MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Welke omlijning?

Jordy schreef:
Welke omlijning?

Die 2 rechthoekige vakjes bij elke album:

(afbeelding)

Ik zie nu pas dat dit bestaat.

(afbeelding)

Het zou best tof zijn als je dat op genre kan filteren.

Maar dat geheel terzijde.

Editoor schreef:
(quote)

Die 2 rechthoekige vakjes bij elke album:

(afbeelding)

oh dat is een bugje, alleen in Internet Explorer

gaat op de lijst

freddze schreef:
Er gaan inderdaad een aantal zaken mis met de layout.
Als ik een correctie probeer door te voeren bv., ziet het er zo uit:
(Zowel in Internet Exploren 10 als Firefox 22.0)
(afbeelding)

gaat op de lijst!

Zephyr
Casartelli schreef:
Bij mij staan nu alle berichten in oranje "nieuw bericht"-modus, zowel bij albums als bij forumtopics.

Toen ik 10 minuten geleden op de site kwam, waren er nieuwe berichten bij 4 topics die in Mijn Updates staan.
Sommige Forum Updates zijn in het oranje/rood, en andere zijn in het blauw.
Zowel vooraan als achteraan.

Wat is het verschil ?

Met blauw bedoel je wit?

Oranje betekent dat er sinds je laatste bezoek er een nieuw bericht in dat topic geplaatst is. Een witte... precies het tegenovergestelde, geen nieuw bericht dus.

Of bedoel je dat niet?

Zephyr
Nee, dat bedoel ik niet.

4 topics met nieuwe berichten, waarvan 1 topic rode rechthoekjes heeft, en 3 topics met blauwe rechthoekjes.

Edit : nu 5 topics met nieuwe berichten.

Introquiz : Rood/Rood
90's Nummer 1 hits : Blauw/Blauw
Lied van de Dag : Blauw/Blauw
Nederpop KO : Blauw/Blauw
Feedback/Opmerkingen = nu Blauw vooraan/Rood achteraan

Alle 5 dus met nieuwe berichten (dit ff voor de duidelijkheid).

Edit 0:07 : ligt hoogstwsch aan de browser.

DjFrankie (moderator)
Als ik een smiley plaats verspringt die telkens naar het begin van het bericht, hij komt dus niet op de plaats waar ik hem wil hebben?

Zephyr
Idem dito hier.

welke browser?

Zephyr
Internet Explorer.

DjFrankie (moderator)
Zephyr schreef:
Internet Explorer.

Ook internet explorer hier

Als je alleen maar met de muis over het "voeg een smilie" icoontje gaat krijg je direct een pop-up venster die het berichtenveld blokkeert, en deze is vervolgens met geen mogelijkheid meer weg te krijgen. Nou ja, behalve dan door daadwerkelijk een smilie te kiezen en deze dan weer te verwijderen in je bericht. Of door de pagina te refreshen, maar dan moet je eerst je bericht kopiëren anders ben je dat kwijt.

(afbeelding)

Voorheen kon je na een quote direct terug naar het topic.

Zie bv. Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter]

De laatste stap bij locatie wordt niet meer weergegeven:
MusicMeter » Forum » Muziekgames.

Waardoor je het bericht moet plaatsen, voordat je weer terug naar het topic komt.

Met name bij het willen plaatsen van meerdere quotes in één bericht is dit onhandig.

Jordy schreef:
in welke browser?
Bij mij in Firefox.

Inmiddels staat het op dezelfde regel.
Mooiste Hoes uit de Rotatielijst van je voorganger [pagina 1 ... 14, 15]

Bij álle andere topics gaat het wel goed.

Edit: Toch nog een topic gevonden, hier: http://www.musicmeter.nl/forum/18
nieuw in De Afrekening 2013 (StuBru's alternatieve lijst) [pagina 1,
2, 3]

Ozric Spacefolk
GrafGantz schreef:
Als je alleen maar met de muis over het "voeg een smilie" icoontje gaat krijg je direct een pop-up venster die het berichtenveld blokkeert, en deze is vervolgens met geen mogelijkheid meer weg te krijgen. Nou ja, behalve dan door daadwerkelijk een smilie te kiezen en deze dan weer te verwijderen in je bericht. Of door de pagina te refreshen, maar dan moet je eerst je bericht kopiëren anders ben je dat kwijt.

