De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2005, 21:03 uur
Lange titels (als hier: http://www.musicmeter.nl/album/29803) zijn weer leesbaar
Als je alsnog ergens onleesbare titels svp weer even melden
Als je alsnog ergens onleesbare titels svp weer even melden
0
geplaatst: 12 september 2005, 21:03 uur
Yak schreef:
Handig zeg, dat een verplaatst topic tijdelijk nog te zien is in de forumcategorie van waaruit hij verplaatst is.
Handig zeg, dat een verplaatst topic tijdelijk nog te zien is in de forumcategorie van waaruit hij verplaatst is.
Daar is over nagedacht

0
geplaatst: 12 september 2005, 21:13 uur
van artiesten met een forward slash in de naam (http://www.musicmeter.nl/album/29803) is ook weer de discografie te bekijken
0
geplaatst: 12 september 2005, 21:15 uur
http://www.musicmeter.nl/artist/Nobuo+Uematsu geeft weer resultaat, scores werden uberhaupt niet getoond in discografiën
0
geplaatst: 12 september 2005, 21:23 uur
grafiekjes zouden na vannacht weer blauwachtig moeten zijn ipv geel
0
geplaatst: 12 september 2005, 21:28 uur
Er was ook een probleem met een afwijking tussen de nummer 1 in de rotatielijst, en het album dat op de voorpagina wordt getoond, da's gefixed
later deze week meer
later deze week meer

0
geplaatst: 12 september 2005, 22:19 uur
ik vind het wel jammer dat er niet meer te zien is hoeveel top-10 lijsten zijn ingevuld, of kan dit nu ergens anders??
0
geplaatst: 12 september 2005, 22:49 uur
Jordy schreef:
Dit soort relatief onbelangrijke extraatjes zijn inderdaad nog niet gebouwd. Ik zal zorgen dat het er vóór de jaar-eindlijstjes weer is. En als ik dat vergeet mag je me er dan even aan herinneren
(quote)
Dit soort relatief onbelangrijke extraatjes zijn inderdaad nog niet gebouwd. Ik zal zorgen dat het er vóór de jaar-eindlijstjes weer is. En als ik dat vergeet mag je me er dan even aan herinneren

Dat zal ik zeker doen, want voor het maken van jaar- en andere lijstjes vaar ik inmiddels blind op MuMe.

