De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 augustus 2013, 18:45 uur
Wat ik jammer vind is dat vooral veel oude releases niet groter te krijgen zijn dan 200-200.
Die kunnen nu niet meer op de site komen zoals deze A Day At The Fair - No Lights On Weldon (CD, Album) at Discogs

Die kan dus nooit op de site komen, kun je niet zorgen dat oude releases wel aan 200-200 kunnen voldoen en vanaf bv 2010 300-300?
Zo zullen er veel meer albums niet meer kunnen voldoen aan de nieuwe eisen, dit weet ik ook uit eigen ervaring. En om een zo compleet mogelijke site te maken wordt daardoor alleen maar moeilijker.
Die kunnen nu niet meer op de site komen zoals deze A Day At The Fair - No Lights On Weldon (CD, Album) at Discogs

Die kan dus nooit op de site komen, kun je niet zorgen dat oude releases wel aan 200-200 kunnen voldoen en vanaf bv 2010 300-300?
Zo zullen er veel meer albums niet meer kunnen voldoen aan de nieuwe eisen, dit weet ik ook uit eigen ervaring. En om een zo compleet mogelijke site te maken wordt daardoor alleen maar moeilijker.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 18:52 uur
Jordy schreef:
Het enige waar ik je hopelijk mee kan helpen is dat de site inderdaad probeert om de titel van externe urls op te zoeken, als er geen omschrijving wordt opgegeven, en deze vervolgens als omschrijving tussen url-tags plaatst.
Het enige waar ik je hopelijk mee kan helpen is dat de site inderdaad probeert om de titel van externe urls op te zoeken, als er geen omschrijving wordt opgegeven, en deze vervolgens als omschrijving tussen url-tags plaatst.
Heb even gegoogle'd op youtube link + grey exclamation mark en kreeg deze tekst
What is the gray circle with an exclamation mark (or bang)?
Blijkbaar is het een geheugenprobleem waarmee meerderen worstelen gezien de frequente posts over traagladen van pagina's met veel clips.
[Note: edited 7 Jun 2012, 13 Aug 2012 to make changes based on comments that have been received]
The generic memory error icon was added in Flash Player version 10.1 and will appear within a browser when the Flash Player has been particularly abused or is running in a very low memory environment. The icon, affectionately known as the Gray Circle of Death (GCOD), is a gray circle with a white exclamation mark within it.
It is not just an icon, however. It is a sign that Flash is protecting your computer from an application that is asking for more memory than your browser has available. The browser will crash if it runs out of memory and that is a Very Bad Thing. If that happens your browser may crash or your computer may crash and need a restart. Flash now has the feature in which it shuts down an application if that application causes a memory problem.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 19:29 uur
DjFrankie schreef:
Vooralsnog niet. Dit probleem heeft altijd gespeeld, zo zijn er ook weer albums waar bv alleen een 150x150 hoes van te vinden is. Het is een primaire eigenschap van de Meter-sites dat we een film/album/etc er liever niet op hebben, dan incompleet. Voor compleetheid kun je naar Discogs, imdb, etc
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 19:32 uur
Mjuman schreef:
Blijkbaar is het een geheugenprobleem waarmee meerderen worstelen gezien de frequente posts over traagladen van pagina's met veel clips.
ik zal op de wensenlijst zetten om een optie in te bouwen, waarbij je automatisch embedden kunt uitschakelen.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 19:57 uur
Jordy schreef:
ik zal op de wensenlijst zetten om een optie in te bouwen, waarbij je automatisch embedden kunt uitschakelen.
(quote)
Oeh, heel graag!
Tenminste, als je daarmee bedoelt dat je de geëmbedde YouTube-filmpjes dan niet ziet, als het ware.
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 augustus 2013, 21:05 uur
Jordy schreef:
(quote)

0
geplaatst: 27 augustus 2013, 22:29 uur
Ik zie dat je nu ook kunt zien hoeveel gasten er online zijn. 
Verschiet er toch wel even van dat er een pak meer gasten online zijn dan gebruikers.

Verschiet er toch wel even van dat er een pak meer gasten online zijn dan gebruikers.
0
geplaatst: 27 augustus 2013, 23:11 uur
chevy93 schreef:
Ik vermoed dat onder die gasten ook zoekmachines zitten.
Ik vermoed dat onder die gasten ook zoekmachines zitten.
Dat zijn geen gasten, dat zijn crawlers of spiders - die kruipen overal in. Een gast blijft netjes wachten tot jum een stoel en een drankje aanbiedt.
Bizar overigens de frequentie en de snelheid van die Google-spider - deze site lijkt echt heel frequent te worden geactualiseerd, terwijl je heel regelmatig dooie links aantreft.
0
Ponty Mython
geplaatst: 28 augustus 2013, 09:22 uur
Is het niet een idee om 'type album' toe te voegen aan de info bij een album. Ik weet namelijk nooit of het album waar ik bij zit een normaal album is, een verzamelaar, een live album of een compilatie. Als je op de naam klikt van de artiest krijg je een overzicht te zien, maar bij een album zelf is deze info afwezig.
0
Deranged
geplaatst: 28 augustus 2013, 21:02 uur
Volgens mij is deze site misschien gek genoeg minder snobistisch dan MovieMeter.
Vind het niet echt chille mensen geloof ik, die film gastjes.
Vind het niet echt chille mensen geloof ik, die film gastjes.
0
geplaatst: 28 augustus 2013, 22:39 uur
Ik vind het eigenlijk nogal vreemd dat verborgen tracks hier op MuMe meestal onder de tracks bij 'niet op elk album aanwezig' staan, terwijl ze in feite wel gewoon op elk album staan; ze staan alleen niet op de tracklist. Wat moeten we hier mee?
0
geplaatst: 28 augustus 2013, 23:26 uur
Slowgaze schreef:
Ik vind het eigenlijk nogal vreemd dat verborgen tracks hier op MuMe meestal onder de tracks bij 'niet op elk album aanwezig' staan, terwijl ze in feite wel gewoon op elk album staan; ze staan alleen niet op de tracklist. Wat moeten we hier mee?
Dit kan je toch zelf aanpassen via je instellingen?
Tracklist > Toon automatisch bonustracks bij albums
Aanvinken en dan opslaan.

