De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 10:58 uur
Misschien dat ik iets fout doe maar heb het nog nooit meegemaakt. Al een paar keer deze ochtend word mijn berichten gekopieerd en staan dus 2 keer vermeld. Hou het vandaag wel even in de gaten.......
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 10:59 uur
Nu dus weer!!! Zie boven.....
Muziek >> Muziekgames >> Country Trash's Jukebox Knockout Bij dit spel gisteren dus ook.
Ben nu heel de ochtend bezig om het tweede (zelfde) bericht te verwijderen......
Muziek >> Muziekgames >> Country Trash's Jukebox Knockout Bij dit spel gisteren dus ook.
Ben nu heel de ochtend bezig om het tweede (zelfde) bericht te verwijderen......

0
geplaatst: 24 augustus 2013, 18:44 uur
Vreemd. De twee berichten die je in dit opmerkinge topic hebt geplaatst, zijn overigen niet precies hetzelfde.
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 19:28 uur
Ja ik zie het.......maar ik had net weer bij Hoezen K.O.
Ik moet nu continu mijn berichten controleren dat ze niet dubbel zijn geplaatst.
Snap het ook niet....
Ik moet nu continu mijn berichten controleren dat ze niet dubbel zijn geplaatst.
Snap het ook niet....
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 19:44 uur
Ik heb het zelf ook een paar keer gehad deze week, vreemdgenoeg. Bij mij bleef de site dan even hangen.
0
Cured
geplaatst: 24 augustus 2013, 20:00 uur
sheep67 schreef:
Ja ik zie het.......maar ik had net weer bij Hoezen K.O.
Snap het ook niet....
Soms blijft de pagina 'hangen' met een rond cirkeltje, waarna ik ook wel eens nog een keer op plaatsen drukte, waarna het weleens 2 x het dan ook geplaatst werd; is dat het probleem misschien?Ja ik zie het.......maar ik had net weer bij Hoezen K.O.
Snap het ook niet....
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 20:04 uur
Ja, inderdaad Cured/Herman, dat is bij mij ook. Dan moet ik steeds mijn PC opnieuw starten om het te verhelpen....
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 24 augustus 2013, 20:12 uur
Ik ben geen expert maar zou het te maken kunnen hebben met het opladen van grotere hoezen. Ik heb er een aantal gedaan, zo rond 16u30, er zaten er bij van meer dan 1.000 pixels en soms had mijn pc'ke het ook moeilijk met het doorsturen van de correctie en het refreshen van de andere pagina van MusicMeter. Als het zo niet is, des te beter natuurlijk.
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 22:07 uur
Hier hetzelfde probleem.
Site hapert de laatste dagen af en toe.
Van dubbele berichten heb ik al een paar maanden last.
Site hapert de laatste dagen af en toe.
Van dubbele berichten heb ik al een paar maanden last.
0
geplaatst: 24 augustus 2013, 22:18 uur
Geen probleem met dubbele berichten, maar heb vandaag wel af en toe gehad dat ik op de site kwam, en bij mijn forum-en albumupdates alles al grijs was, terwijl ik het nog niet had aangeklikt. Ook van berichten die nog dezelfde minuut in de topics gepost waren. Nog iemand met dit probleempje?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 augustus 2013, 17:43 uur
Jordy schreef:
De reden voor de nieuwe eisen aan avatars is dat ik graag grotere avatars hebt, in verband met het nieuwe design dat over een tijdje wordt geintroduceerd. Je kunt het best het originele bestand weer opzoeken waar je avatar van gemaakt is, en die opsturen, ipv je huidige avatar via een bewerking groter te maken.
(quote)
De reden voor de nieuwe eisen aan avatars is dat ik graag grotere avatars hebt, in verband met het nieuwe design dat over een tijdje wordt geintroduceerd. Je kunt het best het originele bestand weer opzoeken waar je avatar van gemaakt is, en die opsturen, ipv je huidige avatar via een bewerking groter te maken.
Dat heeft dan ook vast te maken met de afbeeldingen bij het toevoegen van albums? Er wordt om 800 pixels breedte gevraagd (lijkt mij vrij fors), terwijl onderaan 'Selecteer een .JPG of .PNG-bestand van ten minste 300 pixels breed' staat.
0
geplaatst: 25 augustus 2013, 18:25 uur
Klopt, dat is ook met het oog op de toekomst. In het nieuwe ontwerp wordt er (indien beschikbaar) een hoes van 300 pixels breed getoond.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 26 augustus 2013, 09:39 uur
Ik vind dat opzoeken van plaatjes van meer dan 800 pixels, niet echt leuk.
Ik heb vaak al moeite om een geschikte hoes te vinden. Wellicht is dat bij splinternieuwe releases te doen, maar bij oude, obscure dingetjes dus niet.
Ik ga ook niet uren zitten zoeken. Just saying...
Ik heb vaak al moeite om een geschikte hoes te vinden. Wellicht is dat bij splinternieuwe releases te doen, maar bij oude, obscure dingetjes dus niet.
0
Cured
geplaatst: 26 augustus 2013, 09:43 uur
Hoeveel pixels is een gemiddelde hoes of is dat niet te zeggen?
0
geplaatst: 26 augustus 2013, 11:29 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Een afbeelding moet minimaal 300 pixels breed zijn, niet 800 pixels
Die 800 pixels is slechts een verzoek, om zo mensen te vragen in ieder geval even te proberen of er een grote hoes beschikbaar is. Dat zal inderdaad voornamelijk bij recente releases lukken.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 26 augustus 2013, 11:42 uur
Okay. 300 it is. Dat is een stuk makkelijk voor me, om op te zoeken.
0
geplaatst: 26 augustus 2013, 20:47 uur
Wederom last van dubbele berichten en nu zie ik zojuist bij "Wat draai je nu" dat Gloeilamp er ook last van heeft. Balen een beetje 