(afbeelding)

Bij mij ook, en ik heb Chrome...

Overigens wel leuk, die nieuwe icoontjes voor updates en berichten, bovenaan de pagina.

chevy93 schreef:
(quote)
Bij mij in Firefox.

Inmiddels staat het op dezelfde regel.
Mooiste Hoes uit de Rotatielijst van je voorganger [pagina 1 ... 14, 15]

Bij álle andere topics gaat het wel goed.

Edit: Toch nog een topic gevonden, hier: http://www.musicmeter.nl/forum/18
nieuw in De Afrekening 2013 (StuBru's alternatieve lijst) [pagina 1,
2, 3]

ik zie niets raars geloof ik, maar kan aan m'n computer liggen

zal wel zorgen dat de smileys alleen bij een klik tevoorschijn komen

met nog een klik, of met de escape toets gaat het popupje weer weg

chevy93 schreef:
Voorheen kon je na een quote direct terug naar het topic.

Zie bv. Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter]

De laatste stap bij locatie wordt niet meer weergegeven:
MusicMeter » Forum » Muziekgames.

Waardoor je het bericht moet plaatsen, voordat je weer terug naar het topic komt.

Met name bij het willen plaatsen van meerdere quotes in één bericht is dit onhandig.

bedankt gaat op de lijst

Bij de zoekfunctie gaat er nog even iets mis. Als je een zoekopdracht invult bij bv. "zoeken op overige gegevens", verschijnen de resultaten onder "zoeken in eigen stemmen".

En weet niet helemaal of ik het hier moet melden, maar in de oude updates ziet het er niet helemaal uit zoals het hoort als er quotes voorbij komen (o.a. de avatars worden dan meegequote). Maar weet niet in hoeverre je hier nog naar kijkt omdat het geen basisfunctionaliteit is (en de discussies zijn op zich nog goed leesbaar).

beatcluster
Ik zie ook nog een bugje denk ik? Als ik de muisaanwijzer op een gebruiker houd (op het forum en bij berichten bij albums), staan er behalve een paar gegevens ook '[gebruiker] is niet meer actief op de site'

opgelost?

herman schreef:
Bij de zoekfunctie gaat er nog even iets mis. Als je een zoekopdracht invult bij bv. "zoeken op overige gegevens", verschijnen de resultaten onder "zoeken in eigen stemmen".

En weet niet helemaal of ik het hier moet melden, maar in de oude updates ziet het er niet helemaal uit zoals het hoort als er quotes voorbij komen (o.a. de avatars worden dan meegequote). Maar weet niet in hoeverre je hier nog naar kijkt omdat het geen basisfunctionaliteit is (en de discussies zijn op zich nog goed leesbaar).

gaat allebei op de lijst, bedankt

beatcluster
Jordy schreef:
opgelost?

ja

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Bij mij staan nu alle berichten in oranje "nieuw bericht"-modus, zowel bij albums als bij forumtopics.

Jordy schreef:
vermoed dat dat bij je volgende bezoek weer goed is

Casartelli schreef:
Nee, nog niet. Voor de duidelijkheid: het gaat dus om de oranje tekens binnen de topics, niet om de oranje blokjes in de updatepagina's; die staan wel goed.

Ik heb net mijn cookies maar eens verwijderd en de browser opnieuw opgestart in de hoop dat dat zou helpen, maar helaas nog geen soelaas. Niemand anders met dit euvel? (Chrome Versie 27.0.1453.116 m)

Zal er binnenkort even naar kijken

Casartelli schreef:
(quote)

(quote)

(quote)

Ik heb net mijn cookies maar eens verwijderd en de browser opnieuw opgestart in de hoop dat dat zou helpen, maar helaas nog geen soelaas. Niemand anders met dit euvel? (Chrome Versie 27.0.1453.116 m)
Hier ook (firefox)

CHIEP (crew)
Als ik een alias wil aanmaken, krijg ik de velden om de groepsgegevens in te vullen.

CHIEP schreef:
Als ik een alias wil aanmaken, krijg ik de velden om de groepsgegevens in te vullen.

Hier had ik net hetzelfde probleem, maar verder ging het wel goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.