De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2013, 20:44 uur
Cured schreef:
Ik kan niet meer de grootte van mijn afbeelding/avatar veranderen; klopt dit of ligt het probleem bij mij ?
Ik kan niet meer de grootte van mijn afbeelding/avatar veranderen; klopt dit of ligt het probleem bij mij ?
werkt het nu weer?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 oktober 2013, 15:28 uur
Wat een nonsens nu weer?
Ik ben continu bezig op deze (tot nu toe fijne) website met het corrigeren van albums, tracktijden en artiestenpagina's.
Nu wordt mijn wijziging (waar ik toch even mee ben bezig geweest) van een band hier niet geaccepteerd omdat ik een link moet meesturen?
Een link waarheen? Vaak is het een hoop opzoekwerk op verschillende sites. Ik raak danig mijn plezier hier kwijt.
En dat terwijl er wel een hoop soloartiesten als band worden neergezet op deze site, wat ook niet zou mogen.
Gaat weer lekker...
Ik ben continu bezig op deze (tot nu toe fijne) website met het corrigeren van albums, tracktijden en artiestenpagina's.
Nu wordt mijn wijziging (waar ik toch even mee ben bezig geweest) van een band hier niet geaccepteerd omdat ik een link moet meesturen?
Een link waarheen? Vaak is het een hoop opzoekwerk op verschillende sites. Ik raak danig mijn plezier hier kwijt.
En dat terwijl er wel een hoop soloartiesten als band worden neergezet op deze site, wat ook niet zou mogen.
Gaat weer lekker...
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 15:33 uur
Tja, je zal vast vol goede bedoelingen zijn, maar als iedereen hier dingen gaat wijzigen zonder bronvermelding wordt het natuurlijk een zooitje.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 oktober 2013, 15:35 uur
GrafGantz schreef:
Tja, je zal vast vol goede bedoelingen zijn, maar als iedereen hier dingen gaat wijzigen zonder bronvermelding wordt het natuurlijk een zooitje.
Dat doe ik al 5 jaar lang. Alleen bij albums geef ik een bonvermelding.
Bij artiestenpagina's nog nooit gedaan, en ook nog nooit commentaar gehad.
Edit: Er staat overigens helemaal niets over op de wikipagina vermeld.
Edit 2: Iedereen wijzigt ook continu. Want ik heb wel vaker mijn harde werk vernietigd zien worden, omdat iemand het nodig vond een band te veranderen in een soloartiest (met geboortedatum en al).
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 16:03 uur
Dan zullen wellicht de regels zijn aangescherpt vanwege je tweede edit. Lijkt me dat je daar alleen maar blij mee kan zijn
.
/edit: ik meen hier overigens niet zo lang geleden (augustus wellicht) iets gelezen te hebben over aangescherpte regels en het moeten meesturen van tenminste 1link.
./edit: ik meen hier overigens niet zo lang geleden (augustus wellicht) iets gelezen te hebben over aangescherpte regels en het moeten meesturen van tenminste 1link.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 oktober 2013, 16:10 uur
Tja, ik heb er zo geen zin meer in.
Veel informatie haal ik niet van het web.
Stel er is een album zonder tracktijden en je leest de tracktijden af van een cd-hoesje, of lp-hoes?
Of je vergelijkt verschillende sites, in combinatie met gegevens van platen, cd's, biografiën en werkt een schitterende lijst uit van bandleden, die in één klap ongedaan wordt gemaakt.
Veel informatie haal ik niet van het web.
Stel er is een album zonder tracktijden en je leest de tracktijden af van een cd-hoesje, of lp-hoes?
Of je vergelijkt verschillende sites, in combinatie met gegevens van platen, cd's, biografiën en werkt een schitterende lijst uit van bandleden, die in één klap ongedaan wordt gemaakt.
0
Cured
geplaatst: 1 oktober 2013, 16:50 uur
Kap ermee, Michiel; je bent gek man dat je dat allemaal doet zonder voldoening.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 oktober 2013, 16:57 uur
Cured schreef:
Dat is ook precies wat ik doe. Ik ga geen extra stappen meer zetten.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 17:21 uur
Het lijkt wel of Ozric zijn gehele identiteit ontleent aan het doorvoeren van wijzigingen op de site. Tof dat je je inzet voor de site, maar er zijn gewoon regels omdat er toch veel fouten gemaakt worden bij het toevoegen/wijzigen. Ik kan het weten, want ik ben ervaringsdeskundige. Als je er gewoon voor jezelf een gewoonte van maakt dat je alle linkjes bewaart die je gebruikt, is er toch niks aan de hand? Kleine moeite lijkt mij.
En tracktijden typ ik ook wel eens van cds/lps/mp3s af. Daar is nog nooit een toevoeging van me op afgekeurd.
En tracktijden typ ik ook wel eens van cds/lps/mp3s af. Daar is nog nooit een toevoeging van me op afgekeurd.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 oktober 2013, 17:49 uur
madmadder schreef:
Het lijkt wel of Ozric zijn gehele identiteit ontleent aan het doorvoeren van wijzigingen op de site. Tof dat je je inzet voor de site, maar er zijn gewoon regels omdat er toch veel fouten gemaakt worden bij het toevoegen/wijzigen. Ik kan het weten, want ik ben ervaringsdeskundige. Als je er gewoon voor jezelf een gewoonte van maakt dat je alle linkjes bewaart die je gebruikt, is er toch niks aan de hand? Kleine moeite lijkt mij.
