De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 juli 2013, 09:46 uur
Nou ja, volgens mij kan iedereen bij de gebruiker in kwestie zelf wel een reden bedenken.
Heb het bantopic op Moviemeter ook even bewonderd. Transparant, maar uiteindelijk staat er ook niet zo veel meer dan Gebruiker X geband wegens overtreding forumregels / dubbel account / etc.. Maar misschien gaat er een aardige signaalwerking vanuit: verrek, die regels zijn er niet voor niets, die worden ook nog gehandhaafd.
Heb het bantopic op Moviemeter ook even bewonderd. Transparant, maar uiteindelijk staat er ook niet zo veel meer dan Gebruiker X geband wegens overtreding forumregels / dubbel account / etc.. Maar misschien gaat er een aardige signaalwerking vanuit: verrek, die regels zijn er niet voor niets, die worden ook nog gehandhaafd.
0
Zephyr
geplaatst: 5 juli 2013, 10:51 uur
Gelezen op 24 juni 2011 bij het topic Uitschrijven :
Waarom zou er op MuMe geen Bantopic kunnen zijn, want : voor de volgers van sommige users, en sowieso in het algemeen, is het toch info om te weten waarom iemand geband is. Dan weet je tenminste iets over het hoe en waarom.
Zephyr schreef:
Misschien is het een idee om dit topic te gebruiken (door de moderators e.d.) voor users die geband zijn ? Ik zag op MovieMeter dat daar een Bantopic is, en dat daarin uitgelegd wordt waarom users eruit geknikkerd worden. Lijkt me voor de "maatjes van ...." wel zo duidelijk dan.
Misschien is het een idee om dit topic te gebruiken (door de moderators e.d.) voor users die geband zijn ? Ik zag op MovieMeter dat daar een Bantopic is, en dat daarin uitgelegd wordt waarom users eruit geknikkerd worden. Lijkt me voor de "maatjes van ...." wel zo duidelijk dan.
Waarom zou er op MuMe geen Bantopic kunnen zijn, want : voor de volgers van sommige users, en sowieso in het algemeen, is het toch info om te weten waarom iemand geband is. Dan weet je tenminste iets over het hoe en waarom.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 17:17 uur
Ja, waarom is ClassicProgRock1 eigenlijk weg? Ik vraag maar gelijk wat iedereen denkt.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 17:47 uur
Zephyr schreef:
Zoals ik al zei: je kan ook gewoon een PM sturen naar een van de mod's met de vraag waarom een bepaalde user is geband.Waarom zou er op MuMe geen Bantopic kunnen zijn, want : voor de volgers van sommige users, en sowieso in het algemeen, is het toch info om te weten waarom iemand geband is. Dan weet je tenminste iets over het hoe en waarom.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 18:00 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ja, ik ga steeds een PM sturen, daar zullen de mods blij mee zijn.(quote)
Zoals ik al zei: je kan ook gewoon een PM sturen naar een van de mod's met de vraag waarom een bepaalde user is geband.
0
Misterfool
geplaatst: 5 juli 2013, 18:01 uur
Meh, ik hoef eigenlijk niet te weten waarom iemand geband is. Als ex-gebande weet ik dat ze dat niet zo maar doen; de mods hebben er vast en zeker een goede reden voor.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 18:03 uur
Ik ben ook blij dat ik als enige user in jouw gebruikers-updates sta.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 18:04 uur
Ah, je standaard jank-reactie als ik het niet met je eens ben. Dat was te verwachten.
Al wordt het meer gevraagd vanwege nieuwsgierigheid, geloof ik.
Misterfool schreef:
Meh, ik hoef eigenlijk niet te weten waarom iemand geband is. Als ex-gebande weet ik dat ze dat niet zo maar doen; de mods hebben er vast en zeker een goede reden voor.
Oh ja, als het één keer terecht is is dat altijd zo. Meh, ik hoef eigenlijk niet te weten waarom iemand geband is. Als ex-gebande weet ik dat ze dat niet zo maar doen; de mods hebben er vast en zeker een goede reden voor.
