De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 september 2013, 10:05 uur
Dat "Stars -" is kennelijk onderdeel van de titel (en dat is op grond van de hoes ook wel verdedigbaar, al had het ook wel met bijv. een dubbele punt gekund)
Een extra tag om bijvoorbeeld dit soort tribute-albums (of verzamelalbums die tot een serie behoren) wel aan een discografie te kunnen linken is al een lang gekoesterde wens.
Een extra tag om bijvoorbeeld dit soort tribute-albums (of verzamelalbums die tot een serie behoren) wel aan een discografie te kunnen linken is al een lang gekoesterde wens.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 september 2013, 10:42 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb een vraag over dit album: Stars - Do You Trust Your Friends? (2007)
Betreft een album met covers van de band Stars door allerhande artiesten. Afgaande op de titel staat het album op naam van Stars zelf, maar de bandnaam is niet klikbaar en hij is ook niet te zien in de discografie van de band. Hij is wel terug te vinden in de discografieën van de verschillende artiesten die op de compilatie te vinden zijn.
Hoort zo'n album nu wel of niet thuis op de albumpagina van de artiest die gecovered wordt? Zo niet, waarom wordt dan toch de naam Stars gebruikt?
Ik heb een vraag over dit album: Stars - Do You Trust Your Friends? (2007)
Betreft een album met covers van de band Stars door allerhande artiesten. Afgaande op de titel staat het album op naam van Stars zelf, maar de bandnaam is niet klikbaar en hij is ook niet te zien in de discografie van de band. Hij is wel terug te vinden in de discografieën van de verschillende artiesten die op de compilatie te vinden zijn.
Hoort zo'n album nu wel of niet thuis op de albumpagina van de artiest die gecovered wordt? Zo niet, waarom wordt dan toch de naam Stars gebruikt?
Ik ben er nog steeds voorstander van dan 'officiele' coverplaten in de discografieen van de gecoverde artiesten terugkomt. Nu hangen ze zo in limbo, en het lijkt me ook leuk voor de fans, om te weten dat er uberhaupt zo'n plaat bestaat.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 september 2013, 10:48 uur
Gerards Dream schreef:
Dat is snel. Bedankt voor het in de goede volgorde zetten van release datum.
Np.(quote)
Dat is snel. Bedankt voor het in de goede volgorde zetten van release datum.
0
geplaatst: 24 september 2013, 11:26 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik ben er nog steeds voorstander van dan 'officiele' coverplaten in de discografieen van de gecoverde artiesten terugkomt. Nu hangen ze zo in limbo, en het lijkt me ook leuk voor de fans, om te weten dat er uberhaupt zo'n plaat bestaat.
(quote)
Helemaal mee eens, ik kwam hier puur toevallig uit via een van de artiesten die aan deze plaat meegewerkt hebben. Anders had ik hier nooit en te nimmer van gehoord.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 september 2013, 11:28 uur
GrafGantz schreef:
Helemaal mee eens, ik kwam hier puur toevallig uit via een van de artiesten die aan deze plaat meegewerkt hebben. Anders had ik hier nooit en te nimmer van gehoord.
(quote)
Precies, want het zijn vaak juist artiesten die onbekend zijn of een heel ander genre spelen.
En het is juist erg verfrissend of soms lachwekkend om heel ander soort artiesten aan de haal te horen gaan met je favoriete songs.
0
geplaatst: 24 september 2013, 11:49 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Precies, want het zijn vaak juist artiesten die onbekend zijn of een heel ander genre spelen.
En het is juist erg verfrissend of soms lachwekkend om heel ander soort artiesten aan de haal te horen gaan met je favoriete songs.
(quote)
Als deze bij de band zelf had gestaan had ie vast veel meer stemmen gehad. Al lag het gemiddelde dan misschien nog lager

Powerslaves: An Elektro Tribute to Iron Maiden (2003)
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 24 september 2013, 11:51 uur
GrafGantz schreef:
Als deze bij de band zelf had gestaan had ie vast veel meer stemmen gehad. Al lag het gemiddelde dan misschien nog lager
(quote)

die reactie van user Eddie_Lives....
0
geplaatst: 24 september 2013, 12:02 uur
Ik hoop dat je van verrassingen houdt. Ik hoor die verzamelaar in elk geval liever dan Maiden zelf 

