MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Misschien dat ik iets fout doe maar heb het nog nooit meegemaakt. Al een paar keer deze ochtend word mijn berichten gekopieerd en staan dus 2 keer vermeld. Hou het vandaag wel even in de gaten.......

Nu dus weer!!! Zie boven.....

Muziek >> Muziekgames >> Country Trash's Jukebox Knockout Bij dit spel gisteren dus ook.

Ben nu heel de ochtend bezig om het tweede (zelfde) bericht te verwijderen......

Vreemd. De twee berichten die je in dit opmerkinge topic hebt geplaatst, zijn overigen niet precies hetzelfde.

Ja ik zie het.......maar ik had net weer bij Hoezen K.O.
Ik moet nu continu mijn berichten controleren dat ze niet dubbel zijn geplaatst.
Snap het ook niet....

Ik heb het zelf ook een paar keer gehad deze week, vreemdgenoeg. Bij mij bleef de site dan even hangen.

Cured
sheep67 schreef:
Ja ik zie het.......maar ik had net weer bij Hoezen K.O.
Ik moet nu continu mijn berichten controleren dat ze niet dubbel zijn geplaatst.
Snap het ook niet....
Soms blijft de pagina 'hangen' met een rond cirkeltje, waarna ik ook wel eens nog een keer op plaatsen drukte, waarna het weleens 2 x het dan ook geplaatst werd; is dat het probleem misschien?

Ja, inderdaad Cured/Herman, dat is bij mij ook. Dan moet ik steeds mijn PC opnieuw starten om het te verhelpen....

Sir Spamalot (crew)
Ik ben geen expert maar zou het te maken kunnen hebben met het opladen van grotere hoezen. Ik heb er een aantal gedaan, zo rond 16u30, er zaten er bij van meer dan 1.000 pixels en soms had mijn pc'ke het ook moeilijk met het doorsturen van de correctie en het refreshen van de andere pagina van MusicMeter. Als het zo niet is, des te beter natuurlijk.

Hier hetzelfde probleem.

Site hapert de laatste dagen af en toe.

Van dubbele berichten heb ik al een paar maanden last.

Hier geen problemen!

Geen probleem met dubbele berichten, maar heb vandaag wel af en toe gehad dat ik op de site kwam, en bij mijn forum-en albumupdates alles al grijs was, terwijl ik het nog niet had aangeklikt. Ook van berichten die nog dezelfde minuut in de topics gepost waren. Nog iemand met dit probleempje?

Stijn_Slayer
Jordy schreef:
(quote)

De reden voor de nieuwe eisen aan avatars is dat ik graag grotere avatars hebt, in verband met het nieuwe design dat over een tijdje wordt geintroduceerd. Je kunt het best het originele bestand weer opzoeken waar je avatar van gemaakt is, en die opsturen, ipv je huidige avatar via een bewerking groter te maken.

Dat heeft dan ook vast te maken met de afbeeldingen bij het toevoegen van albums? Er wordt om 800 pixels breedte gevraagd (lijkt mij vrij fors), terwijl onderaan 'Selecteer een .JPG of .PNG-bestand van ten minste 300 pixels breed' staat.

Klopt, dat is ook met het oog op de toekomst. In het nieuwe ontwerp wordt er (indien beschikbaar) een hoes van 300 pixels breed getoond.

Ozric Spacefolk
Ik vind dat opzoeken van plaatjes van meer dan 800 pixels, niet echt leuk.

Ik heb vaak al moeite om een geschikte hoes te vinden. Wellicht is dat bij splinternieuwe releases te doen, maar bij oude, obscure dingetjes dus niet.

Ik ga ook niet uren zitten zoeken. Just saying...

Cured
Hoeveel pixels is een gemiddelde hoes of is dat niet te zeggen?

Ozric Spacefolk schreef:
Ik vind dat opzoeken van plaatjes van meer dan 800 pixels, niet echt leuk.