0
Harco
geplaatst: 29 augustus 2013, 00:16 uur
Denk niet dat Maarten het daar over heeft. Hij doelt op "hidden (bonus) tracks" op een album die eigenlijk op elke versie staan maar omdat ze op het album bonustrack genoemd worden, worden ze daardoor op MM gemarkeerd als "niet op elk album aanwezig." Terwijl dat dus feitelijk niet zo is.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 11:45 uur
Is er een administrator die me met het volgende kan helpen?
Een probleempje op de MusicMeter-site: als je op Crime & the City Solution zoekt vind je de gelijknamige band en de bijbehorende discografie, maar als je op Crime and the City Solution zoekt (dus met and in plaats van een ampersand) kom je op een pagina zonder discografie en ook zonder link naar de voorkeurs-spellingswijze of iets dergelijks. Ik weet niet precies wat het MuMe-beleid is met betrekking tot alternatieve bandnamen, maar is het anders een goed idee om de "dode" verwijzing (dus die vanuit and in de bandnaam) te verwijderen?
Een probleempje op de MusicMeter-site: als je op Crime & the City Solution zoekt vind je de gelijknamige band en de bijbehorende discografie, maar als je op Crime and the City Solution zoekt (dus met and in plaats van een ampersand) kom je op een pagina zonder discografie en ook zonder link naar de voorkeurs-spellingswijze of iets dergelijks. Ik weet niet precies wat het MuMe-beleid is met betrekking tot alternatieve bandnamen, maar is het anders een goed idee om de "dode" verwijzing (dus die vanuit and in de bandnaam) te verwijderen?
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 11:56 uur
Ja dit is een bug, zo'n "lege" artiest hoort verwijderd te worden uit het system, of in ieder geval niet meer gevonden te kunnen worden
bedankt voor het melden
bedankt voor het melden
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 12:19 uur
Jordy schreef:
Dat soort tracks zouden geen vinkje moeten krijgen.
Dat soort tracks zouden geen vinkje moeten krijgen.
Dus het idee is maar dat iedereen die tegen zo'n hidden track-gemarkeerd-als-bonustrack aanloopt even een correctie indient? Dat zou wel kek zijn. Of is er een mogelijkheid dat een verborgen nummer nog een aparte markering krijgt in de tracklist? (Hoeft niet per se hoor, zou wel handig zijn.)
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 12:32 uur
Wellicht de toevoeging [Hidden track] achter het nummer?!
Bij voorkeur zo'n nummer wel als apart nummer opnemen want ik heb ook wel eens gezien dat het laatste nummer nog een '/' meekrijgt met daarachter de naam van de hidden track.
Wellicht dat een mod daar een uitspraak over kan doen.
Bij voorkeur zo'n nummer wel als apart nummer opnemen want ik heb ook wel eens gezien dat het laatste nummer nog een '/' meekrijgt met daarachter de naam van de hidden track.
Wellicht dat een mod daar een uitspraak over kan doen.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 13:37 uur
Wat zijn trouwens de regels omtrent voorbarig stemmen?
Keane - The Best Of (2013)
Hoe moet je dat melden, bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 13:49 uur
chevy93 schreef:
Stemmen op een album dat nog niet verschenen is kan uiteraard ook niet volgens mij.
Even de link "kopiëren en plakken" in een privé berichtje aan één van de moderators en melden dat het een voorbarige stem is.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 14:28 uur
Er gaat iets mis bij de hover-over-popup van Jeremiah Jae - Bad Jokes (2013) (langgerekt zwart kader als hoes en de tekst die ergens buiten het scherm gaat vliegen)
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 14:30 uur
Ja dat wordt binnenkort opgelost. Tot die tijd zou een crewlid de huidige poster nog een keer kunnen opsturen, bij dat album, dan wordt de thumbnail opnieuw aangemaakt.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 14:39 uur
Ken dat hele album niet, maar als label geeft MuMe aan "Brainfeeder" terwijl er groot op de voorkant van de hoes het logo van "Warp" te zien is. Wat is waar?
Discogs zegt alleen maar Warp: Jeremiah Jae - Bad Jokes - Mixtape (File, MP3) at Discogs .
Ik zie trouwens wel dat het is geproduceerd door (o.a.) Flying Lotus, die de labelbaas is van Brain Feeder, en dat eerdere Jeremiah Jae releases op Brainfeeder zijn gereleased.
Discogs zegt alleen maar Warp: Jeremiah Jae - Bad Jokes - Mixtape (File, MP3) at Discogs .
Ik zie trouwens wel dat het is geproduceerd door (o.a.) Flying Lotus, die de labelbaas is van Brain Feeder, en dat eerdere Jeremiah Jae releases op Brainfeeder zijn gereleased.
0
geplaatst: 29 augustus 2013, 19:46 uur
Ik kan met Firefox niet meer op Mume komen, zit nu op Internet Explorer...
Firefox geeft het volgende aan:
"No site configured at this address "
Als ik www.musicmeter.nl opzoek... vervelend..
Firefox geeft het volgende aan:
"No site configured at this address "
Als ik www.musicmeter.nl opzoek... vervelend..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.