MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
freakey schreef:
Waarom wordt eigenlijk bij De Raggende Manne - Rooie Pap (1995) niet het rode traytje gebruikt en bij Alice in Chains - The Devil Put Dinosaurs Here (2013) wel?

Als je van mening bent dat er foute/incorrecte informatie op MusicMeter staat, kun je dit door middel van een correctie aanpassen. Ook toevoegers kunnen wel eens een foutje maken.

L_T_B schreef:
(quote)

(quote)

Als je van mening bent dat er foute/incorrecte informatie op MusicMeter staat, kun je dit door middel van een correctie aanpassen. Ook toevoegers kunnen wel eens een foutje maken.

Maar wat is de regel voor hoezen? Het aanzicht of het papiertje?

freakey schreef:
Maar wat is de regel voor hoezen? Het aanzicht of het papiertje?

Verklaar je nader? Wat is het verschil tussen beiden?

L_T_B schreef:
(quote)

Verklaar je nader? Wat is het verschil tussen beiden?

voorbeeld hoes alice in chains: http://media.classicrockmagazine.com/wp-content/uploads/2013/04/aicAlbum.jpg

links aangezicht rechts papiertje

nog een, door collega Mume'er genoemd hierboven: http://designarchives.aiga.org/assets/images/000/013/481/13481_lg.jpg

links aangezicht (tray) rechts papiertje (geel)

Om die van Lou Reed als voorbeeld te nemen: het papiertje is knalgeel en ziet er lelijk uit, maar in combinatie met de paarse doorzichtige hoes (al lijkt het bij die link eerder blauw) krijg je een soort van 3D-effect. Is dus de bedoeling dat de hoes paars is, maar als je het boekje uit de cd haalt is het plaatje an sich geel met van die rare lijnen.

Ik gooi het in de groep.

GrafGantz schreef:
Om die van Lou Reed als voorbeeld te nemen: het papiertje is knalgeel en ziet er lelijk uit, maar in combinatie met de paarse doorzichtige hoes (al lijkt het bij die link eerder blauw) krijg je een soort van 3D-effect. Is dus de bedoeling dat de hoes paars is, maar als je het boekje uit de cd haalt is het plaatje an sich geel met van die rare lijnen.

Soortgelijk effect bij de alice in chains... ook het aangezicht bij rooie pap behoort rood te zijn en bij biohazard oranje, zo je wil de hond-met-3-poten alice in chains paars: http://eil.com/images/main/Alice+In+Chains+-+Alice+In+Chains+-+Purple+Jewel+Case+-+CD+ALBUM-425087.jpg staat nu zo Alice in Chains - Alice in Chains (1995) op de site....

L_T_B schreef:
Ik gooi het in de groep.

We wachten in spanning af

Kronos schreef:
Ik vind het stom dat tegenwoordig iedereen die geen avatar heeft gekozen er zo uitziet:

(afbeelding)

Dat vind ik niet zozeer een probleem, maar gebande/uitgeschreven users krijgen ook die avater en dat vind ik wel enigzins onduidelijk. Vroeger kregen ze tenminste geen plaatje meer en zo. Dat was handiger, vind ik althans.

Bedankt. Het laatst toegevoegde album is verwijderd. De stemmer heeft een PM ontvangen (waarin ook zijn bericht bij het verwijderde album is opgenomen).

Casartelli (moderator)
Op een of andere manier komt dit album bij mij niet in een csv-export vanuit een serie zoekresultaten.

Katharsis
Gerards Dream schreef:
Zijn bij jullie ook de paginanummers half verzonken? Ze zijn bij mij zichtbaar tussen de regel waar het aantal berichten staan en het eerste bericht van een topic.

Heb hetzelfde probleem. Ik ben nieuw op de site maar dit kan -denk ik- niet de bedoeling zijn

Je gebruikt Internet Explorer 7, of IE8 in IE7 modus. Deze wordt helaas niet meer ondersteund.

Casartelli schreef:
Op een of andere manier komt dit album bij mij niet in een csv-export vanuit een serie zoekresultaten.
gaat op de lijst!

Een foutmelding bij albums zoeken kan je niet wegkrijgen:

(afbeelding)

ziet er niet netjes uit inderdaad, gaat op de (centrale) lijst

maar je kunt toch wel op de "ok" knop drukken?

Goed kijken is soms erg lastig

de Meter sites krijgen dit najaar een nieuw uiterlijk,

voor previews (later), en om mee te discussieren kun je in dit topic op MovieMeter terecht: nieuw design (najaar 2013) - MovieMeter.nl

Ik ben wel benieuwd, eind augustus zal ik kijken naar de preview.

Succes met het nieuwe design Jordy. De uitleg op MovieMeter is erg duidelijk geschreven en ben net als deric raven benieuwd naar wat de ogen gaan zien.

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Vraagje, dat notificatiesysteem voor quotes werkt dat alleen met die indexnummers of ook met usernames?

Als je geen notificatie hebt gekregen: neen (wat ik ook zou verwachten)

Onweerwolf schreef:
Vraagje, dat notificatiesysteem voor quotes werkt dat alleen met die indexnummers of ook met usernames?

alleen met nummers

Onweerwolf
Jordy schreef:
(quote)

alleen met nummers

Ok! Dank je. En is het ook mogelijk om zo'n nummer te copy/pasten uit een andere thread?

Dus als ik nu post dan komt dumb_proefkonijn zometeen bevestigen dat hij een notificatie heeft gehad?

Onweerwolf schreef:
Ok! Dank je. En is het ook mogelijk om zo'n nummer te copy/pasten uit een andere thread?

Yup, je kunt ook bv. een forumbericht quoten bij op een artiestenpagina enzo.

Onweerwolf

Thnx!

Jordy schreef:
(quote)

Yup, je kunt ook bv. een forumbericht quoten bij op een artiestenpagina enzo.

Ok! Laatste vraag: Als je een nummer-quote gebruikt uit een post die inmiddels al is verwijderd werkt het dan nog of niet meer?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.