Ik heb vaak al moeite om een geschikte hoes te vinden. Wellicht is dat bij splinternieuwe releases te doen, maar bij oude, obscure dingetjes dus niet.

Ik ga ook niet uren zitten zoeken. Just saying...

Een afbeelding moet minimaal 300 pixels breed zijn, niet 800 pixels

Die 800 pixels is slechts een verzoek, om zo mensen te vragen in ieder geval even te proberen of er een grote hoes beschikbaar is. Dat zal inderdaad voornamelijk bij recente releases lukken.

Ozric Spacefolk
Okay. 300 it is. Dat is een stuk makkelijk voor me, om op te zoeken.

Wederom last van dubbele berichten en nu zie ik zojuist bij "Wat draai je nu" dat Gloeilamp er ook last van heeft. Balen een beetje

Jordy schreef:
(quote)

Ja moeten in het Nederlands, in dit soort gevallen svp een alert insturen

Misschien een domme vraag, maar stuur ik een alert middels het uitroeptekentje in het bericht (meld misbruik)?

Ja, dat klopt.

Dank je

Hoi ,
Ik heb een vraagje.

Bij sommige albums waar ik gestemd heb krijg ik geen updates.
Het gaat om The River van Bruce Springsteen en de laatste Franz Ferdinand .

Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Vriendelijke groet,

Mart

De albums komen pas in je updates als je er een bericht plaatst, of het album aan je updates toevoegd

Ik heb het nu handmatig gedaan.

Zag die optie eerst niet.

Ik dacht dat hij het automatisch deed

Ozric Spacefolk
Twinpeaks schreef:
Ik heb het nu handmatig gedaan.

Zag die optie eerst niet.

Ik dacht dat hij het automatisch deed

Het gebeurt wel automatisch, maar enkel en alleen als je een bericht plaatst. Vanaf nu, zou je er een gewoonte van moeten maken, op het icoontje te drukken. Of laat eens een berichtje achter

Ik stem nooit zonder een bericht te plaatsen.
Dus ik vond het al zo gek

Ozric Spacefolk
Misschien heb je ooit de updates uitgeschakeld. Want dat kan ook.

Ik ondervind aardig wat problemen met het posten/embedden van YouTube-links.

Voor het muzikale reistopic ben ik druk doende - pm'end naar mezelf, omdat je niet direct vanuit word kunt posten zonder problemen.

Ik stuit op verdwijnende clips - witte schermen met een uitroepteken; of schermen die ahw greyed-out zijn, mosgroen, maar wel met geluid. Daarnaast heb ik last van links die automatisch url + titel etc weermeenemen terwijl ik die niet typ - ik kopieer alleen de link zelf vanuit de adresbalk.

Heeft YouTube een soort van spoiling mecahnisme als je > tiental links snel achtereen aanklinkt (ip-adres of cookie-based?). Ik zie sommige filmpjes zowat letterlijk voor mijn neus donker worden.

Ten slotte vind ik nog heel veel onderstreepte regels in mijn tekst, terwijl ik geen onderstreping hebt gebruikt - sterker nog, ik heb geen idee wat de tag daarvoor is.

Is er andere editor - notepad wellciht - die ik kan gebruiken om tekst te typen en dan naar het topic te kopiëren. Ik vrees met grote vreze dat ook Word voor een aardige fuck-up zorgt.

BVB dank!

Het enige waar ik je hopelijk mee kan helpen is dat de site inderdaad probeert om de titel van externe urls op te zoeken, als er geen omschrijving wordt opgegeven, en deze vervolgens als omschrijving tussen url-tags plaatst.

Precies wat ik al dacht. Hoe moet ik dan een link naar een YouTube posten?

Verder zal ik de tekst wel overzetten naar Notepad oid - Word heeft veel te veel bagger. En ook IE 9 lijkt qua char set te botsen - cursor kwijt, moet regel matig keyboard resetten mbv ctrl + shift

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:36 uur

geplaatst: vandaag om 22:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.