MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Als ik naar de discografie ga van een band, zie ik niet de uitgebrachte albums. Alleen de leden van de band. Klopt denk niet?

Ik heb hetzelfde probleem, ook de discussies bij artiesten zijn weg. Als ik naar de artiestenupdates ga en ik klik erop krijg ik de melding 'er zijn bij deze artiest nog geen berichten geplaatst' en daar gaat dus iets mis.

Motdattan schreef:
Als ik naar de discografie ga van een band, zie ik niet de uitgebrachte albums. Alleen de leden van de band. Klopt denk niet?

Soms wel verzamelplaten waar een track op staat van de desbetreffende artiest....

verholpen?

Jordy schreef:
verholpen?

Hier werkt het weer prima.

freakey schreef:
(quote)

Soms wel verzamelplaten waar een track op staat van de desbetreffende artiest....

Had net toevallig twee artiesten die geen tracks op verzamenplaten hadden, dus dat kon ik niet zien.

Probleem weer opgelost hier.

Motdattan schreef:
(quote)

Had net toevallig twee artiesten die geen tracks op verzamenplaten hadden, dus dat kon ik niet zien.

Probleem weer opgelost hier.

Hier ook

Simon Smith (crew)
Als ik in Firefox met mijn muis boven een artiestnaam ga staan, dan zie ik ineens geen fotootje meer, de overige info is nog wel zichtbaar. Ik heb mijn cache al geleegd zojuist en dat helpt niet.

zal ik vanavond even naar kijken

Mja, is er deze week echt niets interessanters uitgekomen dan deel 10(!) in een bootleg-serie van Bob Dylan?

Sylvium - The Gift of Anxiety (2013)

Volgens mij heeft iemand ter promotie vier accounts aangemaakt voor dit album

Kan het kloppen dat er wat is met het notificatiesysteem? Het systeem stuurt me niet meer naar het bericht in kwestie zelf, maar naar de eerste post van het topic.

Het betreft deze URL:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeLadder Top 2000 - Editie 2013 - De Ontknoping
Zoals je kunt zien is er in de code een {Page} -deel gekomen.

zal ik gelijk even naar kijken

chevy93 schreef:
Kan het kloppen dat er wat is met het notificatiesysteem? Het systeem stuurt me niet meer naar het bericht in kwestie zelf, maar naar de eerste post van het topic.

gaat het met de notificatie voor deze quote wel weer goed?

Joy4ever schreef:
Sylvium - The Gift of Anxiety (2013)

Volgens mij heeft iemand ter promotie vier accounts aangemaakt voor dit album

En er dan nog eens in een post zetten wie de bandleden zijn. Het ligt er wel iets te dik bovenop, inderdaad. Probleem wordt verholpen, atm.

edit: done.

Jordy schreef:
(quote)

gaat het met de notificatie voor deze quote wel weer goed?
Met deze wel. Het is alleen in dat specifieke geval. En het geldt overigens voor alle notificaties (inmiddels 3) die ik voor dat topic gekregen heb.

chevy93 schreef:
(quote)
Met deze wel. Het is alleen in dat specifieke geval. En het geldt overigens voor alle notificaties (inmiddels 3) die ik voor dat topic gekregen heb.

Ja ik heb het net (hoop ik) opgelost, dus vanaf nu zou het weer goed moeten gaan

Voordat een nieuw album uitkomt, staat het al op musicmeter, dan krijg je altijd van die opmerkingen:

Hier ben ik erg benieuwd naar

Hierbij wil ik eenieder oproepen om dit soort opmerkingen achterwege te laten, aangezien deze nietszeggend zijn en enkel dienen als vervuilling van musicmeter. Bijna voor elke nieuwe plaat zijn er wel mensen die er 'benieuwd' naar zijn, m.a.w. laat dit achterwege.

En ik wil iedereen oproepen om lekker voorpret te blijven houden bij albums die nog uit moeten komen. Belangrijk en erg gewaardeerd onderdeel van de site.

Ozric Spacefolk
Wanneer een nieuw album uitkomt, staat het op musicmeter, dan krijg je altijd van die opmerkingen:

Deze plaat vind ik leuk.

Hierbij wil ik eenieder oproepen om dit soort opmerkingen achterwege te laten, aangezien deze nietszeggend zijn en enkel dienen als vervuilling van musicmeter. Bijna voor elke plaat zijn er wel mensen die het 'leuk' vinden, m.a.w. laat dit achterwege.

Cured
Ozric Spacefolk schreef:
Deze plaat vind ik leuk.

Doet me denken aan Facebook.....

Stijn_Slayer
Jordy schreef:
En ik wil iedereen oproepen om lekker voorpret te blijven houden bij albums die nog uit moeten komen. Belangrijk en erg gewaardeerd onderdeel van de site.

Ik meen dat verschillende mods zich er ook aan storen en dit hebben uitgesproken. Of heb ik dat verkeerd?

Ozric Spacefolk
Er staat iets in de huisregels, dat het niet wenselijk is als je hele recensie samenvat tot: "deze plaat vind ik echt baas / vet / koning / supertof / kek / kicken / gers etc."

maar waarom zou je geen voorpret mogen hebben, uiteindelijk komt er wel altijd wel een leuke discussie op gang, mbt de totstandkoming van een plaat. Als de plaat al lange tijd uit is, dan lees je vaak dat soort dingen niet meer.

Stijn_Slayer schreef:
Ik meen dat verschillende mods zich er ook aan storen en dit hebben uitgesproken. Of heb ik dat verkeerd?

Toevallig heb ik net twee berichtjes bij de nieuwe Arctic Monkeys weggehaald. Die waren in de trant van 'lek nou eindelijk is een keer'. Dat vind ik dan zelf weer net iets te nietzeggend, maar verder is die discussie daar een mooi voorbeeld van hoe leuk voorpret kan zijn, denk ik. Dat zou ik echt niet willen ontmoedigen, want het er is weinig zo leuk als collectief uitkijken naar een album denk ik.

En soms is het ook gewoon fijn dat het gebeurt omdat er dan een nog te verschijnen album ineens in de updates opduikt.
Door dit soort voorpret kwam ik er vaak achter dat een album op de site stond (of zelfs zou gaan uitkomen) wat ik anders nooit zou hebben geweten als ieder z'n mond dicht hield totdat het echt daadwerkelijk besproken kon gaan worden. Niks mis met voorpret.

En als je je er aan ergert is er altijd nog de mogelijkheid de meningen filter te gebruiken

tuktak
User John Doe kan tijdreizen:
Laatste bezoek: vandaag 16:58 uur
Recente stemmen: Bvdub - A Careful Ecstasy (2013) geplaatst: vandaag 17:12 uur

Is dat niet gewoon de aanmeldtijd?

tuktak
Jij hebt je aangemeld op: Laatste bezoek: vandaag 17:32 uur?

Soms reis ik even naar de toekomst om te kijken hoe een album is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:44 uur

geplaatst: vandaag om 01:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.