0
geplaatst: 12 september 2005, 22:52 uur
The Scientist schreef:
ik vind het wel jammer dat er niet meer te zien is hoeveel top-10 lijsten zijn ingevuld, of kan dit nu ergens anders??
Nope, dat is nu niet meer te zien.
0
geplaatst: 12 september 2005, 22:57 uur
Genrelijsten doen het weer en standaardmappen bij Mijn Albums zijn weer correct.
0
geplaatst: 12 september 2005, 23:01 uur
Als je dit nog steeds krijgt, kun je precies melde hoe/wat/waar? Bij mij lijkt het allemaal te werken.
0
geplaatst: 12 september 2005, 23:25 uur
Jordy schreef:
Als je dit nog steeds krijgt, kun je precies melde hoe/wat/waar? Bij mij lijkt het allemaal te werken.
(quote)
Bij "Mijn albums" zowel bij "maak csv-export" als "genereer stemtabel" krijg ik het volgende bericht: Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
0
geplaatst: 12 september 2005, 23:54 uur
Bij het uitgebreid zoeken wordt telkens onder de resultaten een formuliertje met de huidige zoekinstellingen getoond. Alleen wordt het boxje met (minimaal - gelijk aan) niet goed gezet.
Zo was ik op zoek naar electronic albums met x aantal stemmen, en versprong dit telkens terug op "minimaal x aantal stemmen"
Zo was ik op zoek naar electronic albums met x aantal stemmen, en versprong dit telkens terug op "minimaal x aantal stemmen"
0
geplaatst: 12 september 2005, 23:57 uur
Ik klikte net op 'Earth, Wind & Fire' en dan krijg je bericht: geen albums van deze artiest. Geven niet-letter tekens zoals "&" problemen bij weergave van album-lijst per artiest? Ook bij klikken op Earth & Fire, krijg je alleen de band "Earth".
0
JonnieBrasco
geplaatst: 13 september 2005, 00:31 uur
Ik zou het netter vinden als bij het albumoverzicht van een artiest de reguliere albums bovenaan staan, daarna de live-albums, en dan pas de ep's/singles.
0
geplaatst: 13 september 2005, 12:40 uur
Als ik "Rolling Stones" intyp krijg ik een overzicht met onder andere Rock 'n Roll Ciruc [LIVE] van 1996. Maar als ik een willekeurig album aanklik (dus ook die) en vervolgens op de bandnaam klik is het album verdwenen uit het albumoverzicht.
0
geplaatst: 13 september 2005, 12:55 uur
JonnieBrasco schreef:
Ik zou het netter vinden als bij het albumoverzicht van een artiest de reguliere albums bovenaan staan, daarna de live-albums, en dan pas de ep's/singles.
Een artiest brengt brengt vaak eerst een EP uit, dan één of meerdere albums, en daarna een live-album, volgens mij, vandaar de volgorde.
0
geplaatst: 13 september 2005, 12:56 uur
avdj schreef:
Als ik "Rolling Stones" intyp krijg ik een overzicht met onder andere Rock 'n Roll Ciruc [LIVE] van 1996. Maar als ik een willekeurig album aanklik (dus ook die) en vervolgens op de bandnaam klik is het album verdwenen uit het albumoverzicht.
Ook weer een geval van verkeerde albumsoort ingevoerd, geen bug voor dit topic.
0
geplaatst: 13 september 2005, 12:58 uur
dynamo d schreef:
Ik klikte net op 'Earth, Wind & Fire' en dan krijg je bericht: geen albums van deze artiest. Geven niet-letter tekens zoals "&" problemen bij weergave van album-lijst per artiest? Ook bij klikken op Earth & Fire, krijg je alleen de band "Earth".
Yup, bekend. Zal het even wat duidelijker in de bug-lijst zetten.
0
geplaatst: 13 september 2005, 13:00 uur
Onderhond schreef:
Bij het uitgebreid zoeken wordt telkens onder de resultaten een formuliertje met de huidige zoekinstellingen getoond. Alleen wordt het boxje met (minimaal - gelijk aan) niet goed gezet.
okee, gaat op de lijst
0
geplaatst: 13 september 2005, 13:00 uur
dynamo d schreef:
Bij "Mijn albums" zowel bij "maak csv-export" als "genereer stemtabel" krijg ik het volgende bericht: Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
Okee, ga ik naar kijken
0
geplaatst: 13 september 2005, 19:20 uur
Onderhond schreef:
gefixed
0
geplaatst: 13 september 2005, 19:48 uur
Ik kom nog heel veel albums tegen met een stuk of 5 extra 'track-puntjes' (zoals deze). Hoe corrigeer je dat?
0
geplaatst: 13 september 2005, 19:58 uur
Niet nodig, da's een bekende bug die nog opgelost gaat worden
0
geplaatst: 13 september 2005, 22:13 uur
http://www.musicmeter.nl/label/RCA
De volledige naam is RCA Victor. Nu staan alle albums onder RCA. Dat lijkt mij behoorlijk incorrect.
De volledige naam is RCA Victor. Nu staan alle albums onder RCA. Dat lijkt mij behoorlijk incorrect.
0
geplaatst: 13 september 2005, 22:42 uur
Dit lijkt me meer iets voor crew-topics (aangezien er een crew-tooltje is om dit te wijzigen), heeft in principe technisch niets met de nieuwe site te maken
0
geplaatst: 13 september 2005, 22:51 uur
Voordat jullie gezellig onder elkaar verder discussieren RCA Records en RCA Victor zijn 2 verschillende labels (beide onderdeel van Sony/BMG)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.