MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
okee zal ik binnenkort even naar kijken!

*edit* opgelost?

Jordy schreef:
*edit* opgelost?

Yup!

Klopt het dat de Spotify-link niet meer werkt?

Jordy schreef:

[...] zoals eerder gezegd komt er na de zomer een compleet nieuw ontwerp voor de sites.

Misschien een goede gelegenheid om bij deze Gebruikers een éénmalige kans te geven hun Gebruikersnaam aan te passen zonder verdere bijkomende gevolgen voor hun Account. Een cadeautje als het ware om de altijd wat bittere pil die samengaat met ingrijpende wijzigingen makkelijker te doen slikken.
Getekend,
-alvast met mijn nieuwe-
Cabora.

ClassicProgRock1 schreef:
Het wemelt hier van de amateurpsychologen; naast rockisme en seksisme is er ook al narcisme bij me gediagnosticeerd.

Ja, daar hoef je inderdaad geen expert voor te zijn.

ClassicProgRock1
Wie plaatst er afbeeldingen van z'n vriendin (binnenkort zonder kleren?) en dode kat op het forum? Men kan veel over mij beweren, maar niet dat ik voyeurisme assumeer bij de rest van de community.

Maffe Gans!

Mjuman schreef:
Aha, diagnose gesteld: gewoon een geval van chronische Purple Haze ecrectis!

Maw: een kerngezonde Hendrix-addict.

ClassicProgRock1 schreef:
Wie plaatst er afbeeldingen van z'n dode kat op het forum?

Ik heb geen idee maar dat lijkt me wel erg ziek.

ClassicProgRock1
Er was laatst een GrapJasz (beter bekend als 'de nar van de Noorderhavenkade') die een afbeelding van z'n kat op het forum plaatste, vergezeld van de melding van het heengaan van het beestje. Deze geinponem heeft me goed bij m'n kloten gehad, want als ik had geweten dat de dakhaas ten tijde van de shoot in een veronderstelde blakende gezondheid verkeerde, had me dat een noodgang naar het toilet bespaard.

Yann Samsa
Wanneer je in de zoekbalk op "meer resultaten" klikt bij het deeltje 'forum', kom je terecht bij het/de topic 'contract tijd/duur'.

Cabeza Borradora schreef:
Misschien een goede gelegenheid om bij deze Gebruikers een éénmalige kans te geven hun Gebruikersnaam aan te passen zonder verdere bijkomende gevolgen voor hun Account. Een cadeautje als het ware om de altijd wat bittere pil die samengaat met ingrijpende wijzigingen makkelijker te doen slikken.
Getekend,
-alvast met mijn nieuwe-
Cabora.

Ik wil dan ClassicWu-Tang1 heten.

[img]http://www.musicmeter.nl/images/avatars/18000/18644.jpg?date=1223586692

Dit is precies wat ik te zien krijg als ik de afbeeldingslocatie van de avatarfoto van GrafGantz (even als voorbeeld) kopieer en plak in de afbeeldingenknop. Er is iets zodanig veranderd dat de afsluiting in de code "[ / i m g ]" ontbreekt. Gaarne in orde maken.

Inderdaad, ik ging het ook net posten. Bij mij ontbreekt ook altijd '[/img]'.

jasper1991 schreef:
[img]http://www.musicmeter.nl/images/avatars/18000/18644.jpg?date=1223586692

Dit is precies wat ik te zien krijg als ik de afbeeldingslocatie van de avatarfoto van GrafGantz (even als voorbeeld) kopieer en plak in de afbeeldingenknop. Er is iets zodanig veranderd dat de afsluiting in de code "[ / i m g ]" ontbreekt. Gaarne in orde maken.

vooruit, omdat het zo lief vraagt

freddze schreef:
Er gaan inderdaad een aantal zaken mis met de layout.
Als ik een correctie probeer door te voeren bv., ziet het er zo uit:
(Zowel in Internet Exploren 10 als Firefox 22.0)
(afbeelding)

Jordy schreef:
gaat op de lijst!

Ok, en dan nog iets, maar misschien is dat hetzelfde probleem:

In het crewlid gedeelte van de site...
Als ik een correctie aanklik, dan komt de zijbalk helemaal onderaan te staan en is hij ook links verdwenen. Als ik ergens anders klik komt hij wel weer terug op zijn plaats.

(afbeelding)

Jordy schreef:
(quote)

vooruit, omdat het zo lief vraagt
Bedankt en waar doel je op? Is 'gaarne' niet genoeg?

Het klonk een beetje streng

freddze schreef:
(quote)

(quote)

Ok, en dan nog iets, maar misschien is dat hetzelfde probleem:

In het crewlid gedeelte van de site...
Als ik een correctie aanklik, dan komt de zijbalk helemaal onderaan te staan en is hij ook links verdwenen. Als ik ergens anders klik komt hij wel weer terug op zijn plaats.
(afbeelding)

Zal ik binnenkort even naar kijken

Sir Spamalot (crew)
Bij één van mijn toevoegingen gaat iets grondig verkeerd: Carnyx - Of Victory and Defeat, twee nummers zijn onderstreept en verwijzen je na het erop klikken naar een verzamelalbum met dezelfde naam .

Sir Spamalot schreef:
Bij één van mijn toevoegingen gaat iets grondig verkeerd: Carnyx - Of Victory and Defeat, twee nummers zijn onderstreept en verwijzen je na het erop klikken naar een verzamelalbum met dezelfde naam .

Deel van de titels stond in het artiestenveld, opgelost.

Sir Spamalot (crew)
Bedankt! Ik had beter moeten opletten bij het toevoegen.

Hier gaat ook iets niet goed.

(afbeelding)

Ik kreeg dit toen ik een album aan het toevoegen was, en de hoes een gif bleek te zijn. Dat niet alles op z'n plek is is niet zo erg, maar de ''volgende'' knop was ook kwijt. Via ''vorige'' kon ik wel een nieuwe hoes selecteren en doorgaan, ik hoop dat die toevoeging goed gegaan is.

Edit: browser = Safari 6

bedankt, zal ik binnenkort even naar kijken

Jordy schreef:
(quote)

gaat allebei op de lijst, bedankt

Ik merk nu dat de permalinks het ook niet meer helemaal doen bij de oude updates. Bij de albums verwijzen ze soms naar een ander album, maar meestal kom je op een pagina die meldt dat het album niet op de site staat.

"niet meer?" de oude updates hadden toch nooit permalinks?

zal er even naar kijken vandaag of morgen!

Oja, da's waar ook.

Ik zou nog steeds zo graag kunnen zoeken op 2 gemixte genre's zoals hip-hop en Jazz of electronic en pop. via de zoek functie kan je maar een genre vinden maar geen albums die 2 genre's hebben.

Ja ik zou willen dat dat ook kon

Simon Smith (crew)
Waarom staat er eigenlijk nu op een artiestpagina met een foto de link "foto afkomstig van Wikimedia Commons"? Ik begrijp het nut van die link niet.

Om nog eens te benadrukken dat het om foto's gaat die vrij van copyright zijn. Anders heeft Jordy dagelijks een factuur in de brievenbus voor het gebruik van andermans fotowerk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:18 uur

geplaatst: vandaag om 06:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.