Ik snap niet waarom je zo neerbuigend daarover doet.
Kan je of wil je mijn teleurstelling niet snappen?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 oktober 2013, 18:04 uur
Overigens krijg je bij het toevoegen van een album nog respijt.
Dan heb je nog de kans om een link te zoeken, zonder dat je al je werk kwijt bent.
Bij een correctie is alles weg-foetsie.
Dan heb je nog de kans om een link te zoeken, zonder dat je al je werk kwijt bent.
Bij een correctie is alles weg-foetsie.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 18:27 uur
Sorry, het was misschien wat neerbuigend ja, maar ik snap gewoon niet waarom je zo overdreven reageert als iemand vraagt om een linkje.
0
Cured
geplaatst: 1 oktober 2013, 18:29 uur
Dat is het niet alleen. Hij baalt ook van dat iedereen continue steeds weer zaken verandert/wijzigt, volgens mij.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 19:06 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Er staat al jaren dat je ook een link mee moet sturen met een correctie:
Corrigeren - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Dit voorkomt ook dat andere pagina's onnodig foutief verbeterd worden.
0
geplaatst: 1 oktober 2013, 20:01 uur
madmadder schreef:
maar er zijn gewoon regels omdat er toch veel fouten gemaakt worden bij het toevoegen/wijzigen. Ik kan het weten, want ik ben ervaringsdeskundige
Jij bent een notoire foute correctie-indiener? maar er zijn gewoon regels omdat er toch veel fouten gemaakt worden bij het toevoegen/wijzigen. Ik kan het weten, want ik ben ervaringsdeskundige

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 oktober 2013, 00:18 uur
madmadder schreef:
Sorry, het was misschien wat neerbuigend ja, maar ik snap gewoon niet waarom je zo overdreven reageert als iemand vraagt om een linkje.
Omdat ik al mijn werk kwijt ben. Ik ben een kwartier bezig geweest, met uitzoeken. En de band boeit niet eens, want het is een k*tband.
Ik vind het gewoon mooier staan als alle artiestenpagina's zijn ingevuld.
En vandaag was de eerste keer dat er om een link werd gevraagd. Maar het is goed zo. Heb reeds contact gehad, ik zal voortaan ook bij het corrigeren van artiesten een link meesturen.
Maar dan wil ik ook dat dit soort onzin verdwijnt:
Andre Matos
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 oktober 2013, 00:20 uur
herman schreef:
(quote)
Het ging mij hier om artiestenpagina's. Daar zit vaak een hoop werk in, en is een linkje vaak niet voldoende, omdat je meerdere bronnen (zoals biografieen gebruikt)...
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 oktober 2013, 20:59 uur
Ik heb vanmiddag een nieuwe avatar geüpload, maar ik zie hem nog steeds niet. Hij is alleen zichtbaar als ik naar mijn profielbewerkpagina gaat.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 oktober 2013, 21:34 uur
FlyLo schreef:
Druk op F5? Ik zie alleszins een oog in je avatar
Druk op F5? Ik zie alleszins een oog in je avatar
Ah, dat deed het hem inderdaad.
Thanks!
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 00:31 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Het ging mij hier om artiestenpagina's. Daar zit vaak een hoop werk in, en is een linkje vaak niet voldoende, omdat je meerdere bronnen (zoals biografieen gebruikt)...
Ach zo, dat is vervelend inderdaad als dat allemaal teniet wordt gedaan. Maar goed, het is prima om meerdere links mee te sturen, zoveel als nodig is. Anders moet een crewlid dat alsnog allemaal zelf gaan uitzoeken en wordt er onnodig dubbel werk gedaan.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 10:12 uur
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 10:18 uur
wat betekent bij stemmen 'standaardafwijking'? Mijne is bijvoorbeeld 0.63, wat houdt dat in?
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 10:28 uur
Om de standaardafwijking te begrijpen moet je eigenlijk eerst de normale verdeling snappen. Bij de normale verdeling gaat het erom dat jouw stemverdeling een bepaald gemiddelde heeft (in jouw geval 3,90) en dat de meeste stemmen dus rond dat getal zitten. De standaardafwijking is de gemiddelde afwijking tussen jouw stemmen. Als je vaak afwijkt van je gemiddelde 3,90 door bijvoorbeeld veel lage stemmen te geven zal je standaardafwijking toenemen. Je standaardafwijking zal echter afnemen wanneer je een cijfer uitdeelt dat dicht bij je gemiddelde ligt. In jouw geval wijk je bij het geven van stemmen gemiddeld 0,63 stem af van je gemiddelde 3,90.
Heb veel statistiek gehad maar kan het nog niet uitleggen
. Er is vast iemand die je beter kan helpen.
Heb veel statistiek gehad maar kan het nog niet uitleggen
. Er is vast iemand die je beter kan helpen.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 10:32 uur
Eigenlijk snap ik hem helemaal en is het ook heel logisch eigenlijk, hahah. Bedankt man
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.