MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Op MovieMeter een preview van het nieuwe design,
Strak zeg, dat nieuwe design! Voor mijn gevoel mankeert er niets aan het huidige, maar als ik het voorproefje zie, kan ik amper nog wachten!

Bovendien perfect dat er een Top-knop komt om naar het begin van de pagina te gaan. Dat wilde ik hier al eens indienen, dat idee voor de huidige site. Echter, ik heb niet het gevoel dat ik hem in het nieuwe design veel ga gebruiken, nu het menu blijft staan bovenaan de pagina.

Volgens mij gaat er iets niet goed tijdens het toevoeg proces tijdens het versturen van stap 2.
Als ik bij een track een extra artiesten veld heb gebruikt word dit niet mee genomen, heb nu al een aantal toevoegingen terug gekregen waarbij de extra artiesten spoorloos waren verdwenen terwijl ik bij de laatste 2 zeker weet dat ik ze heb ingevuld.
Bij het corrigeren gaat het dan weer wel goed.

Ozric Spacefolk
Is het mogelijk om bij een bandlid, wanneer je op hem klikt, bij de bandjes (of samenwerkingen) in te vullen, wanneer dit was?

Bijvoorbeeld bij: Coburn Pharr zou je dan zien, dat hij rond 1986 in Prisoner zat, daarna rond 1988 in Omen en dan rond 1991 in Annihilator.

Natuurlijk is het niet altijd even duidelijk, maar wanneer op de pagina's van de bands/samenwerkingen dit wel expliciet staat aangeduid, zou dit dan op zo'n pagina van dat bandlid genoemd kunnen worden?

Het is niet echt belangrijk voor het functioneren van de site, meer een extraatje.

Hier gaat iets niet helemaal goed met de avatar van Starless:

(afbeelding)

Onweerwolf
Ha, dat heb ik inderdaad ook als ik die thread bekijk.

edit: in z'n profiel gaat het ook mis.

Vreemd, als moderator svp even z'n avatar verwijderen. Als het vaker voorkomt zal ik er naar kijken

Ozric Spacefolk
Knetterstonede avatar, als je het mij vraagt...

Heeeejjjj klikbare hoesafbeeldingen?

Althans, als er een deugdelijk formaat exemplaar beschikbaar is ... zie bv. de nieuwe Zodiac.

da dude schreef:
Heeeejjjj klikbare hoesafbeeldingen?

Super inderdaad.

Allemaal correcties indienen voor de albums waar je nog niet kunt klikken!

da dude schreef:
Heeeejjjj klikbare hoesafbeeldingen? .

Superhandig!

sxesven
Wat zijn precies vereisten voor een 'hogere resolutie' hoes? Vanaf welk formaat is het een beetje wenselijk correcties in te dienen?

Sir Spamalot (crew)
Antwoord van de baas: klik. Wanneer beginnen we er aan?

sxesven
Ah, danke!

Moeten recensies hier in het Nederlands?

Ik zie hier namelijk iemand die alles in het Engels doet.

Ensemble Pearl
Uncle Acid
Purson

waarom moet je ineens hoezen inleveren van minimaal 800 pixels breed bij het toevoegen?

Ducoz schreef:
waarom moet je ineens hoezen inleveren van minimaal 800 pixels breed bij het toevoegen?

Is niet verplicht, en heeft alles te maken met het nieuwe design dat er in het najaar komt.

Jordy schreef:
In het nieuwe design dat ik dit najaar hoop te implementeren wil ik standaard een poster van 300 pixels breed tonen, ipv de 200 pixels die je nu ziet. Dit kan natuurlijk niet voor alle albums, het zal ons waarschijnlijk nooit lukken om voor alle 300.000 albums een grote afbeelding te vinden, maar het zou erg fijn zijn als bij populaire en recente albums in ieder geval een mooie grote afbeelding te zien is.

Daarbij komt dat je nu de hoezen fraai kunt uitzoomen.
Probeer maar eens uit.

Mooie aanvulling op een toch al prima site.

Svendra schreef:
Daarbij komt dat je nu de hoezen fraai kunt uitzoomen.
Probeer maar eens uit.

Mag ik het ook inproberen, want ik zoem liever in

Dat was een onbedoelde uitkopper van me

Sietse
trebremmit schreef:

Ensemble Pearl
Uncle Acid
Purson

Het viel mij ook al op...lijkt erop dat de persoon in kwestie voor zijn eigen blog probeert te pluggen door overal zijn Engelse recensies te plaatsen en daarbij om alles te kunnen lezen ff een link plaatst.

Cured
Ik wilde mijn formaat van mijn avatar (zelfde plaatje dus) iets wijzigen , maar nu krijg ik dat niet voor elkaar omdat ik steeds de afbeelding groter moet maken. Hoe komt dat en wat kan ik daaraan doen qua bewerking?

trebremmit schreef:

Ensemble Pearl
Uncle Acid
Purson

Ja moeten in het Nederlands, in dit soort gevallen svp een alert insturen

Cured schreef:
Ik wilde mijn formaat van mijn avatar (zelfde plaatje dus) iets wijzigen , maar nu krijg ik dat niet voor elkaar omdat ik steeds de afbeelding groter moet maken. Hoe komt dat en wat kan ik daaraan doen qua bewerking?

De reden voor de nieuwe eisen aan avatars is dat ik graag grotere avatars hebt, in verband met het nieuwe design dat over een tijdje wordt geintroduceerd. Je kunt het best het originele bestand weer opzoeken waar je avatar van gemaakt is, en die opsturen, ipv je huidige avatar via een bewerking groter te maken.

Cured
Ok Jordy, dan weet ik waar het aan ligt. Bedankt voor je reactie.

Jordy schreef:
(quote)

Ja moeten in het Nederlands, in dit soort gevallen svp een alert insturen

O.k bedankt!
Ik heb voor deze drie een alert ingestuurd, weet niet of er nog meer zijn.

Misschien dat ik iets fout doe maar heb het nog nooit meegemaakt. Al een paar keer deze ochtend worden mijn berichten gekopieerd en staan dus 2 keer vermeld. Hou het vandaag wel even in de gaten.......

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.