plaat van Holden - At The Controls dat ziet er dan weer vrij lelijk en druk uit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 juni 2013, 19:35 uur
Jordy schreef:
vermoed dat dat bij je volgende bezoek weer goed is
vermoed dat dat bij je volgende bezoek weer goed is
Nee, nog niet. Voor de duidelijkheid: het gaat dus om de oranje tekens binnen de topics, niet om de oranje blokjes in de updatepagina's; die staan wel goed.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:36 uur
JSPR_G schreef:
Alleen vind ik de kleine blauwe paginanummertjes naast de topictitels bij de updates 'properder' dan de vette zwartjes zoals het nu is bij forumupdates.
klopt dat was een foutje
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:43 uur
kobe bryant fan schreef:
Leuk veranderingen ook aan de zoekbalk en die pop-up menutje's bij artiesten. Maar waarom zijn alle artiesten onderlijnt bv. op een mix-plaat van Holden - At The Controls dat ziet er dan weer vrij lelijk en druk uit.
Ik vind die onderlijning bij mix-albums juist een grote verbetering! Veel duidelijker onderscheid tussen artiest en nummer op deze manier. Ben sowieso best te spreken over alle veranderingen die ik tot nu toe ben tegengekomen.
Edit: klein puntje nog: misschien is het iets mooier voor het oog om in een pop-up land, genre en label netjes onder elkaar uit te lijnen. Het label hangt er nu een beetje scheef onderaan.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 19:45 uur
Ja, ik ben ook zeer tevreden hoor. 
Dat is gewoon een detail die ik wat minder vind. Maar verder zal ik dat detail ook niet vaak tegenkomen want mijn mixplaten kennis bestaat uit niet veel meer dan: Four Tet & Holden.

Dat is gewoon een detail die ik wat minder vind. Maar verder zal ik dat detail ook niet vaak tegenkomen want mijn mixplaten kennis bestaat uit niet veel meer dan: Four Tet & Holden.

0
geplaatst: 28 juni 2013, 20:00 uur
Als je bij de stemmen van een user gaat kijken (bijvoorbeeld mijn eigen http://www.musicmeter.nl/user/8336/votes/), dan staan de links naar de andere Meter-sites en de knoppen aan de linkerkant niet netjes uitgelijnd. Bij de andere user-tabbladen (informatie, muzieklog, etc.) lijkt het wel goed te gaan.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 20:10 uur
OldRottenhat schreef:
Als je bij de stemmen van een user gaat kijken (bijvoorbeeld mijn eigen http://www.musicmeter.nl/user/8336/votes/), dan staan de links naar de andere Meter-sites en de knoppen aan de linkerkant niet netjes uitgelijnd. Bij de andere user-tabbladen (informatie, muzieklog, etc.) lijkt het wel goed te gaan.
bedankt, zou goed moeten gaan nu?
0
geplaatst: 28 juni 2013, 20:19 uur
http://www.musicmeter.nl/forum/4
De uitlijning bij Mooiste Hoes uit de Rotatielijst van je voorganger [pagina 1 ... 14, 15] gaat niet helemaal goed, vermoed ik.
De uitlijning bij Mooiste Hoes uit de Rotatielijst van je voorganger [pagina 1 ... 14, 15] gaat niet helemaal goed, vermoed ik.
0
geplaatst: 28 juni 2013, 21:43 uur
Er gaan inderdaad een aantal zaken mis met de layout.
Als ik een correctie probeer door te voeren bv., ziet het er zo uit:
(Zowel in Internet Exploren 10 als Firefox 22.0)

Als ik een correctie probeer door te voeren bv., ziet het er zo uit:
(Zowel in Internet Exploren 10 als Firefox 22.0)

0
geplaatst: 28 juni 2013, 21:48 uur
Waarom die omlijning bij de updates? Vind het behoorlijk vloeken en daardoor minder overzichtelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.