MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Simon Smith schreef:
Waarom staat er eigenlijk nu op een artiestpagina met een foto de link "foto afkomstig van Wikimedia Commons"? Ik begrijp het nut van die link niet.

Bronvermelding. Die link staat er al overigens al jaren.

Simon Smith (crew)
Jordy schreef:
Bronvermelding. Die link staat er al overigens al jaren.

Volgens mij stond er voorheen altijd een vermelding onder de foto of heb ik dat nou echt mis? Ik snap dat er een vermelding bij staat, dat is niet mijn punt. Maar waarom het ineens een link is geworden, die soms overigens uitkomt bij een niet meer bestaande pagina, wellicht omdat de betreffende foto niet meer op die site staat?

Hij is inderdaad verplaatst, maar het was altijd al een link. Dat is verplicht bij het overnemen van sommige foto's.

Ik heb overigens in de planning staan om afbeeldingen die niet meer beschikbaar zijn automatisch te verwijderen.

Simon Smith (crew)
Aha, dan snap ik m. Door de plek wordt nu wel een beetje de suggestie gewekt dat je als gebruiker iets aan die link hebt, maar hij is alleen interessant voor rechthebbenden.

Trouwens, ook als er geen foto bij een artiest staat, staat er toch de link "foto afkomstig van ..." Is dat ook de bedoeling?

Simon Smith schreef:
Aha, dan snap ik m. Door de plek wordt nu wel een beetje de suggestie gewekt dat je als gebruiker iets aan die link hebt, maar hij is alleen interessant voor rechthebbenden.

En voor mensen die de grote bronfoto willen zien.

Trouwens, ook als er geen foto bij een artiest staat, staat er toch de link "foto afkomstig van ..." Is dat ook de bedoeling?

Nee dat is niet de bedoeling, heb je daar een voorbeeld van?

Simon Smith (crew)
Deze bijvoorbeeld:
Camel

bedankt, zal ik naar kijken

Is het normaal dat sommige woorden in een bericht links zijn naar datingsites? Als ik refresh is het wel terug weg, maar toch is het vrij vervelend.

Casartelli (moderator)
dumb_helicopter schreef:
Is het normaal dat sommige woorden in een bericht links zijn naar datingsites? Als ik refresh is het wel terug weg, maar toch is het vrij vervelend.

Even cookies verwijderen?

Casartelli schreef:
(quote)

Even cookies verwijderen?

Edit: Blijkbaar toch niet, ik heb ze verwijderd en de links blijven opduiken.

Ozric Spacefolk
Is dat niet een vorm van spyware?

Dat er iets op je pc staat geinstalleerd, dat er linkjes worden aangemaakt in normaal gesproken stukken platte tekst? Zoiets staat mij bij.

Ozric Spacefolk schreef:
Is dat niet een vorm van spyware?

Dat er iets op je pc staat geinstalleerd, dat er linkjes worden aangemaakt in normaal gesproken stukken platte tekst? Zoiets staat mij bij.

Zoiets is het inderdaad.

Je zult het op andere sites waarschijnlijk ook hebben. Lijkt me niet iets voor dit topic, hoe vervelend ook.

Ozric Spacefolk
Iemand weet vast wel wat het is, maar het ligt niet aan Musicmeter. Misschien is er andere topic op de site?

Edit: kijk hier eens: How To Remove Text Enhance Malware - Text Enhance Virus Removal Instructions | Malware Removal - Software & Tutorials - botcrawl.com

Ozric Spacefolk
Ik ben rond 0 : 50 geqoute door L_T_B in Users

Users is geen plaat, artiest of forumtopic. Als ik er op klik kom ik ook op een leeg veld. Is het een bug?

Je bent gequote in een crew-only topic, bekende bug dat gebruiker in zo'n geval onterecht een notificatie krijgen, aangezien ze het bericht toch niet mogen lezen.

Ozric Spacefolk
Ha. Dan ben ik toch wel benieuwd naar waarom ik gequote ben. Heb ik iets onbehoorlijks gezegd?

Ozric Spacefolk schreef:
Heb ik iets onbehoorlijks gezegd?

Nee. Het is niet iets om je zorgen over te maken, het ging meer over een andere user (die weer op jou reageerde).

dumb_helicopter schreef:

Heb ik sinds gisteren ook.
Ik ga straks eens alles wat ik gisteren heb gedownload verwijderen.

Het blijft een beetje raar altijd, die bans. Bij MovieMeter is nog een bantopic, maar nu zie ik weer dat onze ProgRocker geband is.

Is er ergens uitleg gegeven (hoewel iedereen wel kan raden).

Anyway, als feedback: misschien een topic om te praten over users die geband/uitgeschreven zijn?

Waarschijnlijk is hij hier morgen terug te vinden onder: OldClassicProgRocker1.

Ozric Spacefolk
Er is bewust voor gekozen niet over bans te discussieren. Dit omdat de gebande users zichzelf niet kunnen verdedigen.

Is hij zeker weten geband of kan hij ook zichzelf hebben uitgeschreven? Ik hoop hoe dan ook VURIG dat hij terugkeert.

jasper1991 schreef:
Is hij zeker weten geband of kan hij ook zichzelf hebben uitgeschreven? Ik hoop hoe dan ook VURIG dat hij terugkeert.

Geband, vandaag om 00:51.

chevy93 schreef:
Het blijft een beetje raar altijd, die bans. Bij MovieMeter is nog een bantopic, maar nu zie ik weer dat onze ProgRocker geband is.

Is er ergens uitleg gegeven (hoewel iedereen wel kan raden).

Anyway, als feedback: misschien een topic om te praten over users die geband/uitgeschreven zijn?

Er is al wel zo'n soort topic: Uitschrijven

Ozric Spacefolk schreef:
Er is bewust voor gekozen niet over bans te discussieren. Dit omdat de gebande users zichzelf niet kunnen verdedigen.
Ik snap het wel. Alleen er wordt nu nog niet eens een melding gemaakt dát iemand geband wordt. Nu moet je daar zelf achter komen, doordat je een keertje een oude post tegenkomt waarin zijn avatar verdwenen is, je op zijn naam gaat staan en ziet dat hij geband is.

Een topic als op MovieMeter lijkt me persoonlijk best een toevoeging.
Bantopic - MovieMeter.nl

Burial is volgens mij echt iemand anders als Four Tet maar deze site wil ons anders doen geloven

chevy93 schreef:
Dat is helemaal niet nodig. Een PM naar een mod sturen is genoeg.

dix
Ik zie dat user Zachary Glass vandaag al vier jaar lang niet meer op het forum te vinden is geweest

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.