MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sietse
ik denk dat ik bij mijn aankomende album ga posten "lek nou eens" en "vind ik leuk" enz.

Fleetwood Mac - Rumours (1977)

Dacht dat alleen officiële videoclips mochten?

Ja dat is inderdaad niet de bedoeling

Wegens onderhoudswerkzaamheden is het vanmiddag niet mogelijk om artiesten te corrigeren.

Ozric Spacefolk
Jordy schreef:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is het vanmiddag niet mogelijk om artiesten te corrigeren.

Ik merkte het. Wat staat er te gebeuren?!?

Als voorbereiding op het nieuwe design, hebben we binnenkort ook afbeeldingen van 300px breed nodig, naast de huidige 200px varianten. Daarom moeten alle externe Wikipedia en Flickr afbeeldingen even opnieuw opgehaald en verwerkt worden.

Dit duurt vermoedelijk een uur of 2. Maar aangezien ik vanmiddag andere plannen heb, zal het waarschijnlijk pas vanavond zijn dat ik de klus ga afronden en de boel weer open kan zetten.

Ozric Spacefolk
Okay, fijne gedachte. Pimpin' is good..

Ik kan wel een dagje zonder compulsief verbeteringen aanbrengen op de site.

Ben nog meer voorbereidend werk aan het doen voor het nieuwe ontwerp, als onderdeel hiervan heb ik e.e.a. omgegooid op het gebied van ophalen en opslaan van afbeeldingen.

Als het goed is merken jullie hier niets van (naast dat de site even niet bereikbaar was vanmiddag). Mocht je ergens iets fout zien gaan, bv. een ontbrekende afbeelding of hoes die niet opgeslagen wil worden, dan hoor ik het graag.

Onweerwolf
Er lijkt iets mis te zijn met de permalinks.

Deze link bijvoorbeeld Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeLadder Top 2000 - Editie 2013 - De Ontknoping stuurt me door naar de laatste pagina van het topic terwijl het gaat om een post die op pagina 1 staat.

Namelijk de post van 28 augustus 2013, 18:22 uur

Dat geldt alleen voor dat topic (in mijn geval dan). Heb het in dit topic al aangekaart (zie bovenste post en vorige pagina onderaan).

Onweerwolf
Lijkt inderdaad alleen om dat topic te gaan ja.

Onweerwolf schreef:
Er lijkt iets mis te zijn met de permalinks.

Deze link bijvoorbeeld Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeLadder Top 2000 - Editie 2013 - De Ontknoping stuurt me door naar de laatste pagina van het topic terwijl het gaat om een post die op pagina 1 staat.

Namelijk de post van 28 augustus 2013, 18:22 uur

hoe kom je aan die link, waar zie je deze staan?

Vanuit de oude updates werken de permalinks ook niet altijd even goed merk ik.

Dit is de link die staat bij het bericht van West van 2 september 2013, 19:39 uur, maar als ik daarop klik zie ik alleen de tabbladen die bij het album horen zonder in de discussie terecht te komen:
Arctic Monkeys - AM (2013)

Onweerwolf
Jordy schreef:
(quote)

hoe kom je aan die link, waar zie je deze staan?

Het gaat om de link die hieronder staat onder '[permalink]'

(afbeelding)

Dat is de 4e post van het topic.

Okee bedankt. Er staat nog wel een punt open, waarbij permalinks soms niet kloppen nadat berichten verplaatst zijn door een moderator, maar dat lijkt hier niet het geval. Zou even niet weten hoe dit kan.

herman schreef:
Vanuit de oude updates werken de permalinks ook niet altijd even goed merk ik.

Dit is de link die staat bij het bericht van West van 2 september 2013, 19:39 uur, maar als ik daarop klik zie ik alleen de tabbladen die bij het album horen zonder in de discussie terecht te komen:
Arctic Monkeys - AM (2013)

okee bedankt dat is iets anders, gaat op de lijst

Onweerwolf schreef:
(quote)

Het gaat om de link die hieronder staat onder '[permalink]'

(afbeelding)

Dat is de 4e post van het topic.

Heb voor dit betreffende topics alle permalinks weer even opnieuw aangemaakt, maar dat verklaart nog niet hoe dit is gebeurd. En de notificaties die er voor dat bericht gestuurd zijn, zullen helaas een verkeerde permalink bevatten

*edit* ik zie in de logboeken dat er veel berichten zijn verwijderd in dat topic, ik vermoed dat daar het probleem ligt. Ooit was de permalink goed (stond jouw bericht op pagina 3), maar er zijn op 29-7 en 31-8 veel berichten verwijderd waardoor het bericht op pagina 1 is beland. Daarbij zijn de permalinks niet aangepast door de site. Kan dat kloppen?