Al wordt het meer gevraagd vanwege nieuwsgierigheid, geloof ik.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 juli 2013, 12:56 uur
Especially for You (2011) -> een verzamelaar met oude nummers, maar toch staat hij in de discografieën van de artiesten die erop staan vermeld onder "tracks verzamelalbums"
0
geplaatst: 7 juli 2013, 13:00 uur
Er staat verzamel een artiest, daar moet denk ik meerdere artiesten van gemaakt worden.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 13:41 uur
Misterfool schreef:
Als dat zo is, waarom zou dat dan niet openbaar gemaakt kunnen worden?Meh, ik hoef eigenlijk niet te weten waarom iemand geband is. Als ex-gebande weet ik dat ze dat niet zo maar doen; de mods hebben er vast en zeker een goede reden voor.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 13:49 uur
Ik begrijp niet echt wat het doel van zo'n topic zou zijn? Puur ter kennisgeving? We gaan bans echt niet explicieter toelichten dan op MovieMeter. Daarnaast zijn 9 van de 10 users die geband worden toch nagenoeg onbekend bij andere users (de laatste 5 die ik geband heb hadden bv. geen enkel bericht geplaatst op deze site (ging om overduidelijke stemfraude)). De keren dat er echt naar gevraagd wordt door users zijn ook best wel schaars en ik vraag me af of zo'n topic wel opgemerkt door de mensen die er nieuwsgierig naar zijn.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 13:53 uur
For the record: ik ben ook voorstander van een bantopic zoals op Moviemeter. Het argument dat users zich niet meer kunnen verdedigen snijdt geen hout, omdat in het topic op MoMe alleen de naam van de user en een heel algemene reden wordt vernoemd zonder enige persoonlijke aanval naar de user toe. Het lijkt me voor de mods ook wel werk schelen als ze niet steeds vragen hoeven te beantwoorden via pm of dit soort topics.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 8 juli 2013, 13:55 uur
Ik denk dat als er iemand over de scheef gaat, maar daarna boete doet, en weer terug mag op de site, het nogal vervelend is, dat er een topic is waarin dat verleden de user achtervolgd.
En als het user betrof, die je al heel goed kende, dan heb je vast en zeker ook een ander correspondie-adres.
En als het user betrof, die je al heel goed kende, dan heb je vast en zeker ook een ander correspondie-adres.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 13:59 uur
Sandokan-veld schreef:
Het lijkt me voor de mods ook wel werk schelen als ze niet steeds vragen hoeven te beantwoorden via pm of dit soort topics.
Het lijkt me voor de mods ook wel werk schelen als ze niet steeds vragen hoeven te beantwoorden via pm of dit soort topics.
Ik denk eigenlijk dat zo'n topic bijhouden meer werk is, de keren dat iemand informeert naar een gebande users zijn wel erg schaars. Vraag me af of ik dat dit jaar al heb meegemaakt.
Vanuit het 'community'-idee snap ik zo'n bantopic dan wel weer. Zal eens peilen hoe de andere moderators hierin staan.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 14:06 uur
Oké, kijk maar. Het is voor mij niet echt een issue of zo, maar ik zou het wel handig vinden.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 15:02 uur
Is het een kleine moeite om het berichtenvenster in het tabblad Nieuw Bericht te vergroten? Ik maak er nooit gebruik van omdat het berichtenvenster in het topic zelf voldoet, maar bij het bewerken van lijstjes (MuMeLadder, MuMeAfrekening ed) is een groter venster handig.
Het zou dat tabblad meer toegevoegde waarde geven en er is ruimte genoeg.
Het zou dat tabblad meer toegevoegde waarde geven en er is ruimte genoeg.
0
geplaatst: 8 juli 2013, 15:11 uur
alle tekstvensters kun je toch zelf vergroten, in de meeste / alle browsers?
0
geplaatst: 8 juli 2013, 16:43 uur
Bewerken van je top 10 en rotatielijst ziet er nu wel erg lelijk uit met de positie-nummers die soms wel, soms niet binnen het kader vallen (google chrome)
0
geplaatst: 8 juli 2013, 16:47 uur
ja dat gaat inderdaad niet helemaal goed, zal er binnenkort naar kijken
0
geplaatst: 9 juli 2013, 11:48 uur
chevy93 schreef:
Een topic als op MovieMeter lijkt me persoonlijk best een toevoeging.
Bantopic - MovieMeter.nl
Een topic als op MovieMeter lijkt me persoonlijk best een toevoeging.
Bantopic - MovieMeter.nl
In het kader van de open communicatie ons uiteindelijk ook:
De Site >> Algemeen >> Bantopic
0
geplaatst: 9 juli 2013, 18:34 uur
Geen idee of het komt door de iets nieuwere lay-out, maar telkens ik iets wil invoegen in bericht zoals een smiley, een link, ... dan komt dit helemaal aan het begin van mijn bericht te staan en niet op de plaats waar ik net daarvoor geëindigd ben. Hoeveel keren ik het ook probeer, het blijft dat telkens doen, tenzij ik het achteraf handmatig knip en plak op de gewenste plek.
0
geplaatst: 9 juli 2013, 18:55 uur
zou je eens willen testen of dit nog steeds gebeurt als je de cache van je browser leegt?
0
geplaatst: 9 juli 2013, 19:37 uur
Jordy schreef:
zou je eens willen testen of dit nog steeds gebeurt als je de cache van je browser leegt?
Nu lukt het blijkbaar wel terug, bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.