0
geplaatst: 24 september 2013, 12:09 uur
Maar natuurlijk houd ik van verrassingen. Ik wist niet dat ik bekend stond als notoire vasthouder aan vertrouwde kaders.
0
geplaatst: 24 september 2013, 13:46 uur
Vrees niet, je staat bij mij alleen bekend om je intelligentie
.
.
0
geplaatst: 24 september 2013, 13:56 uur
Hmm, daar kan ik twee kanten mee op. ..
Anyway, ik ga eens kijken of ik het ergens kan beluisteren. Edwynn goes elektrooooo.
Anyway, ik ga eens kijken of ik het ergens kan beluisteren. Edwynn goes elektrooooo.
0
geplaatst: 25 september 2013, 13:05 uur
Soms zie ik reacties staan die ik sterk of grappig vind, is het geen goed idee om de optie te hebben om reacties (of dus recensies die mensen bij albums neerzetten) te kunnen liken? Net zoals het systeem op Facebook.
0
geplaatst: 25 september 2013, 13:06 uur
hier een discussie over dit onderwerp en waarom ik er geen voorstander van ben
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 25 september 2013, 14:14 uur
Joerii schreef:
Soms zie ik reacties staan die ik sterk of grappig vind, is het geen goed idee om de optie te hebben om reacties (of dus recensies die mensen bij albums neerzetten) te kunnen liken? Net zoals het systeem op Facebook.
Nee nee NEE. Niet doen dus.Soms zie ik reacties staan die ik sterk of grappig vind, is het geen goed idee om de optie te hebben om reacties (of dus recensies die mensen bij albums neerzetten) te kunnen liken? Net zoals het systeem op Facebook.
0
geplaatst: 25 september 2013, 14:15 uur
Nee, zo'n like systeem is niks. Zeg gewoon dat je het er mee eens bent of dat je het bijvoorbeeld een goede recensie vond.
0
geplaatst: 25 september 2013, 14:41 uur
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 14:43 uur
We hebben zelfs het beste like-symbool die er is op het hele internet:

0
geplaatst: 25 september 2013, 15:19 uur
Dat symbool doet mij dan weer denken aan klotsende hormonen 

0
geplaatst: 25 september 2013, 15:20 uur
0
geplaatst: 25 september 2013, 15:23 uur
Ook dat vind ik een walgelijke smiley - en dat voor een scribent
Die andere doet me denken aan cheerleaders, dude!
Überhaupt ben ik dankzij MuMe smileys gaan hanteren, maar niet van hansergarte

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 25 september 2013, 15:28 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Jij had graag deze in het pakket opgenomen zien worden:

0
geplaatst: 25 september 2013, 15:32 uur
Was iig aardiger geweest - trouwens die puke-smiley vind ik de ergste. Die cheerleaders/dansmariekes vallen eigenlijk wel mee - kepze alleen te vaak gezien 

0
geplaatst: 26 september 2013, 22:43 uur
Jordy schreef:
hier een discussie over dit onderwerp en waarom ik er geen voorstander van ben
Er staat anders wel dit:hier een discussie over dit onderwerp en waarom ik er geen voorstander van ben
herman schreef:
Ik merk zelf soms ook dat ik een "like" functie mis. Om zo'n functionaliteit verborgen te maken, vind ik dan weer een beetje onzin. Een toegevoegde waarde zou juist zijn dat je als bezoeker direct ziet wat goede/interessante reviews zijn. Daarnaast kan het ook geen kwaad als mensen met een soort 'trots' beloond worden voor openbare waardering voor een mooi stukje. Het voorstel om de plusjes wel openbaar te maken, maar zonder namen, vind ik dan een goed compromis.
Waarom ik er over twijfel, en het er tot op heden niet is, is dat ik bang ben dat de discussies dan steeds meer over de likes / reviews gaan, en steeds minder over de films zelf.
Wat mij betreft is dat eerst een goed idee. Zeker op MovieMeter, waar tientallen recensies staan. Lijkt het me best interessant om de betere recensies eruit te kunnen filteren.Ik merk zelf soms ook dat ik een "like" functie mis. Om zo'n functionaliteit verborgen te maken, vind ik dan weer een beetje onzin. Een toegevoegde waarde zou juist zijn dat je als bezoeker direct ziet wat goede/interessante reviews zijn. Daarnaast kan het ook geen kwaad als mensen met een soort 'trots' beloond worden voor openbare waardering voor een mooi stukje. Het voorstel om de plusjes wel openbaar te maken, maar zonder namen, vind ik dan een goed compromis.
Waarom ik er over twijfel, en het er tot op heden niet is, is dat ik bang ben dat de discussies dan steeds meer over de likes / reviews gaan, en steeds minder over de films zelf.
Om nou posts te plaatsen met uitsluitend
of "Goed bericht!" lijkt me volstrekt nutteloos.
0
geplaatst: 26 september 2013, 23:32 uur
chevy93 schreef:
Om nou posts te plaatsen met uitsluitend
of "Goed bericht!" lijkt me volstrekt nutteloos.
(quote)
Er staat anders wel dit:(quote)
Wat mij betreft is dat eerst een goed idee. Zeker op MovieMeter, waar tientallen recensies staan. Lijkt het me best interessant om de betere recensies eruit te kunnen filteren.Om nou posts te plaatsen met uitsluitend
of "Goed bericht!" lijkt me volstrekt nutteloos. Wat jou like't, like't mij niet

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 september 2013, 11:57 uur
Ik blijf dit soort dingen interessant vinden:
Andre Matos
Als dat zo mag, mag dat dan ook bij Bowie, Fish, Peter Gabriel etc? Die hebben spannendere line-ups gehad....
Andre Matos
Als dat zo mag, mag dat dan ook bij Bowie, Fish, Peter Gabriel etc? Die hebben spannendere line-ups gehad....
0
Cured
geplaatst: 29 september 2013, 08:54 uur
Ik kan niet meer de grootte van mijn afbeelding/avatar veranderen; klopt dit of ligt het probleem bij mij ?
0
gli|-t0_ch
geplaatst: 29 september 2013, 13:09 uur
Nope, ik probeer ook mijn avatar te veranderen, maar na het venster waar de grootte van de afbeelding bijgesneden moet worden geeft de site aan dat er "geen bestand gekozen" is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.