MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Idee voor Jordy: bij het toevoegen treedt soms een "onbekende" fout op. Die is eigenlijk altijd te wijten aan een corrupte extensie van de cover. Misschien is het een idee om de (mogelijke) oplossing bij de foutmelding toe te voegen? Het lukt vrijwel altijd als je die cover gewoon opslaat als een nieuwe jpg/jpeg.

Ozric Spacefolk
Mag deze EP op de site?

Het zijn remixes maar wel 5 verschillende van 3 verschillende tracks.

Vibrasphere - Lime Remixes (File, MP3) at Discogs

Ozric Spacefolk
Hoe kunnen deze twee artiesten worden samengevoegd, terwijl Aes Dana toch een artiestenpagina blijft behouden?

Aes Dana

en

Vincent Villuis

CHIEP (crew)
Hier zouden twee albums moeten staan.

CHIEP (crew)
@ Ozric: zo?

Casartelli (moderator)
Wat mij nog wel eens een leuke feature lijkt, is dat je artiesten kunt aanvinken om een automatische notificatie te krijgen als er een nieuw album van op de site komt.

Ozric Spacefolk
CHIEP schreef:
@ Ozric: zo?

Nee, dat is dus niet goed.

Het moet juist andersom

Aes Dana is zijn artiestennaam, maar als lid van bijv. Asura gebruikte hij zijn echte naam.
Onder zijn echte naam heeft hij niks uitgebracht.

CHIEP (crew)
Zolang hij onder z'n eigen naam nergens op een release op MM is terug te vinden, kunnen we hem niet aliassen.

Ozric Spacefolk
Nee, daarom dat probleem.

Moet ik hem dan zijn enige bandlid maken? Mag dat?

Casartelli schreef:
Wat mij nog wel eens een leuke feature lijkt, is dat je artiesten kunt aanvinken om een automatische notificatie te krijgen als er een nieuw album van op de site komt.

Zoiets staat al op de lijst. Idem voor labels

Casartelli (moderator)
FlyLo schreef:
Zoiets staat al op de lijst. Idem voor labels

waar dan?

Hier

Jordy schreef:
regisseur/artiest toegevoegd aan updates? ook berichten bij zijn films tonen in de updates. Nieuw bericht geplaatst bij artiest? ook tonen in updates van deze artiest (is dat gewenst?)

Maar nu zie ik dat mijn voorstel er ook al tussen staat

Casartelli (moderator)
FlyLo schreef:
Maar nu zie ik dat mijn voorstel er ook al tussen staat

Het kan verkeren - die 'moederlijst' op MovieMeter is ook wel lang...

Ozric Spacefolk
Ik vind 'land van oorsprong' op de artiestenpagina ook niet alles dekken.

Bij een release kan gekozen worden uit verschillende landen (en dat is mooi), maar wat als een band/groep nu bestaat uit leden uit verschillende landen?

Ik noem bijvoorbeeld Transatlantic (welke bestaat uit Britten en Amerikanen), of Oresund Space Collective (bestaat uit Denen en Zweden) en zo zijn er talloze samenwerkingsverbanden maar ook zelfs bandjes die over de grenzen heen met elkaar werken.

Je zou één herkomst-label kunnen hanteren, Earth . Alleen zie ik dan straks - als Mr. Branson zijn zin krijgt - het probleem weer groter worden, wanneer er interstellaire/-planetaire samenwerkingsverbanden ontstaan. Wel voldoende stof om over te filosoferen: Is there music on Mars? en What part of Mars are you actually from; .. the hot part? of What's the rock scene like on the dark side of the moon?

Mjuman schreef:
What's the rock scene like on the dark side of the moon?

There's no dark side in the moon really. Matter of fact, it's all dark.

Ozric Spacefolk
Die olifant achtige alien met die rare piano in Star Wars. Waar komt die vandaan?

Ik vind het stom dat tegenwoordig iedereen die geen avatar heeft gekozen er zo uitziet:

(afbeelding)

Ozric Spacefolk
Jij wilt liever deze:

(afbeelding)

Kronos schreef:
Ik vind het stom dat tegenwoordig iedereen die geen avatar heeft gekozen er zo uitziet:

(afbeelding)

Degene die uit zichzelf al die avatar had heeft nu een 'echte' genomen zie ik, want die viel niet meer op.

Ozric Spacefolk schreef:
Jij wilt liever deze:

(afbeelding)

Een hele verbetering.

Onweerwolf
Vraagje, dat notificatiesysteem voor quotes werkt dat alleen met die indexnummers of ook met usernames?

Zoeken naar artiesten via hun alternatieve artiestennaam gaat niet goed in het snelzoekvenster rechtsboven. Four Tet kan ik bv. alleen vinden door te zoeken op Kieran Hebden. Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar handig vind ik het alleszins niet.

Zijn bij jullie ook de paginanummers half verzonken? Ze zijn bij mij zichtbaar tussen de regel waar het aantal berichten staan en het eerste bericht van een topic.

Gerards Dream schreef:
Zijn bij jullie ook de paginanummers half verzonken? Ze zijn bij mij zichtbaar tussen de regel waar het aantal berichten staan en het eerste bericht van een topic.

Nee

Ik logde in, had vervolgens de Tipparade-entries doorgenomen voor week 28 van 1982 -compleet met opmerkingen- en daarna kreeg ik de vermelding 'om berichten te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn' en was ik dus alles kwijt!

Waar ligt dit aan?
Ik gebruik trouwens Firefox.

Waarom wordt eigenlijk bij De Raggende Manne - Rooie Pap (1995) niet het rode traytje gebruikt en bij Alice in Chains - The Devil Put Dinosaurs Here (2013) wel?

Let wel, bij beide hoesontwerpen is het een wezenlijk onderdeel van het hoesontwerp!!

Ozric Spacefolk
Biohazard - State of the World Address (1994) deze is ook niet oranje, zoals zou horen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:43 uur

geplaatst: vandaag om 11:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.