0
geplaatst: 26 augustus 2013, 21:38 uur
Misschien een domme vraag, maar stuur ik een alert middels het uitroeptekentje in het bericht (meld misbruik)?
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 00:38 uur
Hoi ,
Ik heb een vraagje.
Bij sommige albums waar ik gestemd heb krijg ik geen updates.
Het gaat om The River van Bruce Springsteen en de laatste Franz Ferdinand .
Heeft iemand enig idee hoe dat kan?
Vriendelijke groet,
Mart
Ik heb een vraagje.
Bij sommige albums waar ik gestemd heb krijg ik geen updates.
Het gaat om The River van Bruce Springsteen en de laatste Franz Ferdinand .
Heeft iemand enig idee hoe dat kan?
Vriendelijke groet,
Mart
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 00:42 uur
De albums komen pas in je updates als je er een bericht plaatst, of het album aan je updates toevoegd 

0
geplaatst: 27 augustus 2013, 11:00 uur
Ik heb het nu handmatig gedaan.
Zag die optie eerst niet.
Ik dacht dat hij het automatisch deed
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 augustus 2013, 11:12 uur
Twinpeaks schreef:
Het gebeurt wel automatisch, maar enkel en alleen als je een bericht plaatst. Vanaf nu, zou je er een gewoonte van moeten maken, op het icoontje te drukken. Of laat eens een berichtje achter

0
geplaatst: 27 augustus 2013, 11:27 uur
Ik stem nooit zonder een bericht te plaatsen.
Dus ik vond het al zo gek
Dus ik vond het al zo gek
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 augustus 2013, 12:53 uur
Misschien heb je ooit de updates uitgeschakeld. Want dat kan ook.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 17:43 uur
Ik ondervind aardig wat problemen met het posten/embedden van YouTube-links.
Voor het muzikale reistopic ben ik druk doende - pm'end naar mezelf, omdat je niet direct vanuit word kunt posten zonder problemen.
Ik stuit op verdwijnende clips - witte schermen met een uitroepteken; of schermen die ahw greyed-out zijn, mosgroen, maar wel met geluid. Daarnaast heb ik last van links die automatisch url + titel etc weermeenemen terwijl ik die niet typ - ik kopieer alleen de link zelf vanuit de adresbalk.
Heeft YouTube een soort van spoiling mecahnisme als je > tiental links snel achtereen aanklinkt (ip-adres of cookie-based?). Ik zie sommige filmpjes zowat letterlijk voor mijn neus donker worden.
Ten slotte vind ik nog heel veel onderstreepte regels in mijn tekst, terwijl ik geen onderstreping hebt gebruikt - sterker nog, ik heb geen idee wat de tag daarvoor is.
Is er andere editor - notepad wellciht - die ik kan gebruiken om tekst te typen en dan naar het topic te kopiëren. Ik vrees met grote vreze dat ook Word voor een aardige fuck-up zorgt.
BVB dank!
Voor het muzikale reistopic ben ik druk doende - pm'end naar mezelf, omdat je niet direct vanuit word kunt posten zonder problemen.
Ik stuit op verdwijnende clips - witte schermen met een uitroepteken; of schermen die ahw greyed-out zijn, mosgroen, maar wel met geluid. Daarnaast heb ik last van links die automatisch url + titel etc weermeenemen terwijl ik die niet typ - ik kopieer alleen de link zelf vanuit de adresbalk.
Heeft YouTube een soort van spoiling mecahnisme als je > tiental links snel achtereen aanklinkt (ip-adres of cookie-based?). Ik zie sommige filmpjes zowat letterlijk voor mijn neus donker worden.
Ten slotte vind ik nog heel veel onderstreepte regels in mijn tekst, terwijl ik geen onderstreping hebt gebruikt - sterker nog, ik heb geen idee wat de tag daarvoor is.
Is er andere editor - notepad wellciht - die ik kan gebruiken om tekst te typen en dan naar het topic te kopiëren. Ik vrees met grote vreze dat ook Word voor een aardige fuck-up zorgt.
BVB dank!
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 18:04 uur
Het enige waar ik je hopelijk mee kan helpen is dat de site inderdaad probeert om de titel van externe urls op te zoeken, als er geen omschrijving wordt opgegeven, en deze vervolgens als omschrijving tussen url-tags plaatst.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 18:20 uur
Precies wat ik al dacht. Hoe moet ik dan een link naar een YouTube posten?
Verder zal ik de tekst wel overzetten naar Notepad oid - Word heeft veel te veel bagger. En ook IE 9 lijkt qua char set te botsen - cursor kwijt, moet regel matig keyboard resetten mbv ctrl + shift
Verder zal ik de tekst wel overzetten naar Notepad oid - Word heeft veel te veel bagger. En ook IE 9 lijkt qua char set te botsen - cursor kwijt, moet regel matig keyboard resetten mbv ctrl + shift
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.