Zal op de lijst zetten om daar naar te kijken.

Onweerwolf
Jordy schreef:
(quote)

Heb voor dit betreffende topics alle permalinks weer even opnieuw aangemaakt, maar dat verklaart nog niet hoe dit is gebeurd. En de notificaties die er voor dat bericht gestuurd zijn, zullen helaas een verkeerde permalink bevatten

*edit* ik zie in de logboeken dat er veel berichten zijn verwijderd in dat topic, ik vermoed dat daar het probleem ligt. Ooit was de permalink goed (stond jouw bericht op pagina 3), maar er 29-7 en 31-8 veel berichten verwijderd waardoor het bericht op pagina 1 is beland. Daarbij zijn de permalinks niet aangepast door de site. Zal op de lijst zetten om daar naar te kijken.

Dat klopt inderdaad.

Top!

En het is niet zo erg dat de notificaties niet meer kloppen. Ik wilde ook dat bericht nog laten verwijderen want dat heeft z'n werk inmiddels wel gedaan.

Sietse
Mijn ongelezen items worden niet meer weergegeven. als zijnde ongelezen.
Ik heb gisteren de cookies al verwijderd, maar ook vandaag weer dit probleem.

Ik heb het probleem sinds ik mijn nieuwe pc (windows gebruik. Als Browser gebruik ik Chrome.

Jordy enig idee wat dit precies kan zijn?

Nee dit is een punt wat al lang speelt bij sommige gebruikers. Volgens mij alleen in Chrome. Heb nog steeds niet kunnen vinden wat het probleem veroorzaakt, kan het zelf ook niet nabootsen.

Sietse
Hmm, oke. Ik zal zelf ook nog eens de instellingen van chrome doorlopen. Misschien dat er op about:config (of hoe dat tegenwoordig in chrome ook mag heten) iets niet goed staat.

Een paar hoezen die onlangs werden vergroot zijn niet meer zichtbaar als je er op klikt.

Orchestral Manoeuvres in the Dark - Architecture & Morality (1981)

Iemand een idee hoe dat komt?

Verder ondervond ik vandaag meermaals last met het laden van de linker menu-kolom.

dazzler schreef:
Een paar hoezen die onlangs werden vergroot zijn niet meer zichtbaar als je er op klikt.

ga ik binnenkort even naar kijken

*edit* opgelost

Simon Smith (crew)
Jordy schreef:
Als voorbereiding op het nieuwe design, hebben we binnenkort ook afbeeldingen van 300px breed nodig, naast de huidige 200px varianten. Daarom moeten alle externe Wikipedia en Flickr afbeeldingen even opnieuw opgehaald en verwerkt worden.

Dit duurt vermoedelijk een uur of 2. Maar aangezien ik vanmiddag andere plannen heb, zal het waarschijnlijk pas vanavond zijn dat ik de klus ga afronden en de boel weer open kan zetten.

Kan het zijn dat door deze actie ook plaatjes zijn verdwenen? Ik heb het idee dat ik foto's bij een aantal artiesten die ik ooit heb toegevoegd, nu mis.

Jordy schreef:
*edit* opgelost

dazzler schreef:

Verder ondervond ik vandaag meermaals last met het laden van de linker menu-kolom.

correctie: de hoezen staan er terug, maar in hun vorige versie.
Ik had namelijk van een aantal grote OMD hoezen nog betere afbeeldingen gevonden.
Die correcties werden goedgekeurd, maar nu zie ik dat de minder goede grote hoezen er terug staan.

Het probleem met het laden van de linker menukolom doet zich voor
op het moment dat ik me in mijn pm hoekje bevind. Als ik dus door mijn pm's blader,
laadt de menukolom zich niet meer op en kan ik dus niet meer terugkeren naar het forum etc...

Dat eerste, daar begrijp ik helaas niets van. Als je bij een van deze albums opnieuw een correctie doet, gaat het dan wel goed?
Vervelend natuurlijk als er werk kwijt is, maar dan weten we of het vanaf nu wel goed gaat

Dat tweede kan ik helaas niet nabootsen, is dat als je in een discussie zit, of als je de lijst met discussies/usernames bekijkt?

De spotify-links werken niet, geloof ik.
edit:
chevy93 schreef:
Klopt het dat de Spotify-link niet meer werkt?
Blijkbaar heb ik het ook al gevraagd op 29 juni.

Ozric Spacefolk
Grappig, als je ene wijziging wilt aanbrengen (wat dan ook) en het album heeft toevallig nog een plaatje van 200x200 dan ben je verplicht een nieuw plaatje te zoeken.

Ik vind het niet erg om te doen, maar het is nogal dwingend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.